Jump to content
FAS Goran
zlox

Fiat Stilo JTD / MJet - problem sa paljenjem

Recommended Posts

U Novom Sad radi jedan lik. Poslaću ti njegov broj na PP. 

Može da radi i sa sva četiri neispravna. Malo teže upali sad kad je hladno, a čim temperatura pređe u plus nema više problema :)

Sad ozbiljno. Može da radi i bez ta dva, ali nije dobro za cilindre. Pri startovanju motora u cilindrima se pojavljuje nafta koja nije uspela da se upali i ta nafta sapira ulje sa cilindara i dolazi do pojačanog habanja. To se dešava na kratko, ali svakako nije dobro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. Da iznesem i ja svoje iskustvo u vezi teskog ili nemoguceg paljenja na debelom minusu i prijavljivanju "Prehit fault" greske.

Do -10, -11 auto palio bez problema, cim temperatura padne nikako ili vrlo tesko, cak sam morao da servisiram alnaser.. Proveravao grejace, svi ispravni. Provrerim da li dolazi struja do one kutije gde se nalazi konektor iz kog zice idu prema grejacima, nema. Posumnjam na osigurace, proverim, sve u redu. Uz pomoc prirucnika koji ide uz auto otkrijem da je neko nekada lose postavio osigurac za ''grejac za predgrejavanje". Osigurac se nalazi kod akumulatora. Postavljen u f 05 umesto f 04. Inace osigurac je od 50a maxi. Prebacim osigurac gde treba ostavim auto napolju, van garaze te noci, ujutru dam kontakt, sacekam da se pogase sijalice, zaverglam, auto upalio kao na +30. Vise mi i ne prijavljuje "Prehit fault"  gresku nakon davanja kontakta.

Nadam se da ce ovo moje iskustvo nekome da pomogne.

Edited by stigor

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav, imam problem sa paljenjem, i treba mi pomoć, u pitanju je fiat stilo 1.9 jtd 85kw 2004 godište, naime, problem je prvo paljenje, gdje mu treba nekih 2, 3, 4 dobrog verglanja da upali, koliko sam ga prokužio, pali normalno kada je temperatura +5 i iznad +5, kada je temperatura ispod +5, dakle +4, +3, +2, +1, i ispod nule, nema šanse da upali normalno, tek nakon 2, 3, 4, verglanja, grijači zamjenjeni, akumulator nov, protokomjer nov, egr zatvoren, zamjenjen senzor položaja radilice nov,  pumpa visokog pritiska suha, pumpa goriva baca, kada verglam vidi se da baca dim na auspuh, da pojednostavim malo, auto mi je u garaži, gdje je temperatura normalna, upali normalno, odem na posao, ostavim auto, kada završim sa poslom nakon nekih 8,5h i krenem kući, auto upali nakon 2, 3 ,4 verglanja, dakle temperatura je oko 0. Svaka pomoć bi mi dobro došla, hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoces reci da verglas pp 4-5 puta ili ono da okrene motor 4-5kruga? :D
Kakvi su pritisci na pumpi, diznama? Uzubljenje? Kakav je alnaser?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, čitam malo ovu prepisku pa reko da se i ja požalim. Imam Stila MJT 1.9 8V, sa oko 195000 km, 2006. godiste, kupio prošle godine u avgustu, i od samog starta ima problemčić sa paljenjem. 

 

Nekad, doduše u poslednje vreme ređe, pali normalno posle prvog grejanja, odmah nakon što se lampice grejača ugase. Nekad vergla pa upali tek posle 4-5 verglanja ili uopšte ne upali, a ako ga dva puta grejem skoro pa uvek pali iz prve-druge. Ne javlja nikakve greske prilikom paljena, tj ako verglanje traje kratko, a ako ga forsiram sa verglanjem pocinje svasta nesto da se pali.

 

Bivši vlasnik mi reče da je verovatno akumulator slab, medjutim ja zamenih akumulator, nov FIAMM od 74 Ah, 680 A, proverih sve dal je lepo zategnuto, kod električara - ništa. Nisam nešto primetio da spoljnja temperatura mnogo utiče na paljenje. Evo danas na praktično 30 stepeni isto sam morao dvaput da ga grejem (stajao na parkingu dan dva). A kada je motor na radnoj temperaturi ili bar malo zagrejan, pali bez ikakvog problema iz prve.

 

Eto ako ima neko slično iskustvo, savet, unapred zahvaljujem.

 

Edited by Vojin99

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno nije do grejanja nego do goriva nesto, jer svaki put kad das kontakt krene da radi pumpa u rezervoaru pa ostalo redom sve. Probaj nekoliko puta da das kontakt za redom pa onda upali. Trebalo bi jos bolje ako ne i normalno da upali. Moguce je da negde uvlaci fals vazduh pa vrati gorivo u rezervoar, mozda ti je i pumpa oslabila
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru, pa ovaj on i pali bez problema kad dam kontakt dvaput za redom pre verglanja. A što se goriva tiče, sipam uglavnom na MOLu i to gledam da se ne spušta nivo  ispod četrvrtine rezervoara.

 

U svakom slučaju treba uskoro da ga gleda majstor Toma pa ću da javim šta kaže.

Edited by Vojin99

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj problemčić je dosta prisutan na tim motorima ili na tom godištu. I na stranim sajtovima se dosta pojavljuje.
Javi ako uspeš da rešiš .
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/1/2018 at 11:14 PM, Vojin99 said:
Hvala na odgovoru, pa ovaj on i pali bez problema kad dam kontakt dvaput za redom pre verglanja. A što se goriva tiče, sipam uglavnom na MOLu i to gledam da se ne spušta nivo  ispod četrvrtine rezervoara.
 
U svakom slučaju treba uskoro da ga gleda majstor Toma pa ću da javim šta kaže.

Šta bi sa rešavanjem problema paljenja ? Jesi li nešto uradio ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vicent  Slazem se da je prisutan problem, prvi put je reseno ciscenjem: sita pumpe,reg.pritiska goriva i MAP-a.

Sledeci put je u pitanju bio filter goriva.Oba puta je hladan palio ok ali mlak jedva i sa oblakom dima,menjao sam i grejace i akomulator,pomoglo je ali nije bilo resenje problema.

Obavezno i pre svega,kontrola i remont alnasera!!!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo se ponaša kao kod Vojin99.

 

Sve je urađeno od nabrojanog, greške nema a auto pali iz 2-3 alnasovanja kada je hladan. Kasnije, u toku dana, pali na pola ključa. Sada su i dizne dovedene na fabrička podešavanja pa ćemo videti.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sve na meru, sve kako treba.
Nemam pojma više šta da gledam.
Pomišljam da nije neki ventil blago iskrivljen (nekad bio loše uzubljen). Nemam pojma šta više da gledam.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj Mićo ne zajebavaj me.
Od rezervoara, preko filtera, pumpe VP, common-raila,senzora pritiska, anlasera, dizni, grejača, struje, sve detaljno pročešljano.
Popizdeo sam.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima neka glupost sigurno :D
A egr? Bila je prica da oce on da pravi problem pri paljenju, dal je istina ne znam
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fizički očišćen i softverski zatvoren.
Nisam narcis ali mnogo znam.
E sad više ništa ne znam !
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...