Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

2 hours ago, bane1321 said:

Druže, ako uzmeš auto sa manje od 150000, taj zamajac će ti trajati bar još 60-70000!

Treba naci to druze :-)

 

37 minutes ago, Pluto said:

I ta klima je skuplja od zamajca da se sredi emoji3.png

Ako si upucen sa cenama, koliko je zamajac i dpf kod ovog eva 1.3? :D

 

39 minutes ago, shomispc said:

Tempomat se koristi jednom godisnje (tipa do mora),a sto kaze Bane to je 50e investicija.

To je deo opreme koji me ni najmanje ne interesuje, ona dvozonska klima mi je kul, a i parking senzori, po gradu rade posao, mada nisu bitni ko ima osecaj i dobru procenu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Ivan said:

Ako trazis tako nesto, trovratno u sportskijoj varijanti (za u drugoj temi pomenutih 3600-3700EUR) - moja skromna sugestija i varijacija na temu, u vidu Punta Evo. Uz malo cenkanja i par stotki vise, uzima se 4-5 godina mladji auto - meni ima mnogo lepsi enterijer, moderniju tablu, LED zadnje stopaljke, itd...

Npr. nesto nalik ovome, doduse konkretno ovaj ima tanju opremu nego GP iznad (tempomat + digitalna klima), ali natrci i lepo napucan, a sa obicnim atmo motorom su obicno jeftiniji:

 

Untitled.thumb.jpg.f344c8d91b189c459ee47932d9a669dd.jpg

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13598342/fiat-grande-punto-evo-14-16v

 

Za 3500- 4000eur mora da ima dobrih GP Evo. Ja sam svoj letos prodao za 4100.Verovatno su sad cene i pale još jer su i tada krenule da se "strmeknjavaju"". :lol:

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo to i pricam, kod Fiata je steta to ne iskoristiti i dati par stotki vise za mnogo mladji i opremljeniji auto (Evo umesto GP, restyle Bravo umesto nekog s pocetka produkcije i sl.). Samo strpljenje, kes u rukama, i da si u pravo vreme na pravom mestu. S obzirom na ogromnu ponudu i da sad automobile uvozi/prodaje ko stigne, ubijanje cene u nekim slucajevima moze da ide i do nivoa bezobrazluka. Uvideo vec gomilu puta, gledajuci zadnjih par meseci i za sebe i za jos par drugara. Naravno, napraviti balans izmedju srljanja/sijanja okica kada ti se nesto svidi i preteranog cenkanja/oklevanja s druge strane... I moze da se uzme lep auto za korektne pare, da obe strane budu zadovoljne.

Sto se tice opreme, neke stvari nisu "must have" ali zna da bude korisno imati ih... I dan danas isto mislim za tempomat, bas ga retko ukljucim, ali zna da koristi kada je neko dugacko ogranicenje, a ocekujes pandure. Cisto da ne titras na gasu, ili da odmoris malo na AP... Sadasnji auto mi ima i prednje parking senzore, kada sam ga uzeo reko' koji ce mi tek ovo - ali ne mogu da kazem da trunku ne olaksa provlacenje iako mi realno ne treba ni za sta. Zadnji senzori vec puno vise znace, zbog nepreglednosti novijih vozila i velikog C stuba... Digitalna klima je lepsa vizuelno, ima prednost da je dvozonska i malo je elegantnije koriscenje, ostalo sve manje-vise isto kao manuelna. Pa sta kome treba i misli da mu je bitno, da ne nabrajamo :) .

@gile smederevo Samo napomena, kolega se raspitivao za obicnog atmo benzinca, zbog cene odrzavanja - ovo sto smo i ti i ja okacili kao primere za cene su MultiAir, jedino je ta verzija od 105 KS. Pa cisto na to da obrati paznju.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ama, znam da si te 1.4 blokove apsolvirao. Samo sam bacio malu digresiju na to. Da te ne zbunjujem .

Kolega @cupa_kg traži "običnog" atmo GP. Ja sam samo ubacio da ni M air nije toliki bauk više i da ako naleti na neki dobar GP, ne odustaje jer je MultiAir motor u njemu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako gledamo tako, onda komotno moze da ukljuci i dizelase u pretragu :) , prilicno je dobra ponuda.

PS: cisto radi informacije, ovakav MultiAir 105 je atmo motor.

MultiAir Turbo su u Evu od 135KS (najcesci), kao i 165 i 180 KS u Abarth-ima.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minutes ago, Ivan said:

Ako gledamo tako, onda komotno moze da ukljuci i dizelase u pretragu :) , prilicno je dobra ponuda.

Ukoluko MultiAir nema neke drasticne razlike u motoru sem par ks preko od obicnog GP (mislim na primerke bez turbine) onda i on upada u potragu, takodje gledam i 1.3 bez plivajuceg, ima soldnih EVO primeraka, sa kul opremom..
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, gile smederevo said:

Ama, znam da si te 1.4 blokove apsolvirao. Samo sam bacio malu digresiju na to. Da te ne zbunjujem... / ...

:blink:

 

Ili si ti mene pomešao sa nekim, ili znaš nešto što ne bi trebalo da znaš  <_<  

 

 

:devil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minutes ago, cupa_kg said:

Ukoluko MultiAir nema neke drasticne razlike u motoru sem par ks preko od obicnog GP (mislim na primerke bez turbine)

Upravo suprotno :), tehnologija koja je krenula od 2010., MultiAir jedinica mu je skuplji deo, a cene poravke/zamene su u rangu sa cenama "dizelskih" kvarova. Da ne tupim posto smo pisali detaljno (pogledaj pomocu Search) - u pitanju je dodatni hidro-razvod koji omogucuje varijabilnu kontrolu usisa u nekoliko modova. Samim tim ima vecu snagu, veci torque i manju potrosnju. Konkretno na Evu imas varijantu samo MultiAir (aspirated, tj. atmo) i MultiAir Turbo. Iznad sam ti naveo snage, pa ces moci da prepoznas i po podacima u oglasima, posto obicno ne naglase. MA jedinica se danas servisira/nabavlja jeftinije nego ranije, ali opet je treba uzeti kao potencijalni trosak.

Ako je kao sto je vec receno prvi auto, zeljena manja mogucnost skupljih kvarova zbog cega potencijalno zaobilazis i dizelase - mozda je ipak bolji izbor klasican atmo, bar za pocetak. Moje skromno misljenje, a najbolje znas sam sta ti je potrebno, u cemu uzivas i koliko si spreman da placas odrzavanje ;)

52 minutes ago, cupa_kg said:

takodje gledam i 1.3 bez plivajuceg, ima soldnih EVO primeraka, sa kul opremom..

Ka'em ti :) , svasta lepo i mladje imas kada malo prosiris potragu i dodas neku stotku. Meni deluje da mogu da se uzmu bolji autici za manje para nego ranije, steta je ne iskoristiti.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, PremieRacing said:

:blink:

 

Ili si ti mene pomešao sa nekim, ili znaš nešto što ne bi trebalo da znaš  <_<  

 

 

:devil:

Ne drži me za reč-ili si ti ili @Ivan u nekoj temi pisali naširoko o 1.4 varijantama. I atmo i turbo itd. Po stilu pisanja ste jako slični , pa nw zameri ako sam i pogrešio. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam stari traktorista, pobrkao si i mene verovatno sa nekim petrolhead-om :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klot oprema... Deluje očuvano... Vidi kad i sa koliko je uvežen. Poklopac osigurača ne naleže dobro... Malo mi je cena jača, obzirom na godište i opremu, moraš da uradiš i prenos. Sa druge strane privatna lica bolje spuštaju cenu - budi bezobrazan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno, ovo meni ne deluje bas ocuvano. Spolja da, ali unutra...volan uglacan, sediste vozacko sa spoljne strane skoro rasiveno. Mozda nije presao 300000 ali tesko mi je da poverujem u ovih navedenih 122000.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, bane1321 said:

Malo mi je cena jača

ovo je jaca cijena?? Bane majka mu stara nisi iz Pirota.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako se pokazao GP na metan? Nigde ne mogu da pronadjem iskustva korisnika kod nas. Da li je skup za odrzavanje? Zanima GP 2007-2009 god.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kako se pokazao GP na metan? Nigde ne mogu da pronadjem iskustva korisnika kod nas. Da li je skup za odrzavanje? Zanima GP 2007-2009 god.
Ja imam obican punto 2004god na Metan, vec 8 god je kod mene... Nisam imao nikakvih problema sa njim...
Ali mi postaje mali zato sto nema gepek i moram da ga menjam...



Sent from my Redmi 5 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nko mi je rekao da nema majstora puno za taj metan i da su delovi i odrzavanje jako skupi. Navodno filter je 50e.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa majstora strucnih ima malo... Ja sam za 8 god imam samo problem sa jednom diznom gde otisl neka gumica to me kostalo 30e... I nikqkvih ostalih problema nisam imao...

Sent from my Redmi 5 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zan Batist

Druze 3600 za auto na celicarama, bez tempomata, podizaca ili bilo kakve druge dodatne opreme, a pritom i nije bas ocuvana unutrasnjost (sad na kompjuteru vidim bolje) je I previse! Da ne Kazem da je auto star deset godina! Nije kupljen nov u Srbiji, plus na tu cenu ide prenos vlasnistva, koje, naravno, prodavac nece hteti da plati!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bane1321, ja bih bas volio da vidim enterijer tvog auta kad kazes da ovaj nije ocuvan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daj molim te batali mi taj policijski pristup...ispitivanje motiva i problematizovanje podobnosti za diskusiju.

Edited by Zan Batist

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...