ostres 1 Posted May 7, 2010 Razlika u ceni ugradnje "obicnog" i sekvent plinskog uredjaja se svela na 300-350 evra. S obzirom da ce sa sekvent uredjajemsigurno trositi manje plina i ta razlika ce se isplatiti na odredjenoj kilometrazi.Plus sto je sa sekvent uredjajem mogucnost javljanja detonacija prakticno iskljucena, dok sa "obicnim" mogu da se jave iako jesa strujom sve u redu (ako naglo dodas pa oduzmes gas isl).Znaci ispruzi se za sekvent i isplatice ti se svaki cent.E sad za majstora u CG ne mogu ti pomoci, najblizi koga mogu da preporucim je u Cacku. A kod ugradnje plina biras samo majstoraa ne uredjaj da bi sve bilo kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted May 7, 2010 (edited) Ponekad jeftinije resenje ,kasnije moze skupo da kosta mislim na odnos budzenja obicnog plina,sa kojim ce auto biti osakacen i prilikom voznje na benzin(reche Bokija ,a ja mu verujem ) i ugradnje sekvent plinskog uredjaja,koji ce raditi onako kao treba da radi,a da pritom ne remeti rad motora na benzin Mozda nije losa ideja da ga jos malo ganjas,smo na benzin ,i uzivas u voznji ,dok ne skupis novaca i nadjes pravog majstora za sekvent -a on ce ti se sam po sebi isplatiti,bez toga da se mislis da li ce nesto da ti puca ispod haube (kao sa obicnim plinom)a pritom,ce ti auto jedva ici i na benzin Edited May 7, 2010 by mik Quote Share this post Link to post Share on other sites
predrag&marea 0 Posted May 8, 2010 Vas dvojica sa zadnjeg posta,vozite li vi na obican plin?Pod tim se podrazumeva venturi.Ovako,ja vozim upravo taj motor od 108 ili 107 kw(zavisi kako ko obracunava) i mogu reci da NIKADA nisam imao detonacije.Naravno,kao sto Bokija rece,sekvent je puno bolji i postoji zasto je skuplji.Mislim da za 25 km po danu se ne isplati ulagati pare u uredjaj.Dok ga upalis pa dok dobaci do 40 C,svo vreme ti je na benzinu.Pri tom na benzinu ces ga morati ponekad i voziti,cisto da ga podsetis sta to bese.Jos ako se pridoda da ces ga prodavati za koju godinu,mislim da ti i nije neka racunica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted May 8, 2010 Evo, ja da ti dam moj (samo moj, ne moraš da složiš) savet: Vozi to čudo na benzin - ne kvari auto za džabe. Nisi taksista i ne voziš po beogradskim sokacima gde je na svakih 50 metara semafor i gde se jedan minut vozi, a jedan minut stoji. Neće ti se pare vratiti ugradnjom plina - sem ako ne nameravaš da se voziš njime još jedno 5 godina. Bolje idi kupi nove gume, akumulator, sredi enterijer, karoseriju, lak, mani se plina na Kapi - živ ti ja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hyperboy 1 Posted May 8, 2010 To je ono sto sam zelio da cujem!Odustajem od plina,definitivno!Ipak razmisljanje sta se to cuje pod haubom,da li ide bolje ili losije,moze li ovo kao prije ili ne...Dobri stari benzin ostaje kod mene,nadam se bez kajanja.Hvala svima na savjetima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mojito 0 Posted May 9, 2010 ma ja bi tu ipak ugradio plin Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 9, 2010 Prosto je. Ko je jednom vozio na plin vozice stalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted May 10, 2010 (edited) I to je tačno. Oduševi se cenom. 35-40% jeftinija vožnja. Medjutim (uvek ima to medjutim!!).Auto ide na plin, ali je projektovan i konstruisan za benzinski pogon. Ni jedan preradjen auto na plin ne ide isto kao kad se pogoni benzinom. Ide lošije ili približno kao kad je išao na benzin. Ali bolje ne. Ja medju sportistima nisam sreo vegetarijanca.... Edited May 10, 2010 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted May 10, 2010 Bolje ne stavljati plin,ako nisi spreman da to uradis kako valja.Ne mozes da se vozis za DZ a da nista ne ulozis.Ako ti je bas do DZ voznje,svercuj se u GSB-u Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 10, 2010 Vozim kappe zadnjih 10 godina. Kod mene u servisu imam na odrzavanju bar 20 komada, a takodje radim i ugradnju gasa tako da vrlo dobro znam kako se ponasaju na gas kako na vakumski tako i sekvent. Ukoliko se na klasicnom uredjaju ne ispostuju neke osnovne mere prilikom ugradnje uredjaja normalno je da bude problema. Dobre,kvalitetne svecice namenjene za pogon na gas,ispravne bobine,dobro zaptiveni usisni vodovi, KVALITETAN UREDJAJ, STRUCNA UGRADNJA i nema problema. Kappa je vrlo zgodna za ugradnju,lepo se ponasa na gas i motor nema problema. Par komada je na gas preslo preko 100000 bez problema. Ne vidim razlog da se ne ugradi jer prelaziti 100 km sa 700 din umesto sa 1200 stvarno nije mala stvar. I jos nesto: dobro podesena kappa 2,0 20V manje para trosi od 1,9 JTD motora u bilo kom vozilu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
supergrda 0 Posted May 12, 2010 Znate šta . . . Sa dizelom se ore, na plin se grije, a na benzin se vozi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted May 12, 2010 (edited) Dizel se ne sipa u automoble ,koji su proizvedeni u zadnjih 9 godina a pogotovu ne u JTD i MultiJet ali to im ne smeta da oru asfalt i to sa Euro-dizeloom Edited May 12, 2010 by mik Quote Share this post Link to post Share on other sites
karat k2.0 0 Posted September 4, 2010 Ja imam kappu 2.0 114kW, ugradjen sekvent i trosi 13 do 15L plina... Ma dajte kakave su to gluposti nemoj ugradjivati ovo ono.... Ja sam za manje od godinu i pol otplatio ulozeno... gubitak na snazi auta se samo osjeti kad ti trebaju nagla ubrzanja, ali sto se tice brzine pici on kao i na benzinu jer treba auto od 2t ubrzati do 200km/h... Detonacije su samo ako ugradjujes na granu, ali to je bezze kad sekvent je sad apsolutni car! Smijesne su tu price nekih o isplativosti i ostalom. Ugradi plin, vozi ga godinu, pa onda radi na izgledu jer ce to u sustini biti zarada od plina. Istina na benzinu je nevjerovatan osjecaj kod ubrzanja i zvuka motora, ali ipak treba imati spoj ugodnog s korisnim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
predrag&marea 0 Posted September 5, 2010 `oce to kad je nov auto.Ugradis plin i uzivas.Kad imas polovnjaka,uvek ce ti nesto faliti.Aj sad objasni racunicu ako se prelazi 5000 km godisnje i trebas da ugradis sekvent.Stavi sve to na papir pa racunaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 5, 2010 U tom slučaju ne bi bilo loše staviti na papir i računicu isplativosti uopšte posedovanja kola za kilometražu od 5000km godišnje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted September 5, 2010 Na 5000km godinje voznjom Kappe na gas stedis oko 300e. 12 litara gasa je 600, 10 litara benzina je 1200. Na 100 km u dzepu je 600 kinti vise i prostom racunicom se dodje do sume od 30000 posle 5000km. Znaci poljski sekvent za nepune 2 godine a kvalitetan za 2,5 sto i nije strasno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
predrag&marea 0 Posted September 6, 2010 da...i dodaj koliko benzina treba da se sipa na 5000 km,bez obzira sto se vozi na plin+atest prve godine.Covek bi trebao da ga vozi nekoliko godina da bi mu se otplatio.I taman kad ga otplati,ima nameru da ga prodaje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 6, 2010 U tom slučaju ne bi bilo loše staviti na papir i računicu isplativosti uopšte posedovanja kola za kilometražu od 5000km godišnje Quote Share this post Link to post Share on other sites