bane1321 6005 Posted February 12, 2019 Ne bih da trolujem temu, ali ti si prvo "policijski" tražio da vidiš moj enterijer, a prethodno si me nazvao škrticom, što sam čoveku savetovao da debelo spusti cenu! Jedino mi ima smisla da se toliko žestiš ako ti prodajem auto... Sa ovim završavam! 1 vagenovac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 12, 2019 Bane apsolutno u pravu, auto izgleda malo umorno, prešao je 200-300k ili je najsurovije korišćen kao da je tudji, isključivo po gradu sa ultra kratkim relacijama.Ja sam 2010 uzeo Grande Punta 1.9 2008 sa 100kkm, sada je na 200kkm pretežno gradske vožnje i izgleda bolje unutra, a drugar je uzeo 2010 novog klota 1.2 i sada je na 70.000km i u enterijeru nema znakova habanja, vožen isključivo po gradu.Sent from my STF-L09 using Tapatalk 1 bane1321 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
virke 73 Posted February 13, 2019 Grande Punto Starjet 1.4 16v dolazi sa menjacem sa 6 brzina ili sa 5? Ili mozda postoji u obe verzije? Vuce me taj motor zato sto ima 95ks ali svi kazu da je bolji 1.4 8v i da manje trosi. Sta vi kazete? Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted February 13, 2019 6 brzina, 16v neuoredivo bolji motor od 1,4 8v, mislim da cak i ne trosi vise. Neki ce reci da je skuplji za odrzavanje ali sta tu moze biti toliko skuplje, atmosferski i jedan i drugi, razlike su zanemarljive. Daleko je lepse voziti ovaj jaci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 13, 2019 Oba su dosta anemična ali 16v ima smisla vrteti jer ima snage u obrtajima, a 8v džabe silujes.Sent from my STF-L09 using Tapatalk 2 rkoma1986 and marko.jovanovic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
virke 73 Posted February 13, 2019 Po forumima ze ljudi zale da dosta trosi i da im menjac crkava. To je taj famizni m32 menjac valjda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 13, 2019 4 hours ago, VladaNS said: 6 brzina, 16v neuoredivo bolji motor od 1,4 8v, mislim da cak i ne trosi vise. Neki ce reci da je skuplji za odrzavanje ali sta tu moze biti toliko skuplje, atmosferski i jedan i drugi, razlike su zanemarljive. Daleko je lepse voziti ovaj jaci. Mislim da je besmisleno ovde pričati o potrošnji, kada imamo lika na forumu koji ima GP 1.4 8v sa fabričkim plinom koji provereno troši 6l plina kombinovane vožnje: Pazite, plina, ne benzina, znači da benzina troši manje. Jeste da kuka da mu auto ide ko da je vezan za banderu, pa su mu dali, po meni sumnjivo objašnjenje kod Gorana, ako je taj ekonomik čovek verodostojno preneo informaciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 13, 2019 Ima istine, zguglao sam, grande punto 1.4 8v sa fabrickim plinom ima 70ks umesto 77ks i tezi je 150kg, ubrzanje do stotke mu je deklarisano na 16.9s sto je ne samo drasticno sporije od 13.2s koliko ubrzava obican 1.4 8v 77ks, vec je sporije i od 1.2 65ks koji ubrzava za 14.5s. Horor 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted February 13, 2019 Kako da trosi kad ne moze da se pomeri... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MickeyS 32 Posted February 15, 2019 Ja ne znam ko se zali da 1.4 16v dosta trosi, mislim da potrosnja benzina nije nikakav problem 7-10l po gradu u zavisnosti od temperature i guzve i grada,na otvorenom je 5l pri 100km/h, 6 pri 120km/h Treba obratiti pažnju na potrosnju ulja, jer i po fabric izmedju 10.000km moze da potrosi do 4kg ulja i da je to sasvim uredu,moj trosi 1l na 10.000km A sto se menjaca tice... To vec ne znam, kazu tako 1 marko.jovanovic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted February 15, 2019 Meni je malo vise trosio na tim "vecim" brzinama, ako se dobro secam autoput 110 kmh, potrosnja je bila 7 l, doduse plina.. i to je naravno bila smesna potrosnja, s obzirom na cenu plina. Po gradu ravno 10.. a ulja je trosio isto tako, oko litru od servisa do servisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 142 Posted February 16, 2019 Moze li se "unistiti" motor,ako se vozi svaki dan 2km do posla? I kako to nekom da objasnim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted February 16, 2019 Pa motor se svakim danom unistava. Bolji ne moze da bude nikako Generalno su mu te kratke relacije pogubne, skode puno ali nije to sad tipa da ce da se raspadne ali mu mnogo skracuju radni vek.Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bogar 22 Posted February 16, 2019 (edited) Pre svega pozdrav svima! nov sam ovde i zelim da kupim Grande Punta! Bio bi prvi auto, nisam iskusan vozac, prakticno sam pocetnik i auto mi treba za gradsku voznju,eventualno negde da otputujem dva puta godisnje. Citao sam dosta o modelima, ali bi mi mnogo znacilo vase misljenje, iskusnih GP-ovaca. Nasao sam primerke i trebaju mi saveti vezani za njih. Dva dizel 1.3 75ks i 90, i benzinca 1.4 75ks. Samo sam ovaj prvi primerak bio da gledam sa majstorom. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13853384/fiat-grande-punto - Majstor mu je nasao dosta estetskih mana, sitnih, ali najveca mu je briga sto je video da je dosta mastan kad smo ga stavili na dizalicu. Negde sam citao da su dizelasi takvi,i da imaju generalni problem sa curkanjem. Auto mi se generalno svidja, samo me brine ta masnoca, da nije nesto ozbiljnije u pitanju,ili daleko bilo da nije motor u problemu. Druga dva: https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13733113/fiat-grande-punto-13-mjet https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13667414/fiat-grande-punto Koja je vasa preporuka za pocetnika u gradu? Koje su prednosti i mane,ukratko? Hvala unapred Edited February 16, 2019 by Woodoo print screen 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14852 Posted February 16, 2019 Po meni bolji ti je običan punto dok se ne naučiš napr. http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13519454/fiat-punto-sporting-14-16v ili http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13565022/fiat-punto-12-b-svajcarska...Jeftiniji delovi,pre svega limarije,majstori ih mahom poznaju itd. ...Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока 5 rage_man, bogar, marko.jovanovic and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bogar 22 Posted February 16, 2019 @neshtry razmisljao sam i o puntu, ali mi grande odaje osecaj veceg prostora, a to mi je bitno obzirom da imam 195cm i 100+ kg... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14852 Posted February 17, 2019 Optička varka.Ja imam 195cm! Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
MickeyS 32 Posted February 17, 2019 Zbog toga sto je imak vise zvezdica na testovima sudara, Grande ima vise tih zona za guzvanje i slicnih stvari pa iako spolja veci, unutra je u sustini malo manje prostora nego kod Punta 2(classic) Mada, kao vozac od 2m visine smestices se u oba, putnici iza tebe su veci problem I ja sam imao Punta 2002 god, odlican za ucenje voznje, za grad savrsen auto. Ima ih skoro kao YUGOa nekad Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted February 17, 2019 možda https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13811496/fiat-punto-classic 1 bogar reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted February 17, 2019 Iskreno mislim da je grande punto bolji izbor po svemu, ako nizbogceg drugog a ono zato sto je znatno bezbedniji automobil. A ako sam dobro shvatio, kolega se vec odlucio za gp-a. Razmislja se samo o motorizaciji. S tim u vezi, ukoliko ce prelaziti manje od 10 000 km godisnje, onda benzinac ali ja licno ne bih preporucio nista ispod 90 KS. Kada se vozi vise putnika + prtljag, auto postaje pretezak za te slabije motore. Za pocetnika je mozda dizel bolji izbor jer ce se sigurno manje gasiti, bolji odziv na gas u odnosu na benzinca gde je hvatanje vage komplikovanije (pricam iz iskustva, tj. supruga od skora vozi dizela 84 KS i znatno lakse upravlja tim automobilom u odnosu na benzinca od 65KS). Dizeli su skuplji za odrzavanje, mada je grande generalno zahvalan automobil, dugo je vec na trzistu, znaju se sve mane i ima dosta polovnih rezervnih delova ukoliko de pokvari nesto bas skupo. Ja sa 1.2 motorom nisam imao nikakve probleme za ovih 200 000 km, ali je auto uzet nov i samo sam ga ja vozio i odrzavao. Po meni, najbitnije je naci primerak sa puno opreme, posto je razlika u odnosu na klot verzije kao nebo i zemlja. Kao druga klasa automobila. Srecom pa oprema ne diktira cenu kod grandea tako da postoji mogucnost pronalaska odlicno opremljenih primeraka. Citav motor se prodaje za 300 a menjac za 150 €, tako da sta god da se pokvari, za relativno mali novac moze da se i popravi. Najbolje da sednes u par automobila sa razlicitim motorima i da probas, ukoliko si iz Bg-a, mozes da probas moje automobile, da vidis razliku izmedju benzinca, doduse najslabijeg, i dizelasa a i nivoa opreme. U svakom slucaju, gp je odlican izbor za prvi auto...Sent from my SM-A510F using Tapatalk 5 1 bane1321, djomla, bogar and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Filip MK 4 Posted February 18, 2019 @bogar Neki dizelasi mozda imaju problema sa curkanjem ulja ali GP 1,3 (75 ili 90) nije poznat po tome. GP ti je odlican izbor za prvog auta i je klasa samo po sebe (nesto izmegju B i C klase) i je sasvim drugi auto od Punto mk2. @Luftije u pravu kad kaze da oprema pravi veliku razliku od GP do GP-a, znaci sve iznad Active (osnovni nivo) je mnogo bolje, ali ako nagjes ekstra sacuvan GP u Active opremi onda to bi bio razuman kompromis. Ja bi ti preporucio 1,3 sa 75 ks, sasvim dovoljno za ono sto trazis (grad 90% i izleti van grada 10%), jeftin za odrzavanje, prakticno kao benzinac, plus, sto se tice onog 1,3 sa 90 ks imas manje sanse da naletis na los menjac, plivajuci zamajac ili turbinom varijabilne geometrije (kod ovog od 75 ks nemas ova "potencijalna" 3 problema). Ja sam imao ovaj od 75 ks, prodao sam izuzetan primerak, sada posle 2 meseci ne znam dali mi je trebalo ta "ekskurzija". Budi strpljiv u potrazi. 1 bogar reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted February 18, 2019 LJudi, nemojte zbunjivati coveka, pa gde Grande punto manji unutra od obicnog punta? Grande punto je unutra veci i od bravoa novog a ne od malog punta. I subjektivno i po specifikacijama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted February 18, 2019 E hebiga sad' da je prostraniji od Brava u bilo kom obliku... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted February 18, 2019 Bravo je unutra kako citam - tu negde u rangu fiata 500 1 marko.jovanovic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted February 18, 2019 i to 500c 1 Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites