mitros 139 Posted May 10, 2020 (edited) Neki od mojih drugara isto tako su kupili,ja ih pitam ,kako znaju da li treba veliki servis,oni kazu,a sta je to? Legende,sta ces... Edited May 10, 2020 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted May 11, 2020 (edited) https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=295186828&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&doorCount=FOUR_OR_FIVE&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=8800&makeModelVariant1.modelId=30&maxFirstRegistrationDate=2015&maxMileage=100000&maxPowerAsArray=65&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2013&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=07cae9d8-1028-a5c2-3762-fc30d7907981 Koji mjenjač ide u model 1.3 Mjet sa 62 KW? Opelov ili Fiatov? Edited May 12, 2020 by neshaoct dodao printscreen oglasa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola031 936 Posted May 11, 2020 @Elra, Fiatov C510. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted May 11, 2020 Hvala, vjerovatno je to isti mjenjač kao u Grandeu 1.3 55KW. Kod mene nije pravio probleme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
xreceved 0 Posted May 12, 2020 (edited) Ekipa, nov sam ovde pa želim prvo pozdraviti sve. Elem, sazrelo je vreme da kupujem prvi autić i GP mi se strašno dopao. Naišao sam na ovaj oglas, pa me zanima kako vam se čini? http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15823823/fiat-grande-punto Kako nemam nikakvog iskustva sa kupovinom ili znanja o automehanici planiram da svratim do nekog servisa i platim automehaničaru da pođe sa mnom i pregleda autić. Da li je to dobar plan ili je pametnije da tražim da sa vlasnikom odem do servisa da ga tamo pogledaju? Realan sam, ne znam ništa o motorima osim onog što temeljno pročitam, ali znam da je pametnije da imam pored sebe nekog ko zna. Edit: Kako se kreću cene tih pregleda, zna li iko? Imate li neki dodatni savet, trebalo bi u četvrtak da pogledam autić? Hvala unapred! Edited May 12, 2020 by Ivan Dodat PrintScreen oglasa i sredjen tekst Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted May 12, 2020 Dobrodosao na forum Ovde vec ima jako puno napisano o Grande Puntu, i svim njegovim izvedbama, motorima, problemima, tako da ces, uz malo vremena, strpljenja i pretrage, moci jako puno da naucis o tom autu. Neka praksa je, da uz svako postavljanje oglasa, ide i screenshot (barem prve strane) tog oglasa, kako bi ostala informacija na forumu i kad oglas istekne. Sto se tice gledanja auta sa majstorom. Mnogi ne zele da izlaze iz servisa, cak ni za novac U svakom slucaju, mislim da se temeljniji pregled moze obaviti u radionici, na dizalici, sa dijagnostikom, nego sto bi se obavio na placu/kod prodavca. Tako da, ako imas mogucnost da biras izmedju te dve opcije - savetujem da vozis u servis. Ovde na forumu ljudi vole da nose u autoservis Goran, gde su izuzetno strucni za vozila Fiat grupacije : https://www.fiatservis.rs/kontakt.php Mozes da vidis sa njima, da tamo odneses auto na pregled. Jos jedan savet bi bio da pronadjes jos par primeraka da pogledas. Grande Punto nije redak auto, pa se potrudi da pogledas sto vise primeraka mozes, cak i ako ti mozda nisu u odgovarajucem cenovnom rangu ili nisu sa pozeljnom motorizacijom, i slicno, jer ces tako najbolje steci 'oko' da razlikujes razdrndane od ocuvanih primeraka (posto kazes da ti je ovo prvi auto)... 2 notalone and Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
xreceved 0 Posted May 13, 2020 Hvala na odgovoru! Imam još jedno pitanje. U želji da se edukujem o dizelima (pošto mi gro ljudi sugeriše da uzmem benzinca) krenuo sam da se čitam o DPFu ovde na forumu i koliko god se trudio da shvatim ozbiljnost tog dela i cenu održavanja, nije mi išlo. Da li ovaj model MJet 1.3 66KW iz 2006. ima DPF? Da li je taj filter baš toliki bauk? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted May 13, 2020 Model iz 2006. nema DPF. Moj je bio 2009. i nije imao DPF. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milandjbg 65 Posted May 13, 2020 druze samo gledaj da je auto u dobrom stanju pre svega..Ako vozis otvoren put uzmi taj od 66 kv ako si u gradu dobar ti je i ovaj od 75 konja ili bilo koji benzinac.poenta je da je auto u dobrom stanju.Jer ako je u losem sta god da popravljas nece biti to to.Jer je vec doslo do zamora materijala.Pozdrav 3 Axic, MS PK and knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14518 Posted May 13, 2020 I bolje da je benzin za početnike, drugi po redu neka bude dizel.Benzinci su jednostavniji Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
milandjbg 65 Posted May 13, 2020 slazem da je bolje uzeti benzinca dizel sa 66kv ima plivajuci i pocetnik moze vrlo brzo da ga pokvari 1 Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 13, 2020 Po meni su svi isti, isto se odrzavaju, pratis fabricke intervale i preporuke i toliko. Sad taj 1.3 dizel sa 75ks nema ni zupcasti kajs, niti trosi ulje, ako je dobar on je cak i jednostavniji za voznju generalno. Ako je los, onda je los i komplikovan svaki, bio to dizel ili benzinac Послато са SM-J330F помоћу Тапатока 4 Zvezdo, darkman14, Ivan and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17455 Posted May 13, 2020 24 minutes ago, MS PK said: Ako je los, onda je los i komplikovan svaki, bio to dizel ili benzinac Upravo tako. Ako je auto dobar i lepo se odrzava, nece morati ni da dize haubu. Predrasude su cudo, a naslusao sam ih se i za benzince i za dizelase. Kada bi ih slusao i kada bi gledao jedino da na autu ima sto manje stvari da se pokvari - vozio bih bicikl. Po mogucstvu obican kontras. Uzmes ono sto se tebi svidja, sto ti lezi u voznji, sto je u najboljem stanju a mozes bez problema da odrzavas. To niko ne zna bolje od tebe samog . Naravno da niko ne spori da je atmo benzinac najjednostavniji i predstavlja sam start ponude vecine modela tog godista. Vec smo na ovom topicu dovoljno "izbalavili" na tu temu izbora, samo treba procitati. Ako je od pomoci, generalna tema o DPF: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/39223-partikularni-filter-dpf 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14518 Posted May 13, 2020 1.2 8v benzin ni slučajno nije ni za uporedbu sa turbo dizelom, pogotovo ne može da napravi trošak kao turbo dizel. Ceo benzinski motor sa papirima je 100€, a toliko je otprilike turbinaPoslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17455 Posted May 13, 2020 Nije . Ako neces opet macku u dzaku, reparacija turbine ili "polovna kao nova" je 250-300 EUR sa rukama. Ali nemojte "plasiti" bilo koga unapred. Pa vozio sam 1.9 turbo-dizelasa skoro 11 godina, a da nije pipnuto cuveno srpsko trojstvo strahova "turbina-plivajuci-dizne", ukljucujuci i kvacilo. A i taj mali 1.3 je peri-deri masinica, znam gomilu zadovoljnih korisnika. Sto nas vraca na pocetnu tvrdnju - da je najbitnije inicijalno stanje, eksploatacija i odrzavanje. A opet kazem, niko ne spori da najjednostavniji motor ima potencijalno manje troskove. Pa neka svako bira sta mu lezi i sta moze da odrzava, samo nisam ljubitelj predrasuda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6885 Posted May 13, 2020 Ovaj benzinac od 70ks radi kao satić, ne čuje se u leru i vožnji, vrlo prost autić i pouzdan. Vozio sam ga par dana, skoro. Ali, plaćen je lepo i bez mane. Samo servisi.Dizel, bolje ide, snažniji, malčice skuplji za održavanje. Oba su praktično nepoderiva. Ali dizel 1.3 jeftiniji za vožnju ako računamo potrošnju. Sve u svemu, samo da je očuvan , neka sevisna istorija i lični afiniteti. Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2565 Posted May 14, 2020 Da postavljam na oglas, dal ce nekoga zanimati 2009 1.4 Tjet 187000 Sport 4 MS PK, horvat, Aleks_91 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Semi 94 Posted May 16, 2020 Postavi Kako vam se cine ova dva auta: http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16047229/fiat-grande-punto-ch-t-jet http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15502936/fiat-grande-punto-14-16v-t-jet-sport Nesto se razmisljam da uzmem nekog T-jet-a Quote Share this post Link to post Share on other sites
milandjbg 65 Posted May 16, 2020 Ovaj prvi lepo izgleda... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lovator bez love 2 Posted May 17, 2020 Pozdrav svima.Evo na preporuklu nekih prijatelja i ja se pojavih ovde.Kazu ovde se mogu naci mnoge info koje me zanimaju.Procitao sam dosta ovde postova i kolko vidim najvise se pominje ,reko bih,sad vec legendarni 1,3 mjt.Kako sam i ja u potrazi za necim ovako slicnim,resih da se ovde malo informisem.Samo mi nije bas najjasnije,sta je bitnije npr auto koji je star 10 ili 15 god i presao oko 200h ,ali redovno odrzavan ili neki duplo mladji,a presao isto toliko,ali nije bas preterano vođeno računa o njemu,ali je zato mladji 7,8 god.Moze li mladost auto nadoknaditi ako ga je neko estetski urnisao,da tako kazem. Govorim o cifri oko 3000e,jer ne zelim vise da dam,jer mi nije bas neophodan da bi davao neke vece pare.Vidim na oglasima za ove pare ima godista od npr 2004-2009.Jel moguce da ista cena bude,a razlika je 5 godina? Ne bi uzimao sa tim cuvenim plivajucim,niti sa DPF filterom,niti bi ikad uzeo sa 2/3 vrata.Hvala svima na neki sugestijama,predlozima i sl. pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted May 18, 2020 Pa vidiš i sam! Razlika može biti i 5 godina a cena ista. Dakle to očigledno nešto govori. Ako Uzmeš nešto neodržavano brzo ćeš samo za potrošne delove dati poveću sumu novca a da motor nisi ni pipnuo a tek tu može da te čeka velika rupa! Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2565 Posted May 18, 2020 Za sad ovako, cisto malo da izreklamiram, imam neke kupce pa ako odustanu onda cu postaviti gde treba https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16329737/fiat-grande-punto-14-tjet-sport-ch Quote Share this post Link to post Share on other sites
milandjbg 65 Posted May 18, 2020 Ovaj beli je vrh za te pare Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19729 Posted May 18, 2020 @Lovator bez love što više gledaš u oglasima automobile iz uvoza očuvane "kao čaša" mislim da ćeš na kraju prevagnuti da kupiš auto od nekog ko je kod nas duže vreme vozio auto i održavao ga ovde. Nekako mi svi oglasi od ovih iz uvoza deluju copy-paste i bili stari 5,10 ili 15 godina svi su prešli 150 do 180.000 km. Za 1.3 mjet u GP-u nema greške, pogotovo 55kw (75ks), što kažu kolege peri - deri motor, jeftin za održavanje, mali potrošač, ume da potegne, uradiš mali - veliki servis i bukvalno ne dizes haubu da pratiš potrošnju ulja što kod benzinaca bas i nije slucaj. Ako budeš naleteo na nekog ko ga kod nas vozi duže vreme, zakazi pregled kod majstora pa vidi sta i da li ima šta od ulaganja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 139 Posted May 19, 2020 (edited) On 3/19/2020 at 7:47 PM, Ivan said: Bas lep autic, vidis da je bilo dobro sto si propustio prethodni odlicna oprema svakako . i bas retko izadje ovako nesto, obicno budu klotare. Evo neki prvi utisci,posto sam sad imao vremena da malo vise isprobam svoj novi auto. - Cini mi se da nije tako startan i agilan kao ovaj moj prethodni od 75ks (iako ima 5 ks vise?),tj da je malo lenj.Na jednom od detaljnih pregleda mi rekose da auto nije neko vreme vozen i da treba da se vozi da neke stvari nalegnu,(prosto receno).Pogledom odozdole mi rekose da je bas dobro odrzavan i delovi redovno menjani,(kazu neka picajzla vozila).Sto bi vecina prodavaca rekla "utegnut". Sad bih imao par pitanja ako neko od iskusnijih moza da pomogne. - gde bi mogao da popravim ukrasnu sajtnu-prag,jer su 2 zabice sto drze pukle,pa ne naleze dobro na ivicu sajtne.Kazu kod nekog plasticara? - sta znaci kad se svetla za maglu naizmecno pale,priliko skretanja,levo-desno? - sta u meniju na tabli znaci opcija ECO MODE pa ima on i off - da li i gde da softverski iskljucim S&S sistem. Inace mislio sam da ima vise mesta za sitnice,iako ima mesta i u naslonu za ruku...itd.Ali sve su to mala mesta.Npr fioka ispred suvozaca je manja nego na prethodnom modelu,tj plića,jer je prosto neverovatno da ne moze prsluk da stane jer ne mogu vratanca da se zatvore???itd...itd.Za sad toliko. On 3/19/2020 at 5:23 PM, mitros said: I ovaj motor me malo cudi, 59kw,znam za one poznate od 55kw i novije od 62kw.Ne znam za ovaj od 59kw? Edited May 19, 2020 by Ivan Prebaceno Quote Share this post Link to post Share on other sites