Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Tako su i mog brava pregledali u Kia autu u 110 tacaka, pa nisu videli da curi ulje na semeringu kod menjaca, ni da ne radi ablender i zadnji brisac :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa opšte je poznato da na 95% oglasa stoji da cena nije fiksna (pričam za modele do 3000€). Dakle čim se pojavi neko da gleda auto, 100€ ide dole, bez priče. Kad se mahne kešom ispred nosa, cena ide još dole.
Tako da verujem da GP od 3000 može ići dole ali je pitanje koliko ima ulaganja.

Mada, koliko sam primetio, barem iz bliže okoline, većina gleda da auto bude registrovan što duže, i to je ušteda, isto važi i za atest za plin. Pa još ako ima dva kompleta guma...... Onda im ni sitna oštećenja nisu bitna.

Sećam se pre par godina kad sam kupovao auto, provozao sam taj što mi se svideo, tražio da ga vozim kod mog majstora. Nije čovek pristao, jer je daleko itd, još zacepio cenu. Videlo se da tvrdi pazar. Okrenuo sam se odmah i otišao. Posle dva sata me zove lik, spustio je cenu sam i da ga vozim gde god hoću na pregled. Zahvalio sam mu se samo. Još dugo je bio na oglasima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima na pomoći i savetima, valjda će pomoći nekom drugom ko bude gledao da kupi GP, ali ja ću se složiti sa onima koji su za običnog Puntića koji mi se ipak čini kao dosta sigurnija kupovina i odustati od velikog. ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/20/2018 at 6:18 PM, knezevic76 said:

Pa opšte je poznato da na 95% oglasa stoji da cena nije fiksna (pričam za modele do 3000€). Dakle čim se pojavi neko da gleda auto, 100€ ide dole, bez priče. Kad se mahne kešom ispred nosa, cena ide još dole.
Tako da verujem da GP od 3000 može ići dole ali je pitanje koliko ima ulaganja.

Mada, koliko sam primetio, barem iz bliže okoline, većina gleda da auto bude registrovan što duže, i to je ušteda, isto važi i za atest za plin. Pa još ako ima dva kompleta guma...... Onda im ni sitna oštećenja nisu bitna.

Sećam se pre par godina kad sam kupovao auto, provozao sam taj što mi se svideo, tražio da ga vozim kod mog majstora. Nije čovek pristao, jer je daleko itd, još zacepio cenu. Videlo se da tvrdi pazar. Okrenuo sam se odmah i otišao. Posle dva sata me zove lik, spustio je cenu sam i da ga vozim gde god hoću na pregled. Zahvalio sam mu se samo. Još dugo je bio na oglasima.

Ko to mase kesom ispred nosa?Nema kesa da vidis dok se ne pogodis,ili dok se ne da kapara..ja sam dva auta prodao vrednosti 1500 eura(nisam preprodavac),dzaba mahanje kesom,opkoljavanje vise tipova,trovanje da auto ne valja itd..biran je stav,kako se postavis kao prodavac.Ne treba generalizovati stvari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da ne treba generalizovati. Ali pogledaj, kao prost primer, automobile koji se prodaju ovde na forumu. Navedena početna cena, pa se spušta, pa se spušta, što duže stoji na oglasu. Onda odeš na polovne automobile i stoji cena kao na forumu i još piše, cena nije fiksna. Em je početna cifra spuštena, pa čak i nekoliko puta em još ima mesta za dogovor.

"Mahanje kešom" je žargon, jer je sve više preprodavaca, zamena ključ za ključ ili neke doplate, građevinski materijal itd, pa kad posle desetine takvih poziva i maltretiranja se pojavi neko normalan i nudi keš, onda se cena menja, jer svako gleda da proda ono što je naumio, pogotovo ako se prodaja odužila.

To je najviše izraženo kod skupljih automobila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima,

 

Vratio se sa letovanja, pa je opet pocela moja potraga za kupovinom nekim solidnim GP-om...Nadjoh neke oglase, stare koje stoje vec skoro mesec dana i neki koji su noviji...evo par njih, pa ako neko moze da mi sugestira i prokomentarise za njih:

 

1. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12992234/fiat-grande-punto

2. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13111875/fiat-grande-punto

3. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13012184/fiat-grande-punto-13mjet-75-k-s

4. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13086575/fiat-grande-punto-14-8v-nov-nov

5. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13098607/fiat-grande-punto-19

6. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13066268/fiat-grande-punto-14-16v

7. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13028924/fiat-grande-punto-12-8v

8. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12768456/fiat-grande-punto

 

Neodlucnost oko izbora pravog modela i kupovine, jos uvek je na snazi, videcu dokle, ali ne odustajem tako lako! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/20/2018 at 12:55 PM, Ticma said:

Moj burazer ce prodavati GP 1.4 77ks, kupljen nov kod nas 2008, nikad udaran on je drugi vlasnik. Jedino sto ima je automatska klima, ostalo standard. 100kkm pravih na satu ali bi cena bila preko 3000...

 

@Njakvi23 Ovo vredi pogledati i ako nisto drugo pitati za cenu, nekad vredi da se malo zaduzis i prekoracis bugjet, ali veruj da se isplati, naravno ako si u mogucnost, jer svi imamo granice, pricam napamet, ali ako je ovaj auto skroz u redu, vredi platiti 3300-3500 (naravno ako je vlasnik saglasan :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,
Da li ima neko iskustva sa GP 1.4 na metan, 2009-2010?
Ja imam punta 2004, na metan vec 8 god i zadovoljan sam...
Planiram da prodam i kupim GP...

Sent from my Redmi 5 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prelistao sam ovu temu pa, hajde da se nadovezem. Promenio sam u svom kratkom vozackom stazu (62.god. starosti :D) preko 25 auta raznih marki i nedavno je na red stiga i GP. Gledajuci nase oglase i poredeci sa oglasima u inostranstvu, prvo sto pada u oci je da su kod nas automobili presli manje km a kostaju skoro isto koliko i vani. To je jasno svima, 80 % su vracene kilometraze. Drugo, svi do jednoga su polirani i dubinski ocisceni tako da za laika izgledaju odlicno. Mnogi su verovatno i limarski sredjivani i ko zna sta jos. E, zbog toga se ja skoro uvek odlucim za tezi put odnosno direktnu kupovinu u nekoj od evropskih zemalja. I, tako... gledam, trazim i nadjem jedan koji meni odgovara u Belgiji :lol:. 1,3 MJ, 2007.g. 230 hiljada, automatska klima, tockovi 17 cola, sportska sedista, verzija od 90 KS. Mane, ulubljenje na rubu desnog zadnjeg tocka i "nesto se cuje u prvoj i drugoj brzini". Posto mi se tako namestilo, posaljem drugara koji se bavi trgovinom autima bas u Belgiji, da to pokupi. Da, da, da pokupi jer nisam mogao da odbijem coveka da mu ne kupim auto za te pare ;). Covek ode svojom slep sluzbom, natovari i za par dana mi ga smesti u kamion po ceni koju on dobija jer vozi po 9 auta odjednom. Evo ga sada na carini (stigao u petak uvece) u NS pa cu ga ja preuzeti za dva tri dana. Posle cu vam reci vise kada sve bude zavrseno i auto bude kod mene. 

Sve u svemu, rezime, mislim da je bolje kupiti polovan auto vani jer nema tih muvanja sa kilometrazom (ne da nema ali ni priblizno kao ovde). Drugo, veca je verovatnoca da su tamo kvalitetnije odrzavani a potpuno izvesno je da su vozeni sa kvalitetnim gorvom sto se odrazava na stanje pumpe, dizni, pa i motora u krajnjem slucaju. To naravno, ako imate takve mogucnosti. Mada, svako ima ako se potrudi. Dovoljno je da govori engleski, postoje jeftini letovi, jeftini hoteli ili hosteli, proceduru oko papira mogu da urade i spediteri odavde. Koga zanima neka pita na pp, objasnicu. Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Aca Vulco svaka ti je ka u Njegoša. Po slicnom receptu i ja kupujem u CH. Prava km, servisna knjiga i ponekad neki problem,ali nikad havarisan ili mehaničko groblje od auta. I retko kad preko 200hiljada km. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je bolje juriti auto od prvog vlasnika,kupljen nov u Srbiji.Ako ima originalnu servisnu knjizicu uredno vodjenu,lepo izgleda spolja,ocuvan enterijer,to je to.Ta auta je teze naci i skuplja su ali vredi po meni se potruditi.

Edited by Goksi1980

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je nesporno isto kao sto je nesporno da je najbolje kupiti novo. Sve ima svoju cenu. Govorimo kako napraviti najbolji izbor sa ogranicenim budzetom. Poenta mog posta je da li je sa npr. 3000 eura bolje kupiti auto u Srbiji gde je ponuda manja i gde je mnogim autima verovatno vracena kilometraza ili se pomuciti i dovesti auto iz neke od zemalja EU gde se takve stvari ne rade ili se rade sporadicno. U prevodu, kako sto pametnije potrositi svoj novac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi. U potrazi sam za novim autom i odluka je pala na GP 1.3 mjt 75 ks. Moze li pomoc oko ovog oglasa? 

 

Screenshot_13.jpg

https://www.mojauto.rs/polovni-automobili/2806586_Fiat_Grande_Punto_2006_god/?cena=low

 

Primetio sam da je volan malo izlizan (kada se uvelica slika), pa me interesuje jel moguce da posle, navodno, 155 000 volan bude takav? 

I spolja i iznutra na slikama deluje dosta ocuvano. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih ga preskočio čim vidim ovo na ime kupca(=plac) :lol:

 

Dal je to neka nova fora ili šta ne znam, dosetljivi su, ali bio sam da gledam auto, ispred kuće neke stajao, pitam ja "vlasnika", penzionera naravno, šta je ovo šta je ono, da li je I zašto jeste ovo farbano, svašta mu je falilo uglavnom I na početku on lupao po principu svako "svoga" konja hvali. Malo kasnije batalio tu priču i rekao kako ništa živo ne zna o tom autu, da mu je auto doterao lik sa placa i dao mu 150e da mu stoji ispred kuće i da ga prodaje. I da, I njemu je na oglasu stajalo "na ime kupca" ;)

 

A što se tiče gore pomenutog uzimanja iz inostranstva, nakon gledanja naše ponude na kraju sam i ja našao oglas iz nemačke i uzeo ga odande. I pored plaćanja putnih troškova prijatelju koji ga je dovezao, carine i 200-300e gratis na cenu auta, opet mi se nenormalno isplatilo čak iako nekom platiš umesto da se sam cimaš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pinokio

Branici farbani, nije bas boja uklopljena, zadnji sigurno, prednji cini mi se na prvoj slici.

Fioka ispred suvozaca ne pasuje lepo - da ne Kazem razvaljena.

I ovo sto rece kolega pre mene...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pinokio

Kad je u pitanju izlizanost volana ,po mom iskustvu mogu reci-moguce je!(vozim Grande sa pravih 150.000km i ne sto se samo izlizao,vec se pomalo i izrapavio)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo je naivno ceniti auto po izlizanosti volana. Prvo, zavisi ko ga je vozio. Ima vozaca koji ga stegnu kao da foze FAP i stalno nesto masiraju, nekome se znoje ruke, neko pak drzi upravljac lezerno. Drugo, puni su oglasi auto delova sa rasklopljenih automobila i volan se moze kupiti za 30-50 eura i zameni se za 15 minuta. Nisu oni naivni i mogli bi to bolje da nalickaju ali gledaju da im ulaganja u taj auto budu sto manja. Racunaju sa tim da ce kupca koji nije verziran da gleda skrivene mane privuci sa sjajnom farbom i cistim enterijerom pa im je obavezno poliranje i dubinsko pranje sto ukupno izadje 50-60 evra a ostavlja utisak na prvi pogled. 

Mnogo je vaznije napraviti dobru procenu limarije i vitalnih delova motora, transmisije i ostale mehanike. Zato, ako niste strucni u tom delu, povedite sa sobom nekoga za koga znate da to moze da uradi kompetentno. I kod mehanike postoje delovi koji su jeftini i koji se lako zamene i kao takvi ne predstavljaju veliko ulaganje za buduceg kupca. Kod limarije je vec ozbiljnija prica i ja licno nikada nebih kupio auto te vrednosti koji je pretrpeo ozbiljniju havariju. Realno je da posle 10 tak godina upotrebe auto ima i neko ulegnuce, ogrebotinu i sl. ali, bar sto se mene tice, vise bih voleo da nije "zamazano" da mogu da vidim o cemu se radi i da to posle saniram. Ovako, ispod farbe moze svasta da ostane sakriveno a to moze da proceni samo profesionalac ili dobar poznavalac te oblasti. Opet ponavljam, ne ustrucavajte se da zatrazite pomoc nekoga ko je strucniji od vas da nebiste naivno "slupali" tesko sakupljeni novac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih da kvarim, ali kad dobar majstor odradi nešto kako valja, nema teorije da se to posle primeti. Opet govorim iz ličnog primera. U dva navrata smo nepažnjom oštetili limariju na svom autu, i da nisam uslikao ta oštećenja pre i posle, ne bih samom sebi verovao da je ikada išta rađeno ... :D

 

Da se razumemo, nisu u pitanju bile nikakve havarije (pu-pu :) ), nego obična nepažnja prilikom manevrisanja, ali svejedno je moralo da se radi. Prvi put me nešto žena bila iznervirala, nisam pogledao u retrovizor, i zavukao zadnji desni kraj u krilo kapije ... Tako je jak udarac bio da se auto vratio napred, pomislio sam da pola zadnjeg kraja nema. A ono samo jedno ulubljenje, kao da je neko pesnicom udario u sam ćošak limarije iznad branika ... i naprsla plastika u dnu štop-svetla. Auto nije ni godinu dana imao. Drugi put je proletos gospodža znalački overila stubiće na parkingu supermarketa, i uspela da pogužva celom dužinom vozačka vrata, a bome i ona iza njih. I opet je (isti) majstor to odradio maestralno, i usput sanirao na još nekoliko mesta manja ulegnuća i ogrebotine. 

 

Ono što hoću da kažem je da je polovan auto upravo to, polovan auto, a ne NOV NOV NOV, i da je normalno ako je negde bio oštećen pa to posle opravljeno ... E sad, neko se seti pa uslika oštećenje da bi kasnije mogao da dokaže šta je rađeno, a neko ne. I onda dokaži ti da nije bio razvaljen, već samo očukan na parkingu ... jer zaboga, vidi se da je nešto rađeno ...

 

Još nešto, glede enterijera, Aca je u pravu ! Stanje enterijera ne mora nužno da odslikava pređenu kilometražu. Sve to može da se "uredi" da izgleda kao novo, a mnogo zavisi i od prethodnih vlasnika. Opet ću iz svog iskustva. Pre neki dan sam se vozio u Z10 svog poznanika. Isto godište, prešao ispod 100K a sedišta u*rana, nebo požutelo od duvana, volan sažvakan. Katastrofa ! Naš nakon deset godina još uvek miriše na novo, presvlake nikada nismo stavljali, a sedišta nemaju ni flekicu na sebi ... a ne da nisu nikada dubinski prana, nego uopšte. Volan k'o nov, sve komande isto ... jedino je tepih popustio na jednom mestu pored pedale gasa i malo pogužvan mebl na vozačkom sedištu ...

 

 

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako. XX puta sam prisustvovao popravci havarisanih automobila gde su menjane polu stranice, kosevi, secene i menjane grede, znaci najtezi oblik havarije. Sve se to raspunktuje i na istim mestima vari, brusi popuni diht masom i krajnji rezultat je da laik nemoze nista da provali. I nije to sporno, to se radi do perfekcije dobro ali, taj auto nema vise vrednost kao da nije bio havarisan. Zato treba povesti dobrog limara, cak pre nego mehanicara i ako se ispostavi da je auto repariran, na kupcu je da odluci da li ce ga uopste kupiti i za koje pare. Ovo se posebno odnosi na skuplje automobile jer niko od nas nebi voleo da se ispruzi 10 i vise hiljada eura a da kupi auto koji realno ne vredi toliko. Mehanika je laksi deo posla, lako se sabere dva i dva i odredi sta je za zamenu, koliko kosta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod polovnjaka KOROZIJA, ona sakrivena ili zamaskirana je zlo od kojeg nema većeg. Može istisnuti novca i novca da se sanira, i to je pitanje dal će se pojaviti ponovo negde neka.
Mehanika ko mehanika, odeš, kupiš, zameniš, repariraš, popraviš....
Ali, jbg, kako da kupi čovek polovnjaka 10+ godina starog, na oko neurednog, šta će komšiluk reći.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...