Jump to content
FAS Goran
Damjanović

Čišćenje protokomera (MAF SENZORA)

Recommended Posts

Sledeće pranje interkulera i usisa, pa tek neki drugi radovi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja hteo samo da pomognem a da ne pisem isto...

Inace izbegavaj bilo kakav dodir sa MAFom. Bez cetkica za likovno, za usi, za.....bez vazduha pod pritiskom. Inace vrlo verovatno mora drugi MAF

Sent from my LG-P880 using Tapatalk

 

mislis da sam zeznuo maf ako je imao blagi kontakt sa cetkicom i toplom vodom sa malo ferija?:-) danas ga kacim pa cemo znati definitivno :-)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da je osjetljiv pa sam samo vlaznom cetkicom u toploj vodi blago prebrisao bas da ne ostetim senzor...jer pritisak nije bio veci nego li iz spreja kad se prska :-)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja bih morao sve to da ocistim , i prvo i drugo i trece :)

 

 

Sačekaj leto pa ćemo zajedno kod Igora. Doduše Igor sipa iz Castrol ambalaže pa ima manje muka sa uljnim parama.

 

Bojankov , kupi brake cleaner sumljam da je dole skuplji od 5 evra, mani se vode i kuhinjskih čuda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da javim rezultate...posle pranja protokomjera stanje ovakvo:
Sa raskacenim protokomjerom vuce nekako ravnomjerno od 1000-4000rpm...slabije ali ravnomjerno.
Sa nakacenim protokomjerom do 2800rpma mnogo bolje vuce,cak od 2000-2800 zalijepi za sjediste kao lud ali na 2800rpma kao da blago opadne kriva osjeti se kao da proguta knedlu i nakon toga vuce slabije (slabije nego na 2000-2800 ali blago jace nego sa raskacenim protokomjerom)...nakon toga pa do 4000rpma...sta mi je ciniti

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sve  senzore perem  sa sprej za kocnice i nikad nisam imo problema  a usisne grane skinem i perem sa benzinom jer naj bolje benzin cisti onaj betumen.  :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam hteo da svoj protokomer očistim, da kažem čisto preventivno jer ko zna kad i da li je uopšte čišćen ali nakon pročitane teme i vaših iskustava odustaću od te ideje, ne bi da ga nepažnjom ili neznanjem zeznem pa da posle stvarno imam problem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uradi kako sam i ja radio prošle godine i neće biti problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

 

Imam Stila 1.6 16v, trosio je 7-8, sada pokazuje preko 11 litara....Na ekranu izbacuje stop engine ali sam ja bio ubedjen da je to zbog greske u levom sedistu (AirBag) za koju su mi nekoliko mehanicara drugara rekli da ne dajem vise 10eura da mi skidaju gresku u Fiato-vom servisu od kojih sam kupio auto, sada ne znam da li zbog air bag-a pokazuje stop engine ili zbog maf senzora?

 

Stavljao sam skoro auto na dve dijagnostike kod komsije koji mi ga sada odrzava, sve je pokazivalo normalno, sem druge lambda sonde koja stalno varira pa smo mislili da je do nje.

Medjutim kada smo nastavili da pretrazujemo shvatili smo da senzor pritiska pokazuje vrednost 0.3bar iako je napolju pritisak spoljnjeg vazduha 1bar, koju vrednost on treba da pokaze? I senzor temperature pokazuje 40-60 stepeni celzijusa iako je napolju bilo 0 (nula) stepeni celzijusa kao i na ekranu u kolima?

 

Hvala na savetima :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svetli crvena lampica za airbag na instrument tabli u delu brzinomera?

Edited by M-a-r-k-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uuuuh,ima ovde svasta nesto.Prvo,ako je konektor airbaga u problemu,nece paliti check engine,nego svoju lampicu,crvena,kao lopta na sedistu.Sto se tice lambde,treba da variraju prve dve,nisi napisao koliki je opseg.Senzor temperature jeste u problemu.Ako sumnjas na protokomer,ocitaj vrednosti,normalan opseg je od 11-21,idealno od 15/16.Desava se da je on u problemu,ali ne prijavljuje gresku,jer mu je vrednost npr 3,4,dovoljno da daje znake zivota,ali nedovoljno da radi kako valja.Najcesce se desava kod Bosch protokomera,Meat and Doria kad ugine,to je nula,i odmah pali gresku.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako je konektor airbaga u problemu,nece paliti check engine,nego svoju lampicu,crvena,kao lopta na sedistu.

Ja sam dugo imao problem sa airbagom i čuvenom crvenom lampicom, konačno sam se relativno skoro rešio tog problema i svaki put kad mi je palio lampicu za airbag ispisovao je grešku na displej "Airbag failure" potom odmah nastavak poruke "Stop engine" ili "Check engine" ne mogu tačno da se setim jer posle više nisam ni obraćao pažnju na tu poruku jer prvi put kad sam kupio auto i i prvi put upalio tu grešku i ispisao baš to odmah sam ga iz neznanja i zabrinutosti sta bi moglo biti vozio na dijagnostiku i bukvalnu ni jednu drugu grešku u sistemu nije imao osim te greške airbag-a, tako da je to Stop engine ili Check engine bio drugi deo poruke odnosno greške airbag-a koju ispisuje na displej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je do centrale airbaga,ako je check engine.Meni je krv pio konektor ispod sedista,cistila,namestala,dok nisam otisla do Autoelektronike u Tosin bunar,zamenili konektor i evo kuckuc u drvo,sve je ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači tebi upalio crvenu lampicu za airbag ali nije ispisao grešku na displej Airbag failure stop engine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da.Kad imas problem sa konektorom air baga,pali se crvena lampica,ali motor control system failure,tj check engine ne.Mislim,ali nisam sigurna da se check engine pali ako je centrala air baga u problemu,jer vuce u safe mode,ali rekoh nisam sigurna.

 

To sto ti ne prijavljuje gresku,ne znaci da nema problema.Vecina home dijagnostika i ne mogu da ocitaju sve,meni je konkretno beskorisna,jer ne mogu da ocitam da li je motor uzubljen kako treba(profi dijagnostika odmah se na osnovu parametara vidi) i niz drugih stvari.Skupljam polako parice za nesto dobro

Edited by Mimmy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam stvarno moguće, ovo prvi put čujem što se tiče džekova ispod sedišta a i ovako i onako ih nemam jer sam ih počupao odmah nakon što sam kupio auto, možda stojali mesec dana najviše. Što se tiče home dijagnostike i da je imao neki problem tada računam da bi se za 60.000km manifestovao tako je verovatno dijagnostika pokazala tačne podatke, a nije bila home. A što se tiče povlačenja u safe mode zbog greške centrale airbag-a nikad mi se nije desilo za evo već petu godinu kako vozim stila a da je lampica gorela gorela je samo tako...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počupao si konektore air baga?

Znaš kako,ja ne trpim da mi sija bilo koja lampica,koja ne treba da svetli.Problem rešavam smesta,ili ja ili neko ko se razume više od mene.Može da pisne upozorenje,do prvog ispusta na putu,ili do povratka u bazu.Znam i ja ljude koji su sa table isključili check engine upozorenje,skinuli katalizatore,voze bez protokomera...ja to ne radim,a naročito se ne bih igrala sa air bagovima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...