Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Sto se tice kompresora klime jel to bas  100% sigurno da je on crkao ili se pretpostavlja da je on jer takodje pored nedostatka freona moze da bude i presostat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodavac posteno kaze da mu je majstor rekao da je kompresor,jer su menjali neke delove i dihtunge,gumice,sta li vec,i nije pomoglo.On sam (opet posteno)kaze da je nov kompresor dosta skup,300-400,ali ako on moze da to sredi onda je bolje da to prepustim njemu. Video sam na netu neki rade remont kompresora,pa sam ih EMAJLIRAO sa pitanjem koliko kosta remont,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Batali remont, jer to ne moze da traje dugo. Juce sam na jednoj Vectri menjao kompresor koji je remontovan pre 2 godine, i sada je zakucao da mu nema vise spasa, a remont je bio 150e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za kompresor odmah skidaj 200-250e, posto je nov auto i polovnih nema bas nesto mnogo u ponudi, a nov ne zelis da znas koliko je. Kilometraza moze da se prvoeri sa bilo kojom malo ozbiljnijom dijagnostikom. Ja sam sa drugarom prosle nedelje pregazio pola Srbije dok nismo nasli Grandea koji je bio dobar i to smo trazlil iskljucivo benzinca. Sto se tice kilometraze, ako na dijagnostici ne cita kada je programiran Ecu, nego izbacuje FF umesto datuma 99%je vracana ili podizana. Takodje ako moze da ocita odometar iz motornog kompa, razlika moze da bude do 5000 u odnosu na sat....

 

Ne bi bilo loše ako ste pregledali više GP-a da neke koji su izneverili očekivanja okačiš i ovde pa da ljudi znaju šta da očekuju pre nego što se zapute uživo da pogledaju kola.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam gde je prodavac nasao GP-a benzinca sa 1248 kubika i 55 kw.  Ako je i uneo pogresne podatke iz saobracajne ono sto je u opisu auta deluje da je bez greske. Opremu koju je naveo koliko mogu da primetim i nema jer maglenke i MF volan ne vidim nigde na kolima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najniži nivoopreme kod G.P. Nema kožni volan i kožnu ručicu menjača,komande na volanu,ključ skakavac,sedišta su od jeftinije materijala,maglenke....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Srecko

Ne znam koji su oglasi, jer je drugar trazio, a Ja sam samo isao sa njim, ali mogu lolkacijski. Prvi je beli Evo koji se prodaje u Rumi, cini mi se da je Keser komerc firma. Auto je udaran napred, zamenjeno je i ocajno ofarbano levo krilo, dok je greda u katastrofalnom stanju. Presao je pravih 96000 hiljada, ali pored toga sto je udaren ima problem sa Abs-om, plus je neko nesto cackao oko istog pa Ecu ne vidi Abs komp. Gume su takodje katastrofa.

Drugi je crveni sa Oz alu felnama u Slijepcevicu iza Sabca. Po recima preprodavca auto je od prvog vlasnika (sto nije tacno, jer je prvi vlasnik bila Delta Maci) na satu pokazuje 90 I nesto hiljada, a u stvari je presao preko 200000.

Iduci je plavi 1.2 u Bg-u o kom ne bih mnogo trosio reci osim da je auto za izbegavanje.

Poslednji je takodje bordo metalik iz Bg, cini mi se 2009. godiste. U pitanju je klot klotova koji od opreme ima samo klimu. Auto ima pravu kilometrazu, ali ima i neko zvecanje koje se cuje iz motora (nije nas nesto zanimalo sta je pitanju, jer smo se okrenuli i otisli).

Svi navedeni automobili su benzinci 1.2 I 1.4., neki sa plinom, a neki bez....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Retko se naleti na auto a da ga vlasnik prodaje zato sto mu je dosadio ili hoce da predje na neki mladji, uglavnom je cilj otarasiti se auta u zadnje vreme...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krusevac,
 
zqww7.jpg
http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6878782/fiat-grande-punto-13-mjet-klima-5v
 
Uspeo sam da nadjem 3 vlasnika unazad i pricao sa svakim.svi se promenili za 6 meseci???

Deluje kao da su se dogovarali sta ce da kazu, ali ne bas ubedljivo.I svi se znaju medjusobno??? Spolja deluje odlicno i ima dosta opreme, ali iznutra pogotovo sedista, deluje da je preterao ko zna sta od materijala. Prvi vlasnik u nizu od ova 3 kaze da je kod njega bio sa 210.000,a zadnji vlasnik stavio 187.000 i kaze bio na dijagnostici. Placa kupcu put do tamo, njegov prenos, deluje da ga se resava po svaku cenu. Ovde je cena 3300e.
 
 
zzqw5.jpg
http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6847314/fiat-grande-punto
 
Dinamic oprema, o ovom sam pricao za remont kompresora klime, cena je sada 3400 i stvarno lepo izgleda uzivo i puna servisna knjizica, uradjeno sve zivo, gume od prosle godine, ali svi kazu bezi od remonta kompresora, ili polovan ili nov kompresor. E sada da li vredi 3400 i plus polovni kompresor, ako i kad se nadje? vlasnik.
 
 
zzqw6.jpg
http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6564773/fiat-grande-punto-13-mjtd
 
Odlican na slikama, ja mu nudio 3700 na nevidjeno,samo se nasmejao. Moze da spusti 100e i to je sve ili ga nece prodavati. E sad i njemu trebaju pare zbog gradjevinskih radova???

kao da svi nesto grade. Na pitanje zasto je radjen veliki servis a presao samo 120.000,kaze da se cuo lanac, a na cajgeru kaze da stoji 180.000, ali je namerno dignuto, a presao stvarnih 130.000-140.000

Mnogo je tvrd na ceni, mozda je stvarno dobar jer ako nije, valjda bi spustio cenu. Jos kaze da je na njemu napravio kucu, u smislu koliko malo trosi, da svako od te razlike na gorivu moze da ustedi za "kucu".
Da li je neko gledao ovaj ovde zadnji sto sam naveo? ili neki od prethodna dva?

 

Bas me interesuju vasi komentari i misljenja.Uh al se napisah,ko Tihi Don. :unworthy:

Edited by neshaoct
dodao printscreen-ove

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj komentar i misljenje je da preterujes ( da se znamo reko bi ti drugacije) :D

Nadji par komada, stavi pare u dzep i odvoji dan za to. Napravices 100-500-600km i uzeti auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha digo kucu, po registraciji kod njega je od oktobra meseca otprilike, za to vreme nije mogao da predje vise od 30000 pa da ga nije gasio po ceo dan al ok, ustedeo je verovatno nista posto tu potrosnju od 4.5L je verovatno izmerio spustajuci se niz neko brdo. Po BG ali zaista BG a ne po prigradskim naseljima nema sanse ispod 7 da trosi sa klimom...

A sudeci po sedistima ovog prvog nije presao ispod 300000 sigurno, raspadaju se totalno.

Edited by Ticma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba obratiti paznju i na usisnu granu. Meni je pre neki dan pukla usisna grana na 1.3mjet Euro5 sa 140.000km i saznam da je dosta cest kvar i polovne su dosta skupe (100-150€), a nove jedino u originalu u iznosu od 95.000 din.

Desi se to da su u euro 5 grane (od 2009) stavili da se iberlauf vraca direktno u granu i usled visokih obrtaja na duze periode grana od toplote krene da puca.

Ja sam resio problem kod plasticara koji garantuje svoj var.

Edited by Sava92

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Mitros

 

Stavljaj printscreen pored svakog linka da bi svi mogli da znamo o kojim se autima pričalo nezavisno od toga kad se čita tema (sutra, za 5, ili 55 dana...). :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa ovo je po meni ok,samo svi smo se nekako ovde slozili da je "bolje" uzeti GP od 75ks,a ne ovaj od 90ks,(pricali smo vec...plivajuci zamajac itd),osim ako me neko ne ubedi u suprotno.  :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno je zbog toga ova cena, verujem da je dosta ljudi došlo do zaključka da je bolje uzeti 75ks verziju zbog lanca i zamajca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krusevac,

 

zqww7.jpg

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6878782/fiat-grande-punto-13-mjet-klima-5v

 

Uspeo sam da nadjem 3 vlasnika unazad i pricao sa svakim.svi se promenili za 6 meseci???

Deluje kao da su se dogovarali sta ce da kazu, ali ne bas ubedljivo.I svi se znaju medjusobno??? Spolja deluje odlicno i ima dosta opreme, ali iznutra pogotovo sedista, deluje da je preterao ko zna sta od materijala. Prvi vlasnik u nizu od ova 3 kaze da je kod njega bio sa 210.000,a zadnji vlasnik stavio 187.000 i kaze bio na dijagnostici. Placa kupcu put do tamo, njegov prenos, deluje da ga se resava po svaku cenu. Ovde je cena 3300e.

 

 

zzqw5.jpg

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6847314/fiat-grande-punto

 

Dinamic oprema, o ovom sam pricao za remont kompresora klime, cena je sada 3400 i stvarno lepo izgleda uzivo i puna servisna knjizica, uradjeno sve zivo, gume od prosle godine, ali svi kazu bezi od remonta kompresora, ili polovan ili nov kompresor. E sada da li vredi 3400 i plus polovni kompresor, ako i kad se nadje? vlasnik.

 

 

zzqw6.jpg

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6564773/fiat-grande-punto-13-mjtd

 

Odlican na slikama, ja mu nudio 3700 na nevidjeno,samo se nasmejao. Moze da spusti 100e i to je sve ili ga nece prodavati. E sad i njemu trebaju pare zbog gradjevinskih radova???

kao da svi nesto grade. Na pitanje zasto je radjen veliki servis a presao samo 120.000,kaze da se cuo lanac, a na cajgeru kaze da stoji 180.000, ali je namerno dignuto, a presao stvarnih 130.000-140.000

Mnogo je tvrd na ceni, mozda je stvarno dobar jer ako nije, valjda bi spustio cenu. Jos kaze da je na njemu napravio kucu, u smislu koliko malo trosi, da svako od te razlike na gorivu moze da ustedi za "kucu".

Da li je neko gledao ovaj ovde zadnji sto sam naveo? ili neki od prethodna dva?

 

Bas me interesuju vasi komentari i misljenja.Uh al se napisah,ko Tihi Don. :unworthy:

@ Nesaoct,

nisi lepo poredjao slike,ne ogovaraju prilozenom tekstu 

Edited by Mitros

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad je još Neša kriv :)

Uzmi pa ispravi druže.

Ovaj što je menjao vlasnike cešće nego neko čarape, preskoči ga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam siguran sta je toliko sporno oko tog zamajca, ako je kvacilo mekano i nista ne trese ni ne lupa sednes i vozis. Lanac ko lanac menjaces ga svakako dal bio 75-85 ili 90ks ili je taj na 90ks neki magican pa se ne menja?

Moj je 85ks, lanac zamenjen za nekih 35000rsd a kvacilo i dalje kao novo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam mislio da 90ks verzija ima kaiš?

 

A pogledaj kako se kupuju kola u Srbiji. Najbolje je da nema plivajući, a po mogućstvu i bez turbine da bude auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je bitnije kakvo je opste stanje auta, sve to ostalo je potrosni materijal. Te od 75ks su kupovali da arce i da prelaze milione sa njima. Ni jedna firma sigurno nije kupila skuplji model sa automatskom klimom i dala ga nekom menadzeru...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...