alfini0507 1653 Posted February 19, 2019 Naravno da moze tako da se ponasa kad je protokomer u banani... btw... Ako nemas nista od navedenih sprejeva za taj MAP spric, iglu i alkohol i pod pritiskom slobodno vise puta isperi u sredini... PS Od brisanja okolike tesko da ima vajde... Sent from my E2105 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted February 19, 2019 Jedno off pitanje, zvao jednog lika za protokomer i ima nov na stanju za 46e(bosch). Nešto mi sumnjivo to posto gde god sam gledao boschov protokomer nema ispod 9000din Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted February 20, 2019 11 hours ago, skydive11 said: Jedno off pitanje, zvao jednog lika za protokomer i ima nov na stanju za 46e(bosch). Nešto mi sumnjivo to posto gde god sam gledao boschov protokomer nema ispod 9000din Kinez. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted February 20, 2019 Kaze da nije da na kutiji pise original fiat a unutra je bosch,a znam da se kinezi tako krecu oko 40e.Jedino nisam ga pitao da li prodaje ceo protokomer ili npr samo ulozak protokomera Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jhony2503 14 Posted August 25, 2020 Pozdrav,Da li neko ima podatke o vrednostima protoka vazduha na Maf senzoru(u g/s) , na razlicitim obrtajima za Fiat Bravo mjet 1.9 16v 150 ks... Zelim da proverim da li su dobri na mom autu. Ocitao sam ih na dijagnostici, ali nemam odgovarajuce podatke da bi ih uporedio... HavalSent from my SM-A505FN using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 25, 2020 Pa imas zahtevani i dobijeni protok, ovaj prvi je kako treba da bude, stikliras te dve stvari i obrtaje, odvozas ga u 4. Brzini od 1500 obrtaja do 4000-4500, od 1500 nabodes pun gas i tako do 4000 i u tom trenutku drzis snimanje na dijagnostici, posle sve lepo u excelu pregledas, mozes da ubacis i jos neke parametre, kolicinu goriva..... Sent from my LYA-L29 using Tapatalk 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jhony2503 14 Posted August 25, 2020 Hvala ti na odgovoru..! Ali na dijagnostici nemam zahtevane vrednosti... Koristim OBD torque, koji mi je instaliran na multimediji u autu i povezan Bluetooth - om za ECU... Ne znam da li postoji mogucnost da se ukljuci pokazivanje zahtevanih vrednosti na toj aplikaciji...??? FotoSent from my SM-A505FN using TapatalkFotoSent from my SM-A505FN using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jhony2503 14 Posted August 25, 2020 Jel zna neko koju bi aplikaciju dijagnosticku trebalo da skinem, da bih mogao videti koje su zahtevane vrednosti za odredjenje senzore..? Recimo MAF...? Ja ih samo ocitavam, a ne vidim koje su odgovarajuce, kao sto to vide majstorinu servisu... Sent from my SM-A505FN using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vladimir 221 0 Posted February 6, 2021 Jedno pitanje hteo bih da skinem protokomer da vidim da li mi on pravi probleme, jer auto slabije vuče po nekad, a ne izbacuje nikakvu grešku, posle čišćenja klapne gasa par dana išao super, posle se vratio na isto, zna li neko gde se nalazi džek od protokomera na GP 1.4 16v, i da li on uopšte ima protokomer, i da li će se pojaviti greška ako skinem džek? Izvinjavam se na dugačkom opisu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr_Good 21 Posted Saturday at 01:41 PM E ovako: Par puta mi se pali lampica check engine na Bravu II, u pitanju je 1,9 JTDm 88 kW. Nema nikakvih smetnji u radu motora, pali bez problema, odlično vuče, ne trese na leru itd. Pali se bez nekih ustaljenih pravila i pri sporoj vožnji i pri gasanju na otvorenoj cesti, nakon brisanja dijagnostikom. Kada mi je majstor iščitavao i brisao grešku, rekao je da je najvjerovatnije lošije gorivo (ništa neobično) i da zbog toga brljavi.... Elem, ja sam sebi sa neta poručio OBD konektor jer je nabadanje termina sa majstorom postalo kod mene ravno nabadanju termina za magnetnu rezonancu Danas sam uhvatio slobodnog vremena i nakon što mi se opet nakon par dana upalila check engine lampica, prikačio sam OBD i preko Android aplikacije Car Scanner iščitao error code P010F ilitiga "Mass or Volume Air Flow Sensor A/B Correlation". E sad, ja nemam simptoma vezanih za probleme sa protokomjerom aka MAF senzor, ali ovo me već počinje živcirati... Potrošnja goriva po bordu je 5,1 litar dizela na autoputu BL-ZG (vožnja prosječno 120-140 km/h), po gradu pokazuje oko 7,1 litar...koliko je to sad tačno je upitno, ali eto da navedem... Molim cijenjene forumske članove da mi iznesu svoje mišljenje i savjete Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1016 Posted Saturday at 02:16 PM Na istom motoru, od momenta kupovine, auto mi je nekaki lenj bio pri polasku, gusio se, cak se umeo nekad i ugasiti. Testirao dizne, nosio ih Bosisti, sve ok, nikakvih gresaka nije imao. Skoro sam menjao kvacilo, zamajac itd, skidao menjac i kao hajd da zamenim i protokomer/nikad mi nije bio blizi. Auto se preporodio, leti bukvalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr_Good 21 Posted Saturday at 07:00 PM 4 hours ago, MiloshBg said: Na istom motoru, od momenta kupovine, auto mi je nekaki lenj bio pri polasku, gusio se, cak se umeo nekad i ugasiti. Testirao dizne, nosio ih Bosisti, sve ok, nikakvih gresaka nije imao. Skoro sam menjao kvacilo, zamajac itd, skidao menjac i kao hajd da zamenim i protokomer/nikad mi nije bio blizi. Auto se preporodio, leti bukvalno. Kod mene vuče ko Aca Lukas, tako da je moguće da je ili prljavština ili negdje brljavi kontakt. Cijeli dan ga vozam i ništa, ne pali se lampica... Baš ono enigma Quote Share this post Link to post Share on other sites