Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Ja vozim povremeno "novog" classic-a 1,3 i stvarno je u odnosu na moj auto mrtav do 2000rpm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje povlaci sa svojih 68 KS od GP sa njegovih 75KS ,a pogotovo 90KS???

Ne znam brate,a i registracija mu skuplja mozda i za celih 5000.Kolko znam (bar po prici svih drugih,ovaj puntov 1.3mjt je neprikosnoven u svojoj klasi.Idem danas da gledan onog prethodnog plavog.GP.

 

Pogledaj pa nam javi utiske.

Moje mišljenje je da je Grande Punto u svakom pogledu bolji auto,inače pre njega sam nekoliko meseci bio vlasnik Fieste 1,4hdi Titanium.Na fabričkim alu felnama 16 sa dobrim gumama auto je bio gori nego sanke,a o neudobnosti po neravninama da ne govorim.Dizajn,unutrašnjost,upravljivost,ekonomičnost,održavanje (lanac,nema plivajući,3l ulja kod zamene...) na strani su GP-a 1,3  75 pa čak i ubrzanja kad se naviknete na turbo rupu i menjate brzine kako to ovaj motor traži.O ukusima ne vredi raspravljati i ovo je samo moje mišljenje,čoveka koji je u svom dvorištu imao oba auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.3 Multijet od 75 KS je neupotrebiv ispod 2000 o/min, osim za odrzavanje brzine. Kada sam kupovao auto, probao sam i verziju sa 90KS i modeli koje sam ja probao se se isto ponasali kao i verzija sa 75 KS.

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde dogovorite se da li 1.3mjet vuce ispod ili iznad 2000rpm :D

Sto se fieste tice ona starija sto se pravila od 2002 do 2008 je u svakom pogledu za klasu losija od grandea, dok bih za aktuelnu fiestu rekao da je cak i malo bolja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam siguran o cemu pricate, kod mene 85ks ide odlicno i sa klimom, kad mu nabodem gas zalepi za sediste. Naravno preko nekih 2000rpm i ja ga prakticno vozim kao da je benzinac, do 4000rpm dodje a da se ni ne primeti, jednostavno je tako pravljen i to je to.

Edited by Ticma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, iznad 2000 o/min 1.3 Mjet pocinje da vuce. ispravio sam prethodni post  ;)

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili vi svi imate neispravne aute (i obrtaljke) a ja jedini ispravan ili je što je verovatnije obrnuto!

Moj GP kida od 1750 okretaja! Vuče od 1500 ali prava eksplozija je posle 1750 okretaja. Klima? Isključi se na sekund ako potpopim gas tako da ga ne usporava ni naj manje a kamoli guši kao što neki pričaju.

Jedini nedostatak je što preko 3000 okretaja nema svrhe pritiskati gas nego se hvatati menjača.

Da napomenem da auto nije chipovan i da ima pravih 73 000km.

Tko ne veruje dobrodošao je da proveri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vozim novog klasika od 0km do sada 35000km, ( povremeno, nije moj). Ide super i sve ali stvarno ima tu turbo rupu do 2000rpm. Bolji he sigurno od tvog :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste malo trom do nekih 1900-2000 obrtaja ali  GP 75ks  je tezi od mk2b za 125kg , ja nemam problema ni kada je pun auto sa ukljucenom klimom svuda izlazi bez problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacno je da Multijet na 2.000 obrtaja pocinje da vuce ali opet pravu snagu pokaze na 2.500 kada zalepi za sediste. Inace i ja sam navikao to sto je na neki nacin mrtav do 2.000 obrataja ali je to po meni dobro jer dok je hladan moze da se vozi i bez ukljucivanja turbine do 1.800 - 1.900 obrtaja.Mozda gresim ali mislim da se na taj nacin cuva turbina i ne mora da se forsira auto dok je hladniji ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uključivanje-isključivanje turbine?!?
1001 put je samo na ovom forumu objašnjen rad turbine u sitna crevca!
MS me preduhitrio!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislio sam na procente pod kojim radi do 2.000 ako se ubrzava lagano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registracija mu je skuplja na godisnjem nivou za 15 pakli cigara koje pusim. Kako ti sad zvuci?

Pa druze ne znam koje to cigare pusis,mozda kohiba,al ovde na sajtu kaze za GP od 15-17.000, a za fiestu od 20-22000,to mu dodje 5000 !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro, o istom pricamo. Razlika od 5000din na godisnjem nivou. Cogare su od 200-300din kutija, ove obicne :D Kohiba je mnogo eura komad :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje mišljenje je da je Grande Punto u svakom pogledu bolji auto... Dizajn,unutrašnjost,upravljivost,ekonomičnost,održavanje

 

Ajde ovo sve može da bude subjektivno i ne vredi raspravljati... Ali gde nađe upravljivost?  :D

Daleko od toga da mislim da je GP neupravljiv, ali sa Fordovima u svojim klasama nema poređenja  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice upravljivosti odlicna je, cisto bocno klizanje u krivini, nista preko nosa i nista dupetom. Verovatno je dosta i do kvaliteta guma ali svakako je dobra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne poredim ga sa Fordovima u svojoj klasi,već sa Fiestom i to onom koju sam imao 2007god.hdi sa fabričkim 16-icama. Sanke+taljige,napominjem da su gume i trap bili odlični.Možda je sve to zbog točkova 16-ica.Ako se vozi onako kako taj 1,3mjt motor zahteva teško da Fiesta može da mu pridje,a pogotovu u krajnjoj brzini.To je neko moje iskustvo,ponavljam oba modela su poprilično bila u mom vlasništvu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka čast Fiatima i pogotovo Alfama ali što se ležanja i upravljivosti tiče Ford je merilo u svakoj klasi.

Ja sam u duši i srcu Alfista ali ovo što sam rekao mnogi potvrđuju.

Što se Grandea tiče ako se vozi onako kako treba zaista može mnogo iznenaditi i oprati dosta snažnije aute a velik teret mu je i velika sopstvena masa!

Da je 100 kg lakši bio bi prava raketa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je GP puno puno upravljiviji auto od Clia (2011 god), Fiabie 2 ili npr Pola (2008). Ne znam za Fiestu, ali nabrojanim moze da drzi casove iz vozne dinamike.

 

Zato je 1.5 dCi 70 KS, kralj potrosnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde da nemam grande punta u skoro najjacoj verziji pa da poverujem, ali gore nabrojani su skoro za klasu bolji, pogotovo po upravljanju, a tek enterijer.

Edited by vagenovac

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Mitros,ja bih ti uvek preproučio dizel GP. Nemoj da žuriš pojaviće se 1,3 mjt u korektnom stanju,Nisam vozio GP benzinac,ali poslednjih par dana vozim renta-car Astru J 1,4 benzin,staru godinu dana (50 hiljada prešla). Nisam prviše zahtevan vozač,ali blago je reći da je auto što se ubrzanja tiče leš.Što se GP tiče dizel se lakše prodaje,bolje ide,manje troši,a na primer kod mog auta za dve i po godine (40hiljada predjenih) samo servis ulja i filtera.Ne bi bilo loše i da napišeš koja ti je krajnja cifra za auto.

Ne bi mi bilo zao da dam 4000 za 2007 god,da ima bocne a/b,asr,esp,uradjene servise...ovaj dinamik (2006)sto sam prethodno naveo covek daje za 3400 i sve mu uradjeno,ali otiso kompresor klime,a ovde neki kazu,da ni remontovan nije resenje,jedino kad bi se nasao polovan,ali ih nema u ponudi.Trazim 1,3 75ks zbog jevtinije registracije,malo prelazim godisnje.Ovaj plavi sto je neko postavio,je bas super(bar izgleda tako),ali "prokleti" plivajuci zamajac od koga svi "begaju" !!!i A i bojim se da 6.brzinu ne bi nikad koristio!!!Naravno obavezno sa 4/5 vrata...

 

Pa pogledaj taj plavi sa majstorom,ako ne trese pri paljenju i gašenju,ako nema nekih zvukova prilikom stiskanja kvačila,i ako kvačilo ne hvata pri kraju ,to ti je ok sto se tiče seta kvačila.Inače cena seta kvačila je oko 30000 dinara plus ruke.Za 4000 hiljade teško da ćeš naći 2007 godište a da bude dobar.ASR i ESP nećeš naći u 1,3mjt sa dynamic opremom.Što se šeste brzine tiče prava stvar.U to bi se uverio kod prvog izlaska na autoput.Mnogo rasterećuje 1,3mjt.

 

Evo pogledao sam taj prvi plavi,jeste uradjen veliki servis,ali kvacilo vata skroz pri kraju,e sad dal trese prilikom paljenja...pitanje,mada mi se motor malo vise cuje nego sto sam ja mislio da treba.Sa mnom je isao drugar koji vec ima punta 75ks,i kaze da ti zvukovi ne mogu da se porede,njegov 75 se jednostavno drugacije cuje.Model je EMOTION,ali nisam mogao da vidim da li ima sve sto je i naveo.Nema ESP lampice na tabli prilikom kontakta.Patos ispod patosnice pored kvacila skroz pocepan,deluje da je presao mnogo vise.Uzeh broj sasije ZFA19900001011637 u nadi da ce eper nesto da kaze,ali izbacuje samo 4 reda,ali pokazao da je proizveden nov 2005 ??? Mislim da otpada... :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...