Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Na oglasima je situacija mešovita, ima ih i sa plavim i sa crvenim znakovima. Ali opet znamo kakav je Fiat sa znakovima. Ono što meni zapada za oko je prednja leva strana konkretno zazori oko fara. A i baš na tom točku nema fabričke ratkapne, pošto su na šrafove nije sigurno spala. Kilometraža zaista no comment, 80000 auto star 12 godina... Ipak najbolje uživo da ga pogledaš, povedi majstora i to je to 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, mudri said:

Kako vam se cini ovaj GP? Naravno u ovu kilometrazu ne verujem. Ali za te pare izgleda ok bar na slikama.

po papucicama presao je 280000.. i naslon za ruku mu je odran.

al bez obzira izgleda korektno.. veci dio enterijera je ok, ima 2 kljuca.. procijeni ga uzivo, primamljiva je ponuda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2008 a plavi znak? 
Mozda gresim ali mislim da je bio crveni te godine. Pitaj ti tog prodavca sta stoji u AMSS potvrdi. 
Svejedno da je i 2007 ako je toliko presao i ako je dobar veruj mi da je to cena koju i ja placam kao trgovac. Zato sirom otvori oci. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kako vam se cini ovaj GP? Naravno u ovu kilometrazu ne verujem. Ali za te pare izgleda ok bar na slikama.
 
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16073643/fiat-grande-punto-14
 
Stavljaj u buduce slike ili p.s.oglasa da bi ljudi koji citaju kasnije ( kada se proda auto, istekne oglas i sl.) znali o kom automobilu smo komentarisali
Nema sanse da mu je ova km. bila u Nemackoj, sa tom km. i vazecim tehnickim pregledom tamo bi bio skuplji nego ovde ali na ovu cenu svakako vredi da odes i da ga pogledas. :)04f74aea3fe1a9483e46c5a0d2a79c4f.jpg

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi, nadam se da ćete mi pomoći oko odabira auta.

Zainteresovan sam za Grande Punto 1.3 JTD 2005. - 2006. godište. Čuo sam da je ekonomičan u potrošnji goriva i za održavanje.

E sada me zanima kako se ponaša na većim uzbrdicama, jer radim na Jahorini pa svaki dan vozim iz Sarajeva do Jahorine, dnevno pređem preko 60 kilometara. Trenutno vozim Punta 2002. 1.2 8v 44kw i svaki dan moram nasuti 10km (5 eura) benzina da bi bilo taman za jedno penjanje i spuštanje do Sarajeva. Znam da je moj punto gradski autić i da nije namjenjen za svakodnevno penjanje do Jahorine, ali nisam bio pri novcu kada sam kupovao auto. Dakle, vozim svo vrijeme trećom brzinom 60 km/h, a na nekim dijelovima puta mogu u četvrtu ubaciti. Prešao sam za nepunu godinu dana preko 30.000km sa njim i uložio sam oko 600 eura za popravke, a bio je u ekstra stanju kada sam ga kupio. Primjetim da ga ta uzbrdica uništava, a skupio sam nekih 2500 eura pa sam mislio kupiti već pomenutog grande punta.

Da li Grande Punto sa 1.3 motorom ima dovoljno snage za moj svakodnevni put do posla, hoće li biti ekonomičniji i da li će mi se mnogo kvariti? Možda imate neki bolji prijedlog, 1.9 motor ili tako slično?

Imam od prijatelja prijedlog za Opel Astru H 1.3 CDTI, ali nekako sam više za Fiata, lijepo se osjećam u njemu. Svaka vaša pomoć je dobrodošla. Hvala!

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne unistsva ga taj put ako lepo vozis a rekao bih da vozis kako treba :D Ja ne znam relaciju ali ako punta1.2 vozis trecom a negde i cetvrtom brzinom to mi ne deluje kao neki uspon. Ako ti je brzina zbog uslova puta ogranicena tako onda ces i svaki drugi auto otprilike tako da vozis na toj deonici pa ces isto da ga "unistavas" . Lepo vuce Gp 1.3mjt, trazi nekih 2000rpm u voznji, nije bas startan na manjim obrtajima. Trebalo bi da vuce bolje od te Astre H 1.3cdti sem ako ona nema nesto drugaciji prenos.

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom o kupovini GP. Imas ovde vec 140 strana, pa prelistaj malo, pisalo se bas dosta o 1.3.

Za ta prva godista imas verzije od 75 i 90 KS. Slabiji je sa FPT C510 petobrzincem i bez plivajuceg. Jaci sa M20 sestobrzincem i plivajucim, koliko se secam. GP jeste primetno tezi, ali dizel po specifikacijama ima preko 1l manju potrosnju od tvog sadasnjeg Puntica. Zbog duplo veceg obrtnog, manje ce i da "urla" u brdu. Najbolje ako znas nekoga sa tim 1.3, pa probaj da li ti lezi, isao je u gomilu modela.

43 minutes ago, MS PK said:

Ja ne znam relaciju ali ako punta1.2 vozis trecom a negde i cetvrtom brzinom to mi ne deluje kao neki uspon.

Ispravice me kolega, ali se iz grada sa cca 550 mnm, penje na preko 1500 mnm, ako je gore oko "Termaga".

Pri cemu ima malo uspona iz grada, onda relativno ravno uz ogranicenje 60 km/h. A jaci uspon krece od Pala i to je nekih 10-ak km.

@Skembax

Nisam prolazio odavno - puca li jos onaj radar iza zidica sa desne strane, pre Neskovic pumpe ;) ? Dobro sam zapamtio mesto :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovorima!
Ne idem preko Pala, idem direktno iz Lukavice na Jahorinu novim putem. Bliže mi je za 10 kilometara nego da idem na Pale.

Nemam nikog poznatog da vozi Grande Punta, ali zamoliću nekoga da me provoza. Prelistaću više o GP na forumu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minutes ago, Skembax said:

Nemam nikog poznatog da vozi Grande Punta

Taj motor je bio izuzetno prodavan i isao je u gomilu modela u razlicitim varijacijama... Iz grupacije, pored GP isao je jos i u Punta Mk2, Pandu, Ideu, Lineu, Palio, 500, od teretnjaka u Doblo i Fiorino. Imas ih u Lancia Musa i Ypsilon, kod Alfe u Mitu. Doduse novije verzije idu na 500L i Tipo, sigurno sam nesto preskocio...

Posto su kod vas zastupljeniji Nemci, isti taj motor kao CDTi imas u Opel Corsi (koja je u tim godistima "pobratim" sa GP), Merivi, Agili, Astri...

Sta god da treba od pitanja ili ako imas neki konkretan oglas - tu smo da bar ovako virtuelno pripomognemo ako mozemo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve zavisi od zelja i potreba. Meni je licno 1.9 130ks optimalan motor za njega, nekome ce sa sa druge strane 1.3 75ks biti mnogo bolji izbor. Sve spram potreba.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolji je 1.9 ubedljivo, pogotovo za otvoreno, tu trosi kao 1.3, a tisi je i rastereceniji.

Ja sam 2011 uzeo grande punta 1.9 2008 sa 100k, chipovao i stavio vecu turbinu, digao snagu na izmerenih 193ks i vozio 4g napraavio 80k, prakticno bez iole ozbiljnijeg kvara.

Posle sam smanjio snagu na 160ks i ostavio ga majci koja ga i dan danas vozi.

Trap, zamajac i kvacilo su i dalje iz prve ugradnje netaknuti.

Osim malog, velikog servisa, kocnica i guma jedino vanredno je zamenjen samo akumulator, crevo interkulera, lezaj zadnjeg tocka i reparacija zadnjih celjusti za 9 godina i 100.000km




Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, vagenovac said:

Posle sam smanjio snagu na 160ks i ostavio ga majci koja ga i dan danas vozi.

Ostavio majci da se zajebava sa cuniranim autom, a... :D :D

 

Salim se. 

 

Interesantno, dok recimo, evo bas pratim situaciju sa 1.4 T-Jet, uopste tuneri ne uspevaju lepo da ga mapiraju. Radi to, al ili ima neke knedle pri punom gasu, ili je pritisak u nebesima... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, nov sam ovde i zanima me koji grande punto preportucujete, sa kojim motorom. Radije bih nekog da je jeftiniji za odrzavanje posto ce mi biti prvi auto :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, da li mozes da napises, za pocetak, do kojeg budzeta gledas? Generalno atmosferski benzinci traze najmanje odrzavanja, ako je to prioritet. Naravno, na ustrb slabijih performansi. Ali ako si vozac pocetnik, mozda cak imas i ogranicenje od 80 kw? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.4 8v ili 1.4 16v 90ks, biraj

 

Možda ti je bolji Punto mk2b, dok malko ne stekneš rutinu, pre svega zbog održavanja i jeftinije limarije

 

 

 

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Chevu123 said:

Radije bih nekog da je jeftiniji za odrzavanje posto ce mi biti prvi auto :D

Pozdrav i dobrodoslica na forum.

Cisto drugarska sugestija - vrati se unazad par strana. Skoro je kolega postavio identicno pitanje, sve smo analizirali do u sitna crevca - GP dizeli, benzinci, performanse, potrosnja, odrzavanje, menjaci, cene... Ista prica se vrtela vec vise puta na temi.

43 minutes ago, neshtry said:

1.4 8v ili 1.4 16v 90ks, biraj

FIRE 1.4 u GP ne postoji od 90 KS ;) - 8v od 77 KS i 16v od 95 KS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U cenovnom rangu max do nekih 3000e. Da, uzeo bih neki slabiji da nije 1.9. Procitao sam dosta postova ovde i pomislio da je mozda 1.3 95ks dizel najbolji, ali opet uopste nema lepih ponuda za tacno taj motor posto gledam samo automobile koji se vode na ime prodavca, ostalo mi je sve nesto sumnjivo. Hvala svima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes da gledas i 1.3 75ks, on nema ni plivajuci zamajac (ovaj od 95 ima). Cisto zbog jeftinijeg odrzavanja.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...