Jump to content
FAS Goran
Damjanović

Čišćenje protokomera (MAF SENZORA)

Recommended Posts

Ne diraj nikako ako je ispravan :D mada i to ciscenje ne znam kome je pomoglo uopste. A i koliko znam ne cisti se Brake cleaner-om nego posebnim sprejevima bas za tu namenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/21/2017 at 8:57 PM, danijel55 said:

Ne pipam ja ipak nista.

A jel ti "cima" "trokira" na malim obrtajima, recimo od 1100 do 1500-1600 tacno dok se ne ukljuci turbina? Hvala pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, straja said:

A jel ti "cima" "trokira" na malim obrtajima, recimo od 1100 do 1500-1600 tacno dok se ne ukljuci turbina? Hvala pozz

Ne.Ne osecam ni gubitak snage niti cimanje.Nego sam mislio da ocistim cisto radi reda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može i brake cleanerom, poenta je da bude lako isparljiv i nemastan (ne podmazivač).
Na MAF-u sigurno ima čestica prašine, a tu su i isparenja ulja iz motora kad ga udasiš. To pomešano, stvori film preko piezo elemenata i daje pogrešne podatke u ECU. Samo treba biti pažljiv, ne može da škodi. Ja to radim 1-2 puta godišnje, razlika se oseća.

Послато са HUAWEI P7-L10

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moze li mi neko reci da li je ovo MAF senzor od fiat stila 1.9 jtd 85 kw 2003?
IMG_20170510_121313.thumb.jpg.1d7cb39277afe678bd2a9a2715d9dcad.jpg
IMG_20170510_121305.thumb.jpg.02703e5626e3ac1eec8660b9cf3559b9.jpg

Imas broj na njemu pa izguglal. Kod piergurga su dosta slicni pa su tako meni stavi od MB E klase na audi A3.

Sent from my SM-J710F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad guglam izbaci mi i fiat i opel i volvo, a iznenadio sam se izgledom danas kad sam ga cistio. Do sada sam vidjao samo bosch. Da li je moguce da protokomjer moze biti tako univerzalan, kao univerzalni daljinac :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ekipi.

Imam Fiat Bravo 2010god.,1.6mjet 105ks bez FAP-a. Odjednom mi je izgubio snagu na većim obrtajima (2500+rpm) i upalila se žuta lampica motora(engine check). Ugasim-upalim i ide normalno dok ne prelazim navedene obrtaje a i dalje svijetli lampica.Štandgas normalan, miran rad, ravnomjerno doziranje gasa, potrošnja OK. Bio sam na dijagnostici, nešto oko "pritiska vazduha" je bilo, poništena greška i test vožnja bila odlična. Nakon par dana i jače i vožnje opet isto. S tim da nakon što se to desi nema pravila kad gubi snagu, nekad ide bez problema i do 4000rpm, čak se iduće jutro ugasila lampica, išao normalno, pa opet. Na savjet majstora iskopčao sam MAF i prešao 120KM u komadu i ide ko lud, radi normalno, rekao bi i potrošnja dobra a lampica svijetli.

Sve se ovo desilo u par dana, nisam imao kad ostaviti auto pa me zanima može li biti štetno za nešto drugo voziti sa iskopčanim MAF-om i da li je ovo potvrda da je do njega obzirom da normalno ide bez njega(kao što kaže majstor) ili može biti još nešto...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozzz.po svemu sudeci imam problema sa protokomerom,gledao sam dosta klipova o tome kako ocistiti,danas resim da to obavim sam,kupim alkohol,skinem protokomer,medjutim na mom protokomeru nemaju srafovi koji drze uloazak,jel neko pokusao da otvori,imao slicnog iskustva ? U pitanju je fiat bravo 2007 1.9 mjet, hvala puno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@NemanjaUe

Nepotrebno otvorena tema je spojena sa postojecom.

- Pre otvaranja novog topica, proveriti postojeci sadrzaj pomocu Search, kako ne bi duplirali teme.

- Ako se u "Uradi sam" otvara nova tema, u zaglavlju podforuma je navedeno: U okviru ovog podforuma ne postavljate ono što bi ste želeli sami da uradite, već ono što ste već sami uradili, svoj rad uslikali i onda postavljate ovde temu u kojoj ćete Vašim tekstom i slikama koje imate pojasniti ostalim članovima Foruma kako se određeni posao samostalno obavlja.

 

Sto se ciscenja tice, uglavnom se koriste sprejevi za tu namenu ili Brake Cleaneri, Contact cleaneri i slicno (nesto sto ce ocistiti, odmastiti i brzo ispariti)... Bez ikakvih cetkica, stapica i sl...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao imam Fiat Bravo 1.9 15ks i ovo je moj problem :D Pre jedno nedelju dana auto skoro nikako nije isao,vukao se i isao je jedva do 2000 obrtaja. Nisam dobijao nikakvu gresku ali otisao sam kod majstora i on mi je rekao da mi je EGR ostao otvoren, i da mora da se cisti. On ga je ocistio, auto je bolje isao ali kada je skidao EGR pojavile su se dve greske. Auto je bolje isao ali opet znao je malo da brljavi zbog tih gresaka posto je isao u safe mode. Obrisao sam te dve greske i auto je isao oke, ali opet mi se cinilo da se vuce i da sporo ubrzava. Juce kada sam isao za BG iz Novog Sada upalila mi se lampica check engine i auto je bas lose isao, jako sporo ubzavao i nije imao snage. Kada idem uz brdo jedva moze da izvuce brdo i obrtaji padaju. Kada sam dosao kuci stavio sam dijagnostiku i video da su mi se pojavile dve greske P010F i P2002. Obe greske su vezane za protokometar. Sada, kako utvrditi da li treba da se menja protokometar ili treba samo da se ocisti? Auto danas kada sam ga vozio nije toliko lose ni isao, mozda protokometar i ne treba menjati, mozda je samo prljav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo brzinsko pitanje.
Moze li se ocistiti alkoholom. Obzirom da znam da su ovi carb cleaneri dosta agresivni u svojoj osnovi, ne djeluje mi da bi alkohol mogao biti puno gori.

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ćao ljudi danas sam malo cackao posto mi je auti kao mrcina a majstori ne mogu bas najbolje utvrditi i tvrde mi da protokomer nema veze sa "snagom" auta ja uzmem posao u svoje ruke i skinem nadam se taj protokomer zasto dolazi do prljanja njega i da li je to to uopste na benzincu 1.6 16v 

20190218_142136.jpg

20190218_142135.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Panic97 said:

Ćao ljudi danas sam malo cackao posto mi je auti kao mrcina a majstori ne mogu bas najbolje utvrditi i tvrde mi da protokomer nema veze sa "snagom" auta ja uzmem posao u svoje ruke i skinem nadam se taj protokomer zasto dolazi do prljanja njega i da li je to to uopste na benzincu 1.6 16v 

20190218_142136.jpg

20190218_142135.jpg

To ti je map senzor, a on se takodje cisti. Prasina, ulje i ostala sranja ga isprljauu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazi mi jel taj protokomer moze napraviti od auta mrcinu kao da ga neko scepao za gusu i ne da mu da dise ? :D mislim da mi je juce auto posle samo brisanja tog okolo znaci map senzora znaci bolje vukao jer nemam ga cime ocistiti u sredini gde je ova sondica ili kako vec ako me kapieate mzd bi bilo i bolje 

I da li obrtaji trebaju stajati kad se auto zagreje i sve je u redu na 900obrt ili ispod malo ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...