ivan.ik 625 Posted February 22, 2014 Sledeće pranje interkulera i usisa, pa tek neki drugi radovi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted February 22, 2014 Cek, ti to meni da ja uradim ili ces ti to da radis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 23, 2014 Ja planiram prvo, ti cepaj na prvo i drugo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted February 23, 2014 I ja bih morao sve to da ocistim , i prvo i drugo i trece Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted February 23, 2014 Za interkuler cu lako. Usis malo teze. Sad neki dam idem prvo na pregled trapa, bice tu malo posla, uskoro i mali servis, imam jos nesto oko ulaganja pa mi se ne mili nista vise... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted February 23, 2014 Pa ja hteo samo da pomognem a da ne pisem isto...Inace izbegavaj bilo kakav dodir sa MAFom. Bez cetkica za likovno, za usi, za.....bez vazduha pod pritiskom. Inace vrlo verovatno mora drugi MAFSent from my LG-P880 using Tapatalk mislis da sam zeznuo maf ako je imao blagi kontakt sa cetkicom i toplom vodom sa malo ferija?:-) danas ga kacim pa cemo znati definitivno :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted February 23, 2014 Moze biti al ne mora da znaci. Jako je osetljiv, lako se osteti, treba izbegavati kontakt, sto opet ne znaci da je svaki kontakt sigurno fatalan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted February 23, 2014 Znam da je osjetljiv pa sam samo vlaznom cetkicom u toploj vodi blago prebrisao bas da ne ostetim senzor...jer pritisak nije bio veci nego li iz spreja kad se prska :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 23, 2014 I ja bih morao sve to da ocistim , i prvo i drugo i trece Sačekaj leto pa ćemo zajedno kod Igora. Doduše Igor sipa iz Castrol ambalaže pa ima manje muka sa uljnim parama. Bojankov , kupi brake cleaner sumljam da je dole skuplji od 5 evra, mani se vode i kuhinjskih čuda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted February 23, 2014 Ucinjenom poslu mane nema :-)Pa mozda sa drugim protokomjerom, nadam se ne:-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted February 26, 2014 Da javim rezultate...posle pranja protokomjera stanje ovakvo:Sa raskacenim protokomjerom vuce nekako ravnomjerno od 1000-4000rpm...slabije ali ravnomjerno.Sa nakacenim protokomjerom do 2800rpma mnogo bolje vuce,cak od 2000-2800 zalijepi za sjediste kao lud ali na 2800rpma kao da blago opadne kriva osjeti se kao da proguta knedlu i nakon toga vuce slabije (slabije nego na 2000-2800 ali blago jace nego sa raskacenim protokomjerom)...nakon toga pa do 4000rpma...sta mi je ciniti Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted February 26, 2014 ja sve senzore perem sa sprej za kocnice i nikad nisam imo problema a usisne grane skinem i perem sa benzinom jer naj bolje benzin cisti onaj betumen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 22, 2014 I naš ima pet pina u konektoru Quote Share this post Link to post Share on other sites
M-a-r-k-o 3 Posted October 25, 2014 Ja sam hteo da svoj protokomer očistim, da kažem čisto preventivno jer ko zna kad i da li je uopšte čišćen ali nakon pročitane teme i vaših iskustava odustaću od te ideje, ne bi da ga nepažnjom ili neznanjem zeznem pa da posle stvarno imam problem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 25, 2014 Uradi kako sam i ja radio prošle godine i neće biti problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Decko-sa-Stilom 0 Posted February 13, 2015 Pozdrav, Imam Stila 1.6 16v, trosio je 7-8, sada pokazuje preko 11 litara....Na ekranu izbacuje stop engine ali sam ja bio ubedjen da je to zbog greske u levom sedistu (AirBag) za koju su mi nekoliko mehanicara drugara rekli da ne dajem vise 10eura da mi skidaju gresku u Fiato-vom servisu od kojih sam kupio auto, sada ne znam da li zbog air bag-a pokazuje stop engine ili zbog maf senzora? Stavljao sam skoro auto na dve dijagnostike kod komsije koji mi ga sada odrzava, sve je pokazivalo normalno, sem druge lambda sonde koja stalno varira pa smo mislili da je do nje.Medjutim kada smo nastavili da pretrazujemo shvatili smo da senzor pritiska pokazuje vrednost 0.3bar iako je napolju pritisak spoljnjeg vazduha 1bar, koju vrednost on treba da pokaze? I senzor temperature pokazuje 40-60 stepeni celzijusa iako je napolju bilo 0 (nula) stepeni celzijusa kao i na ekranu u kolima? Hvala na savetima Quote Share this post Link to post Share on other sites
M-a-r-k-o 3 Posted February 14, 2015 (edited) Svetli crvena lampica za airbag na instrument tabli u delu brzinomera? Edited February 14, 2015 by M-a-r-k-o Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mimmy 0 Posted February 14, 2015 (edited) Uuuuh,ima ovde svasta nesto.Prvo,ako je konektor airbaga u problemu,nece paliti check engine,nego svoju lampicu,crvena,kao lopta na sedistu.Sto se tice lambde,treba da variraju prve dve,nisi napisao koliki je opseg.Senzor temperature jeste u problemu.Ako sumnjas na protokomer,ocitaj vrednosti,normalan opseg je od 11-21,idealno od 15/16.Desava se da je on u problemu,ali ne prijavljuje gresku,jer mu je vrednost npr 3,4,dovoljno da daje znake zivota,ali nedovoljno da radi kako valja.Najcesce se desava kod Bosch protokomera,Meat and Doria kad ugine,to je nula,i odmah pali gresku. Edited February 15, 2015 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
M-a-r-k-o 3 Posted February 14, 2015 ako je konektor airbaga u problemu,nece paliti check engine,nego svoju lampicu,crvena,kao lopta na sedistu.Ja sam dugo imao problem sa airbagom i čuvenom crvenom lampicom, konačno sam se relativno skoro rešio tog problema i svaki put kad mi je palio lampicu za airbag ispisovao je grešku na displej "Airbag failure" potom odmah nastavak poruke "Stop engine" ili "Check engine" ne mogu tačno da se setim jer posle više nisam ni obraćao pažnju na tu poruku jer prvi put kad sam kupio auto i i prvi put upalio tu grešku i ispisao baš to odmah sam ga iz neznanja i zabrinutosti sta bi moglo biti vozio na dijagnostiku i bukvalnu ni jednu drugu grešku u sistemu nije imao osim te greške airbag-a, tako da je to Stop engine ili Check engine bio drugi deo poruke odnosno greške airbag-a koju ispisuje na displej. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mimmy 0 Posted February 14, 2015 To je do centrale airbaga,ako je check engine.Meni je krv pio konektor ispod sedista,cistila,namestala,dok nisam otisla do Autoelektronike u Tosin bunar,zamenili konektor i evo kuckuc u drvo,sve je ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
M-a-r-k-o 3 Posted February 14, 2015 Znači tebi upalio crvenu lampicu za airbag ali nije ispisao grešku na displej Airbag failure stop engine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mimmy 0 Posted February 14, 2015 (edited) Da.Kad imas problem sa konektorom air baga,pali se crvena lampica,ali motor control system failure,tj check engine ne.Mislim,ali nisam sigurna da se check engine pali ako je centrala air baga u problemu,jer vuce u safe mode,ali rekoh nisam sigurna. To sto ti ne prijavljuje gresku,ne znaci da nema problema.Vecina home dijagnostika i ne mogu da ocitaju sve,meni je konkretno beskorisna,jer ne mogu da ocitam da li je motor uzubljen kako treba(profi dijagnostika odmah se na osnovu parametara vidi) i niz drugih stvari.Skupljam polako parice za nesto dobro Edited February 14, 2015 by Mimmy Quote Share this post Link to post Share on other sites
M-a-r-k-o 3 Posted February 14, 2015 Ne znam stvarno moguće, ovo prvi put čujem što se tiče džekova ispod sedišta a i ovako i onako ih nemam jer sam ih počupao odmah nakon što sam kupio auto, možda stojali mesec dana najviše. Što se tiče home dijagnostike i da je imao neki problem tada računam da bi se za 60.000km manifestovao tako je verovatno dijagnostika pokazala tačne podatke, a nije bila home. A što se tiče povlačenja u safe mode zbog greške centrale airbag-a nikad mi se nije desilo za evo već petu godinu kako vozim stila a da je lampica gorela gorela je samo tako... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mimmy 0 Posted February 14, 2015 Počupao si konektore air baga?Znaš kako,ja ne trpim da mi sija bilo koja lampica,koja ne treba da svetli.Problem rešavam smesta,ili ja ili neko ko se razume više od mene.Može da pisne upozorenje,do prvog ispusta na putu,ili do povratka u bazu.Znam i ja ljude koji su sa table isključili check engine upozorenje,skinuli katalizatore,voze bez protokomera...ja to ne radim,a naročito se ne bih igrala sa air bagovima Quote Share this post Link to post Share on other sites