Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Slažem se.

 

Pa i mene su plašili sa plivajućim i turbom, pa evo 35 000km kako je Stilo kod mene ništa ne zeza. A i što kažeš to ti je jednom trošak i posle si barem 150 000km miran.

 

Ali kada pogledam prosečnog kupca koji kupuje auto daleko izvan svog budžeta potpuno mi je jasno zašto bi najradije VW 1.6d motor da voze. Ne mogu ni da nabrojim od koliko sam ljudi čuo da je 1.6 hdi/tdci savršen motor i kada ih pitam zbog čega kažu da je zato što nema plivajući.

Ne kažem da je loš motor niti nešto znam o njemu, ali ovo je potpuno pogrešan razlog po meni da se kupi neki motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam vozio 1.6hdi sa plivajucim koji je na 180000 bio kao nov kad je menjan set kvacila. Sve to zavisi kako je auto vozen. Preko se prelaze velike km na otvorenom i zato slabo i stradaju. Drugo je kad neko kupi auto star 10 godina ubedjen da jepresao 120000 pa onda nesto ne valja.

Ja opet kazem po meni je ovaj od 90ks mnogo bolji primerak od ova 3...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbitnije je opste stanje auta! Meni nebi bilo bitno ni pogonsko gorivo, tj. trazio bih pre dizel uvek ali da ne mogu da nadjem dobrog neko vreme a vidim odlicnog benzinca, uzeo bih benzinca bez razmisljanja. A price oko zamajca i turbine su gluposti totalne. Ako je taj plivajuci iole dobar ima da potraje par godina..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj od 90 verovatno ima i dpf filter,koji itekako može da pravi problem.Inače problem se rešava fizičkim i softverskim izbacivanjem (od 100-150e).Inače sva tri su totalni klot u odnosu na plavi GP koji je kolega predložio.I svi su prema slikama ubili velike kilometraže.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam i dpf i nema nikakvih problema, kod njih je reseno kao i na 1.6mJet i redovno radi regeneraciju tako da nema sanse da zacepi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi ovaj, registrovao auto pre par dana , uradio servise i onda bi da ga tako sređenog uda. Nikad mi nisu bili jasni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj od 90 verovatno ima i dpf filter,koji itekako može da pravi problem.Inače problem se rešava fizičkim i softverskim izbacivanjem (od 100-150e).Inače sva tri su totalni klot u odnosu na plavi GP koji je kolega predložio.I svi su prema slikama ubili velike kilometraže.

@punto jtd

 

Kako su klot??? pa osim ovog dunamic,ova dva imaju kolko vidim sve...i ESP i ASR,i bocne a/b,kozu,komande na volanu...ne razumem te

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam i dpf i nema nikakvih problema, kod njih je reseno kao i na 1.6mJet i redovno radi regeneraciju tako da nema sanse da zacepi...

Skoro sam imao jedan,190000km mislim pravih (po stanju auta,servisna sa svim fiskalnim računima za izvedene radove),totalno začepljen dpf nije mogla ni prisilna regeneracija ni fizičko čišćenje da pomogne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno ja bi pogledao ovog plavog, u bg imas i dobre servise gde se mogu pregledati tako da nema razloga za strah.

Taj ko zna sta je radio, kod mene sve perfektno, verovatno je dugo stajao i paljen na kratko svakih nekoliko dana. To je jedan od glavnih razloga zasto se zacementiraju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Taj od 90 verovatno ima i dpf filter,koji itekako može da pravi problem.Inače problem se rešava fizičkim i softverskim izbacivanjem (od 100-150e).Inače sva tri su totalni klot u odnosu na plavi GP koji je kolega predložio.I svi su prema slikama ubili velike kilometraže.

@punto jtd

 

Kako su klot??? pa osim ovog dunamic,ova dva imaju kolko vidim sve...i ESP i ASR,i bocne a/b,kozu,komande na volanu...ne razumem te

 

Nemaju ESP i ASR, nema prekidača na centralnoj konzoli,nema dig.klime,tempomata,alufelni,rukonaslnona,hillholdera,kvalitetnijeg štofa na sedištima....

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sam zaboravio da napisem. To sto je na oglasu okacis macku o rep, vecina preprodavaca nema pojma sta auto ima od opreme, istikliraju sve sto su culi da taj model moze da ima pa ko se upeca...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno ja bi pogledao ovog plavog, u bg imas i dobre servise gde se mogu pregledati tako da nema razloga za strah.

Taj ko zna sta je radio, kod mene sve perfektno, verovatno je dugo stajao i paljen na kratko svakih nekoliko dana. To je jedan od glavnih razloga zasto se zacementiraju.

I ja sam bio u dilemi šta uraditi,da li prodati gp-a sa 90 konja,najboljom opremom,na ime kupca,znači neispitan,ili gp-a 75  konja kome sam vlasnik više od 2 god i koji vozim samo uz redovne male servise,i stavio u oglase oba.Prvi je otišao onaj sa 90 ks,a 75 ostao meni.Inače mnogi delovi nisu isti iako mnogi kažu da je razlika samo u turbini.Npr filter nafte,remenica alternatora,donji nosač motora, i skuplji su.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesu naravno ali kad pogledas kad se to menja? Oteras u servis pre kupovine pa pocnes redom i sta ne valja skidas cenu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inace, mi smo uzeli Grande Punta u Loznici, od ljudi kojima je to bio treci auto i koji se koristio samo za neke manje kilometraze (uglavnom grad). Inace je onaj koji sam naveo da je bio u Delti kupljen sa automatskom klimom i bas lepom opremom, tako da se ne slazem da firme ne kupuju malo bolja vozila za npr menadzere ili sefove....

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Taj od 90 verovatno ima i dpf filter,koji itekako može da pravi problem.Inače problem se rešava fizičkim i softverskim izbacivanjem (od 100-150e).Inače sva tri su totalni klot u odnosu na plavi GP koji je kolega predložio.I svi su prema slikama ubili velike kilometraže.

@punto jtd

 

Kako su klot??? pa osim ovog dunamic,ova dva imaju kolko vidim sve...i ESP i ASR,i bocne a/b,kozu,komande na volanu...ne razumem te

 

Nemaju ESP i ASR, nema prekidača na centralnoj konzoli,nema dig.klime,tempomata,alufelni,rukonaslnona,hillholdera,kvalitetnijeg štofa na sedištima....

 

@ punto jtd

kako vidis po slici da nema ESP???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na centralnoj konzoli treba da ima prekidač ASR,tamo gde su prekidači za otvaranje petih vrata,city servo i četiri migavca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To znam,ali ESP ne mozes davidis po slici, samo kad das kontakt,jel tako?

 

Evo sad mi se javio drugar koji kaze da je vozio skoro benzinca 1,2 i da je isao vrlo lepo,a on se razume u ove stvari.Znaci sad opet dilema...BENZINAC?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako 1.2 ide lepo onda se baš razume.  :thumbdown:

Komšinica koja nema blage veze sa kolima a vozi novog kaže da se vuče. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa bre probaj pa ces da vidis sta ti odgovara. Meni sem 1,9sport ni jedan ne ide, al ako ti treba prevoz od tacke A do tacke B onda i 1,2 i 1,4 rade posao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo njegov citat,od pre 2 minuta:

 

 

Vozio sam to sa nas pet bez prtljaga po Paraliji...nisam ga nesto ganjao, ali mi je delovalo da ide normalno.Sa dva putnika je meni taj auto isao veoma lepo, povlacio je super. Naravno, klima je uvek bila ukljucena.

 

Verujte kad kazem da se razume,a komsinica ako kazes da nema blage veze,to mozda znaci da ne zna da vozi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze vozio sam punta 1.2 16v i ok isao je on ali sa dizelom tu nema poredjenja, nikad benzinac (bez turba naravno) nece povuci kao dizel.

Sledeci auto ce mi definitivno biti benzinac preko 150ks (ili vise sa turbom) jel ispod toga posle dizela nema smisla kupovati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj Grande se vuče sa upaljenom klimom 65 ks razmišljaj malo logički ? Moj Punto 920 kg sa 80 ks pa kad mu još cepneš klimu uguši se totalno, lepo on ide u odnosu na yuga al to je 1.2 bre smešna kubikaža realno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidiš da prijatelj bolje zna od moje komšinice. 

Komšika vrlo žustro vozi a i njem muž je isto potvrdio. Vuče se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve zavisi šta očekuje od kola.

 

Pitajte mog ćaleta kako ide Astra 1.4 pa će da vam kaže da lepo ide :)

A nije baš da nije probao jače. Najveći motor koji sam ja video da je vozio je bio 3.0 tdi u A6.

Kaže pre neki dan da su im stigle nove službene Fabie karavan 1.2 i da su ok za vožnju :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...