Jump to content
FAS Goran
fedja.culum

Fiat Stilo 1.9 JTD - varira ler

Recommended Posts

Za vikend cu da ocistim egr i klapnu pa cu da vidim da li se desava i dalje.Meni se nedesava to u voznji,samo kada je hladan dok stojim u mestu da se malo zagreje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeli povecava sta potrosnju kada se blokira egr?Nesto sam cuo da povecava potrosnju.Meni i ovako trosi preko 7l,nebi mi trebalo da jos poveca.

 

Verovatno i smanjuje ako ti je loš egr ;) Ja kod sebe nikakvu promenu nisam video u potrošnji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je sledeći. Ovo mi se dešava kada je auto hladan. Čim digne malo temperaturu kazaljka je mirna skroz.
Tek sam prošle nedelje ptimetio.
Dizne nisam dugo čistio onim sredstvom pa sumnjam da su se malo zaprljale.
Ili je možda ovo posledica što egr nije zatvoren i softverski.
 
https://youtu.be/F7peoV-Jg7A

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primetio sam i ja ovo jednom kod sebe, doduše zimus na temperaturi nešto malo ispod nule. Bila je malo nemirna kazaljka. Od tada nisam primetio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro sto digne na oko 900-1000rpm, ali je tad bas i varirala...Kao da sam lagano pritiskao papucicu gasa i pustao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klapna nema veze sa ovim.
Regulator pritiska
Dizne lose, ne prljave
Gumice ventila
Egr ne mora softwerski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf bre, pa to su sve ozbiljni problemi.

Da dizne ne valjaju auto bi dimio ili išao loše.

Gumice ventila, vukao bi ulje ako se ne varam.

Kažem, ovo se dešava samo dok auto ne krene da diže temp. Čim se provoza 500-600 metara kazaljka stoji normalno.

Pritom se ne dešava stalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na jednoj 156jtd smo imali tu pojavu koje je prestala sama od sebe. Njoj je sve bilo ok samo su korekcije dizni bile losije.

Sipaj neki dobar aditiv kad budes krenuo negde, u jacoj razmeri i izduvaj ga malo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora da znaci da auto mora da dimi i ne ide ako su dizne lose, meni su tri dizne isle na preliv, a auto je radio sasvim normalno neko bi rekao. Niti dima, niti je isao lose...jedina razlika kad sam ih sredio je bas ta sto mirnije radi na leru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Provericu prelive na MES-u za koji dan ali cu svakako danas sipati aditiv.

Javljam da li sam rešio problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozzz . Zanima me na koliko obrtaja je normalno da radi u leru, stilo jtd 115 ks. Primetio.sam da mi u zadnje vreme u leru radi na 900, da li to moze da se steluje ili nesto ? Cini mi se da mi se to desava odkad sam zamenio hladnjak vode, mislim da mi je pre toga radio na manje obrtaja u leru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

850,900 pod sauh.Moze da se steluje dijagnoatikom.Odakle znas da su na 900?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa vidim po kazaljki na obrtomeru, prva crtica ispod 1000, pitao majstora neki dan on kaze da mi laze ta kazaljka jer kad je dao pun gas prelazi 4500 obrtaja, a kao ne bi trebalo, i jos mi je rekao da kod stila treba da bude ler gas na 500, prvi put cujem to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

500 sigurno nije. To mogu ja da ti potvrdim. Između 700-800 je ler gas na ugrejanom motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jer kad je dao pun gas prelazi 4500 obrtaja, a kao ne bi trebalo, i jos mi je rekao da kod stila treba da bude ler gas na 500, prvi put cujem to.

Ja vece *** skoro nisam cuo.

Pa u voznji ili preticanju sam ga X puta oterao do 5000 rpm kad mi dodje da produvam masinu, a da to ne moze u leru... Na 4500 rpm mu samo pocinje crveno polje do koga je neka granice racionalne eksploatacije, sto ne znaci da ce se motor raspasti ako ga oteras malo u crveno. Za dizel realno nema potrebe jer mu je max torque na 2000rpm +/- , ali ponekad volim da ga produvam i cujem da zarezi :) .

I za ovih 500 rpm na leru nemam komentar. Verovatno nam svima obrtomeri nisu dobro bazdareni po tom... majstoru.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo ti reko,u leru je normalno 850,a kad je hladno tad radi na 900 prvih par minuta.U leru ide do 5000 mozda i preko.A taj majstor si nema blage veze.Kazaljka ti nista ne moze reci na koliko tacno radi jedino dijagnostikom mozes da vidis na kolko je stvarno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...