Jump to content
FAS Goran
zlox

Fiat Stilo JTD / MJet - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Kod njih kada stavljaš punjač za mobilni u upaljač motor mora napolje.  :laughing:  :laughing:  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl: Otprilike tako nešto. Čuo sam jednom od nekog da su mu toliko puta skidali motor da su zeznuli navoje, ali sam tada mislio da je šala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh ovako od nedavno posjedujem fiat stilo 1.9 JTD 2005g. Ii primjetio sam cak i ljeti da mi vergla ne nesto previse ali okrene 2-3x ..nakon zamjene grijaca sada pred zimu mislio sam to je to medjutim i dalje vergla, tesko skroz pali, jedva sastavi.. Snage akumulator ima koliko god puta zaverglam vergla super svaki put.. Moram ga tako drzati preko 6-7 sec verglanja da bi sastavio i onda mi baci jako puno dima.Ako imate neke pretpostavke volio bi cuti od iskusnih.hvala unaprijed !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa posto i leti pali teze iskljucio bih grejace kao razlog ali nije lose proveriti da liu opste pale,kao razlog gledao bih sistem za gorivo tj pritisak u sistemu,egr ventil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa crni dim je zato sto nabije mnogo goriva u cilindar pa nemoze da postigne sve da sagori.

Da nezatvara dobro ili nefunkcionise kako treba,hoce da pravi problem,ja bih ipak ispitao pritisak goriva pri verglanju,i da liregulator pritiska otvara i koliko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zvuk nije nista specificnan, radi normalno kao hladan, aa da limoze biti do goriva? neko mi je spomenuo da mozda ne moze povuci gorivo u sistem pa zato vergla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je slucaj kod starijih dizela da ne mogu da povucu gorivo ali ne i kod novijih motora,pa vise ce da bude crn nego siv i da smrdi na nesagoreli dizel.
Zatvori egr ventil fizicki,imas kako se to radi,i neka ti neko izmeri pritisak pumpe iz rezervoara i pritisak u radu i rad regulatora pritiska na pumpi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa smrdi li?Pa smrdi zato sto ubaci gorivo koje nije zapaljeno i kad upali onda ne moze da postigne da ga sagori i otuda smrad jer ga izbaci na izduv.

A ako nema dovoljan pritisak u sistemu za napajanje onda nece ili teze upali dok nestvori pritisak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam siguran za taj smrad, moracu da provjerim..ako bude to sta bi trebalo raditi?

Ali napominjem jos da svako sljedece paljenje ide duplo bolje i bez dima(vrlo malo).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem na stilu jtd 59kw nece da upali ima dovod goriva na dijagnostici pokazuje map senzor i protokomer ima li neko predstavu sta moze da bude? poz

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ rama

 

Otkaci jedno i drugo,zatvori egr ventil pa probaj? Od kada je problem da li su bili neki simptomi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako čudan problem,barem za mene

Sasvim normalno odem na posao, i najzad da krenem kući a on vergla ali ne startuje, goriva ima juče sipao, prikazivao mi ulje svi kružići, iako uglavnom  fali 2 kružića do maximuma, proverim ja ipak ulje, sve je ok. skinem klemu rekoh ajde od vrućine možda nešto senzor neki ... pa se uključila neka blokada, otkud znam.

Na kraju došao Šurak i odšlepao me do ispred zgrade sa svojim opelom koji je sve više nego ispravan u odnosu na moj (od sramote sam propao u zemlju).

Malopre siđem, pokušam i ništa neće ..., odvrnem ja čep od ulja, pa ga odmah zavrnem, Vratim pre toga sve kako treba, dotegnem klemu, poklopac od akumukatora.

Sednem naštelujem sat, datum i sve ostalo ponovo i kažem sebi ajde pomozi bože da probam još jednom. i on upali ...

I tako probam još par puta i upali svaki put, napravim mali krug po naselju, parkiram i probam ponovo. i Sve je ok, upalio.

 

E sad me obuzeo neki polustrah, šta bi moglo da bude ... ne mogu samo tako da ga vozim može opet da se desi, ili ne daj bože supruzi ...

 

Naravno moj majstor je trenutno negde na odmoru ... jer sam pokušao da ga zovem ... a nema mu ni kola, otšao čovek da se odmori :), marfijev zakon

 

E sad ako neko ima neku ideju šta bi moglo da bude ili mu se isto dešavalo ... 

 

hvala unapred

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko dugo si bio na poslu? :) Bez zezanja, bitno je da li je auto zagrejan kada pališ.

Zvuči kao senzor položaja radilice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa na Parkingu je bio skoro 8 i po sati, esad na suncu je bio barem 4-5 sati jbg nisam ga parkirao da bude non stop u hladu ..., ali sigurno je bio u hladu zadnjih sat, sat i po

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...