Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Kompresor klime se ne pali ispod 4-5C spoljne temperature, sto ce verovatno sutra biti slucaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^

Kompresor je sastavni deo klima uredjaja, samo je njegova kabinska kontrola manuelna ili digitalna ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svim clanovima i unapred hvala na pomoci. Naime razmisljam o kupovini automobila polovnog naravno, sve sto znam o njima je ono sto sam saznao na forumima u poslednje vreme. Dosao sam do nekog zakljucka da je grande punto auto koji bih zeleo. Novac koji sam spreman da uložim je oko 3000 evra, eventualno malo preko. Znaci za kupovinu i posle sredjivanje. Ono sto sam procitao je da su benzinci jeftiniji za odrzavanje a posto ne volim d aidem po majstorima citao sam da se manje kvare... Auto mi treba za pretezno gradsku voznju (Beograd) eventualno odlazak na more i neka putovanja po Srbiji. Zanima me jesu li pouzdani i da li je to dobar auto za mene kao pocetnika? Mozda sam oduzio ovo sve ali to je samo da bih mogao da dobijem konkretniji odgovor. Jos jednom hvala svima unapred! :)

 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Aleksandar324

Pozdrav i dobrodoslica na forum ;) !

Evo imas ovde 132 strane o kupovini GP, pa navali :) . Salu na stranu, iscitaj bar nekoliko poslednjih strana, vodila se identicna polemika pa ces imati i aktuelne podatke sa trzista i cene.

Ovu nepotrebno otvorenu temu i pitanje cemo spojiti sa tom postojecom temom, slobodno nadalje pisi u njoj: 

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/1/2019 at 11:50 PM, mitros said:

Molim za misljenje o ovom autu,vredi li se cimati oko njega? Zvao sam vlasnika i pitao ima li neku knjizicu sa dokazom o uradjenom veliko i malom servisu...kaze nema jer je radio prijatelj!!!(sta sve ljudi sebi dozvoljavaju da takve stvari ne upisuju).Kod njega je 2,5 god,uvezen pre 3. Pitam za km,(mnogo mala) kaze tako je dosao sa tadasnjom km.U kakvom je stanju klima,kaze valjda radi jer je nije palio od leta???Sta je sa DPF filterom,kaze da ga je prao,jer se nije ukljucivala automatika,tj morali su u servisu da softverski startuju automatiku,tako mu je receno..Nije stavio slike unutrasnjosti...itd.

Mnogo nelogicnosti ili ja samo umisljam,a da zapucam do vrnjacke banje ako je bez veze...vredi li???Inace ove slike su profi i boja je dobra.

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15167594/fiat-grande-punto-evo

Screenshot 2019-12-01 23.48.26.png

Screenshot 2019-12-01 23.48.57.png

Ovo nije Evo vec Grande Punto (EVO je bio izmegju 2010 -2012), DPF uglavnom ima zivotni vek (pre nego sto se zacepi i mora prinudna regeneracija - masinsko cistenje) oko 200k km i plus ona prica sa velikim servisom (koji se radi na oko 200k km) je nekako manje verovatna.....ja mislim da se radi o auto koji ima preko 200k km i mislim da je Euro 5 a ne Euro 6.

Evo jedan primer kao ilustracija, kod mene u MKD, mnogo su retki ti modeli koji trazis (Grande Punto 2013-, 1,3 mjet 75/86 ks), ali bio jedan primerak, uvezen od oficijalnog servisa/zastupnika za Fiat u MK (Kumanovo), ova firma bavi se i uvozom auta iz Svajcarske. Auto (Grande 2014 sa 1,3 mjet 75 ks) je imao 180k km na satu, sa servisnom knizicom, ova firma je uradila veliki servis (sa garancijom od 5 godina), 4 skoro nove gume, auto je bio bez mane a startna cena od 4.800, auto prodat za 4.500 e.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Filip MK said:

Ovo nije Evo vec Grande Punto (EVO je bio izmegju 2010 -2012)

Ne, nego ponovo samo Punto ;) .

Valjda cemo nekad na ovo temi utvrditi gradivo... 05-09 Grande Punto, 09-11 Punto Evo, 12-18 Punto (MY2012).

Vec cuveno zabarsko nepotrebno brljanje sa imenima modela.

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, Ivan said:

Ne, nego ponovo samo Punto ;) .

Valjda cemo nekad na ovo temi utvrditi gradivo... 05-09 Grande Punto, 09-11 Punto Evo, 12-18 Punto (MY2012).

Vec cuveno zabarsko nepotrebno brljanje sa imenima modela.

Ako gledamo oglase za prodaju,tek tu se nista ne bi znalo.Svako ga krsti kako mu padne na pamet.Zato prilikom pretrage na PA moram da cekiram sve 3 pojedinacne opcije ,(Grande punto,Evo, i Punto):rant::rtfm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, mitros said:

Svako ga krsti kako mu padne na pamet

Slazem se sa tobom oko pretrage, ali tako je kada poznavaoci diktiraju svojim znanjem :) .

Ne samo imenima, nego su recimo i tehnicki u eLearn specifikaciji GP/Punto Evo/Punto razdvojeni modeli iz vise razloga. A moze se i videti zasto kada se malo udubi u problematiku. Za razliku od vecine drugih Fiatovih modela, koji se vode samo kao dodatna MY verzija (restyle verzija), do izlaska novog modela. Stvar je u tome sto fakticki skoro deceniju i po Fiat nije izbacio pravi novi model, sa novim kodnim imenom u Subcompact klasi (na kraju su ga nedavno i ubili). I to su pokusavali da nadomeste promenama imena modela, cime su samo napravili konfuziju i sebi i ostalima - tako tipicno za Zabare.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svim forumašima, verujem da je pitanje bilo već milion puta, ali moram i ja da pitam (ko pita ne skita :lol: ). Da li je realna cena za GP(onaj sa facelift-om, valjda se vodi kao EVO?) 2010 god. 3700-4000€? Vidim da se kod nas uglavnom prodaju benzinci 1.2 i 1.4 i dizel 1.3, zanima me koji od ova 3 motora se pokazao generalno kao kvalitetniji? Za 1.3 sam čuo samo reči hvala, pa me zanima koja je razlika, osim u snazi, izmedju motora sa 69, 75 i 84ks i na šta treba obratiti pažnju prilikom kupovine( znam da ima problema sa DPF filterom)? Trenutno imam Punto 2 1.2 8v i generalno sam nezadovoljan snagom(slabo vuče na malom usponi ili kad je upaljena klima...) i potrošnjom, srče mi oko 8.2l 

Edited by Stameni
dopunjen tekst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam Punto Evo 2011 sa motorom 1.3 MJT i 95 KS (mislim da je to najjaci 1.3 dizel u ovom modelu). Prešao je 130.000 i nikakvih problema sa DPF-om. Doduše ja sam kupio od prvog vlasnika (koleginice iz kancelarije) tako da sam znao tacnu kilometrazu i servisnu istoriju. Ovaj motor i generalno, ovaj auto toplo preporučujem jer mislim da ima odličan odnos kvalitet/cena. Prethodno sam imao Punto MK2 sa 1.3MJT sa 75KS i sa njim sam isto tako bio vrlo zadovoljan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stameni

Da li je realna cena  mozes da vidis na stranim oglasima.

Hoces male kilometre onda je to niska cena a ako mozes da progutas preko 200k km onda je to tu negde.

Ovih dana se cujem sa mojim starim kupcem koji se odselio u Nemcaku i tamo vozi  autobus za neku firmu i prodao je svoju Astru H 2009 da bi kupio benzinca i sad evo trazi dve nedelje i sve mu je skupo. Juce smo gledali Fabiu 1,4 2010 sa 44k km i cena joj je 5000 pa ti vidi koliko se preko ceni kilometraza jer oni ne gledaju godine nego kilometre. Golf 1,4 sa mrtvih 75ks  2004 ali sa 138k km je gore 3000€ a ovde kod nas se prodaju dizelasi sa svim troskovima za te pare.

I on cunja sad ne bi li mu naletelo nesto povoljnije jer ja sam mu pricao za GP da je dobra kupovina ali on sta god nadje to je gore preko 4000 pa i 5000 ali sa kilometrazom od oko 100k.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod njih je km i tehnicki pregled sve! Evo, 2 meseca trazili za svastiku mali auto, sa malom km ( oko 100k) i sto duzim tif-om. Cene su bolesne a oprema vecinom "striptiz klot" :D Na kraju kupila Fiat 500, 2009god, bez klime sa 89hkm, novim tif-om i svim servisima. Cena je bila 4500e a kupljen za 4200e

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari, zanima me fiat GP 1.9 sporting od 150ks da li je dobar izbor i da li je skuplji za odrzavanje ili ipak da ostanem pri izboru Fiat stila 1.9, 116ks, znacila bi mi vasa pomoc oko izbora hvala unapred, vozio sam stila sa 140ks ali karavan on mi je bio super ali ga je cale prodao, tako da sam se zaljubio u njega kad sam.ga vozio.i odlucio sebi da kupim jednog stia ali sam naleteo na grande punta koji lepo izgleda ali ga jos nisam pogledao, u pitanju je sport. Zanima me vase misljenje hvala na odgovoru. Imace stilo je 2003 probao sam ga i treba samo kvacilo da mu se zameni sve ostalo je ok, a GP je 2006 i njega trebam sutra da pogledam. Hvala jos jednom!!!!

 

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne postoji GP Sporting sa 150, vec sa 131ks.
Vozio sam karavan Stilo 115 i sada GP Sporting. Nisam vozio 3v stila.
U karavanu se visoko sedi, veci auto sam po sebi od GP-a.
GP moderniji, manji, okretniji. Nike posebno udoban sa 17" felnama.
Motori razlicitog kataktera, Stilo povlaci dosta nize, GP moras zavrteti.
GP vise mladalacki auto i cipnut bas lepo povlaci, ali rekao bih da je ipsk to klasa gradskog automobila sa ne tako dobrom zvucnom izolacijom za neka putovanja.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razlike ima, skroz su razliciti naravno :D Motori su im super, razlike u odrzavanju ima neke, oko trapa najvise. Jedini problem sa tim Gp-om je sto nosi problematicni menjac pa bi na to trebao da obratis paznju. Resava se, nije neki problem ne znam koji ali moze da bude fin neplaniran trosak npr. :)

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovorima, vozio sam i ja stila karavana sa 140ks isto karavan, ne znam za grande punto pise na oglasu 156ks, a cena mu je 2250, 2006 god, bas sam u dilemi:( sta raditi?? Da li je boje uzeti stila ili GP...:ermm:

*MS PK* sta mislis pod tim problematican menjac, kako ja mogu da provalim i sta tacno da gledam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je greska, mozda je cipovan :D U menjacu stradaju lageri pa moras da obratis paznju da li se nesto cuje u voznji, da li lepo ubacuje, da ne cima rucicu menjaca i sl., sve sto nije normalno. Napisace ti verovatno to kolega Bingo bolje od mene


Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je sve u redu za te pare je bolji izbor GP. Vise snage, mirniji rad (jtd kao traktor)u GP-u, visoko se sedi u Stilu, plus standardne zajebancije oko elektronike, odvratna sedista. A i to kvacilo kazes moras da menjas.

 

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...