Jump to content
FAS Goran
zlox

Fiat Stilo JTD / MJet - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Samo je još to ostalo.

Čudno je to što motor teže pali kad je hladan, kada grejači odrađuju svoje a posle par sati mirovanja,kada grejači ne rade, pali na pola ključa.

Takođe se ponekad desi i da prvo jutarnje paljenje odradi kako treba. Iznenadi .

Merićemo i kompresiju, to je poslednja stavka koja mi pada na pamet.

Inače, potrošnja je normalna, potrošnje ulja nema, rad motora savršen, odlično ide, odziv na gas trenutan.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji mogućnost da su se kompresione karike potrošile i da na to prvo paljenje ima problema. Posle lakše pali kada navuče ulje na cilindre i malo se raširi materijal usled grejanja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videćemo. Ne verujem da su karike, Bravo je prešao samo 300 kkm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam stila 2006 1.9 multijet 16v 110kw i kad stoji duze parikiran (jedno 6,7 sati) nece iz prve da upali vergla li vergla, al iz druge pali na pola kljuca, recimo kad ga parkiram i sednem u njega za 3,4 sata on pali iz prve. Sta li to moze da bude?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mortalhunter

 

Obično kada su dizne lošije, tj. kada nalivaju naftu dok auto stoji ugašen, zna tako da zeza. 

Svakako pogledaj sve prethodno napisano u temi na kojoj smo, sada posle spajanja tema. :thumbup: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, problem sa paljenjem, a desava se to da kad dam kontakt pumpa goriva se ne cuje i normalno vergla, ali ne pali ili pumpa se upali nekoliko sekundi nakon sto dam kontakt isto vergla, ali ne pali i dam kontakt pumpa se čuje, vergla i opet ne pali. Znaci u sva tri slučaja auto nece da pali i to se uglavnom desava kad auto duze stoji ugasen. Kad auto upali konacno, posle mogu sto puta da ga palim i gasim, upalice se. Jedan od mehanicara mi ne spominjao neki BSI, nesto vezano za elektroniku, ali on to ne radi nego moram ici kod auto elektricara. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. Presao sam sa Punta 1.9jtd na Stila 1.9 mjet 8v. U pitanju je 2005. Godiste. 

Problem je sledeci: prvo paljenje malo duze vergla, ne pretarano. Ali ne pali na pola kljuca sto bi se reklo. Bukvalno vergla sekund i sastavi. Posle toga svako sledece paljenje na pola kljuca ide. To se desava kada auto stoji duze od 2-3 sata i bez obzira na spolju temperaturu. Punto mi je palio na pola kljuca i posle dva tri dana stajanja. Da li je ovo indicija na neki problem ili jednostavno mjet tako radi? Probao sam dva akumulatora ista prica. Da znam sta me ceka na zimu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa daj mu tu sekundu ipo da babije pritisak nafte u diznama :D Mjt inace radi na vecem pritisku od jtd-a, pa te to mozda buni.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je sekundu onda nije problem. Ako je vise e odnda jeste i nisu usamljen posto je to problem kod dosta 1.9 mjt 120ks, ima cela tema o tome

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sekund, ne vise. Kao da upali na drugi okretaj. Ne bi mene to brinulo nego kad dam kontakt i pumpa krene da radi, cudno se cuje. Kao da brboce i krklja, nista strasno ali drugacije od jtd-a. To se cuje u instrument tabli tj ispod haube. Auto normalno ide normalno prima gas, sve ok. Da ne vuce neki fals vazduh negde sta znam. Procitacu tu temu. Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fals vazduh, mislimo na fals vazduh u sistemu za dovod goriva.
Pa manifestuje se tako sto npr tesko pali, treba mu dosta vremena da napuni sistem gorivom. Kada je veca kolicina vazduha prisutna onda i trokira u voznji, gubi gas, hoce i da se ugasi...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vazduh je vazduh, kakav je to falš? Kineska kopija?
Ili negde treba da ga bude, ili ne sme da ga bude. A falš i normalan ne postoje, vazduh je jedan. Molim te ćelčo da obratiš pažnju
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo slabije vuce na malim obrtajima, ali mislim da je u granicama normale jer otvara turbo na 2000. Na 1300 obrtaja trazi nizu, dok punto povlaci i sa 1100. Nemam pojma. Nesto jeste problem. Sve teze pali. Ne gubi gas, ne gasi se. Lepo ide. Dijagnostika ne pokazuje nista.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/11/2018 at 7:39 PM, vicent said:

Šta bi sa rešavanjem problema paljenja ? Jesi li nešto uradio ?

Pozdrav, prošlo je poprilično vremena znam, ali čisto da javim. Кod mog slučaja je izgleda problem to što je oslabio anlanser, tako mi reče čovek u Iskra servisu u Vojvode vuka 12 Bdg.

Rekao mi je da upalim duga svetla pre nego što verglam da malo prođe struja kroz sistem, i od kada to radim pali mnogo bolje, tj. ne moram da ga verglam pa da vraćam ključ na nulu pa da opet grejem pa opet verglam nego lepo pali na prvi sekund dva prvog verglanja. Nisam još stigao da odvojim kintu da sredim ali kad budem dopunio akumulator i sredio anlanser javiću ovde kakvo je stanje.

 

 

Edited by neshaoct
pismo Foruma

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/11/2018 at 11:45 PM, Slovak95 said:

Pozdrav svima. Presao sam sa Punta 1.9jtd na Stila 1.9 mjet 8v. U pitanju je 2005. Godiste. 

Problem je sledeci: prvo paljenje malo duze vergla, ne pretarano. Ali ne pali na pola kljuca sto bi se reklo. Bukvalno vergla sekund i sastavi. Posle toga svako sledece paljenje na pola kljuca ide. To se desava kada auto stoji duze od 2-3 sata i bez obzira na spolju temperaturu. Punto mi je palio na pola kljuca i posle dva tri dana stajanja. Da li je ovo indicija na neki problem ili jednostavno mjet tako radi? Probao sam dva akumulatora ista prica. Da znam sta me ceka na zimu...

Анлансер, по свој прилици. Али ако ти пали после секунде не знам баш да ли вреди давати 7-8-9 хиљада да га средиш. Ја сам морао да палим дуга светла пре него окренем кључ да га мало дрмне струја, па је палио тако као што ти описујеш на твом. А да нисам пали дуга светла претходно могао сам да верглам колко оћеш. Елем, сви моји проблеми решени су ремонтом анлансера. Мој Стило је МЈТ 2006 годиште.

Edited by Vojin99

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/11/2018 at 7:39 PM, vicent said:

Šta bi sa rešavanjem problema paljenja ? Jesi li nešto uradio ?

Јесам, ремонтовао анлансер, ништа друго. Пали на пола кључа.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...