Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Eto je razlika

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока


Yup, dpf-ovi vuku cifru, to stoji.

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, MS PK said:

Eto je razlika :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
 

Nema razlike, moj je bez DPF i ista je cena.Filter goriva oko 1500,ruke 1500,ulje i ostali filteri oko 6000,sve ukupno oko 9000hiljada.I meni je to delovalo skupo na pocetku, zvao 4-5 servisa i to je ta cena. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne znam onda zasto mi se mota po glavi da njemu ide ulozak filtera za gorivo, a i cena ruku je bas onako fina, lepa, zadovoljavajuca kad si majstor :D 3 zamene ulja danas i milina :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na svemu, rabat vrlo dobar :)

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3.6.2019. at 9:53 PM, Goksi1980 said:

Mali servis radi svaki majstor u garazi,podrazumeva se da je uradio kako treba.Pitanje je koje ulje sipa,koje delove ugradjuje, da li primeti neku neispravnost u toku servisiranja i prenese je klijentu ili samo otaljava posao i uzme pare itd..ocigledno je da nemas iskustva sa tim stvarima.

Iskustva nemam, ali znam da castim majstora neki dinar da ga pogleda detaljnije. Nisam jos ni jednog gadljivog na cast nasla ,a odrzavaju auto perfektno . Da znam sama oko toga ne bih ni isla u servis hihihihihi

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/4/2019 at 11:02 PM, gile smederevo said:

+zarada na ulju i filterima....;)

Zarada na ulju koje naplati 4l,a u motor ide 3.2l sa filterom ulja.Gde je ostatak ulja?Litar motornog ulja 5w 40 krece se oko 1000din.Na svakom malom servisu menjaju filter goriva a filter goriva SE NE MENJA NA SVAKOM MALOM SERVISU(u ovlastenom servisu se menja na 60 hiljada po knjizi kako pise).Ostali filteri za gorivo koji kostaju 1500 din su 6 puta losiji od originalnog pa se menjanju na svakih 10 hiljada?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta je problem da sam kupis filtere i ulje i odneses u servis da ti zamene. Kad god bi tako uradio, visak ulja bi mi bio vracen

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/5/2019 at 7:17 PM, Jeca731 said:

Iskustva nemam, ali znam da castim majstora neki dinar da ga pogleda detaljnije. Nisam jos ni jednog gadljivog na cast nasla ,a odrzavaju auto perfektno . Da znam sama oko toga ne bih ni isla u servis hihihihihi

Iskustva nemas zato citaj sta pisu ljudi koji imaju iskustva,da naucis nesto i primenis u praksi

6 minutes ago, rage_man said:

Sta je problem da sam kupis filtere i ulje i odneses u servis da ti zamene. Kad god bi tako uradio, visak ulja bi mi bio vracen

Sent from my SM-A520F using Tapatalk
 

Ako mene pitas boli me k... da izgubim dan za auto a da ne posvetim slobodan dan deci.Auto se sporedna stvar u zivotu i tako ga treba shvatiti.Ko ima slobodnog vremena ja podrzavam tu ideju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razumem kako se izgubi ceo dan, kupovina traje 10min, auto svakako moras da oteras kod nekog majstora, neka bude jos sat vremena za to, ostatak dana je svakako slobodan.
Ali dobro, ljudi znaju svoje prioritete

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majstori ti kazu dodji u 8-9 ujutro,ostavis auto.Jedan zove oko 12 da je gotov auto a drugi oko 14-15 da je gotov auto.U oba slucaja idem kuci i vracam se do njega gradskim prevozom.Sa kupovinom delova tamo-ovamo meni je to licno dodatno gubljenje vremena.Ne znam sta nije jasno?To je primer coveka sa porodicom,malom decom.

 

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad ga i ti pretera,ko da se ulje menja svaki drugi dan a ne jednom godisnje pa je problem sto se izgubi sat- dva...

Послато са POCOPHONE F1 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zasto ne bi jednostavno zakazao i sacekao tih pola sata dok ti zamene ulje i filtere? Toliko mozes da odvojis sigurno.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

I bre kolege pa di ste zapeli , covek ima manjka vremena i drndanje je ici u shoping da juri delove a ni servis mu ocigledno nije blizu.
Tu se moram sloziti oko 'porodica prvo pa ostalo' pa makar ponekad znacilo da vise i plati (sto je veca verovatnoca u njegovom slucaju) ali poao bidne zavrsen.
Svako od nas ima drugaciji pojam 'vremena' pa nek tako i ostane.

Elem, da li kod novijih GP-a T-jet ide obavezno manualac od 6.b ? Da li je to isti menjac kao u Bravu T-jet ?

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, ISV_01 said:

Elem, da li kod novijih GP-a T-jet ide obavezno manualac od 6.b ? Da li je to isti menjac kao u Bravu T-jet ?

Jok i jok :) .

T-Jet motor je isao jedino u Grande Punto (120 KS), sa C510 petobrzincem:

 

Untitled.thumb.png.ae987977f9228e51203ff79f89e4f1a4.png

 

Ne znam sta podrazumevas pod "noviji GP", ali i kod Eva i kod Punta (MY2012) izbacen je T-Jet motor i ubacen MultiAir. MA atmo je isao sa C514 sestobrzincem, a MA Turbo sa identicnim C510.

A ako si u pitanju mislio na "zloglasni" M32, kod Puntica je isao je na 1.6 i 1.9 MultiJet. Od MY2012, uz 1.6 MultiJet ide i novi C635 sestobrzinac.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je to. Danke :)

Ma znam za M32, premda nije zloglasni (bar ne kod mene) i jeste kasnije zamenjen sa C635 (valjda je tako..ni ima ta tema o Bravu i menjacima pa cu se podsetim da ne ofujem).


 

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj iskustva za GM-ov M32 po netu, pa ces videti, nazalost ima toga prilicno, na prilicno modela... C635 je bio nov FPT-ov proizvod. Krenuo je sa produkcijom pocetkom ove decenije, sestobrzinac, sa deklarisanim obrtnim od 350 Nm (obe oznake su u njegovom imenu):

 

g1.jpg.a554326aa0cff313ae0985eea6922bb6.thumb.jpg.53547e8825192ac32d1866cd594ae0ab.jpg

 

Isao je u masu modela srednje/vise snage u ponudi. Na Bravu u 1.4 T-Jet (noviji Euro 5), 1.4 MultiAir Turbo, noviji 1.6 MultiJet (umesto M32) i noviji 2.0 (umesto F40). Kod Punta jedino na MY2012, na novijim 1.6 MultiJet.

Ako pitas za Bravo, M32 imas u T-Jet 120 (samo Euro 4) i T-Jet 150, kao i u prvim MultiJet 1.6. Koliko vidim u avataru, kod tebe je 1.9 (znaci C530 petobrzinac za 8v ili sestobrzinac za 16v). Tako da imas FPT, a ne GM menjac ;) .

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmmm..C530 je dosao kasnije, ja imam M32, guzonja (bravko) je 07' 1.9 8v, sa pocetka proizvodnje, a ne 1.6, mozda si permutovao
Nije mi bilo jasno da mahom na slabije atmo agregat ubace 6.stepeni menjac (kontajuci iz tvog posta) a 5taka u jaci...mozda zbog rasterecenja ?!
 

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manje snage imaju pa zato idu kraci prenosi

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minutes ago, ISV_01 said:

Mmmm..C530 je dosao kasnije, ja imam M32, guzonja (bravko) je 07' 1.9 8v, sa pocetka proizvodnje, mozda si permutovao

C530 ti je stariji menjac, koji vodi poreklo jos iz MultiJet Stila 1.9 (8v ili 16v). Tj. u varijanti peto ili sestobrzinca, deklarisan na 305 Njutna. I kao takav je krenuo i sa prvim verzijama 1.9 na novijem modelu, tj. Bravu, sve dok ti motori nisu bili izbaceni iz proizvodnje polovinom 2008. Imalo ih je i na pocetnim 1.6 MultiJet, menja ih sve FPT-ov C635 sa pomenutih 350 Njutna.

Ako ne verujes na rec cici koji je u prici oko Fiat C2 platforme i svega na njoj skoro 15 godina :lol: , evo i fabricke dokumentacije:

 

Untitled1.thumb.png.ca4c26466f5b1ce98d2d3323ca3f8c15.png

 

Pa mi javi u koju grupu upadas ;) . U tabeli iznad, M32 je sa Fiatovom oznakom C544, cisto da znas (kao sto je i F40 sa oznakom C542). Btw, M32 je sestobrzinski GM menjac i pored ostalih ceste probleme u praksi je imao upravo sa lezajevima 6. brzine (lose projektovani, mali lezajevi i lose podmazivanje istih). Koju pretpostavljam da nemas ;) .

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako kaze Sofronije " Brojke ne lazu...bolje da ne odem da vidim, mozda stvarno imam taj menjac"
Jeste, cica sa iskustvom wins :handsdown:

Doduse, mogao sam verovatno i preko EPer da vidim (no preko fona teze to ide).

Eh sad, ova zbrka oko menjaca i njihovih naslednika ne bi trebala da cini sam GP / Evo odbojan ? Znam iz prica da je na prvim GPovoma bilo problematicno prednje vesanje...


 

 

Kad rasturis, ti nam javi rezultat. Ja pride smem da stavim i neku kintu na opkladu  .
Ma di da rasturam, ne cackaj mecku dok radi Ja mogu staviti opkladu da cu imati viska srafova i opruga

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako vec vise volis ePer ;) (koji je u poredjenju sa eLearn samo najobicniji katalog), ne treba ti ni VIN da vidis, imas detalje za svaku verziju. Isto ono sto sam ti i rekao, verzija C530 na 1.9 8v (i na koje jos ide). Imas cak i tacan datum kada je menjac totalno izbacen iz upotrebe: 

 

Untitled3.thumb.png.2715954416db99c1dbfe40e63e5b030a.png

 

Takodje prica iz prethodnih postova u ePer, verzije sa M32 (C544):

 

Untitled2.thumb.png.574b949c63e7ac1b82898d27e722cf65.png

 

A sve sam ti to lepo rekao jos pre par postova, u nekoliko reci :lol: :

1 hour ago, Ivan said:

Tako da imas FPT, a ne GM menjac ;) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao M32 u Bravu 1.6mjet, cuo se malo lezaj u 6 brzini, tako je vozen kod mene oko 40000 i eno covek ga i dalje vozi bez da je ista pipao, cak je i kvacilo fabricko sa zamajcem sada na 240000...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima na forumu.
Kupujem svoj prvi automobil i odluka je pala na GP. Da li se u cenovnom rangu do 3000€ može kupiti solidno očuvan auto?
Koji se motor pokazao kao najbolji?
Hvala unapred na odgovorima.

Poslato sa FRD-L09 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...