fedja.culum 0 Posted April 29, 2010 kada ga hladnog startujem varira ler gas 750-900,pogotovo kada se upali neki jaci potrosac.kada se ugreje radi normalno.egr ventil je zapusen.da li se ko sretao sa ovakvim problemom.pozdrav svima! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted April 29, 2010 nesto slicno sam imao ali verovao ili ne zbog lezaja na altenatoru.ne pitaj me samo kakve ima veze-nemam pojma Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted May 3, 2010 meni je majstor ovde preporucio da umesto remenice alternatorastavim fabricki obnovljeni alternator, bas zbog tih stvari, lezajKaze, i njega su lose pravili od 2002-2004,inace je ovlasceni Fiatov serviser Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted May 3, 2010 koliko je para taj alternator kod vas? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted May 3, 2010 nov oko 28000din Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted May 3, 2010 Kompletan remont alternatora na JTD-u,sa zamenom remenice i skidanjem alternatora ne bi trebalo da predje 100 EU remont spada zamena remenice(4500 din)lezajeva oba oko 1500 din,regulatora punjenja(regler) i cetkicaOvo sam se raspitao kod autoelektricara "Laki" koji se nalazi na Vidikovcu,nedaleko od TIM servisaLjudi rade profesionalno(stavljaju INA remenice i kvaliteatne lezjeve),ja sam na svom proslom autu Marea JTD,upravo kod njih odradio remont alternatora(zablokirao mi lezaj,pukao kais,spala remenica-u voznji ) i posle remonta sledece 2 i po godine nisam imao niakakvih problema sa tim .Tako da ne treba ni razmisljati o novom koji je dosta skup . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djura1 0 Posted November 17, 2012 (edited) Imam problem na stilu 1.9jtd 2002 nesto me zeza ler kao da mi igra skazaljka i ponekad hoce da se ugasi i izbacuje mi engine fault da li neko zna sta mu je? pozdrav Edited November 17, 2012 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2876 Posted November 17, 2012 Dizne? Čim varira ler to je prvo šta meni pada na pamet. Kako vuče i troši? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djura1 0 Posted November 17, 2012 Vuce dobro ne znam koliko trosi skoro sam ga kupio vozim ga tek 6 dana Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2876 Posted November 18, 2012 Prvo na dijagnostiku, ako budeš radio prvo što ti padne na pamet bacićeš mnogo para i možda i ne rešiš problem. I meni je auto dobro vukao kad sam ga uzeo i tek sam posle shvatio šta znači da dobro vuče kad se produvao Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted November 18, 2012 Cim izbacuje gresku pravo na dijagnostiku, ne mozes nista "napamet" u tom slucaju, makar da trebaju i samo da se obrisu greske. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted January 30, 2014 I ja imam problem sa ler gasom na svako paljenje osim na prvo obrtaji padnu pa se vrate normalno i u voznji kad vozim pa ga izbacim i stajem isto padnu zatrokira malo i vrati se normalno.Za li ko sta bi moglo da zeza? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted January 30, 2014 Izbacuje li kakve greske na tabli? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted January 30, 2014 p0404,p0235,p0480 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted January 30, 2014 Da li je EGR zatvoren? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted January 30, 2014 Kakve su dizne i klapna? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted January 30, 2014 Egr zatvoren.Klapna ciscena valjda je dobra,dizne rekao bih da treba da se ociste sigurno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
n-s 0 Posted March 25, 2014 (edited) Desava mi se na Stilu JTD kada radi na leru da smanjuje ler gas i vraca ga u normalu. Da li je to u necemu kvar? Edited March 25, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted March 25, 2014 Probaj prvo ono sto ti nista ne kosta, procepi ga malo, izadji na autoput pa ga stisni, meni se to desavali na Astri, bio je dosta zapusen EGR Quote Share this post Link to post Share on other sites
n-s 0 Posted March 25, 2014 Probacu da ga produvam malo,mada ga ja ne stedim,vecinom vozim ostro.Ne desava mi se to stalno,evo malo pre sam ga pustio da radi par minuta i radi normalno,a nekad za kratko vreme par puta smanji i poveca ler. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted March 25, 2014 Egr, klapna gasa i dizne Quote Share this post Link to post Share on other sites
n-s 0 Posted March 25, 2014 Moram prvo da probam da ocistim Egr-ventil i klapnu gasa.Hvala na savetima! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted March 25, 2014 Blokiraj egr i ocisti klapnu i pregledaj parametre dijagnostikomSent from my GT-S7560 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
n-s 0 Posted March 25, 2014 Jeli povecava sta potrosnju kada se blokira egr?Nesto sam cuo da povecava potrosnju.Meni i ovako trosi preko 7l,nebi mi trebalo da jos poveca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted March 25, 2014 Ocisti Egr i klapnu to bar nije tesko ako i dalje tako radi onda dizne mada mislim da moze i do papucice gasa da bude.Ja jos nisam resio kod mene to variranje i dalje na svako paljenje obrtaji padnu na oko 800 pa se vrate normalno i dok idem polako pa ga izbacim isto padnu i pocne da trokira i vrate se a neki put nece da se vrate dok ne stanem. Quote Share this post Link to post Share on other sites