Markobgd 609 Posted October 7, 2015 Ne, ima raznih ljudi a majstora je malo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted August 27, 2017 Veceras primetim da mi u 3-oj brzini, bez gasa, obrtaji padnu na 800, prva crta ispod 1000, spustim u 2, pustim da uspori, bez gasa isto ode na 800. Na leru je ok, izmedju 1000 i crte ispod. Ubacim u prvu, pustim polako kvacilo da krene sam bez gasa, obrtaji padnu na 800. Pre 2 dana stavljena nova remenica radilice Dayco. Ranije nisam obracao tolliko pažnju, ali mislim da nije islo na 800. Jel tripujem ili je to normalno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted August 28, 2017 Oces bez gasa da vozis na vecem gasu Ne znam kako bese normalno, 850rpm + - nesto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted August 28, 2017 Da mu smanjim ispod 7 potrošnju Nemam pojma, nisam ranije obracao tolliko pažnju, ali sve nesto mislim da je bio iznad crte bez da se dodaje gas. Ler je na pola, ali kad pustam kvacilo i krece bez gasa, padne malo majku mu Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted August 28, 2017 Malo Salu na stranu, jel to normalno ili da jurim majstora da proverava? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17624 Posted August 28, 2017 1 hour ago, MS PK said: Ne znam kako bese normalno, 850rpm + - nesto? Upravo tako. Kakva je ovo nova moda na forumu, nisam u toku par nedelja, treba li da ti lajkujem post ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted August 28, 2017 Znaci nije opasno ako padne na 800? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted August 28, 2017 Nikako Ivane, nikako Quote Share this post Link to post Share on other sites
aca991 2 Posted July 25, 2018 (edited) kada ga upalim , trza na leru , varijaju malo obratji , ali ubrzo se smiri , i radi bas lepo.. majstor kaze da je mozda zbog regulatora , posto je stavljen polovan , a i dugo je stajao Edited July 25, 2018 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7013 Posted July 25, 2018 To najbolje da vidiš kad pređeš malo veću kilometražu. Onda bi sve trebalo doći na svoje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 25, 2018 @aca991 Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aca991 2 Posted July 26, 2018 16 hours ago, neshaoct said: @aca991 Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Just now, aca991 said: nov sam na forumu .. mada sam ja stavio polovan regulator pritiska goriva sa 1.9 jtd 116 ks .. mozda zato trza ..ali posle 2 min se unormali sve Quote Share this post Link to post Share on other sites
eskostilo 0 Posted December 2, 2018 Pozdrav, ovako imam jedan problem, Pre par dana ja i majstor smo menjali menjac na satilu 1.9 jtd 74 kw. Sad sve jek super ide ko lud, ali na tabli mi se pojavi jedna lampa ko bos pumpa a snjim mi je sve uredu. I od kad se ta lampa pojavila na samom staru i na prvoj mi se uključuje turbo. Molim vas dali niko imao nesto slicno. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted December 2, 2018 Samo ocitaj gresku dijagnostikom i znaces sta je. Verovatno je mrdnulo neko vakum crevo Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
eskostilo 0 Posted December 2, 2018 (edited) Pa ja i majstor kad smo zameni menjac, sva creva smo vadili. Va smo ih vratili. Mozda je i do toga? Edited December 3, 2018 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
eskostilo 0 Posted December 3, 2018 (edited) Ne znam sta znaci, a auto ide vuče ko lud. Edited December 3, 2018 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted December 3, 2018 (edited) Gresku će na dijagnostici izbaciti. I ne moras da ides na quote kad odgovaras Edited December 3, 2018 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17624 Posted December 3, 2018 (edited) Kao sto kolege rekose, greska je Engine Control System Failure i prilicno je genericka tako da je potrebno ocitati tacan kod na dijagnostici. Korisnicko uputstvo za Stilo: https://www.fiat-lancia.org.rs/Manuals/other/Stilo/100009215.pdf Edited December 3, 2018 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
eskostilo 0 Posted December 3, 2018 Idem danas valjda nije nista opasno, ovo nije imao pre, od kad sam stavio drugi menjac, rastavio sve i vratio nazad i onda mi se pojavilo to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17624 Posted December 3, 2018 Zaboravih da ti ostavim ako zatreba, imamo i ovu temu sa sifarnikom dijagnostickih kodova: Quote Share this post Link to post Share on other sites
eskostilo 0 Posted December 3, 2018 Bio na kom skidao gresku i ovo mi pokazao Po530 Po380 Po480 Ali nije mi jasno zasto od kad sam stavio ovaj novi menjac turbo aktevir na 1500 obrtaja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Falcon 4 Posted December 3, 2018 prvo proveri osigurace posebno relej za grejace ,ili same grejace,nesto ste vi tu pobrkali , proveri senzor pritiska klime , proveri ventilator hladnjaka , ni jedan kod nije vezan za turbinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
eskostilo 0 Posted December 3, 2018 Pa i ja to kazem, ali nesto mi nije jasno. Kako je sve dobro i sve dobro vuce, ali od jednom dobiju snagu lepi na stolicu, a ranije nije bilo tako.. Iskreno ovaj mi je prvi auto i plasim se da ga gazim. Kad ovako ima zalet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Falcon 4 Posted December 3, 2018 ja verujem da je to sve dobro verovatno je malo i psiha novog menjaca resi taj ABS obavezno a za ove ostale kodove sam ti napisao Quote Share this post Link to post Share on other sites