Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

@milandjbg

 

Nema na čemu :) 

Nemamo mi ''nepunopravne'' i ''punopravne'' - svi su članovi Foruma od kad se registruju. :thumbup: 

Slobodno možeš napisati lične preferencije (npr. godišnja kilometraža, koliko su ti važne performanse i troškovi održavanja, samo po gradu vožnja ili će biti dosta i otvorenog puta...), po pitanju izbora automobila jer to utiče da li ti je dovoljan npr. onaj sa 1.2 8v, ili nije, itd, itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala puno na lepim recima.

Ne vozim puno oko 8000 km zato sam eleminisao dizela a i kazu da je veca sansa ubosti dobrog benzinca.

Izlazim na auto put par puta godisnje idem u jednom pravcu oko 300 km.

Po gradu vozim ali izbegavam guzve jedino kad bas moram obicno vozikam po kraju zvezdara.

Bitno mi je koji je motor najpouzdaniji pre svega i najprostiji za odrzavanje ??

Sto se tice performansi volim kad auto onako povuce moj jugisa 45 itekako zna da se zavrti ali to mi nije sada na prvom mestu.

  1.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 01/01/2020 at 11:05 AM, mitros said:

Ako su motori isti,kako prodavci tvrde da je ovaj motor bez plivajuceg zamajca?

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15591925/opel-corsa-d-13eco-flex


image.thumb.png.4bde8114ca8d10730b7820399bd58315.png
 

Tako ima ona priča o kupcu i zamajcu:

Išao neki čovek po auto placevima i gledao Grande Punta da kupi.  I to dizel 1.3. I tako on danima obilazio placeve i išao svuda, čak i u Batočinu na jedan plac. Eto koliko je bio napeo da ga nadje. I tako posle mnogo dana i potrošenih para, na jednom placu naidje na jedan baš dobar GP. I to u Novom Sadu. Gledao ga, merkao, probao, ma svašta mu radio,ali niko nije znao tu na placu da mu kaže-ima li ili nema plivajući zamajac. I već očajan, taman da krene, naidje neki tip tu i ovaj ga zamoli da pogleda da l taj Grande ima plivajući. I tip kaže-hoću, naravno. Eto i ja vozim Fiata....I tako,odoše do tog GP, naš mukica mu pokaže koji je, pogledaju, upale, pogledaju u  eper, šasiju, ma sve i kaže ovaj neznanac:Druže, vidi ovako. Stvar je jasna ko dan. Ovaj GP ima mnogo više km nego sto pise da ima, počeo je da rdja, dakle verovatno udaren tu i tu, dimi ko lud na leru, menjan enter....Druže, stani malo-prekide ga ovaj. To što mi pričaš,me ne zanima. Je l ima plivajući ili nema?!?

-A, to? Nemam pojma, buraz. Ja vozim Fiat Ideu 1.4 benzin. Ne razumem se mnogo u plivajuće zamajce....

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzinac 1.4 najprostiji, nije bas stedisa ako ga jace gazis, jeftino odrzavanje. 1.3 mjet je isto zahvalan, meni bio u puntu 70 ks. Probas oba pa odlucis. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Velika stvar taj plivajuci zamajac. 
Kupujes auto od 3000 al tesko coveku da izvadi  250€ kad crkne plivajuci. 
Svi bi da se voze al da nemaju ulaganja. 
E pa ne moze kako god da okrenes. Kupis benzinca i bas tog 1,4 a on ide kao Yugo 45 ili jedva tek nesto bolje a pritom moras da mu dolivas ulje jer ga fabricki trosi. To ni da se spomene. 
Sta god da se uzme gleda se stanje jer sve je to dobro kad je dobro. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno im crkava senzor ugla volana, evo pre par dana i mene ta beda zakaci

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, rage_man said:

Ali za te pare najbolji auto u klasi.

Zanima me benzinac 1.4 koji je izdrzljiviji i jeftiniji za odrzavanje sa 16 ili 8 ventila?
 

hvala puno na odgovoru

pisite vasa iskustva ne menjam cesto auta pa bi da odaberem najekonomicniji i najizdrzljiviji motor

Edited by milandjbg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/30/2012 at 10:43 PM, Zvezdo said:

Bezinac (bez plina) bi trebao da ima manje kilometara a dizeli dolaze sa uglavnom vecom kilometrazom!

Sto se tice uzitka u voznji solidnog primerka dizel je apsolutno bez premca! Turbo zaista cini cuda a potrosnja na otvorenom je ispod 5 litara dakle SIGURNO 1,5-2 litre manje od benzinca!

Sto se odrzavanja tice to je sve tu negde dakle redovan servis i to je to. Ukoliko nadjes nesto sa ZAISTA malo kilometara bit ces bez brige bez obzira bio benzinac ili dizel!

Ja sam zakleti ljubitelj benzinaca ali sa ovim turbom sam promenio misljenje a pogotovo sto retko posecujem pumpe!

Moj savet je da uzmes auto sa sto manje kilometara a ako budes bio srece kao ja imaces dizela sa kojim ces na semaforima ili pri pretecanju "oprati" mnogo snaznije benzince!

Sigurno si cuo onu izjavu Henrija Forda da je nabolji auto NOVI auto dakle sto ocuvaniji i sa manje kilometara!

jel moze pomoc hteo bi da kupim grande punato?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@milandjbg

Dalje od 1.4 benz ili 1.3 mjet ne bi trebao dalje da trazis. Zavisi i od stila voznje i gde najcesce vozis, relacije i slicno. Bolje gledaj opremu jerbo neke stvari mozda i mozes da premostis npr manjak snage, ali ako moras na ruke da podesavas retrovizore... Emotion/Dinamik gledaj i nista ispod. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ali koji benzinac sa 16 v ili 8v jel velika razlika u odrzavanju?

To za opremu si upravu treba gledati da ima vise opreme.

Pratim oglase ali se prodaju dosta.Ostajuu ovi losiji.

Kad resim koji motor onda cu lakse naci.

Hvala  svima koji mi pomazete.

Svi koji voze fiata su kao porodica.

Pominjete majstor Gorana jel zna neko adresu ili kontakt coveka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se umorih od trazenja GP,sad me zanima da li je ovaj Clio bas klasa iznad GPa,jer po ceni tako izgleda.(npr Isto godiste 1000e skuplji,vredi li?)Sta mislite o ovom modelu,ne znam nista o Renou niti sam ga ikad vozio,niri znam nekog ko ima Reno.
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15189735/renault-clio-15-dci-energy-navy

 

Screenshot 2020-01-26 20.56.09.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto sam i ja u slicnoj potrazi kao i Mitros i za slicnu sumu, a 80% su mi gradske voznje i kratke relacije da li uopste ima smisla kupiti ove novije dizelase sa FAP filterom? Koliko kosta nov fap filter za npr. punta evo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

100€ da se ful opere i ocisti. 
I s vremenom ce cena mozda i padati kako se bude pojavljivalo sve vise tih ljudi sto ih ciste. 
 

538EE99A-DA7A-493B-926F-6E58B76623A8.jpeg

19621980-A259-4FEC-BE9B-FFE250727074.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minutes ago, Dule 021 said:

100€ da se ful opere i ocisti. 
I s vremenom ce cena mozda i padati kako se bude pojavljivalo sve vise tih ljudi sto ih ciste. 
 

538EE99A-DA7A-493B-926F-6E58B76623A8.jpeg

19621980-A259-4FEC-BE9B-FFE250727074.jpeg

 

9 hours ago, shell said:

Posto sam i ja u slicnoj potrazi kao i Mitros i za slicnu sumu, a 80% su mi gradske voznje i kratke relacije da li uopste ima smisla kupiti ove novije dizelase sa FAP filterom? Koliko kosta nov fap filter za npr. punta evo?

FAP filter?...mislis na DPF filter?

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, mitros said:

Ja se umorih od trazenja GP,sad me zanima da li je ovaj Clio bas klasa iznad GPa,jer po ceni tako izgleda.(npr Isto godiste 1000e skuplji,vredi li?)Sta mislite o ovom modelu,ne znam nista o Renou niti sam ga ikad vozio,niri znam nekog ko ima Reno.
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15189735/renault-clio-15-dci-energy-navy

 

Screenshot 2020-01-26 20.56.09.png

To je neki psihološki momenat i važi za većinu marki. Punto je ugašen model pa mu je pala cena a ovaj Clio je do prošle godine bio aktuelan model, skoro je izašao novi model, treba da prođe malo vremena da padne cena starijem modelu, ali pašće ubrzo.

11 hours ago, milandjbg said:

meni je lepsi grande punto ali kazu da su renoji bolji limarijski

Svi automobili mlađi od 20 godina imaju odličnu antikorozivnu zaštitu, ne pričamo o Jugu, jedino Dačija i Lada i dalje imaju slabiju zaštitu. Ako neki auto pokaže znake truleža a mlađi je od 10 godina znači da je bio u nekoj poplavi ili sudaru.

14 hours ago, milandjbg said:

hvala puno na odgovoru

pisite vasa iskustva ne menjam cesto auta pa bi da odaberem najekonomicniji i najizdrzljiviji motor

Za tvoju godišnju kilometražu od  8000 km je nebitno šta izabereš. Čak i da auto zadržiš 10 godina kod tebe to je 80 000 km što će preći svaki auto bez obzira na stanje i kilo metražu. Treba da gledaš da kupiš što očuvaniji sa dokumentacijom koja dokazuje da je redovno održavan.

Najekonomičniji Grande je 1.2 8v od 65 konja i turiš mu plin, ne može jeftinije, trošiće manje od 700 din na 100 km.

Moj Stilo 1.2 16v troši oko 700-750 din po gradu na 100 km, 1.2 je još štedljiviji.

Mali servis je jeftiniji na benzincu nego na dizelašu, nema turbina, zamajaca i sl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor u tom Cliu je bolji od tog puntovog. Ima kais i nema bojazni da ce da pukne lanac za kog x vozaca misli da je vecit a on se mora menjati a i kad ga stavis novog razmisljas kad ce da se desi ono najgore i koliko uopste moze takav zamenski lanac da predje. Samo originalni lanac prelazi 120k km sigurno a na toliko treba da se menja lanac cuo se ili ne cuo po fabrickoj specifikaciji. Danasnji kaisevi idu opusteno 100k km a fabricki iz prve ugradnje kod nekih brendova se menja tek na 200 pa i 240k km. 
Clio je lep spolja ali je unutra plastikaner. Tapacirung vrata je kompletan od plastike.  Vozio sam jedan i nije mi nesto legao a mozda zato sto je bio VAN N1 koji sam uzeo za kuma i njegovu firmu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Punisher, na koju foru ti Stilo trosi 750 din na 100km po gradu? Pa to je i na otvorenom pitanje moze li.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa na foru plina, to je skoro 10l plina :D

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

I to je malo teze da bas moze po gradu 10l plina.

 

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa on je oko 9l benz po gradu u nekim normalnim uslovima. Lepo je odradjen prenos na 1.2

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...