Jump to content
FAS Goran
kizaspooky

Stilo 1.9 JTD / Alfa 1.9 MJet 140 - nafta u motornom prostoru

Recommended Posts

Pozdrav,

sinoc mi procuri filter goriva i to bas zestoko (izadje oko 3 do 4 litrica).procureo dole na senzoru.ja ga malo dotegao rukom i sad ne curi, ali malo vlazi. E sad to i nije neki problem predpostavljam, ali mi je frka sto sve iscure na menjac pa sad lamela proklizava.

Sta ciniti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako je gumica popustila na senzoru filtera sa donje strane zameni gumicu ili filter ako nisi skoro menjao na njemu ima nova gumica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je senzor pukao kad ga je jedan od prethodnih "servisera" i mojih drugara pretegao. Izletelo mi je za 5 minuta preko 30 litara nafte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je senzor pukao kad ga je jedan od prethodnih "servisera" i mojih drugara pretegao. Izletelo mi je za 5 minuta preko 30 litara nafte.

i meni je pukao senzor od dotezanja i kupio sam drugi :crybaby: 4000 dinara!

znam da moze i bez njega ali mi nekako skrnavo kad vec ima i ta varijanta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

a lamela klizi li klizi

Ha jao. Menij elamela bila natopljena ali od ulja. Išla je zamena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e ovako posto sam mjenjao skoro filter goriva

vidjeo sam na snijegu da mi curi nafta

e sad kad smo skinuli filter ima ona jedna velika gumica na njemu skroz okolo

da li dodje i u sredini gumica oko one srednje rupice ako znate o cemu pricam :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zna li iko imali gumica na filteru gore? :question: :question: :question:

ovako je kod mene bez gumice?

filter_goriva_2.jpg

a da li ovako treba posto mi negdje pusta naftu a levat u servisu kaze ne dodje ta gumica uz filter

filter_goriva_3.jpg

Cini mi se da je bila (vjerovatno su je izgubili) :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo danas sam zamenio nosač motora i mogu vam reći da nisam primetio neku bitnu razliku.

Kad sam ga dobio nije mi se svideo na oko, nekako je ne kvalitetno uradjen i izgleda mi mekši nego stari. :rant:

Nego imam ja veći problem, kad sam skinuo dzekove sa motornog kompijutera imam sta da vidim, na mestu gde se stavi dzek puno nafte! :realmad:

Procurio senzor na filteru nafte i nafta se slivala kroz instalaciju u kompijuter.

Rastavim ja njega sa zadnje strane i malo ga izduvam vazduhom ,ali ne mogu prići drugoj strani da i nju očistim!

Bojim se da mi ne pukne ploča... :no

Da li se nekom nešto slično desilo?

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji si nosač menjao kod mjeta nije problematičan onaj ispod akumulatora?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakle rijec je o opste poznatom Fiatovom motoru JTDm 16v  140ks!

Imam problem  

 
Juce ostavio auto na parkingu,vratio se kad ispod njega lokva nafte. otvorim haubu kad katastrofa sve masno.
upalim motor,kad samo puklo crijevo sto ide od one crne kutije posle filtera do dizni. skratim malo crijevo i vise nije pustalo.
 
Krenem da vozim auto i dalje ide slabo ispod 3000 rpm, i opet negdje kaplje gorivo? napominjem da auto odlicno radi,nema kapi dima.    jedino nekad ujutro kad ga upalim malo skoro neprimjetno variraju obrtaji na leru    :blackeye:  do cega moze biti sta mislite?
 
unaprijed zahvaljujem na odgovorima, jer ne znam stvarno do cega moze biti.
Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

To povratno crevce obično od toplote i starosti popusti. Nije skupo ili može običnom plastičnom šelnom da se reši problem.

Ljudi su se žalili na EGR, protokomer itd. Nakači ga negde i vidi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam siguran da li pitanje postavljam u pravoj temi. Ne znam koje je to prelivno crevo ali ću vam ukratko opisati situaciju od danas.

Danas idem ka Novom Beogradu i isključujem se sa novog mosta u Jurija Gagarina. Zapišta bord komp: Engine fault.
Nije se ugasio motor i ja nastavim. Na semaforu kod Delta City-ja uhvati me crveno i ja reko ajde da ga ugasim i upalim da mi skloni grešku.
Ugasim motor ali neće da upali. Samo vergla kao da nema goriva.
Izguram ga nekako na trotoar a iza sebe vidim ogroman masan trag. Prvo sam pomislio da je ulje i ohladio se u mestu.

Otvaram haubu, kad imam šta da vidim:

 

cxcb420055.jpg

 

Gornje crevo od ova dva svuklo se da ove aluminijumske cevi. Motorni prostor pun dizela i sve smrdi.

Kod mene na autu je to nešto krpljeno pa je crevo bilo navučeno na aluminijumsku cev i stegnuto šelnom. Od budženja i vibracija je spalo i prolilo

gorivo. Sva sreća nije bilo puno goriva

Super sam prošao. Skino sam šelnu nabacio ponovo crevo i ponovo je stegao i auto je iz prve upalio. Jbg JTD je to :D
Dovukao sam se do blokova.

Ono što me interesuje je da li je to to prelivno crevo i ako nije koje je?
Ipak je dotezanje šelne privremeno rešenje a auto mi treba jer uskoro idem na put.
 

Unapred hvala na odgovoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada sam proverio ipak je donje crevo u pitanju. Mrak je bio sinoć pa ne videh. Evo dovukao sam se do servisa pa će da vide šta i kako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad stanem na semafor oseca se nafta. Otvorim haubu osetim naftu, skinem poklopac i imam sta da vidim, vlazi ovde

cxcb420056.jpg

Tu na spoju posude i creva koje dolazi sa filtera. Skinuo sam crevo, nema nikakvih nepravilnosti, vratim crevo, upalio auto i nema tragova da curi, ali ne verujem da je to resilo problem....

Pitanje je da li je neko imao slican problem? Jel problem u crevu ili posudi? .........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao drugar,nakon zamene filtera goriva. Par puta ga otkačio,zakačio,onako da klikne,i evo već par meseci suvo kao barut. Najvažnije je ono da klikne,nikako na finjaka,stisneš prstićima i polako navučeš!

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema gumica na posudu vec u prsten na crevo treba da ima 2 ako ima na posudi onda je odpala mozda sa creva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kolega.jankovc
Proveri da ti možda nije napukao taj pipak na damperu.
Ja imam taj problem. Kod mene je skroz pukao i mogu da svučem crevo zajedno sa delom pipka bez da skidam tu šelnu.
Curi mi tu nafta ali jako malo. Čak mislim da bih mogao da sredim tu posudicu i sam. Međutim plašim se da skidam tu kutiju i da čačkam oko motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Par puta sam skinuo i vratio crevo i vise ne curi, nema nafte ali se i dalje oseti po nekad, retko, ali se oseti nafta. Verovatno negde jos po maaaaalo vlazi tek ali ne vidi se nigde..... Tako da ranim prasice i nista ne diram :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguće sa donje strane da vlaži. Čitao sam ovde na forumu da nekima popusti po šavovima dumper i onda malo slini.

Rani prasiće i uživaj :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...