Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Realno. Kako svi kazu, 1.2 nije za autoput, a to ce ti biti pretezna voznja. 1.4 minimum, jos ako je 16V, super. Ili 1.3mjtd posto ti 1.9 ne treba po onome sto ti zelis.

1.4 uz gas trosi zaista malo na otvorenom, ali na medjugradskim relacijama. Na autoputu i brzinama preko 110, potrosnja se izjednacava sa 1.3mjtd, i uz gas.

E sad jbg, sto ti to ne odgovara, jer ti se ne isplati da ides svaki mesec do Bosne do svalerke, pardon po gorivo, to je druga stvar. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, lufti said:

Radi se prosto o osecaju vozaca prilikom odredjenih situacija. Vozim GP-a 1.2 vec 10 godina pa mogu iz iskustva da kazem da prilikom svakog preticanja mora da se dobro razmisli da li ce auto biti sposoban da bezbedno izvrsi preticanje, pogotovo ako se radi o brzinama vecim od 70km/h, pogotovo ako je auto opterecen prtljagom ili saputnicima. Prosto receno, potrebna je dodatna koncentracija i umece voznje. Motor je slab i to se oseca...svi iskusni vozaci koji su seli u auto su prvo  primetili nedostatak snage i to najvise smeta. Naravno da auto moze da se svakodnevno upotrebljava, problem je u osecaju sigurnosti, da li moze da povuce u datom trenutku. Jako je naporno stalno voziti na visokim obrtajima a smeta i usima, o potrosnji da ne pricamo...Zato kazem da je nastimovan za penzionersku voznju, prosto, ne moze da izmami osmeh vozaca, a priznacete, ponekad je to najvaznije:lol:

 

Al ga opisa svaka čast. :thumbup:

 

Danas gledam i ne mogu da verujem, pretiče me ALfa 147 1.6 twin spark i to traje čitavu večnost. I traje i traje. Ne bi bilo ništa čudno da je moja brzina bila veća a ne čitavih 38 km/h.

Ovako po zvuku i dužini trajanja izgledalo kao agonija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al da je vozio jugiša šaltao bi brže nego DSG, i pretekao bih te za 2 sec. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, marko.jovanovic said:

Al da je vozio jugiša šaltao bi brže nego DSG, i pretekao bih te za 2 sec. 

 

Ahahahahahahahahah LOL!  Ćuti ti sa Ideom 1.3 mJET, kako smo ono rekli......

 

"Ideu ljuštim da kaznu za prekoračenje sebi ne priuštim" :P

 

 

Edited by drfedja

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minutes ago, marko.jovanovic said:

Al da je vozio jugiša šaltao bi brže nego DSG, i pretekao bih te za 2 sec. 

 

Tačno sam mogao kada je došao na pola busa da mu pustim klip sa YouTube i da ga brzo DSG-ovski prešalta. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lufti objasnio :)

 

Sad ostaje na kolegi da istraje u nameri, ili porazmisli i o drugoj varijanti. Uostalom, možda se čovek apsolutno ne opterećuje preticanjima,

niti što biva preteknut. Sam je napisao da van autoputa vozi 45 kmh, te da putuje sam. Za to mu valjda nije neophodan jači auto od ovog

koji je osmislio. Mada bih, na njegovom mestu, ipak probao nešto jaču varijantu. Pogotovu što mu ekonomija nije problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima na odgovorima, citam i pratim sta pisete!

Do kraja godine se vracam sa baustele i tada ce da padne kupovina, do tada svaki predlog\prilog\primedba dobrodosla!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

1.3 Multije 90hp mi pod punim opterećenjem i s upaljenom klimom zna zatrzati, kao da izgubi gas na djelić sekunde, i to se uglavnom dogodi na cca 2200 i 3800 okr/min, je li netko možda imao sličnu situaciju?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/7/2011 at 9:31 PM, nikola97 said:

Pa i ja da podelim utiske sa vama o Grande puntu 1.2 8v posle predjenih 50000km.

U oktobru 2008. na deltinom parkingu je ugledao on mene i ja njega i od tog trenutka smo znali da smo jedno za drugo.

Do danas smo prošli razne puteve od fantastičnih madjarskih, osrednje austriskih, i naših avanturističkih.

Svo ovo vreme pazio sam ja njega a i on mene.

Svakih 7kkm mu je menjano ulje Selenia KPE i filteri.

Svi problemi do sada su dve umrle sijalice stop svetla, jedna sijalica upaljača i jedna sijalica kod klime. Napominjem da je sve ovo crklo u jednoj nedelji :):)

U zahvalnost je dobio fabrički cd Grundig naslon za ruku (i dalje nerazumem zašto nije u osnovnoj opremi) i mrežu za gepek :thumbup:

Nadam se da će mo se družiti još dugo dugo.

Pozdrav,

Posle predjenih 140k kilometara i punih osam godina druzenja sa ovim GP bilo je vreme da se parkira do daljnjeg. Uz redovan servis nikakav problem nisam imao. 

Necu se rastati sa njim jer prelazi u ruke supruge.

Drugim recima GP je zamenjen za nesto novo, ali se ipak ostaje u FIAT familiji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrebna mi je pomoc. Devojka sam, oko motora, kubikaže i svega ostalog malo šta razumem. Početnik sam u vožnji i imam ponudu za kupovinu Fiata Grande Punto Evo mta Dualogic, 2010 godište, benzinac, poluautomatik, kubikaža 1368, snaga 57/77, svajcarac. Svaka pomoc mi je dobro dosla. Hvala unapred. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajd' za početak napiši i koliko vrata ima, a i koja mu je cena... Da otp. procenimo da li neko koristi to što si devojka i što se ne razumeš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena je 4.350  eura, s tim što bi spustio cenu za 100 eura. Vrata 4/5.  Oglas je postavljen na sajtu, tako da je ista cena za sve, valjda. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena kao cena je ok. Valjda je i auto, ali potraži stručnu pomoć prilikom gledanja auta.

E sad, ja lično nisam ljubitelj tih robotizovanih menjača, al' ajde...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molim za pomoć: zanima me Grande Punto sa petoro sigurnosnih pojaseva. Od čega to zavisi, da li GP sa troje vrata uopšte ima 3 pojasa na zadnjoj klupi?

 

Hvala puno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milutine ide sad neka pljačka oko toga, ima auta sa 5 sedišta po starom i istih sa 4 po novom pravilu. Clio, Panda i slični. Isti auto koji si prošle godine registrovao za 5 osoba, ove ćeš za 4, a sve se dodatno plaća. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, Milutin-NS said:

Naravno da ima...

Prvi put da cujem da je nekome prvi kriterijum pri kupovini kola - 5 sigurnosnih pojaseva :D

Imam troje dece, zato to pitam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sa dva/tri pojasa (naslona za glavu takodje) pozadi znaci da li je bio VAN sa oznakom N1 i da nije bio obicno motorno vozilo (5 putnika, 5 naslona, 5 pojaseva), ta oznaka N1 znaci da se vodi kao teretno vozilo, GP i Stilo MW su cesti u toj varijanti, i po PS-u moraju biti registrovani na 4 mesta za sedenje, pominjalo se odavno da ce se to kontrolisati na tehnickim pregledima prilikom registracije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na eper-u se jasno vidi po broju sasije koja je specijalna verzija vozila, Sporting, VAN N1 ili neka druga.

A i pre ce da naleti na VAN-a nego na Sportinga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bitno je kako je auto registrovan, odnosno sta pise u saobracajnoj dozvoli, ja imam grande-a sa troja vrata i cetiri pojasa a auto je registrovan za pet osoba...

Ukoliko morate da stavljate tri decja sedista, mislim da pozadi nece stati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...