Valdez89 0 Posted July 18, 2016 (edited) Da ne otvaram drugu temu...Na lybri 1.9jtd 85kW Fiatecuscan,a i multiecuscan na leru mi pokazuje vrijednost Intakeairquantity 48-50mg.Pise da je željena vrijednost 280mg.Auto vuče dobro(nisam vozio drugu lybru pa nemogu usporedit) i baca crni dim kad ga stisnem.EGR zatvoren,MAP očišćen i novi filter zraka je gore.MAF mi izgleda onak crno,nisam ga jos skidao skroz i zanima me vaše mišljenje prije nego ga skinem.A zanima me i njegova voltaža.Na leru pokazuje između 1.8,1.9-2.1V. Edited July 18, 2016 by Valdez89 Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefaan 0 Posted August 15, 2016 Da li si resio problem, na 2.4JTD imam istu stvar, dijagnostika očitava protok oko 51, auto ide ali nije u punoj snazi. Stavljao sam protokomer od alfe 2.4JTD ali sa 110KW a kod mene je 103KW međutim imam isto očitavanje. Sa iskopčanim senzorom auto ne ide bolje. Da li da kupujem novi MAF ili da problem tražim negde drugo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaliborLazarevic 4 Posted August 16, 2016 @stefaan Ako vec imas dijagnostiku imas tamo pise ciljana vrednost i trenutna vrednost.Ako ti pise 51 daj gas i vidi do koliko se penje.Tako isprobas i na ciljanu i trenutnu vrednost.Ako ti u trenutnoj vrednosti protok skace i pada a ne ide dovoljno onda ce ti u 90% slucajeva pomoci samo ciscenje. Kada vrednost u opciji gde pise trenutna vrednost stoji da kazem zamrznuto brojka ne ide ni gore ni dole onda je crkao i greska ne moze da se obrise pise trajna. Inace na nov protokomer u leru u opciji trenutna vrednost ocitavanje je izmedju 40-50 za rad na leru.Kada das gas treba da penje preko 500-600 do 1000 vrednosti Tvoj slucaj na leru je 51 sto je dobro i nista nebi trebao da diras.Ako ti auto nije sto kazes u punoj snazi problem trazi negde drugde jer problem nije u MAF senzoru. Jos jedna opcija kada MAF crkne i kada ga iskopcas kada bude problem do njega auto mora da ide bolje.A kod tebe ne. I da li imas jos koju gresku kada ga gledas na dijagnostici. Imas jos opciju i overboost ventil da proveris crevca i da ga ocistis,i map senzor i onda mora da valja jer si EGR zatvorio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefaan 0 Posted August 16, 2016 Čist je, stavljao sam i drugi i očitava iste vrijednosti ali taj nije sa iste verzije motora. Majstor mi je rekao da pokušamo sa novim pa da vidimo kako se ponaša. Nema grešaka na motoru, EGR začepljen, MAP očišćen i očitava tražene vrijednosti. Turbina nije zaglavila geometriju, zamjenjen elektroventil. Ne znam šta više da radim, auto ide ali nije to to. Jedino što smo našli je da MAF ne očitava dobre vrijednosti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted August 20, 2016 Danas sam skinuo dzek sa protokomera,provozao ga ,vatio dzek i opet provozao ,razlika je vrlo mala.Sa protokomerom malo bolje ide.Da li je to znak da je protokomer neispravan? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted August 23, 2016 On 8/20/2016 at 4:02 PM, danijel55 said: Danas sam skinuo dzek sa protokomera,provozao ga... ...i, ako je tada auto išao bolje, onda je protokomer u problemu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BojanT88 0 Posted September 23, 2016 Pre par dana majtor ustanovio da je otisao protokomer na mom Stilu 1.9 JTD i kupim novi. Posto je u guzvi resih da probam sam da ga zamenim. Skinem rebrasto crevo sa leve strane, a sa desne odvrnem jedan sraf , medjutim drugi mi nije bio prostupacan sa alatom koji imam i odustanem. Ono sto me zbunilo je sto da je rebrasto crevo iznutra bilo masno. Sa te strane gde rebrasto crevo naleze na protokomer, zavucem prst i protokomer masan unutra. Mislim da tu ne bi trebalo nikakvog ulja da ima i pretpostavljam da je zbog toga i stari stradao, tj lose radio svoj posao. Nisam se konsultovao sa majstorom ali pretpostavljam da tu ima neki problem. O cemu se radi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted September 23, 2016 Tu ne bi smelo da bude masnoće, u pitanju je crevo usisnog, svežeg vazduha. Možda ni MAF nije neispravan. Crevo i interkuler treba oprati i očistiti ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
BojanT88 0 Posted September 23, 2016 To sam i ja nekako zakljucio, da tuda samo vazduh protice i da je verovatno to ulje i ostetilo stari protokomer. Mene najvise interesuje odakle ulje tu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted September 24, 2016 Iz interkulera. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 791 Posted September 24, 2016 Da Iz turba u IC, pa iz IC-a dalje kroz granu Quote Share this post Link to post Share on other sites
BojanT88 0 Posted September 25, 2016 Znaci treba turbina da se remontuje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted September 25, 2016 Ne, nego da se proveri, a zatim skinu i operu creva i interkuler. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 791 Posted September 25, 2016 Mada ako turbo masti, džaba skidaš i pereš kad neće dugo ostati čisto Quote Share this post Link to post Share on other sites
BojanT88 0 Posted September 25, 2016 Pa da, dzabe se otklanja posledica, ako uzrok i dalje ostaje tu. Ali kao sto rece FantomX prvo treba proveriti i naravno ne mogu creva ostaviti u takvom stanju. ako je verovati servisnoj knjizi koju imam, predjenoj kilometrazi i citanja po raznim forumima, verovatno je ovo i prvo skidanje i cescenje. Citao sam da ta masnoca moze da nastane i od neke uljne pare vremenom, kao i da na autima 10+ godina turbinama treba malo vise nege i remonta, pa iz svega navedenog pretpostavljam da je to to. Na brzinu sam objasnio preko telefona i mom prijateljju mehanicaru i on je pretpostavio da to moze biti od turbine, ali mora da se pogleda. Posto je zgusnut sa rasporedom jel uglavnom gleda da pre odradi velike radne masine (veca je tu para) glupo mi da uskacem stalo preko reda i da trazimo problem od pocetka i oduzimam vreme, nego mi mnogo znaci kad ovako sa ljudima koji su voljni da pomognu da se posavetujem i kada tako upadnem da odmah krenemo od necega konkretnog i skratimo vremene nego da lutamo od pocetka. Meni je ovo prvi Fiat i prvi dezel auto. Tako da cu verovatno bar sto se tice Fiata imati jos dosta pitanja. Hvala svim ljudima dobre volje na pomoci. Trenutno je raskacen stari protokomer na autu tj skinut dzek. Koliko je ne preporucljivo voziti auto tako? Ako to moze da stvori neki ozb. problem, moram to resiti koliko najkasnije do srede...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted September 26, 2016 Pitaj Vuleta za vožnju bez protokomera Mislim da je šampion, neće čovek da tresne pare na sto da kupi novi, kao da ima mambu u džepu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 791 Posted September 26, 2016 Zašto bi, prešao sam 120.000km bez njega za 6 godina, auto radi savršeno, ide savršeno, troši savršeno Treba samo imati protokomer u desnoj nozi i ne treba ti u motornom prostoru Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted September 26, 2016 Creva i IC svakako moraš očistiti. Uobičajeno je da u IC-u bude nešto malo uljnih isparenja. Razlog taloženja je višegodišnje skupljanje istih, kada ugasiš motor. Zavisi i od kvaliteta ulja koje je korišćeno tokom eksploatacije. Svakako ti je prvi korak da sve to lepo očistiš i odmastiš, a za dalje ostaje da pratiš šta se dešava ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted October 10, 2016 Deo je prebačen u odgovarajuću temu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/39541-fiat-stilo-jtd-problem-sa-snagom/&do=findComment&comment=1359648 Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted November 19, 2016 Kao prvo, izvinjavam se za dupliranje pitanja, pošto sam ga već postavio ovde, ali mislim da je ovo posećenija tema. Auto je Fiat Idea 1.3mjet od 70ks. Dimi pri punom gasu. Sumnjam na protokomer ili na zapušenu usisnu granu. EGR sam fizički blokirao, nije još ubijen u mapi. Dimio je isto tako i pre blokiranja Preko dijagnostike sam pratio parametre u toku vožnje. Kao što se vidi, na punom gasu izmerena masa vazduha je mnogo manja od tražene mase vazduha, u proseku je 61% od tražene mase. Zanima me da li je ovo normalno, tj da li znajući ove parametre mogu da odredim da je protokomer ispravan, a da je zapušena usisna grana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaliborLazarevic 4 Posted November 20, 2016 Protokomer ti nije dobar,on mora da ide preko 1000/mg na tim obrtajima a ti imas jedva 536... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted November 20, 2016 Znači pre će biti da je prokletomer nego zapušen usis. Reci mi odakle ti saznanje da mu treba preko 1000mg, kada je tražena vrednost maksimum oko 820? U pitanju je 1.3mjet od 70ks. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 21, 2016 Map treba da bude zakucan na 850mg.A sto se dima tice, nema veze sa usisnom, vise sa egr-om, diznama... Skini map pa vidi kako dimi, isto ili bez promene. Ocitaj bez mapa vrednosti, ako je on, bice isto. Obicno kada map daje male vrednosti, znaci da ne radi dobro.. Za pocetak brake cleaner i dobro sušenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted November 21, 2016 Otkačio sam protokomer, tj maf senzor. Stiskao sam auto uz Bulevar od Resavske do Mirijeva. U početku je bilo dima, posle ništa, sve vreme je bio neko iza mene, lepo se vidi noću kada svetle farovi. I auto bolje ide, lakše se vrti do recimo 4500rpm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted February 21, 2017 Imam jedno pitanje za vas.Mehanicara sam jednoga pitao on mi je rekao ovako skines protokomer,slobodno ga celog isprskaj brejk klinerom od zelenog prstena koji ide posle dzeka pa na dalje i ostavi jedno 5min da budes siguran da se lepo osusilo,vrati i vozi.Da li sme da se ocisti brejk klinerom?Inace auto mi ide lepo nemam problema sa vucom niti padanjem obrtaja preko 3000rpm al lepo vreme pa da ocistim nije na odmet. Quote Share this post Link to post Share on other sites