OnajŠtoZračiLjude 1 Posted May 25, 2020 (edited) Razmišljao sam i o 1.3mjet, jedino što sam video dosta primeraka koji su prešli Boga oca i veliki servis im je duplo skuplji od ,recimo, 1.2 benzinca a i opravke su skuplje. Nisam pametan ljudi, prvi auto kupujem, a od svih ovih sam se vozio u puntu 1.2 8 ventila i Lančiji Ipsilon 16 ventila, a ovo ostalo sve što znam sam kopao po tekstovima. Edited May 25, 2020 by neshaoct pismo Foruma Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14786 Posted May 25, 2020 Ako ubaciš plin i njega moraš da održavaš, taki bude blisko sa 1.3mjet. A za benzin 1.2 8v, ja sam platio 7500rsd sa rukama za veliki servis ,menjao sve kaiševe, španer i pumpu za vodu...Mali servis , filter za ulje, 3l ulja, filter kabine i zamena tečnost za hlađenje je još jeftinije i to radim svake godine u proleće. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17591 Posted May 25, 2020 (edited) @OnajŠtoZračiLjude Dzibersko pitanje , ali moje prvo - koliko planiras da potrosis za kupovinu? Naravno, uz podrazumevani ostatak za prevod/registraciju, veliki/mali servis, inicijalno sredjivanje... Odredio si klasu (SubCompact), brand, a u zavisnosti od cifre na raspolaganju ces gadjati model (Mk2, GP, mozda cak i Evo). Pa kada i to stavis na papir, mnogo lakse ces se opredeliti za motorizaciju (neke motore nemas u nekim modelima) i znatno ce ti suziti pretragu (a povecati mogucnost nalazenja dobrog primerka). Svi motori za koje se raspitujes su starije konstrukcije: 1.2 i 1.4 su atmo FIRE, 1.3 je prvi MultiJet, tj. svi su debelo provereni u praksi, pouzdani i prilicno jeftini za odrzavanje. U Evu imas vec i novije Euro 5 i dizelske i benzinske motore. Licno mi GP i Mk2 nisu bas za u istu recenicu, GP (pogotovo Evo) je generacijski noviji, moderniji, lepsi, veci (sa vecim WheelBase, siri, duzi), primetno kvalitetniji i lepsi enterijer... A na osnovu modela koji juris cemo i ovu nepotrebnu temu spojiti sa nekom od postojecih, u kojima se pise vise od decenije. Mozes da procitas detaljno o izboru za GP/Evo/MY12: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41516-fiat-grande-punto-saveti-iskustva-pre-kupovine/ Punto Mk2: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/36826-fiat-punto-mk2-cena-prednosti-mane-šta-gledati-iskustva-i-mišljenja/ Mk2 1.2 16v vs 1.4 16v: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/47792-fiat-punto-mk2-12-16v-vs-14-16v/ Edited May 25, 2020 by Ivan 2 Decak Iz Vode and shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Filip MK 4 Posted May 25, 2020 Da ne tagujem posebno clanova foruma koji su trazili auto, ali ponuda clana @mitros je vise nego korektna, idelan auto za pocetnike, a sto da ne i za iskusnije, jeftino odrzavanje, servisi, registracija, osiguranje, a auto ima "domacu" istoriju od 9 godina. Ne gubite vremena po placevima. Iako sam moj Grande 1,3 mjet sa 75 ks 2008 godiste prodao pre skoro 2 godine (i sada sam u veci i bolji opremeniji auto - Senik) jos uvek se osvrcem po GP i malo se kajem sto sam ga prodao sa 120.000 na satu. Jeste da je Senik familijarniji, veci i udobnija voznja (a i klase su razlicne da bi pravio uporedbu) ali mi je GP bio mnogo practicniji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola031 940 Posted June 9, 2020 (edited) Drugar gleda da kupi nekog Eva, i nasli smo jedan zanimljiv primerak: https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/10068231/fiat-grande-punto-14-turbo-ch-to-p Motorizacija super, oprema super, ali mi je cudna stvar da je menjac petobrzinski . Proverim u eLearn, i stvarno sa 1.4 MultiAir turbo motorom ide menjac sa 5 brzina, a sto je jos cudnije u atmo MultiAir od 105KS ide sa 6 brzina. Kojom su se logikom vodili, nije mi bas najjasnije. Edited June 9, 2020 by Nikola031 Ispravljen link oglasa Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted June 9, 2020 Lose si poceo ako ces da trazis logiku kod zabara Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 2 2 Ivan, Grafit, neshtry and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17591 Posted June 9, 2020 Nelogicno, ali tacno . Na MA Turbo verziji je stari FPT-ov C510.5, dok je na obicnom MA opet stari FPT, ali C514.6 . Finalni prenosni odnosi su im 0,76 vs 0.83 . Noviji C635 menjaci (sa pojacanim deklarisanim torque na 350 Njutna) su krenuli otprilike kada i sam MA motor, i obicno su isli u paru u drugim modelima. Ali sto je ovde jos cudnije - taj menjac postoji kod Eva, ali samo sa 1.6 MultiJet motorizacijom . 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 300 Posted June 9, 2020 (edited) Nema logike kod žabara zato što Vatikan vodi politiku novih modela, opremu, menjače i motorizaciju. Edited June 9, 2020 by BaneJ 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 300 Posted June 9, 2020 (edited) Ono gore je posle cenzure, odelo sa kravatom je čulo reči: Slobodno prevedeno: Šta je ovo u p..ku materinu? Edited June 9, 2020 by BaneJ Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted June 9, 2020 A prevedeno u pravom smislu je : Koji je ovo k....? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14786 Posted June 9, 2020 Bene, sono 500L dalla Serbia...Molto bene!Sent from my motorola one macro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted June 9, 2020 Kad je bilo koji papa voleo bilo sta iz Srbije? 2 MS PK and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted June 9, 2020 5 hours ago, Nikola031 said: ali mi je cudna stvar da je menjac petobrzinski Ako smo kod menjaca i benzinskih atmosferskih motora za GP, i to ako gledamo prvu generaciju GP, dakle od 2006-2009 na sajtu PA ih ima 187 kom. I to ukupno. Sa sve varijantama sa TNG. Sa 5 vrata ih ima 113 kom. I pazi sad-sa manuelnim menjacem od 6 brzina i da je sa 5 vrata-SAMO 8 kom, tj 7 jer je jedan pogresno unet u oglas. Dakle, GP sa najboljim kompletom atmo motor+menjac sa 6 brzina ( najbolji prema misljenju vecine nas ovde) ponudjenih 7 sa petora vrata i 17 sa troja vrata. Ne bih ni ja znao da je ponuda, pa realno ocajna, da mi kolega koji trazi GP nije rekao da jedva da ima sta da se nadje u toj kombinaciji. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola031 940 Posted June 9, 2020 Gre'ota sto su izbacili 1.4 16v 95ks iz Eva/MY12 Punta, kad su ga gurali vec u ostalim modelima. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17591 Posted June 10, 2020 (edited) Po meni je mnogo veca gre'ota ne sto izbacise ionako zastareo motor - nego i celokupan model iz produkcije . Edited June 10, 2020 by Ivan 2 Nikola031 and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola031 940 Posted June 10, 2020 @Ivan, realno varijante pred kraj proizvodnje su bile dosta ogoljene. Jedino mi se svidja ona fabricka multimedija sa navigacijom koja je ubacivana poslednje 2-3 godine umesto one standardne na Evu. To bih odmah uzeo kad bih nasao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted June 10, 2020 Ne postoji fabricka multimedija za gp/evo/my punto osim one sto viri sa vrha table. Sve ostalo su skalupili braca Kinezi...Sent from my SM-A805F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17591 Posted June 10, 2020 Upravo to i ja htedoh da kazem, bar koliko ja znam... Ili ona TomTom, ubodna u slot iznad radija ili neki aftermarket. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola031 940 Posted June 10, 2020 Zar nije ovo fabricka? https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16196322/fiat-grande-punto-13-mj-95-nav-alu https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15880382/fiat-grande-punto 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 980 Posted June 10, 2020 Koliko ja znam nema takve fabričke. Dakle Kinez što i nije loše zbog Androida i navigacije koju hoćeš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17591 Posted June 10, 2020 Konkretno taj Daiichi je firma sa sedistem u Turskoj (a ima ih u Bursi i Istanbulu, vidjao sam reklame kada sam bio tamo). Pored Turske, naravno Shenzhen/Kina (jasno ti je i zasto), Indija, Brazil, itd... Rade uredjaje logicno za Fiat koji je vrlo prisutan tamo zbog Tofasa, dalje Ford, Huyndai, VW, Suzuki, Mitshubishi, itd... A slicno tome imas i kod Kineza, tj. Androidi koje mozes da narucis preko ili da pazaris kod preprodavaca ovde. Imas dosta oko toga u drugim temema u ICE podforumu, npr.: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/59504-fiat-nuova-bravo-grande-punto-multimedija-double-din-aftermarket-neoriginal-navigacija/ 1 Nikola031 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jeca731 15 Posted June 20, 2020 (edited) Pomagajte! Danima trazim da uzmem neki GP. Valja li ovo cemu?! https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16168602/fiat-grande-punto-14 Edited June 21, 2020 by Ivan Dodat PrintScreen oglasa Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted June 21, 2020 (edited) @Jeca731 Osim sto ocuvano izgleda i nekog prosecnog nivoa opreme, da li imas neki odredjeni kriterijum ? Mora iskljucivo benz ili moze i dizel ? Edited June 21, 2020 by Ivan Sredjen post, dodat tag, skinut TT potpis Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted June 21, 2020 Bas cudno da ti nadjes auto sa radkapnama? Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aleks_91 5 Posted June 21, 2020 Para mi uši ovo "fabričko stanje" a volan oguljen kao krastavac, kilometraža očigledno vraćana. A iskreno ne bih mogao da kupim auto od lika koji je svesno stavio rasparne ratkapne 2 1 Milutinac, Jeca731 and notalone reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites