goranche 3 Posted November 15, 2019 Da, 500L ima taj 1.4 motor, voze ga taksisti po KG, pitajte njih, info iz prve ruke Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted November 15, 2019 Onaj GP sto sam okacio deluje korektno na slikama, jedina stvar je taj 1.4, kapiram da je jeftin za odrzavanje, nema turbo, zamajac, nisu skupi delovi.. Ali kontam i da je posle 200k ta potrosnja ulja mozda i 1L na 1000km.. E sad, koliko se to isplati uzimati, bem li ga. Mozda ipak odem sutra da ga pogledam finu opremu ima, 2 seta tockova... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14831 Posted November 15, 2019 I meni to pada na pamet! Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17648 Posted November 15, 2019 (edited) Lepo izgleda na slikama, doduse auto se ne gleda mokar . Sto se ulja tice, jbg, polovnjak, dosta ce zavisiti i od konkretnog primerka, 1.4 atmo je poznat da hoce da srkne ... Ono sto mene cudi je moje iskustvo - isti 1.4 blok (doduse sa turbom, intercoolerom, MA razvodom i jos par zezalica, ide i malo veca kolicina ulja nego u ostale), takodje su me pre kupovine zasipali pricama o potrosnji ulja, vec sam bio spreman da nosim kanticu u gepeku . Uradio veliki servis, sve kao uzecu taj dodatni litar za dosipanje... Malo po malo, dodje interval malog servisa (isao na more, isao do Istanbula, znaci i prilicno autoputa) - a malo pre servisa, na tacno 10.000 km je bila ova situacija. Pa sad budi pametan: On 19/05/2019 at 3:15 PM, Ivan said: Nivo i stanje motornog ulja na 1.4 MultiAir Turbo 140, posle 10.000 km. U ovoj turi, u pitanju je Shell Helix HX7 ECT 5-40: Edited November 15, 2019 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14831 Posted November 15, 2019 Ma taj od 95ks srkne bez izuzetka. Manje ili više... Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted November 15, 2019 Svakako zavisi od primerka i toga kako je vozen.. Opet, nekako mi lakse i ovo da preporucim, bar znam da nema nesto mnogo skupih delova u celoj prici Inace auto bi se vozio po Bgu 90% vremena.. Za ove pare mi deluje skroz okej kupovina za nekog ko tek ulazi u svet automobilizma i kao prvi auto Elem, koji je to menjac u njemu, da nije ono cuveno djubre M32 ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14831 Posted November 15, 2019 Čim je sporting nije vožen na 2000 obrtaja... Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted November 15, 2019 Ne znam dal je to sto pise sporting glupost prodavca ili je stvarno isao sporting u 1.4 atmo.. Nesto ne verujem u to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17648 Posted November 15, 2019 (edited) 15 minutes ago, dekirs said: Elem, koji je to menjac u njemu, da nije ono cuveno djubre M32 ? Jok bate , cist FPT kao suza. Ako te zanima detaljnije - C514 je u pitanju, sestobrzinac. Za tebe ako treba da pisem i prenosne odnose menjaca ? Slazem se da je generalno kao model lep izbor za prvi i gradski auto, uz sve sto to ide (jeftino odrzavanje, registracija, fina oprema)... Sporting je postojao, sa sve tim pragovima, kacketom, profilisanim sedistima, onim lepim 17'' felnama... Baci VIN da ga malo kupusamo . Edited November 15, 2019 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted November 15, 2019 Oket oket, good to know. GP je nesto sto nisam istrazivao do sada Sutra cu da se provozam ako prodavac bude mogao pa saljem VIN da kupusamo Hvala Ivane za pomoc, kao i uvek 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted November 15, 2019 Dobro vece. Sta je tacno ovo u eperu za evo punta : Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted November 15, 2019 Uobičajena stvar, kaže da nije monovolumen (kombi, mini-van) Motorski prostor je jedan "volumen" (zapremina, odeljak, kutija, ...) a putnička kabina i prtljažnik su drugi. Sedan varijante, na primer, se tipično smatraju "trovolumenskim", jer je gepek potpuno odvojen od kabine. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted November 16, 2019 7 hours ago, McSteel said: Uobičajena stvar, kaže da nije monovolumen (kombi, mini-van) Motorski prostor je jedan "volumen" (zapremina, odeljak, kutija, ...) a putnička kabina i prtljažnik su drugi. Sedan varijante, na primer, se tipično smatraju "trovolumenskim", jer je gepek potpuno odvojen od kabine. Kakava glupost, ja pomislio da nije bio van mozda za 2 osobe reg Hvala kolega. A ovo 150 Years, predpostavljam neka dodatna oprema za tu godinu neku jubilej sta vec ? Ovaj EVo je 1,2 8 v Fire, ako je verovati onom italijanskom sajtu na poslednjoj reg 12.2017 je imao oko 36k km sad oko 48k km. NOOOOV Ozbiljno razmisljam da ga pazarim, malo je slabiji za moj ukus. Vise bi mi legao kao Ivanov Turbak 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14831 Posted November 16, 2019 1.4 77ks je slab, ovaj baš, baš slab... Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted November 16, 2019 Pa neće sigurno da izvlači drva iz šume s njim. Elem, previše je slučajeva koje ja znam, a verovatno je to tako u 80% reg auta u Srbiji, da prejak i preveliki auto ne treba vlasniku, a ipak ga eto poseduje. Poslednji slučaj-kolega zeni kupio B6 Passat-d'ima za po gradu. Naravno 2.0 dizel....a on ima A4...pogadjate da je dizel. Što se tiče GP-ima ga za sve vrste vozača, ama baš sve. Od 65ks-155ks, pa ko šta voli i sta kome završava posao. 1 Djuk85 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
duskogrbic0501 41 Posted November 16, 2019 Pridružujem se komentaru...Послато са SM-A520F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14831 Posted November 16, 2019 Da ne bude posle, "lepo sam ti rekao"...Najvažnija je njegova procena na kraju priče. Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted November 16, 2019 A jbg, meni stilo 133 konja i godinama ga vozim i poteze za sve pare nam sta. Ali cesto kad vozim sestrin mk2b 1,2 ono zanimljiv autic pogotovi za po gradu mozda bi mi i bio ok. Kod ovog Eva je dobra prica to sto je auto presao pravih oko 40k km, i ima finu opremu, a i sve mi se svodi na 80% grad voznje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14831 Posted November 16, 2019 Osnovna greška je što mešaju punto mk2 i GrandePunta,a razlika u težini za ovaj motor je drastična...Imao sam priliku da ga vozim, a vozim i mk2 sa 60ks!Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 990 Posted November 16, 2019 Nemojte da opet ispadne da taj 1.2 GP ne može da krene jer je toliko slab i da treba da se pogura da se zaleti a kada se upali klima onda krene u rikverc.... Yugo 45 je bio raketa za Fiće i peglice a sa Fićama i peglicama su ljudi vukli kamp prikolice i išli na more preko Bosanskih i Crnogorskih planina i nitko nje rekao da su slabi ili kao ovde da ne idu. Mnogo smo se razmazili! Vođa je u pravu " zlatno doba" 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
goranche 3 Posted November 16, 2019 Za po gradu ce da zavrsava posao i 1.2 i 1.4. do 80-100km/h bez ikakvih problema. Za duza putovanja, pun auto, klima itd moze biti preslab ali se takav auto i ne uzima za te namene.Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 990 Posted November 16, 2019 Max brzina GPa 1.2 je 155 ili 160 kmh dakle debelo preko ograničenja što bi u prevodu značilo da se se opušteno vozi 130-140 skupa sa klimom i krovnim nosačem. Kome to nije dovoljno i Ferari će mu brzo dosaditi i biti preslab. Od viška glava ne boli pogotovo što se tiče snage pod haubom.... ali treba unapred znati namenu automobila. 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted November 16, 2019 Auh, kome je 65ks slabo njemu ce i 650ks biti slabo???Ok...Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока 1 CikaKURE reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted November 16, 2019 (edited) 4 hours ago, saledelagano said: A ovo 150 Years, predpostavljam neka dodatna oprema za tu godinu neku jubilej sta vec ? "150 Years" je u čast 150 godina ujedinjene Italije Trebalo bi da paket obuhvata: Malo drugačiji prednji gril, start/stop sistem, dvobojne alu-felne, radio-cd sa mp3 opcijom, maglenke i 150 Years bedž-stikere na B-stubovima. Opcija je bila i "Azzuro Italia" plava-metalik farba (kod tebe vidim da je metalik siva na spisku). Bedž/stiker izgleda ovako: Edited November 16, 2019 by McSteel Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14831 Posted November 16, 2019 Nemojte da opet ispadne da taj 1.2 GP ne može da krene jer je toliko slab i da treba da se pogura da se zaleti a kada se upali klima onda krene u rikverc.... Yugo 45 je bio raketa za Fiće i peglice a sa Fićama i peglicama su ljudi vukli kamp prikolice i išli na more preko Bosanskih i Crnogorskih planina i nitko nje rekao da su slabi ili kao ovde da ne idu. Mnogo smo se razmazili! Vođa je u pravu " zlatno doba"Ja sam odrastao u eri fiće jugića, Renault 4 i sl, koji nemaju ni 800kg i njima napr. 33ks iz Renault 4 odlično rade. Vozio sam Punto Evo 1.2 i tvrdim da je Renault 4 za njega F1 za po gradu! Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites