Bingodalton 736 Posted August 22, 2016 Proveri ti alternator. A ako nije to, moze biti pumpa. Tako je drugar imao problem na Alfi. Prvo paljenje tesko, zimi skoro nemoguce, kad je ugrejan pali. Bio ubedjen da je aku, jer se desi da na kablove upali, a zapravo ga toliko isprazni dok ugreje pumpu da taman upali na kablove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandar984 0 Posted August 22, 2016 @Bingodalton proveren pre par meseci, sve ok bilo. Jos kad sam ga uzeo u februaru, palio je ok. I bio je dva puta kod bugarskog i neke su stvari odradjene ali ni reci o pumpi i alternatoru. Grejac mi jedan ne radi, mozda to? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted August 22, 2016 Ma kakav grejac. Pali on isto bez svih grejaca. Pogledaj alnaser, mozda on zateze, slabo vrti Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandar984 0 Posted August 22, 2016 Fala @MS PK Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 22, 2016 15 hours ago, aleksandar984 said: E da i nemam poklopac koji pokriva aku i osiguracku tablu. Obavezno uzimaj na nekom otpadu. Nije jeftino, ali baš zato što je veoma koristan, faktički neophodan i ima malo jaču cenu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandar984 0 Posted August 23, 2016 Hvala @neshaoct o kojoj ceni je rec posto kazes da je jaca? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 23, 2016 @aleksandar984 Koliko se sećam, obično po otpadima traže 40-50 evra za tu plastiku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandar984 0 Posted August 23, 2016 Au, jaka cena @neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milovan Lakicevic 11 0 Posted October 6, 2016 (edited) Dobar dan, nov sam na forumu. Vozim fiat stilo 1.9 jtd imam problema sa paljenjem. Poslednjih 20dana je palio, ali sve teze i teze. Na kraju nije upalio, nego sam na gurku to uradio. Cim se ohladi motor neki put upali na dugo verglanje. Kazu mi da moze da bude senzor bregaste. Ako neko ima iskustvo s tim, da li moze da mi pomogne. Hvala Edited October 6, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaliborLazarevic 4 Posted October 6, 2016 Pozdrav,moze biti svasta,dok se ne stavi na dijagnostiku ne moze se znati. Ako je akumulator dobar,ovako iz price tvoje moze biti do senzora radilice(kad je vruc nece da pali a posle sve teze i tezet i na kraju nikako)ili do senzora bregaste. Ako si radio primer veliki servis pre tih tako reci 20-tak dana onda je moguce on. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 6, 2016 @Milovan Lakicevic 11 Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandar984 0 Posted December 16, 2016 Juce odradio alnaser, pali kao bomba, a ne radi ni jedan grejac, a osecaj je kao da palim auto na struju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NSTime 0 Posted December 18, 2016 (edited) Pozdrav ljudi. Jutros pokušam da upalim auto (auto iz mog profila), zavergla, upali i odmah se ugasi. Na moje iznenađenje nakon sto sam vratio ključ u kontakt polozaj cuo sam krljanje u predelu rezervoara gde je nekada bilo tiho zujanje. Da li je u pitanju grgoljanje pumpe u rezervoaru usled gustog dizela na niskim temperaturama (jutros bilo -5C) ili je pumpa bacila kašiku? U slucaju menjanja pumpe, interesuje me koliko kosta, gde najbolje da je kupim u NS i da li mogu sam da je promenim? Edited December 18, 2016 by NSTime Quote Share this post Link to post Share on other sites
mwolf 1 Posted December 18, 2016 A koje gorivo si sipao ? i gde? Quote Share this post Link to post Share on other sites
NSTime 0 Posted December 18, 2016 Sipao sam NIS eurodizel, oko 45 litara, 21. novembra. Po tabli ostalo nešto manje od pola. Jel moguće da gorivo bilo bez aditiva za niske temperature? Mada je bilo hladnih dana nakon pre. Jedina razlika što je bilo biše goriva u rezervoaru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mwolf 1 Posted December 18, 2016 Ne bi trebao da zbog tog goriva imaš problema, doduše ja sipam Ultra D ili G Drive, možda su grejači ? bem li ga. Ovo za gorivo sam te pitao jer znam par ljudi koji su sipali na MOL pumpama pa su imali problem sličan tvom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NSTime 0 Posted December 18, 2016 (edited) Evo LINK ka 3gp fajlu zvuka pumpe kada dam kontakt. Telefon kojim sam snimao je bio odmah iznad plastičnog poklopca ispod kojeg se nalazi pumpa, pa je zvuk malo jači (u prevodu stišajte zvučnike). Znači pumpa krči, krlja, melje i to pošteno. Edited December 18, 2016 by NSTime Quote Share this post Link to post Share on other sites
NSTime 0 Posted December 20, 2016 Da se nadovežem na post iznad. Danas mi je matori trknuo do pumpe i sipao 10l Ultra D kanister. Držao sam gorivo pored peći neko vreme i nakon togao otišao da sipam u auto. Nasuo sam oko 6l kada je gorivo krenulo da preliva iz čepa rezervoara, bez obzira što je po pokazivaču bilo nešto manje od pola rezervoara. Nakon par sekundi nivo goriva je pao i čulo se klokotanje i grgoljanje dobrih 10ak sekundi. Nakon toga sam mogao da natočim ostatak goriva. Posle svega sam pokušao da upalim auto, pumpa se normalno oglasila (samo tiho zujanje) i auto je upalio iz prve. Ostavio sam auto da radi jedno vreme u leru i za to vreme, po tabli, nivo goriva u rezervoaru je porastao skoro za jednu crticu. Meni se sve čini da je gorivo bilo smrzlo, ugrejano gorivo iz kante je oslobodilo pumpu a gorivo iz povratnog voda otopilo ostatak parafina, što je na kraju povećalo nivo goriva u rezervoaru. Ono što me interesuje je lampica Check Engine koja mi se upalila na tabli. Nakon što mi se auto ugrejao otišao sam do pumpe, nasuo još 15l Ultra D i vratio se kući. Lampica je sve vreme bila uključena ali je auto normalno primao gas, i ponašao se kao da je sve OK. Dva sata nakon što sam došao kući ponovo sam pokušao da upalim auto, auto je startovao najnormalnije ali na moje iznenađenje žuta lampica Check Engine se isključila i ostala isključena. Jel bi znao neko o čemu je ovde reč? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted December 20, 2016 Kad se ugasio, prihavio je gresku u kompjuteru. Kad si ga upalio sledeci put , sve je "bilo normalno" i posle par takvih paljenja on sam sklanja gresku. Greska jos stoji u memoriji gresaka, tako da mozes da vidis dihagnostikom u cemu je bio problem prvi put. Lici na smrzavanje goriva ali ce se pre smrznuti u filteru i crevu nego u rezervoaru, mada ni najgori Ed nebi smeo ni da oseti tu temp. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NSTime 0 Posted December 23, 2016 (edited) Dijagnostika je na kraju pokazala da je zapamćena greška bila visok pritisak u razvodnoj grani. Kaže above upper limmit. Da li gorivo može biti uzrok? Edited December 23, 2016 by NSTime Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandar984 0 Posted January 11, 2017 Dosli na red grejaci da se zamene, dva ne mogu da se izvade. Koja je gimanstika u pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted January 11, 2017 Ne mogu da se odviju ili se zalomili? Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandar984 0 Posted January 11, 2017 @MS PK nemam punu informaciju od majstora iako me upozorio da moze doci do toga, a procitah ovde da se spominje otvaranje glave, pa da li je neizbezno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 11, 2017 Nije, samo moraš oterati auto kod nekog ko se bavi vađenjem zalomljenih grejača... @Dezurni ti može reći gde... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted January 11, 2017 Proveri info da li su zalomljeni ili se majstor plaši da će doći do toga. Ako su već slomljeni spremi 100€ za vađenje dva komada bez skidanje glave. Quote Share this post Link to post Share on other sites