boky85 2 Posted December 11, 2018 Pozdrav svima, Naisao sam na jedan primerak Grande Punta, benzinac 1.4 od 88kW/120KS, 2007. godiste, presao 148.000km. Izgleda jako dobro ocuvano, kako spolja, tako i iznutra, pored prve registracije, posto ide na ime kupca, od prvog, tj. pocetnog ulaganja bih imao sve 4 zimske gume, plus rezervni tocak (posto ga nema), rucica za vozacevo sediste (ono sto omogucava obaranje sedista, posto je auto verzija sa 3 vrata), uradio bih mu mali servis (zadnji mali servis je uradjen na 140.000km, 27.12.2017.godine) i eventualno nov akumulator. Motor savrseno radi, skoro pa da se i ne cuje, tih, ravnomerni rad. Letnje pneumatike koje ima na felnama su mu dimenzija, ako se dobro secam 205/65RZ17, tako nesto stoji, pa me i to buni jer koliko znam to mu nije osnovna dimenzija tocka, tj. pneumatika, pa da znam koje zimske mogu da kupim za te felne i ako neko zna nesto vise o tome, neka pise. Kazu da taj motor ima lanac i da nema velikog servisa, u sta takodje nisam siguran (nemam taj podatak), pa ako moze neko da mi kaze nesto vise i o tom motoru, bio bih mu zahvalan. Hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Владимир 15 Posted December 11, 2018 Pozdrav, to je 1.4 t-jet, turbo motor sa zupcastim kaisem, nema lanac. Standardna guma za fabricku felnu je 205-45-17 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Njakvi23 7 Posted December 11, 2018 57 minutes ago, boky85 said: ...da znam koje zimske mogu da kupim za te felne... U suštini bi mogao da staviš bilo koje "R17", imaš raznih kombinacija i preporuka, ali sa fabričkom dimenzijom teško da ćeš pogrešiti Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted December 11, 2018 Pa ne može baš bilo koja 17ica. Samo 205/45 ili 214/45 i to jeeedva. Ni prva a kamoli druga ne mogu u kombinaciji sa lancima,ako ikad zatrebaju ....za zimu fino nadji 15 cola i nabaci 185/65 1 Nikola 1.6 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
boky85 2 Posted December 11, 2018 OK, hvala puno na ovim informacijama...male, ali znacajne...a gde bih ja to mogao zasigurno proveriti sto se tice motora i lanca, tj zupcastog, ukoliko prodavac bude insistirao sa tvrdnjom, da u njemu postoji lanac a ne kais, kako bih mogao da ga razuverim!? Postoji li negde neko uputstvo i slicno vezano za te stvari i taj motor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17456 Posted December 11, 2018 Kolege ti vec lepo rekose da je kais u pitanju, za neverne Tome bas detaljno o T-Jet: https://www.fiat-lancia.org.rs/Manuals/Fiat/Nuova_Bravo/Fiat_NuovaBravo_1.4TjetEngine.pdf Uopste se ne bih razmisljao da uradim veliki+mali servis posto vidim da je auto uvezen, a to je prilicno povoljno za njega. Detaljno pretresi turbo posto je osetljiviji na benzincina - ne znam sta tacno ide na GP, ali znam za potencijalni problem pucanja kucista istih na IHI verzijama koje su isle na te ranije serije. Ako je menjac iz one saradnje sa GM i njega baciti pod lupu u svim brzinama. Za pricu o dimenzijama guma ova tema, sve detaljno ispisano: Quote Share this post Link to post Share on other sites
boky85 2 Posted December 12, 2018 Ok, super...hvala na pomoci, znaci puno...videcu sta ce biti na kraju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Tuborg 37 Posted December 12, 2018 Kao sto si vec procitao nema lanac. Sto se tice guma ja imam 205/50/17 koje vozim leti i 195/65/15 koje vozim zimi. Mislim da ne moze veca dimenzija od 205/50/17 jer je to knap da ne kaci. Kad budes radio veliki servis obavezno zameni i remenicu radilice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boky85 2 Posted December 12, 2018 Ok, ja to kazem zbog felni koje ima i trenutnih letnjih guma na njemu, pa zato pitam...a i primetio sam da nema rezervni tocak, vec neki plasticni umetak, gde bi trebalo da stoji mali kompresor, dizalica i slicni delovi...da li ovaj model uopste ima rezervni tocak po fabrickom ili nema, pa vec moram kupovati onaj repair kit za popravku guma? Pitam zbog tehnickog pregleda, koji bih morao da uradim zbog registracije! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Tuborg 37 Posted December 12, 2018 Ja nemam rezervni tocak nego fabricki kompresor koji sadrzi i repair kit. Kupi ti rezervni tocak da imas i miran si,polovna felna i neka pristojna guma ili copavac kostaju 20-30e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boky85 2 Posted December 12, 2018 Pa da, mislim da to i ovaj sadrzi, samo bez rezervnog...samo da prodjem tehnicki, zbog registracije, a posle cu uzeti tako nesto sto si naveo polovno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17456 Posted December 12, 2018 Letos sam uzimao za Sporta - u Indjiji je copa 1000 dindzi, a plasticni umetak sa dizalicom i alatom isto toliko. Sve zajedno sa popustom je bilo 1800 kinti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted December 12, 2018 GP je 4x100 raspon rupa...mozda malo teze naci copavac kao sto je to lako naci za Bravo koji je u stvari sinak od Stila pa je 4x98. Ili da kupi onaj kit za reparaciju. Ima neko na forumu da prodaje mislim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boky85 2 Posted December 12, 2018 Koliko sam video i pretrazio internet, u Uradi sam ima da se kupi taj repair kit za gume i jos mnogo sto sta...da li je to sada kvalitetno i ono pravo za taj auto, ne znam, ali znam da ima i nije skupo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted December 12, 2018 UradiSam i ne puca bas od kvaliteta tih stvarcica. U svakom slucaju taj Repair Kit ce ti pomoci ako guma dobije manji ekser, zicu, srafic...za rasecanja ili ozbiljnu havariju na gumi-jok. Tocak, dizalica i kljuc-sin, otac i sveti duh. Amin. 1 totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
choopawy 0 Posted December 13, 2018 (edited) Pozdrav ekipo interesuju me vasa iskustva sa Grande Puntom 1.4 16v T-Jet 88kW/120KS. Moram da dobavim auto relativno brzo a ovaj mi je uleteo, 2008godiste, ali nesto ne mogu da nadjem previse o konkretnom modelu pa rekoh da ovde pitam za savet i iskustva. Klasika kako se ponasa u gradu a kako na otvorenom , potrosnja i to, sta mu se najcesce kvari itd. Nisam prelazio 8000-9000km godisnje ni ranije dok sam kolima isao na posao a sad cu tek manje prelaziti, pa eto, Beograd, gradska voznja, nekoliko puta godisnje malo do juga kao i svi dosljaci, eventualno negde do primorja leti. To je sve. Nisam alergican ni na dizel varijantu ali radije bih ako ovoliko prelazim isao na benzinca. Unapred zahvalan Edited December 13, 2018 by choopawy Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted December 15, 2018 Svaki savet je dobrodosao Jasno je da polovnjak ne moze biti kao nov. Sve u svemu, tako je kad se kupuje polovnjak. Nadam se da cu naci neki u solidnom stanju za moje skromne potrebe.Nije mogao ranije da slika...U principu nema ogrebotina po sebi, prednji i zadnji branik imaju zakaceno veoma malo na po jednom mestu i to je to... ako te bude nesto vise zanimalo slikace ga u nekoj garazi.Sent from my SM-N950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2151 Posted December 15, 2018 Lep je. Nego, zatvaraj ta vrata, ostaće fleke od snega ! I gori mu lampica - signal za pregorelu sijalicu (ako su iste ko u puntu) ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 15, 2018 Sta sa ovim puntom?Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 128 Posted December 15, 2018 Par stranica unazad, valjda se prodajeSent from my SM-A520F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 706 Posted December 19, 2018 On 12/11/2018 at 7:48 PM, boky85 said: Pozdrav svima, Naisao sam na jedan primerak Grande Punta, benzinac 1.4 od 88kW/120KS, 2007. godiste, presao 148.000km. Izgleda jako dobro ocuvano, kako spolja, tako i iznutra, pored prve registracije, posto ide na ime kupca, od prvog, tj. pocetnog ulaganja bih imao sve 4 zimske gume, plus rezervni tocak (posto ga nema), rucica za vozacevo sediste (ono sto omogucava obaranje sedista, posto je auto verzija sa 3 vrata), uradio bih mu mali servis (zadnji mali servis je uradjen na 140.000km, 27.12.2017.godine) i eventualno nov akumulator. Motor savrseno radi, skoro pa da se i ne cuje, tih, ravnomerni rad. Letnje pneumatike koje ima na felnama su mu dimenzija, ako se dobro secam 205/65RZ17, tako nesto stoji, pa me i to buni jer koliko znam to mu nije osnovna dimenzija tocka, tj. pneumatika, pa da znam koje zimske mogu da kupim za te felne i ako neko zna nesto vise o tome, neka pise. Kazu da taj motor ima lanac i da nema velikog servisa, u sta takodje nisam siguran (nemam taj podatak), pa ako moze neko da mi kaze nesto vise i o tom motoru, bio bih mu zahvalan. Hvala! Imam osecaj da sam ja kupio auto koji si gledao Crni Grande iz Rume? Quote Share this post Link to post Share on other sites
boky85 2 Posted December 19, 2018 5 hours ago, Branislav said: Imam osecaj da sam ja kupio auto koji si gledao Crni Grande iz Rume? Nije, ovaj je iz Beograda! 1 Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Decak Iz Vode 157 Posted December 20, 2018 (edited) Ja sam mislio da mozda TwinAir ima ugradjen fabricki gas,pa zato ono Twin u oznaci. To je motor sa 86ks? Ima li i sa 105? Mislim na motor koji je isao u EVO,ne i u druge modele. Edited December 20, 2018 by Decak Iz Vode Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17456 Posted December 20, 2018 U Evu ne postoji dvocilindras TwinAir (samo MultiAir i MultiAir Turbo cetvorocilindrasi). Sve sam napisao, samo treba procitati na prethodnoj strani : On 10/12/2018 at 11:25 AM, Ivan said: Ono sto je u praksi bitno - MultiAir moze biti atmosferski (u zavisnosti od broja cilindara, oznake su mu samo TwinAir ili MultiAir). A po meni mnogo bolja varijanta ako se vec upusta u tu pricu i traze sportskije karakteristike, turbo varijanta TwinAir Turbo, odnosno MultiAir Turbo (u vise varijacija snaga). Konkretno u Puntu Evo, mozete natrcati na 2 varijante: MultiAir od 105 KS i MultiAir Turbo od 135 KS. Postoje i izvedbe od 165 i 180KS, ali samo za verzije Abarth i Abarth SS, ovde ih nisam licno vidjao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Filip MK 4 Posted January 10, 2019 On 11/18/2018 at 9:48 AM, gile smederevo said: Šolja ležaja je plitka i ne puni se dovoljno uljem,plus ga u fabrici ne naliju preko onog sto konstruktor kaže i onda lezajevi 5. I 6. brzine stradaju. I samo vrtlozenje oko ležaja stvara efekat sifona, pa ležaj ostaje suv ili sa malo ulja. Prvo zuje, pa polako i izbiju van. Takav slucaj sam imao na AR Mito. Srećom kućište je ostalo celo, ali sam ceo menjač nosio u Šabac da ga remontuju. Posle toga-san snova kako je šaltao. Dosta sam citao o tom famoznom 6 brzinskom menjacu (pre svega na Grande), dali je to slucaj kod svakog menjaca ovog tipa ili ipak samo se radi o vecoj sansi da se to desi menjacu? Jedan moj prijatelj ima takav Grande (1,3 mjet sa 90 ks) sa preko 250.000 na satu i menjac je perfektan (moguce da je nesto intervenisano pre toga), pa zato me interesuje ako nesto "mora" da se desi tom menjacu, to bi bilo pre ovih 250.000 na satu? Quote Share this post Link to post Share on other sites