Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Bice moj uskoro ponovo aktuelan na oglasima ali sa malko vecom cenom...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaparisan Francuz :) Nadam se da ce biti bolje druzenje nego sa prethodnim polu-Francuzom... Hvala svima na savetima ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda sam omašio, ali pojavljivao se negde onaj GP sport sa 5 vrata i Abarthovim felnama. 

 

A malopre naletim na ovo

Screenshot_2017-04-21-17-48-07-329_mobi.mgeek.TunnyBrowser.thumb.png.47f09041a4b639bd9d4d6a561c1624a3.png

 

Nešto mi ovo vuče na taj, samo opran :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molim za pomoć.... Posjedujem GP 66kw, 90 ks....Juče mijenjao zamajac i kvačila, lanac zamijenjen, takođe....ulje...filteri.... Imam problem, a imao sam ga prije mijenjanja zamajca....auto se trese pri ubrzanju, posebno u 4 brzini na oko 2000 obrtaja....trese se papučica gasa, znači, taj neki dio oko nogu se trese onako baš, doduše, manje nego prije. Šta da radim? Strah me da nije još nešto....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trese se papucica gasa ili kvacila? Ili ceo patos?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vibrira papučica, ne kvačilo... trese se baš prednji dio kola, sve dok ne prebacim u veći prenos, tada se vibriranje za 2/3 smanji....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

proveri krsttove u poluosovinama i samo stanje poluosovina

Share this post


Link to post
Share on other sites
Možda sam omašio, ali pojavljivao se negde onaj GP sport sa 5 vrata i Abarthovim felnama. 
 
A malopre naletim na ovo
Screenshot_2017-04-21-17-48-07-329_mobi.mgeek.TunnyBrowser.thumb.png.47f09041a4b639bd9d4d6a561c1624a3.png
 
Nešto mi ovo vuče na taj, samo opran default_huh.png


Ne izgleda lose. Pitanje je samo kako je to sve spakovano motora. verovatno stranac pa prepakovano. Neko.zna vlasnika, tema na forumu?

Sent from my SM-J710F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozz ljudi...sta mislite???

 

https://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/10145919/fiat-grande-punto-evo-12-tng

 

automobil se vodi na firmu... kaze da je redovno servisiran i odrzavan,veliki servis uradjen pre 20 000km... da li su to samo price,za 3 i po godine presao 160 000 ,sto je preko 40 000 godisnje...i atest istice krajem godine...

nasao sam jos jedan,ali tog lika nisam zvao,ali sve je identicno,sto govori da firma menja vozni par....

 

https://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/10067514/fiat-grande-punto-12-tng

 

da li je vredno i gledati ove automobile,s obzirom da su dosta jeftiniji  i podosta presli...??? Na slikama ne izgledaju lose....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miroslave,

imao sam punta 1.2 koji je presao 360.000km i motor mu je i dalje bio vise nego dobar. Na oko 320.000 sam menjao dihtung glave pa sam tada rekao majstoru da skine i karter i povadi klipove te zameni lezajeve i karike. Kada je otvorio, rekao je da je motor bio na oko 70% (ne znam cega, potrosen ili mu je ostalo 70% "zivota"). Ipak je uradjeno osvezenje i taj auto bi jos bio kod mene da nije imao vecu havariju sa prednje i zadnje strane. 
Zbog gore navedenog mislim da ta kilometraza nije strasna, pod uslovom da su vozila ocuvana. Ono sto moze biti veliki minus je sto se radi o sluzbenim vozilima koja je vozio ko zna ko i na kakav nacin. Sa druge strane, i kad kupis od prvog vlasnika, ne mozes znati sta je on radio i na koji nacin je eksploatisao svoje vozilo. Ja sam gledao nekoliko sluzbenih Brava od Telenora, niti jedan jedini nije zasluzio da ga vozim kod nekog strucnijeg da ga pogleda. To opet ne znaci da nije bilo i dobrih primeraka, ali ih ne nadjoh na oglasima...
Savet: Odvezi auto u neki proveren servis da ga pretresu. Naravno da niko ne moze da ti garantuje da se sutra nesto nece pokvariti, ali ces imati bar kakvu-takvu sliku o kakvom se vozilu radi.

Edited by Punto1.2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razmislaj o tome koliko jos je zivota ostalo u autu,  ne koliko je presao.....150 000 km, nije uopste strasno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljubiteljima Fiata.Ja sam od skoro vlasnik Grande Punta 1.3 mjt,nekih mesec dana.Kupljen nov u Delti,2007 god,pravih 175 hiljada km.Iskren da budem razocarao me je u startu.Pre kupovine izvrsen pregled kompletan auta,ulaganje 500e.Cena skinuta 400 e,ja kupujem auto verujuci da sam dobro prosao i da JE TO TO.Zakazujem servis,auto servisiran i otklonjeno 90% nedostataka.Pali se pre desetak dana CHECK ENGINE lampica,auto izgubi snagu.Problem regulator pritiska goriva,neodgovarajuci.Zamenjen regulator,obrisana greska i javljaju mi da auto NEMA KOMPRESIJU NA JEDNOM CILINDRU?!Zamalo nisam pao u nesvest.U dilemi sam sta dalje.Neki savet,pomoc?

Zaboravih da napisem da sam presao skoro hiljadu km do sad.Potrosnja goriva normalna: 4,5 do 5.5l.Ulje ne trosi,i dalje na max.Pali normalno.Mozda malo vise dimi,ne mogu da ocenim najbolje.Kad je hladan kazaljka obrtomera titra,medjutim vrlo brzo se stabilise posle min,dva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Servis je jedan od najboljih u BG.To i sam znam,promeniti majstora.Mislio sam neka strucna pomoc,ili savet?

Mozda je neko imao slican problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 17.4.2017. at 9:24 PM, Dule 021 said:

Neki ce se setiti da sam imao prelep Sporting 1,9 M-jet pre par godina a kom su otisli upravo lezajevi menjaca pa sam  se dogovorio sa kupcem da mu ja to  resim kod mog majstora.

Taj menjac zaista zna da ima problema  sa lezajevima i kandzama pa je tako na ovom mom otislo 4 lezaja i 3 kandze i sve to je za mene kostalo 280€ a tu je jos bio i trosak skidanja menjaca i novo ulje.

Takodje sam imao prosle godine GP 1,9 M-jet sa 120ks i 5 vrata u Emotion opremi i prilicno je tesko otisao a zbog toga sto postoji 1,3 M-jet koji ima lanac pa svi racunaju da nemaju veliki servis za razliku od 1,9 motora koji ima kais.

Inace sam nabavio 1,4 T-jet sa plinom u Sporting verziji.;)

 

Pozdrav ja sam novi!!! Planiram da kupim GP ili brava sa tim motorom pa me zanimaju tvoji utisci o autu i motoru???

 

Just now, Buvac030 said:

Pozdrav ja sam novi!!! Planiram da kupim GP ili brava sa tim motorom pa me zanimaju tvoji utisci o autu i motoru???

 

1.4 T-JET

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne moze da se ponasa iole normalno u bilo kom rezimu ako nema kompresiju na jednom cilindru, ako nema fabricku kompresiju onda je to druga stvar I tu moras znati koliko % ispod fabrickih vrednosti si ili koliko bari pritiska, pa tek onda da vidis sta ces.

Kada se meri kompresija obicno se taksativno navede koja je situacija u svskom cilindru.

Takodje kakav je dim, ako je crn to je najbezbolnije, previse goriva ili premalo vazduha, plavkast znaci ulje I ozbiljniji mehanicki nedostatak.

Idi sada kod drugog majstora I samo trazi merenje kompresije da vidis na cemu si.


Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo bi se umesao ako ne smetam...na autu je bio montiran regulator od ko zna cega. Cak je i konektor bio druagaciji, imao je stalnu gresku regulatora. Posto je originalni bio jako skup vlasnik je nabavio polovan i nije tada imao vremena da ga testiramo i vidimo da li jos nesto pravi problem. Jedan cilindar nema kompresiju pri prvom paljenju sto je standardno na ovom modelu zbog neispravne neke bregaste. Licno mislim da bi trebalo skinuti bregaste i proveriti ih, jer dok se ne resi problem kompresije glupo je traziti druge kvarove. Ponavljam da je problem sa kompresijom samo kada auto odstoji i tada je mozete meriti sto nije neophodno jer se pri verglanju cuje da jedan cilndar preskace .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala imenjace na strucnom savetu,regulator se zna tacno od cega je:BMW,MERCEDES,JEEP(Google je cudo).Ja ga nisam ugradio,tako je kupljen.Auto nije imao stalnu gresku regulatora vec tek nakon mesec dana od kupovine,prilikom obilazenja i naglog dodavanja gasa je izgubio snagu i ukljucio CHECK ENGINE na tabli.Do tada ga nisam nesto forsirao pa je naizgled bilo sve OK.Skidanje i provera bregaste,cena otprilike?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...