MS PK 7728 Posted November 20, 2018 Zato sto je golf auto! Nemacka medecina Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted November 20, 2018 (edited) Auto i ker moraju da su iz Njemačke! Edited November 21, 2018 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) 1 rage_man reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aca Vulco 45 Posted November 20, 2018 23 hours ago, Aca Vulco said: Hajde i ja da postavim moju dilemu. Posto moram da promenim menjac, dvoumim se izmedju menjaca koji je "casna rec" skinut sa auta koji je presao 170 h km (famozna cifra :)) ili pregledanog menjaca sa garancijom od 6 meseci. Cena je ista (300 eura) ali nemogu da budem siguran ni za jedan, niti da je ovaj prvi presao toliko km ni sta znaci "servisiran" u drugom slucaju. Lezajevi sigurno nisu stavljeni novi jer je njihova cena 220-240 eura. Postoji i treci koji kaze da je pregledan i sve je novo unutra i cena je 350 eura. Prvi je Nesa iz Loznice, drugi otpad MMA Klenak kod Sapca a treci je Marko Ledine. E sad`, ako neko ima iskustva sa pomenutim prodavcima, molio bih preporuku. Danas zovem Sabac, cena 350. Kazem, juce smo pricali i rekli ste 300, ne menjac kosta 350. To je dovoljno da ga zaobidjem jer, ako tako odvali cenu u dva dana, kako da verujem da je menjac servisiran i da postoji "garancija". Tako da, idemo dalje Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted November 20, 2018 Kad su tako losi kao sto kazes onda idi na opciju remonta samo nadji dobrog majstora koji daje garancijuПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aca Vulco 45 Posted November 20, 2018 (edited) Pa ne kazem ja ni za koga da je los, ne poznajem ljude ali, osnovni je red da te onaj koji prodaje saslusa i posavetuje ako imas neke nedoumice. Drugo, danas imati jednu cenu, sutra drugu je za moja shvatanja krajnje neposlovno. Skoro svi toliko zure da nemaju par minuta vremena za razgovor. Razumem ja da mnogo ljudi zove, neki pitaju gluposti ali... takav je posao kad nesto prodajes. I ja nesto prodajem pa za daleko manje novce svakoga saslusam, odgovorim i ispratim lepim recima. I tako 30 godina. Remont je svakako najbolja varijanta ali i najskuplja tako da sam prelomio i porucio od Marka Ledine. Videcemo krajnji ishod, ako bude sve ok, napisacu ovde da i drugi znaju. Edited November 21, 2018 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aca Vulco 45 Posted November 22, 2018 Evo da se oglasim, da ne ostane nedorecena prica. Stigao mi je menjac koji mi je prodao Marko Ledine ali, zamislite odakle, iz Klenka, posiljalac MMA. Nemam ja nista protiv sto su oni u dilu ali, sada je jasno zasto mi je podigao cenu. Sve u svemu, price "sve novo, remontovan" i t.d. ne cine mi se realne, jer da je tako ne bi ostali stari semerinzi diferencijala a kostaju tricavih 700 dinara. Srecom, menjac funkcionise, nisam uspeo da sve proverim (nemam tablice jos) samo prva druga treca tu u kraju ali videcemo da li su ostale tihe ili ce biti zujanja u sestoj . Sve u svemu, zesca akcija, srecom pa smo mi porodicno "iz struke" inace... da nije tako bila bi ovo losa kupovina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 129 Posted November 22, 2018 Samo jedno pitanje, jel ovde rec o problematicnom menjacu na GP sa dizel motorima ili je to generalno problem.Sent from my SM-A520F using Tapatalk 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aca Vulco 45 Posted November 23, 2018 11 hours ago, rage_man said: Samo jedno pitanje, jel ovde rec o problematicnom menjacu na GP sa dizel motorima ili je to generalno problem. Sent from my SM-A520F using Tapatalk Auto je uvezen sa neispravnim menjacem (otpalo parce kucista, verovatno je zablokirao lezaj seste brzine, menjac nisam otvarao), tako da sam krenuo sa trazenjem drugog menjaca. Ovo sam izneo samo kao iskustvo u pronalazenju rezervnih delova. ne znam sta je uzrok crkavanja menjaca, mozda je ostao bez dovoljno podmazivanja ako mu je npr. otisao semering a nije primetio da kaplje ali, svakako je morao da cuje da je lezaj poceo da bruji. Sta je tu je, ja nisam prevaren u tom smislu, lepo je pisalo u oglasu da je menjac "slomljen", jedino sam mislio da cu ga lakse naci i kupiti bez ovih "zavrtanja" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Filip MK 4 Posted November 23, 2018 13 hours ago, rage_man said: Samo jedno pitanje, jel ovde rec o problematicnom menjacu na GP sa dizel motorima ili je to generalno problem. Sent from my SM-A520F using Tapatalk Problematican je menjac kog motora 1,3 mjet sa 90 ks i 6 brzina, neko je tacno objasnio zasto se javlja problem.....a kod mene poceo da se cuje lezaj (lager) na menjacu sa 5 brzina (1,3 mjet sa 75 ks), posle kontrole od strane majstora ustanovljeno da, kako sto je rekao, samo su naceti lageri ali da ima ulja i da produzim tako jos neko vreme ( po meni malo rizicno), ali nekako mi mnogo rano da na auto sa 120.000 km strada lezaj menjaca Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aca Vulco 45 Posted November 29, 2018 Tih menjaca sa pet brzina ima u ponudi i nisu skupi, tako da i da se desi da ode menjac, drugi kosta koliko i remont. Skidanje i vracanje je stavka u obe varijante. Sa ovima od 6 brzina je druga prica, tri puta su skuplji i malo ih ima u ponudi. Ja bih svakako promenio ulje za pocetak a onda pratiti sta se desava. Mada, i to je naporno, vozis sa opterecenjem da svaki cas moze da strada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 129 Posted November 29, 2018 Moze neko ko je vozio Grandea od 75 i 90 konja da kaze kolika je to u stvari razlika u voznji, znam da od viska glava ne boli ali opet tu je i nesto veca reg. Nosim se mislju da li valja pojuriti taj od 90 konja, na benz.motor mislimSent from my SM-A520F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6969 Posted November 29, 2018 Ja se nosim mišlju da tog GP ne pogledam više ni na ulici a kamoli u oglasima, posle nekih postova ovde 1 gile smederevo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted November 29, 2018 Ja iskreno sam cuo samo za vas par kojima se to desilo, meni sve radi savrseno i kako treba, nije me izdao i nisam imao problem sa menjacem. Evo da ga pohvalim popeo se po ledu i snegu na Tornik po -10, palio mi je jutros kad je bilo -12. Samo ga redovno odrzavam. 2 IDzO and Goksi1980 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goksi1980 43 Posted November 29, 2018 Nije bas tako savrsen mada sam ja generalno zadovoljan.Moj je 1.3 mjt 75ks,za skoro dve god sam imao dva kvara(anlaser,magistala dizni),sreca sto je sve zajedno kostalo 9000 din.Za sad me sluzi relativno dobro,potrosnja 5-6 l.Sto je tice dizelasa je moja preporuka za kupovinu:). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted November 29, 2018 Pa, lep je, udoban, jeftino odrzavanje i mala registracija i malo trosi. To je za nas na Balkanu opis savrsenog automobila salu na stranu, meni jedino smeta plastika koja ume da se cuje unutra i ima je dosta, kao i sto je malo bucniji preko 100kmh.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 129 Posted November 29, 2018 @Pluto pricas za benzinca 90 konja? Sent from my SM-A520F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted November 29, 2018 [mention=19003]Pluto[/mention] pricas za benzinca 90 konja? Sent from my SM-A520F using Tapatalk Ne ne, dizel 1.3 90ks, ali 5 brzinaSent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 129 Posted November 29, 2018 Ima li ko ovde tog benzinca od 90 konja? Sent from my SM-A520F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted November 29, 2018 rekao bih da se radi ipak o 95ks, preciznije. Pricano je do sada mnogo. Nista posebno zahtevniji motor od onog sa 8 ventila i 78ks. Jedoino sto mislim da je taj od 95ks uvek uparen sa 6brz menjacem koji hoce da zada glavobolje ponekad. spominjano je i zasto. Iskreno, uvek bih isao na 95ks i 6brzina menjac ma kako da je potencijalno kvarljiv. a na kraju krajeva, to nije pravilo da je svaki sa problemom. ako ikako mozemo da uporedimo Ideu koju imam i GP, ja mogu da kazem da je taj spoj 1.4 16v+6brz menjac-odlican izbor. Posebno za one koji imaju i dosta autoputa u svojoj voznji. Ko ima vise gradske voznje-nek ide na 78ks, ili cak i manji 1.2 od 65ks. O dizelima vec ima dosta postova. Ako nemas minimum 15000km godisnje, ja ne bih razmisljao o dizelu uopste. 1 dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 129 Posted November 29, 2018 Benzinac svakako, 90% gradska voznja, jednom godisnje na more i to je to, ok, otklonio si mi nedoumice, gledacu 78 konja. HvalaSent from my SM-A520F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted November 29, 2018 1 hour ago, gile smederevo said: rekao bih da se radi ipak o 95ks, preciznije. Pricano je do sada mnogo. Nista posebno zahtevniji motor od onog sa 8 ventila i 78ks. Jedoino sto mislim da je taj od 95ks uvek uparen sa 6brz menjacem koji hoce da zada glavobolje ponekad. spominjano je i zasto. Iskreno, uvek bih isao na 95ks i 6brzina menjac ma kako da je potencijalno kvarljiv. a na kraju krajeva, to nije pravilo da je svaki sa problemom. ako ikako mozemo da uporedimo Ideu koju imam i GP, ja mogu da kazem da je taj spoj 1.4 16v+6brz menjac-odlican izbor. Posebno za one koji imaju i dosta autoputa u svojoj voznji. Ko ima vise gradske voznje-nek ide na 78ks, ili cak i manji 1.2 od 65ks. O dizelima vec ima dosta postova. Ako nemas minimum 15000km godisnje, ja ne bih razmisljao o dizelu uopste. Evo ja i dalje ne kapiram zašto izbegavati dizela? Ove godine ću preći manje od 15000, inače pređem 15-20.000km godišnje. Jednom sam prešao 22.000km, to je maksimum. Pre sam imao bravo 1.9JTD, a zadnje nepune 3 godine Ideu 1.3mjet od 70ks. Sa Bravom sam prešao oko 70000km, sa ideom do sada 43000km. Što se tiče motora nisam imao ni jedan problem, tipa dizne, turbina, CR pumpa. Tačnije radio sam samo redovne servise, čak ni grejače nisam menjao. Na bravu mi ni zamajac nije crkao. Oba su bila već matore kante u momentu kupovine (bravo je bio 2001g, idea je 2004), sa ko zna koliko km na duši. Quote Share this post Link to post Share on other sites
negativnihedonista 0 Posted November 30, 2018 (edited) Posto uzimam automobil do 3000e, pricao sam nesto sa kolegom koji bi mi prodao svog Grande Punta za cifru od 3400. Na autu je radio veliki, mali servis, menjao mu alternetor samo. Auto radi odlicno. Enterijer i eksterijer perfektni, nema tackice. On ga je kupio sa sivim spojlerima koji se vide dole na fotografiji. Kaze da su fabricki. Ja sam kucao na internetu i nigde nisam mogao da nadjem slicnog punta sa tim spojlerima. Moze li neko da mi kaze o cemu je rec? Plasim se da ce me odbiti na tehnickom i da cu morati da ih skidam. Ako ih skidam, plasim se da negde nije buseno, da moram ceo drugi branik kupovati. Isto se plasim da necu cesto kaciti branik jer je auto bas nizak. Mozete li mi dati neki svoj komentar na ovo? Edited November 30, 2018 by Ivan Spojeno i sredjene slike Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted November 30, 2018 @negativnihedonista Pitanje je spojeno sa postojecom temom o kupovini GP. 1 negativnihedonista reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted November 30, 2018 Mislim da fabrika nije nikako, a to da li je nesto usrafljivano možeš da proveriš i sam, lezi dole i pogledaj Deluje mi i da ima felne izbačene van rubova.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted November 30, 2018 Fabricki nisu sigurno. To je jedan od aftermarket kit-ova...Mislim da ce na tehnickom veci problem biti felne neodgovarajucih dimenzija ali sve zavisi od tehnickog. Mozda negde i prodje bez ikakvog skidanja. Najbolje da se automobil odveze do nekog tehnickog i da se pita sta i kako. Mislim da samo skidanje spojlera nije problem ako su usrafljeni. Veci je problem ako su zalepljeni ali nista sto dobar limar ne moze da resi za 2 sata... Fabricki nisu sigurno. To je jedan od aftermarket kit-ova...Mislim da ce na tehnickom veci problem biti felne neodgovarajucih dimenzija ali sve zavisi od tehnickog. Mozda negde i prodje bez ikakvog skidanja. Najbolje da se automobil odveze do nekog tehnickog i da se pita sta i kako. Mislim da samo skidanje spojlera nije problem ako su usrafljeni. Veci je problem ako su zalepljeni ali nista sto dobar limar ne moze da resi za 2 sata... Fabricki nisu sigurno. To je jedan od aftermarket kit-ova...Mislim da ce na tehnickom veci problem biti felne neodgovarajucih dimenzija ali sve zavisi od tehnickog. Mozda negde i prodje bez ikakvog skidanja. Najbolje da se automobil odveze do nekog tehnickog i da se pita sta i kako. Mislim da samo skidanje spojlera nije problem ako su usrafljeni. Veci je problem ako su zalepljeni ali nista sto dobar limar ne moze da resi za 2 sata... Fabricki nisu sigurno. To je jedan od aftermarket kit-ova...Mislim da ce na tehnickom veci problem biti felne neodgovarajucih dimenzija ali sve zavisi od tehnickog. Mozda negde i prodje bez ikakvog skidanja. Najbolje da se automobil odveze do nekog tehnickog i da se pita sta i kako. Mislim da samo skidanje spojlera nije problem ako su usrafljeni. Veci je problem ako su zalepljeni ali nista sto dobar limar ne moze da resi za 2 sata... Quote Share this post Link to post Share on other sites