zvezdan 0 Posted April 26, 2010 Nov sam na ovom forumu pa bih zeleo prvo da pozdravim sve vlasnike i ljubitelje italijanskih vozila. Vozim trovratnog Punta 1.2 8v 2005g, evo vec godinu dana, to mi je cetvrti Italijan po redu i sem redovnog odrzavanja nisam imao kvarova sa njim. Postoji jedan konstantni problem na koji sam se vec maltene navikao.Naime pre par hiljada km. auto je poceo da trese prednji kraj pri polasku, isprva po malo a onda sve vise,narocito ujutru dok je hladan i usledila je zamena seta kvacila (korpa, lamela i lezaj)Jedno kratko vreme je sve bilo u redu da bi od skoro auto opet poceo da se trese pri polasku osim u slucajevima kada lagano otpustam kvacilo i polako dajem gas.Najgora varijanta je kada rikvercom moram uz neku uzbrdicu,zna da trese napred da pomislim da ce nesto otpasti. Najcudnije je sto to nije stalno,vise je izrazeno dok je auto hladan.Inace set je Valeo a lezaj cini mi se SKF.Majstor koji je radio mi nije nepoznat,odrzavao mi je i prethodna tri automobila i nije neki pocetnik.Moguce da sam kupio los set ili je nesto drugo u pitanju.Sta vi mislite. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfa&omega 3 Posted April 27, 2010 Imao sam isti problem, a cini mi se da je to jedna od tipicnih boljki. Zamenio sam set kvacila i stavio Valeo, manje je tresao jedno petnaest dana, ali posle se opet ponovilo. Posle sam promenio centralni nosac motora koji sa nalazi ispod motora, blizu menjaca i trzanje je nestalo. Logicno je da vise trese pri hladnom polasku, jer tada motor radi sa vise vibracija i neravnomernije dok ne dostigne radnu temperaturu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zvezdan 0 Posted April 27, 2010 Moguce da je i kod mene donji nosac motora uzrok problema jer mi je majstor skrenuo paznju da je oslabila guma unutar onog metalnog dela.Verovatno da kod voznje u rikverc pa jos na uzbrdici trpi vece opterecenje pa usled toga nastaju i vece vibracije.Ako je to u pitanju onda nije strasno,bolje nosac nego novi set. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zvezdan 0 Posted April 27, 2010 Nesto razmisljam, ako je otisao donji nosac motora, zar onda ne bih trebao da osetim i kao neko cimanje pri polasku ili naglom zaustavljanju jer pretpostavka je da tu motor ima lufta. Medjutim sem tog tresenja nema niceg drugog. Da li moze uzrok da bude zamajac, recimo ako je iskrivljen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vuja 0 Posted April 28, 2010 ^^^ Nisam strucnjak, ali imao sam isti problem na zastavinom kecu. Zvuci tipicno kao da je otisao nosac motora. Na mom kecu je to bio gornji centralni prema kabini (posto ima 3 komada). Naravno za keca je servis bio dz. Platio sam zamenu 600din (pre 2 god). Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojanchampion 2 Posted April 28, 2010 I ja imam slican problem, od kada sam uzeo Puntica ( pre 9 meseci ), imam istu situaciju, samo sto se meni desava sasvim iznenada, i kada je vruc ili kada je hladan, samo odjednom pocne da se trese ceo motor kao da ce nesto da pukne Onda stisnem kvacilo i malo veci gas i to nestane. Ali nema pravila kada se javlja, cak i kada je zagrejano vozilo, desi se. Ovo mi se desava sporadicno, majstor mi je pregledao nosac motora, kaze da je ok, i rekao mi je da je to boljka kod njih, da hoce da kvacilo, tj, federi na lameli da se rastresu usled vibracija. Set kvacila mi radi ok, ne bih ga menjao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zvezdan 0 Posted April 29, 2010 Ma ne bih ni ja da diram set kvacila, pogotovu sto sam ga skoro i menjao, presao otada par hiljada km.I meni se desi iznenada, s tim sto je izrazenije kada je motor hladan ali zna da zatrese i kada je zagrejan.Pomaze da odmah stisnem kvacilo, a onda ga polako otpustam dok lagano stiskam gas.Zna da bude naporno na semaforu ili kada je varijanta stani-kreni.Cim budem mogao idem do majstora da zamenim taj donji nosac motora za koji znam da je los i nadam se da ce problem nestati. S druge strane zar ne bi trebalo ako je nosac u pitanju da se oseti i pomeranje celog motora pri polasku ili kocenju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfa&omega 3 Posted April 29, 2010 Kada krenes, dok ti je motor jos hladan, vozi u trecem stepenu prenosa pri 30-40 km/h i probaj naglo da oduzmes gas. Ako cima napred-nazad puno, kao da te neko udara otpozadi sigurno je nosac Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojanchampion 2 Posted April 29, 2010 ^^^ E, meni cima katastrofa kad recimo vozim drugom nizbrdo na oko 2000 obrtaja i naglo pustim gas, tad pocne da trza mnogo sve dok ne stisnem kvacilo...Zna da bude naporno kad mi se to desi na semaforu, tad mi dodje da poludim... Ali eto sad se utesim posto nisam jedini Javi kad budes zamenio nosac, da li je bilo do njega, jer meni je samo taj drzac sumnjiv, mada mi je rekao majstor da probamo da operemo dizne i da ocistimo step motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zvezdan 0 Posted April 29, 2010 @BojanChampionZa nosac javljam kako se auto ponasa posle zamene,nadam se da ce eliminisati to tresenje pri polasku.Sto se tice tog cimanja kada naglo oduzmes gas, imao sam i ja identican problem, . Sipao Wins aditiv za ciscenje dizni na dva puna rezervoara i problem nestao. Verovatno nisu bile toliko zaprljane pa je pomoglo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted May 4, 2010 sta bese procedura oko zamene centralnog nosaca motora/menjaca - kad zapekne sraf?edit: nasao na forumu, rupa na mostu, kroz nju se greje i hladi, rupa je kod srafa, povucena prema suvozacu Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojanchampion 2 Posted July 20, 2010 Danas sam svracao do majstora da vidim za trzaje pri polasku. Medjutim, zakazao mi je da u petak lepo pogleda, ali to sto mi zatrese ceo motor i kao da krene da se gasi, njemu je sumnjiv zupcasti kais da nije labav, pa pomeri ugao paljenja. Da li se mozda nekom to desilo, ima logike, a majstor je stvarno fenomenalan sto se tice mehanike, najbolji u nasem regionu, tako da mu verujem, ali pogledace detaljno u petak... Kaze da ne mora da bude da je kvacilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted July 22, 2010 Ja sam imao slican problem, jedva da je mogao da krene od cimanja i ispostavilo se 2 izlaza na bobini vrisnula Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted July 23, 2010 ...ispostavilo se 2 izlaza na bobini vrisnula Da, to se dešava kod njih. Ima i posebna tema o tom problemu na 1.2 8v Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfa&omega 3 Posted July 26, 2010 Moj savet je da prvo pregledas ono sto moze okom da se vidi ili rukom, kao sto je nosac, pa onda kontrolisi set kvacila i ostalo. Budi oprezan sa majstorima da ne bude na kraju da mora da ti uradi generalni remont motora... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted July 26, 2010 Moj je 16v, kazu da je vrisnula od stajanja posto je povukla negde vlage pa probila!!! malo debilno al ajde . .. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djakon 0 Posted May 3, 2012 alfaω da li je komplikovana zamena donjeg nosaca motora i koliko bi mogla da kosta u servisu?Pre neki dan mi je majstor rekao da mi je taj nosac malo slabiji pa bih da ga zamenio ako nije skup posao. Vidim da on nov ksta oko 2500dinTo bi trebao da je ovaj nosachttp://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=38597 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted May 3, 2012 ajmo sad polako sa tresnjama i visnjamazakljucili smo da nisu setovi kvacila u pitanju (citaj sve postove)a sad mala anketa koliko vas vozi iste puntice na plin a koliko na benzin?(veoma bitno za dijagnostiku) same tresnje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted May 3, 2012 alfaω da li je komplikovana zamena donjeg nosaca motora i koliko bi mogla da kosta u servisu?Pre neki dan mi je majstor rekao da mi je taj nosac malo slabiji pa bih da ga zamenio ako nije skup posao. Vidim da on nov ksta oko 2500dinTo bi trebao da je ovaj nosachttp://www.ap-sport....roduct_id=38597Ovo ti je donji nosac motora ili ti reket i moze da trese od njega ali ne ako lagano kreces, barem je tako bilo u mom slucaju . . .http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=35191 Quote Share this post Link to post Share on other sites
djakon 0 Posted May 3, 2012 Meni ne trese vec se nekada oseti kada neoprezno putim kvacilo...kao neki udarac. Majstor kaze da se jedva oseca ali mi nije nista sugerisao pa ne znam da li uopste da ga diram? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted May 3, 2012 auto oce da trese i kada je siromasna smesa a to je u 75% slucajeva pogotovo ako je plin u pitanju onda se verovatnoca dize na 85% Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted June 26, 2012 Pretpostavljam da je kod mene taj nosač motora, od kako sam kupio auto imam taj problem, moram baš lagano da popuštam kvačilo, pa nikad ne mogu da startujem baš onako oštro, uglavnom kvačilo mislim da nije..manifestuje mi se kao da imam neki prazan hod izmedju popuštanja kvačila i gasa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted June 26, 2012 Pogledaj iz kanala taj reket, neka auto ostane u prvoj i nek ga neko ljulja napred nazad, tako ces najbolje videti da li se razlepio ili pukao . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted July 16, 2012 Simptomi identicni trese pri kretanju i kada ga drzim u brzini skoro da samog zaustavljanja a i cima kada naglo pustim gas.Otisao do jednog servisa majstor rece " ma jok nije nosac (a nije ni pogledao), sigurno korpa ili lamela zamena 25000. Malo mnogo skupa investicija sta cu legao pod auto i imam sta da vidim:reket koji se kaci za sasiju mrda se i rukom. E sad menjao bih ga sam ako je procedura kao kod juga (verovatno 100% isto) tj prvo mora da se podigne motor pa tek onda da se skida. Citao sam gore u jednom postu da moze sraf da zapece (boce sam imao sada nemam vratio vlasniku) .Ne znam da li pomaze WD (jer verovatno nikad nije menjan) pa da probam ili ipak moram da ga teram kod majstora za svaki slucaj (koliko li traze za tu jednostavnu operaciju sa grejanjem).U svakom slucaju javljam rezultate kad uradim zamenu ja ili servis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klein 0 Posted February 17, 2014 Da li je neko od vas resio problem zamenom nosaca motora ? Quote Share this post Link to post Share on other sites