vicent 1261 Posted August 24, 2014 Pa lakše mi tako, da se ne saginjem! Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted August 25, 2014 Hahahah verovatno se tako pravdaju i vlasnici A klase Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 25, 2014 Kod njih kada stavljaš punjač za mobilni u upaljač motor mora napolje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted August 25, 2014 Otprilike tako nešto. Čuo sam jednom od nekog da su mu toliko puta skidali motor da su zeznuli navoje, ali sam tada mislio da je šala Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted August 25, 2014 Nije sala, teska zajebancija oko A klase. A delovi skupi u pm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
elmo96fiat 0 Posted January 9, 2015 Eh ovako od nedavno posjedujem fiat stilo 1.9 JTD 2005g. Ii primjetio sam cak i ljeti da mi vergla ne nesto previse ali okrene 2-3x ..nakon zamjene grijaca sada pred zimu mislio sam to je to medjutim i dalje vergla, tesko skroz pali, jedva sastavi.. Snage akumulator ima koliko god puta zaverglam vergla super svaki put.. Moram ga tako drzati preko 6-7 sec verglanja da bi sastavio i onda mi baci jako puno dima.Ako imate neke pretpostavke volio bi cuti od iskusnih.hvala unaprijed ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted January 9, 2015 Pa posto i leti pali teze iskljucio bih grejace kao razlog ali nije lose proveriti da liu opste pale,kao razlog gledao bih sistem za gorivo tj pritisak u sistemu,egr ventil. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted January 9, 2015 Kakav je zvuk prvih par sekundi kad upali sad po zimi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted January 9, 2015 A dizne? Nekako mi je to prva asocijacija ako zadimi pri paljenju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
elmo96fiat 0 Posted January 9, 2015 Egr..? Kako bi on mogao praviti problem, bas sam ga cistio pre nekih 2mjeseca.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted January 9, 2015 Pa crni dim je zato sto nabije mnogo goriva u cilindar pa nemoze da postigne sve da sagori. Da nezatvara dobro ili nefunkcionise kako treba,hoce da pravi problem,ja bih ipak ispitao pritisak goriva pri verglanju,i da liregulator pritiska otvara i koliko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
elmo96fiat 0 Posted January 9, 2015 zvuk nije nista specificnan, radi normalno kao hladan, aa da limoze biti do goriva? neko mi je spomenuo da mozda ne moze povuci gorivo u sistem pa zato vergla? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted January 9, 2015 Nije napisao da je crni dim. A nešto mi se javlja da je svetlo sivkast... Quote Share this post Link to post Share on other sites
elmo96fiat 0 Posted January 9, 2015 Paa i nije bukvalno crn, ali nije ni sivkast, dim kao kad ga malo jace pricepim, vuce na crno najvise. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted January 9, 2015 To je slucaj kod starijih dizela da ne mogu da povucu gorivo ali ne i kod novijih motora,pa vise ce da bude crn nego siv i da smrdi na nesagoreli dizel.Zatvori egr ventil fizicki,imas kako se to radi,i neka ti neko izmeri pritisak pumpe iz rezervoara i pritisak u radu i rad regulatora pritiska na pumpi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
elmo96fiat 0 Posted January 9, 2015 Sto znaci ako tako smrdii..? Do cega bi moglo biti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted January 9, 2015 Pa smrdi li?Pa smrdi zato sto ubaci gorivo koje nije zapaljeno i kad upali onda ne moze da postigne da ga sagori i otuda smrad jer ga izbaci na izduv. A ako nema dovoljan pritisak u sistemu za napajanje onda nece ili teze upali dok nestvori pritisak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
elmo96fiat 0 Posted January 9, 2015 Nisam siguran za taj smrad, moracu da provjerim..ako bude to sta bi trebalo raditi?Ali napominjem jos da svako sljedece paljenje ide duplo bolje i bez dima(vrlo malo). Quote Share this post Link to post Share on other sites
rama 0 Posted January 9, 2015 (edited) Imam problem na stilu jtd 59kw nece da upali ima dovod goriva na dijagnostici pokazuje map senzor i protokomer ima li neko predstavu sta moze da bude? poz Edited January 10, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted January 9, 2015 @ elmo96fiat Prvo i najbitnije nisi odradio a to je dijagnostika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted January 10, 2015 @ rama Otkaci jedno i drugo,zatvori egr ventil pa probaj? Od kada je problem da li su bili neki simptomi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mwolf 1 Posted August 7, 2015 (edited) Jako čudan problem,barem za meneSasvim normalno odem na posao, i najzad da krenem kući a on vergla ali ne startuje, goriva ima juče sipao, prikazivao mi ulje svi kružići, iako uglavnom fali 2 kružića do maximuma, proverim ja ipak ulje, sve je ok. skinem klemu rekoh ajde od vrućine možda nešto senzor neki ... pa se uključila neka blokada, otkud znam.Na kraju došao Šurak i odšlepao me do ispred zgrade sa svojim opelom koji je sve više nego ispravan u odnosu na moj (od sramote sam propao u zemlju).Malopre siđem, pokušam i ništa neće ..., odvrnem ja čep od ulja, pa ga odmah zavrnem, Vratim pre toga sve kako treba, dotegnem klemu, poklopac od akumukatora.Sednem naštelujem sat, datum i sve ostalo ponovo i kažem sebi ajde pomozi bože da probam još jednom. i on upali ...I tako probam još par puta i upali svaki put, napravim mali krug po naselju, parkiram i probam ponovo. i Sve je ok, upalio. E sad me obuzeo neki polustrah, šta bi moglo da bude ... ne mogu samo tako da ga vozim može opet da se desi, ili ne daj bože supruzi ... Naravno moj majstor je trenutno negde na odmoru ... jer sam pokušao da ga zovem ... a nema mu ni kola, otšao čovek da se odmori , marfijev zakon E sad ako neko ima neku ideju šta bi moglo da bude ili mu se isto dešavalo ... hvala unapred Edited August 10, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted August 7, 2015 Koliko dugo si bio na poslu? Bez zezanja, bitno je da li je auto zagrejan kada pališ.Zvuči kao senzor položaja radilice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mwolf 1 Posted August 7, 2015 Pa na Parkingu je bio skoro 8 i po sati, esad na suncu je bio barem 4-5 sati jbg nisam ga parkirao da bude non stop u hladu ..., ali sigurno je bio u hladu zadnjih sat, sat i po Quote Share this post Link to post Share on other sites