Jump to content
FAS Goran
zlox

Fiat Stilo JTD / MJet - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Danas skinuo intercooler,sva creva proverio,filter vazduha takodje,sve u super stanju sve cisto i prohodno,sjinuo rebrastu cev od EGRa i probao klestima da ga otvorim.Isao je dosta tesko i od 5 puta 3 puta je ostao otvoren.Zna li neko u kom polozaju on treba da bude prilikom startovanja motora(hladan start)?Da li ga vredi razradjivati ili ga zatvoriti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos da dodam, nece auto da se ugasi na kljuc, mogu kljuc da izvadim iz brave i on i dalje radi.

Otvori haubu, skini onu plastiku koja ide preko akumulatora, pogledaj da preko akumulatora, one table sa relejima nije ušla voda, skupio se oksid ili sl... :thumbup:

Oterao auto kod majstora, javljam rezultate cim bude gotovo. Pozdrav i hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kane

Prezvakano vec ko zna koliko puta na forumu, na JTD slobodno fizicki zatvaraj, vecina nas je tako uradila.

Probaj sa Search za vise detalja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav , ovako imam fiat stilo 1.9 jtd 115 ks , juce bio na jezeru malo rostiljo , u medjuvremenu pocela padat kisa i jak vjetar neki , tako padalo 20tak minuta i poslje ok vrijeme nastavim dalje da rostiljam , odjednom cujem ventilator kako radi pod haubom .... dignem haubu on vrti al vrtiii , ubacim kljuc da upalim nece da upali samo verglaaa.... Imal ko da bi znao sta bi moglo bit ??? :S

auto sam nekako doslepo do mjesta gdje zivim .

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ja mislim da je usla negde gde ne treba . . . ocistio sam onu kutiju dje su osiguraci i releji . . . al nista jos uvjek isto ,, ventilator vrti bez kontakta , i vergla nece da upali ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se tiče ventilatora imao sam sličan problem. Za paljenje ne znam šta bi moglo da bude. Kod mene je bio problem da je ventilator vrteo na 100% sve vreme i nije dozvoljavao da motor dostigne radnu temperaturu. Majstori su naprskali sprejem priključak kojim se kabal od ventilatora kači na napajanje i radi normalno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevezano za ovaj slucaj - ako nemas, obavezno (i jos jednom obavezno :rolleyes: ) nabavi poklopac akumulatora, tj. cele one kutije sa osiguracima i konektorima ispod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ventilator se sam pali kada god izgubi komunikaciju sa kompom jer on kontroliše njegov rad. Napravljeno je tako da kad god izgubi signal da li treba da se pali ili ne, on se upali. Npr. kada se čipuje auto i kada se upisuje nova mapa u jednom trenutku se upali ventilator, tj. baš u onom trenutku kada izgubi komunikaciju sa ECU, a izgubi jer se u ECU u tom momentu upisuju novi podaci.

Drugim rečima, proveri i sam ECU, njegove kontakte, džekove... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam fiat stilo 1.9 jtd 85 kw 115 hp karavan i pali auto kad mu se cefne. Nekad upali normalno a nekad nece. Znate sta moze biti pomoziteee molim vass sve proverio ubrizgavaje goriva citav sistem sve ok radi ali nece nekad da upali nikako pomozite sta moze bitii pozdravv za sveee vass i hvala unapred :) ?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nece da mi pali auto od jednom kad okrenem kljuc,a kad ga slepam pali normlano bez ikakvih problema i motor radi odlicno .... Akumulator nije prazan i ima struje kolko treba al nece ni da skljocne kad je prazan akumulator ni da za vergla jednostavno je mrtav dok se relea i pumpa za gorivo cuju da rade...

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

kazi mi jel mi mozes objasniti gde se otprilike nalazi to.... posto je vreo motro a ne mogu bas puno da ispitujem ubi me vrelina....

a i ne znam zasto je danas po prvi put presao radnu temperaturu skoro da je otisao na prvu crtu posle polovine a kasnije je sve bilo ok...

hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na anlaseru ispod ili pored glavnog dovoda struje treba da stoji mali kablic koji daje pobudnu struju jedna buksna...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ti pokusacu pa ako ne uspem onda mi sledi zamena anlasera... ne znam sta drugo Mislim nije davao nikakve znake samo od jednom na terenu dosao na dresu usao unutra na 2 min spakovao u kola seo i da upalim tajac...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas i kod mene problem. Upalim normalno odem do pekare, da upalim ponovo poceo verglati i stao. Resetovao mi sat na 00:00 i sad nece ni da zavergla. U kabini ima struje, radi radio i podizaci stakala. Gresku ne izbacuje. Da li stilo prijavljuje gresku kad ne puni akumulator? Ja sumnjam na akumulator jer ni ne znam koliko je star al me buni sto ima struje u kabini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akumulator slab čim je resetovao sat. Svi automobil prijavljuju kad ne puni alternator. Imaš onaj mali simbol akumulatora crvene boje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stanes ispred bilo koje malo opremljenije prodavnice akumulatora ili bilo kog auto elektricara, čovek izadje izmeri i kaze ti dal da bacis akumulator i kupis drugi ili ne. Sto je najlepse ova info obicno nista i ne košta. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rasplet.

Otisao po majstora. Dosli sa onim starterom ili kako se zove. Spojili i upalio.

Na starteru se vidi da puni znaci akumulator.

Sad odoh traziti akumulator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam sledeci problem.

Kada mu dam kontakt, sacekam da se pogase lampice i zaverglam. Jutros dok sam cekao tih par sekundi da ugasi lampicu od grejaca cujem da "brbolja'' nafta u rezervaru. Drzao sam tako upaljen kontakt 10-ak sekundi i svo vreme se cuo isti zvuk odpozadi. Kada zam zaverglao nije se upalio odmah. Upalio se na drugom verglanju 2x po 4 sec odprilike. Otisao do prodavnice, nisam nista specificno primetio tokom voznje. U povratku ista stvar, upalio je posle drugog verglanja.

Kod majstora smo proverili da li je filter goriva zacepljen (iako je star 2meseca). Filter je cist k'o suza.

Sta mislite gde bi jos trebali gledati? Prvenstveno mislim da je negde zacepio dovod goriva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko imas goriva u rezervoaru, mozda je mali nivo? Mozda je sito zacepljeno (ako ga ima uopste, ne znam) pa teze vuce pumpa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...