Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

13 hours ago, Chevu123 said:

Procitao sam dosta postova ovde i pomislio da je mozda 1.3 95ks dizel najbolji

 

4 hours ago, Flex said:

ovaj od 95 ima

Mala digresija, kao i za benzince :) .

U Grande Puntu ne postoji 1.3 95 KS. Samo 75 i 90 KS, Euro 4 motori.

Tek od Punta Evo ide 95 verzija, a od Punta MY2012 i 85 KS. Ali su ta dva motora Euro 5, idu u mladje Evo i MY12, tako da im je i cena drugacija i izlazi van planiranog opsega.

Kod zadnjeg su potpuno izbacene 75 i 90 konjaze.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@horvat softverski je zavrnut odziv na gas i jako pitomo se vozi, do nekih 2500rpm je kao fabricki 130ks, ako ne i slabiji cak, ali nema dima nimalo i prolazi tehnicki bez problema :)

 

On 5/3/2020 at 2:59 PM, djomla said:

I posle se Fiat kvari. emoji57.png

Sent from my 3310 using Tapatalk
 

Fiat mi se najvise i kvario od svih auta :D

 

Mislim da za pouzdanost automobila, najvise znaci eksploatacija, pa odrzavanje, pa tek onda konstrukciona resenja.

 

Mnogi ljudi pogresno cuvaju auto od punog gasa i visokih obrtaja, a to je ono sto zdrav motor odrzava zdravim, jedino naravno da je postigao radnu temperaturu pre toga.

Kratke relacije ubijaju automobil takodje, nije problem nekad i da upalis auto da preparkiras 2m, ali je problem ako ti je vecina voznji takva da auto ne postigne radnu temperaturu, samim tim si u problemu.

 

Inace imam i misljenje da svi automobili od dacie do mercedesa mnogo bolje podnose kilometre od godina, a i da propadaju od stajanja vise nego od voznje.

Evo recimo taj punto za 80.000km kod mene samo crevo turbine, a kod majke za 20.000km akumulator, lezaj tocka i reparacija zadnje celjusti (cak mislim da je ta celjust zeznula lezaj).

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali kad ni mama nije uspela da pokvari lamelu/zamajac na cipovanom dizelu od 200.000km ja se onda stvarno pitam sta ti ljudi rade kad im crkava kvacilo/zamajac :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vagenovac ajde, ajde, priznaj da je Bimer više visio na dizalici od Punta.

Sent from my 3310 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Ivan said:

 

Mala digresija, kao i za benzince :) .

U Grande Puntu ne postoji 1.3 95 KS. Samo 75 i 90 KS, Euro 4 motori.

Tek od Punta Evo ide 95 verzija, a od Punta MY2012 i 85 KS. Ali su ta dva motora Euro 5, idu u mladje Evo i MY12, tako da im je i cena drugacija i izlazi van planiranog opsega.

Kod zadnjeg su potpuno izbacene 75 i 90 konjaze.

 

Koja je onda verzija ovaj moj novi sto sam uzeo pre mesec dana,od 59KW tj 80 KS? 2014.

 

Edited by mitros

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno, prvi put cujem. Ima ovde ljudi koji znaju mnogo vise od mene, pa mozda oni pripomognu.

Evo ti i ponude motora za Evo i MY12 iz eLearn, jedna od novijih verzija koja je donedavno bila dostupna na "aftersales.fiat.com":

 

Untitled1.png.8798894ab5e457cbfc2a22b5520959dc.thumb.png.9ba753975932b8ec754a772eb4b6482d.png

 

Mozda i da vidis da nije neka specificna/oslabljena verzija za neko trziste. Najlakse je proveriti u ePer. Ali koliko se secam da smo negde caskali, da ti VIN sadrzi i slovnu oznaku u sebi. A to ove nama dostupne online verzije ePer ne podrzavaju, potrebna je neka od novijih. Mozes da svratis do nekog ovlascenog i za zamolis da ti izlistaju kompletnu specifikaciju. Nazalost, Milance vise nije ispred Bogunovica na forumu, verujem da bi ti to proverio za sekund.

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, vagenovac said:

@horvat softverski je zavrnut odziv na gas i jako pitomo se vozi, do nekih 2500rpm je kao fabricki 130ks, ako ne i slabiji cak, ali nema dima nimalo i prolazi tehnicki bez problema :)

 

Fiat mi se najvise i kvario od svih auta :D

 

Mislim da za pouzdanost automobila, najvise znaci eksploatacija, pa odrzavanje, pa tek onda konstrukciona resenja.

 

Mnogi ljudi pogresno cuvaju auto od punog gasa i visokih obrtaja, a to je ono sto zdrav motor odrzava zdravim, jedino naravno da je postigao radnu temperaturu pre toga.

Kratke relacije ubijaju automobil takodje, nije problem nekad i da upalis auto da preparkiras 2m, ali je problem ako ti je vecina voznji takva da auto ne postigne radnu temperaturu, samim tim si u problemu.

 

Inace imam i misljenje da svi automobili od dacie do mercedesa mnogo bolje podnose kilometre od godina, a i da propadaju od stajanja vise nego od voznje.

Evo recimo taj punto za 80.000km kod mene samo crevo turbine, a kod majke za 20.000km akumulator, lezaj tocka i reparacija zadnje celjusti (cak mislim da je ta celjust zeznula lezaj).

 

 

Upravo tako,odrzavanje i eksploatacija su kljucni kod svih auta.Ja sam nazalost potrefio primerak koji je neodgovorni pojedinac vozio i odrzavao,tako se ispostavilo kasnije.Kada sam ga kupovao kod Gorana je konstatovano otrpilike 400-500 e ulaganja.Toliko je i spustena cena.Danas posle 3 god i 35000km dosao sam do cifre od preko 1200e.U pitanju je 1.3 75ks,toliko hvaljeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nikad nisam bolje i lakše održavao auto i imao manje problema nego sad sa Fiat om

 

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao Punta 1.2 8v,bele boje i slatko se navozao za dve godine :) .

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako si ulozio bar trecinu vrednosti auta sta je bilo dobro u momentu kupovine? :D

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Ivan said:

Iskreno, prvi put cujem. Ima ovde ljudi koji znaju mnogo vise od mene, pa mozda oni pripomognu.

Mozda i da vidis da nije neka specificna/oslabljena verzija za neko trziste. Najlakse je proveriti u ePer. Ali koliko se secam da smo negde caskali, da ti VIN sadrzi i slovnu oznaku u sebi. A to ove nama dostupne online verzije ePer ne podrzavaju, potrebna je neka od novijih. Mozes da svratis do nekog ovlascenog i za zamolis da ti izlistaju kompletnu specifikaciju. Nazalost, Milance vise nije ispred Bogunovica na forumu, verujem da bi ti to proverio za sekund.

Ni Goran nije mogao da vidi u ePer u,rekao mi je da auto kuca Kole to moze da vidi.Bas mi nije usput,ne znam da li bi preko email a hteli da mi pomognu,ali pitacu u svakom slucaju da mi posalju email om

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, MS PK said:

Pa ako si ulozio bar trecinu vrednosti auta sta je bilo dobro u momentu kupovine? :D

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
 

Kakva trecina? 3350 cena,odmah posle kupovine 500 evra ulaganje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...