kizaspooky 0 Posted April 28, 2010 Pozdrav,sinoc mi procuri filter goriva i to bas zestoko (izadje oko 3 do 4 litrica).procureo dole na senzoru.ja ga malo dotegao rukom i sad ne curi, ali malo vlazi. E sad to i nije neki problem predpostavljam, ali mi je frka sto sve iscure na menjac pa sad lamela proklizava.Sta ciniti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted April 28, 2010 ako je gumica popustila na senzoru filtera sa donje strane zameni gumicu ili filter ako nisi skoro menjao na njemu ima nova gumica Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted April 28, 2010 Meni je senzor pukao kad ga je jedan od prethodnih "servisera" i mojih drugara pretegao. Izletelo mi je za 5 minuta preko 30 litara nafte. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kizaspooky 0 Posted April 28, 2010 filter je nov, stavljen pre 5 dana. a lamela klizi li klizi Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted April 28, 2010 Meni je senzor pukao kad ga je jedan od prethodnih "servisera" i mojih drugara pretegao. Izletelo mi je za 5 minuta preko 30 litara nafte.i meni je pukao senzor od dotezanja i kupio sam drugi 4000 dinara!znam da moze i bez njega ali mi nekako skrnavo kad vec ima i ta varijanta! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted April 29, 2010 a lamela klizi li kliziHa jao. Menij elamela bila natopljena ali od ulja. Išla je zamena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
yarhead 1 Posted February 14, 2012 e ovako posto sam mjenjao skoro filter goriva vidjeo sam na snijegu da mi curi nafta e sad kad smo skinuli filter ima ona jedna velika gumica na njemu skroz okoloda li dodje i u sredini gumica oko one srednje rupice ako znate o cemu pricam Quote Share this post Link to post Share on other sites
yarhead 1 Posted February 16, 2012 zna li iko imali gumica na filteru gore? :question: ovako je kod mene bez gumice?a da li ovako treba posto mi negdje pusta naftu a levat u servisu kaze ne dodje ta gumica uz filter Cini mi se da je bila (vjerovatno su je izgubili) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Taser 0 Posted November 6, 2012 (edited) Evo danas sam zamenio nosač motora i mogu vam reći da nisam primetio neku bitnu razliku.Kad sam ga dobio nije mi se svideo na oko, nekako je ne kvalitetno uradjen i izgleda mi mekši nego stari. Nego imam ja veći problem, kad sam skinuo dzekove sa motornog kompijutera imam sta da vidim, na mestu gde se stavi dzek puno nafte! Procurio senzor na filteru nafte i nafta se slivala kroz instalaciju u kompijuter.Rastavim ja njega sa zadnje strane i malo ga izduvam vazduhom ,ali ne mogu prići drugoj strani da i nju očistim!Bojim se da mi ne pukne ploča... Da li se nekom nešto slično desilo? Edited November 12, 2012 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted November 6, 2012 Koji si nosač menjao kod mjeta nije problematičan onaj ispod akumulatora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Taser 0 Posted November 6, 2012 A baš njega, malo mi tresao volan, a i majstor mi rekao da je taj otišao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoranic MNE 0 Posted April 28, 2013 (edited) Dakle rijec je o opste poznatom Fiatovom motoru JTDm 16v 140ks!Imam problem Juce ostavio auto na parkingu,vratio se kad ispod njega lokva nafte. otvorim haubu kad katastrofa sve masno.upalim motor,kad samo puklo crijevo sto ide od one crne kutije posle filtera do dizni. skratim malo crijevo i vise nije pustalo. Krenem da vozim auto i dalje ide slabo ispod 3000 rpm, i opet negdje kaplje gorivo? napominjem da auto odlicno radi,nema kapi dima. jedino nekad ujutro kad ga upalim malo skoro neprimjetno variraju obrtaji na leru :blackeye: do cega moze biti sta mislite? unaprijed zahvaljujem na odgovorima, jer ne znam stvarno do cega moze biti. Edited April 28, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 28, 2013 To povratno crevce obično od toplote i starosti popusti. Nije skupo ili može običnom plastičnom šelnom da se reši problem.Ljudi su se žalili na EGR, protokomer itd. Nakači ga negde i vidi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted November 28, 2014 Nisam siguran da li pitanje postavljam u pravoj temi. Ne znam koje je to prelivno crevo ali ću vam ukratko opisati situaciju od danas.Danas idem ka Novom Beogradu i isključujem se sa novog mosta u Jurija Gagarina. Zapišta bord komp: Engine fault.Nije se ugasio motor i ja nastavim. Na semaforu kod Delta City-ja uhvati me crveno i ja reko ajde da ga ugasim i upalim da mi skloni grešku.Ugasim motor ali neće da upali. Samo vergla kao da nema goriva.Izguram ga nekako na trotoar a iza sebe vidim ogroman masan trag. Prvo sam pomislio da je ulje i ohladio se u mestu.Otvaram haubu, kad imam šta da vidim: Gornje crevo od ova dva svuklo se da ove aluminijumske cevi. Motorni prostor pun dizela i sve smrdi.Kod mene na autu je to nešto krpljeno pa je crevo bilo navučeno na aluminijumsku cev i stegnuto šelnom. Od budženja i vibracija je spalo i prolilogorivo. Sva sreća nije bilo puno gorivaSuper sam prošao. Skino sam šelnu nabacio ponovo crevo i ponovo je stegao i auto je iz prve upalio. Jbg JTD je to Dovukao sam se do blokova.Ono što me interesuje je da li je to to prelivno crevo i ako nije koje je?Ipak je dotezanje šelne privremeno rešenje a auto mi treba jer uskoro idem na put. Unapred hvala na odgovoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted November 28, 2014 Gornje crevo vodi do filtera i to je dovod iz rezer. Pritisak u njemu je 3,5bara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted November 29, 2014 Sada sam proverio ipak je donje crevo u pitanju. Mrak je bio sinoć pa ne videh. Evo dovukao sam se do servisa pa će da vide šta i kako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted December 31, 2014 Kad stanem na semafor oseca se nafta. Otvorim haubu osetim naftu, skinem poklopac i imam sta da vidim, vlazi ovdeTu na spoju posude i creva koje dolazi sa filtera. Skinuo sam crevo, nema nikakvih nepravilnosti, vratim crevo, upalio auto i nema tragova da curi, ali ne verujem da je to resilo problem....Pitanje je da li je neko imao slican problem? Jel problem u crevu ili posudi? ......... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted December 31, 2014 (edited) Imao drugar,nakon zamene filtera goriva. Par puta ga otkačio,zakačio,onako da klikne,i evo već par meseci suvo kao barut. Najvažnije je ono da klikne,nikako na finjaka,stisneš prstićima i polako navučeš! Edited December 31, 2014 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted December 31, 2014 Znaci mozda je ipak to resilo problem? Hmmmmmm Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted December 31, 2014 Tu su problem gumice kupi nove i zameni ih investicija od 50din. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted December 31, 2014 Aaaa gumica je na cucli posude? Neka mala bas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted December 31, 2014 Nema gumica na posudu vec u prsten na crevo treba da ima 2 ako ima na posudi onda je odpala mozda sa creva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted January 1, 2015 @kolega.jankovcProveri da ti možda nije napukao taj pipak na damperu.Ja imam taj problem. Kod mene je skroz pukao i mogu da svučem crevo zajedno sa delom pipka bez da skidam tu šelnu.Curi mi tu nafta ali jako malo. Čak mislim da bih mogao da sredim tu posudicu i sam. Međutim plašim se da skidam tu kutiju i da čačkam oko motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 1, 2015 Par puta sam skinuo i vratio crevo i vise ne curi, nema nafte ali se i dalje oseti po nekad, retko, ali se oseti nafta. Verovatno negde jos po maaaaalo vlazi tek ali ne vidi se nigde..... Tako da ranim prasice i nista ne diram Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted March 1, 2015 Moguće sa donje strane da vlaži. Čitao sam ovde na forumu da nekima popusti po šavovima dumper i onda malo slini.Rani prasiće i uživaj Quote Share this post Link to post Share on other sites