Jump to content
FAS Goran
zlox

Fiat Stilo JTD / MJet - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Proveri ti alternator. A ako nije to, moze biti pumpa. Tako je drugar imao problem na Alfi. Prvo paljenje tesko, zimi skoro nemoguce, kad je ugrejan pali. Bio ubedjen da je aku, jer se desi da na kablove upali, a zapravo ga toliko isprazni dok ugreje pumpu da taman upali na kablove.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bingodalton proveren pre par meseci, sve ok bilo. Jos kad sam ga uzeo u februaru, palio je ok. I bio je dva puta kod bugarskog i neke su stvari odradjene ali ni reci o pumpi i alternatoru. Grejac mi jedan ne radi, mozda to?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kakav grejac. Pali on isto bez svih grejaca. Pogledaj alnaser, mozda on zateze, slabo vrti

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, aleksandar984 said:

E da i nemam poklopac koji pokriva aku i osiguracku tablu.

 

Obavezno uzimaj na nekom otpadu. Nije jeftino, ali baš zato što je veoma koristan, faktički neophodan i ima malo jaču cenu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar dan, nov sam na forumu. Vozim fiat stilo 1.9 jtd imam problema sa paljenjem. Poslednjih 20dana je palio, ali sve teze i teze. Na kraju nije upalio, nego sam na gurku to uradio. Cim se ohladi motor neki put upali na dugo verglanje. Kazu mi da moze da bude senzor bregaste. Ako neko ima iskustvo s tim, da li moze da mi pomogne. Hvala :)

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,moze biti svasta,dok se ne stavi na dijagnostiku ne moze se znati.

Ako je akumulator dobar,ovako iz price tvoje moze biti do senzora radilice(kad je vruc nece da pali  a posle sve teze i tezet i na kraju nikako)ili do senzora bregaste.

Ako si radio primer veliki servis pre tih tako reci 20-tak dana onda je moguce on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi. Jutros pokušam da upalim auto (auto iz mog profila), zavergla, upali i odmah se ugasi. Na moje iznenađenje nakon sto sam vratio ključ u kontakt polozaj cuo sam krljanje u predelu rezervoara gde je nekada bilo tiho zujanje. Da li je u pitanju grgoljanje pumpe u rezervoaru usled gustog dizela na niskim temperaturama (jutros bilo -5C) ili je pumpa bacila kašiku? 

 

U slucaju menjanja pumpe, interesuje me koliko kosta, gde najbolje da je kupim u NS i da li mogu sam da je promenim?

Edited by NSTime

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sipao sam NIS eurodizel, oko 45 litara, 21. novembra. Po tabli ostalo nešto manje od pola. Jel moguće da gorivo bilo bez aditiva za niske temperature? Mada je bilo hladnih dana nakon pre. Jedina razlika što je bilo biše goriva u rezervoaru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi trebao da zbog tog goriva imaš problema, doduše ja sipam Ultra D ili G Drive, 

možda su grejači ? bem li ga. 

Ovo za gorivo sam te pitao jer znam par ljudi koji su sipali na MOL  pumpama pa su imali problem sličan tvom.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo LINK ka 3gp fajlu zvuka pumpe kada dam kontakt. Telefon kojim sam snimao je bio odmah iznad plastičnog poklopca ispod kojeg se nalazi pumpa, pa je zvuk malo jači (u prevodu stišajte zvučnike). Znači pumpa krči, krlja, melje i to pošteno.

Edited by NSTime

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se nadovežem na post iznad. Danas mi je matori trknuo do pumpe i sipao 10l Ultra D kanister. Držao sam gorivo pored peći neko vreme i nakon togao otišao da sipam u auto. Nasuo sam oko 6l kada je gorivo krenulo da preliva iz čepa rezervoara, bez obzira što je po pokazivaču bilo nešto manje od pola rezervoara. Nakon par sekundi nivo goriva je pao i čulo se klokotanje i grgoljanje dobrih 10ak sekundi. Nakon toga sam mogao da natočim ostatak goriva. Posle svega sam pokušao da upalim auto, pumpa se normalno oglasila (samo tiho zujanje) i auto je upalio iz prve. Ostavio sam auto da radi jedno vreme u leru i za to vreme, po tabli, nivo goriva u rezervoaru je porastao skoro za jednu crticu. Meni se sve čini da je gorivo bilo smrzlo, ugrejano gorivo iz kante je oslobodilo pumpu a gorivo iz povratnog voda otopilo ostatak parafina, što je na kraju povećalo nivo goriva u rezervoaru.

 

Ono što me interesuje je lampica Check Engine koja mi se upalila na tabli. Nakon što mi se auto ugrejao otišao sam do pumpe, nasuo još 15l Ultra D i vratio se kući. Lampica je sve vreme bila uključena ali je auto normalno primao gas, i ponašao se kao da je sve OK. Dva sata nakon što sam došao kući ponovo sam pokušao da upalim auto, auto je startovao najnormalnije ali na moje iznenađenje žuta lampica Check Engine se isključila i ostala isključena. Jel bi znao neko o čemu je ovde reč?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad se ugasio, prihavio je gresku u kompjuteru. Kad si ga upalio sledeci put , sve je "bilo normalno" i posle par takvih paljenja on sam sklanja gresku. Greska jos stoji u memoriji gresaka, tako da mozes da vidis dihagnostikom u cemu je bio problem prvi put. Lici na smrzavanje goriva ali ce se pre smrznuti u filteru i crevu nego u rezervoaru, mada ni najgori Ed nebi smeo ni da oseti tu temp. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dijagnostika je na kraju pokazala da je zapamćena greška bila visok pritisak u razvodnoj grani. Kaže above upper limmit. Da li gorivo može biti uzrok?

Edited by NSTime

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MS PK nemam punu informaciju od majstora iako me upozorio da moze doci do toga, a procitah ovde da se spominje otvaranje glave, pa da li je neizbezno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri info da li su zalomljeni ili se majstor plaši da će doći do toga. Ako su već slomljeni spremi 100€ za vađenje dva komada bez skidanje glave. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...