Jump to content
FAS Euroauto Goran
grki

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - sija check engine lampica

Recommended Posts

11 minutes ago, petarcirjanic said:

Greška u vezi ubrizgavanja,šta kažu ostali parametri,šta se dešava jel neki problem ili si si čisto iz radoznalosti kačio?

Pa upalila se lampica check engine. Vozio sam ga u dva ovlascena servisa. Posledji mi je dao neke preporuke kako da vozim auto

(da se ne ponavljam, opisao sam problem u postovima gore), to je radilo neko vreme. Zatim se ponovo upalila lampica. Onda sam otisao do prijatelja koji ima OBD i procitali smo koja je greska. Pretpostavljam (posto imam fabricki plin) da je u pitanju problem sa plinom. Pojavio se kad sam ga vozio na plin i to uvek kad stojim. Nikad se nije pojavila u voznji. Da ne sija lampica verovatno nista ne bih ni primetio dok vozim, doduse, kad stojim ponekad se oseti da ne radi ravnomerno.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno je problem sa plinskom smesom,zato ti prijavljuje grešku na leru ,tada ecu uzima parametre sa LS.Moraš kod plinadzije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/11/2018 at 3:53 PM, petarcirjanic said:

Verovatno je problem sa plinskom smesom,zato ti prijavljuje grešku na leru ,tada ecu uzima parametre sa LS.Moraš kod plinadzije.

Tačno.

Rešio sam problem. Posle  2 ovlašćena servisa, tek kad sam otišao kod plindžija i kad su pregledali auto, golim okom se videlo da je potrebno da se odradi remont ili zamena isparivača za plin. Naravno, pošto mi nisu u 2 ovlašćena servisa u koja sam išao godinama, sem uzimanja para, dali predlog za zamenu ili čišćenje istog, na kraju sam morao da zamenim i plinke dizne.  Tek kad sam se raspitao rečeno mi je da se remont ili zamena radi od 60.000 do 100.000 km isparivača. Moj nije pipan.. a redovno svake godine sam išao u ovlašćene servise, platio pregled i sve što treba da ne bih došao u ovu situaciju. 

Sad više nema greške, ni trzavica ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

imam pa recimo problem koji mi se desava sa vremena na vreme pa ako neko ima ikakvu ideju ,molim vas delite :)

 

Kod duzih putovanja(300+ km) mi se po pravilu javlja zuta lampica za motor i isto po pravilu temperatura motora padne na 0 ,a onda posle toga varira i temperatura od 0 do normale a i lampica se pali i gasi. Nekada se ugasi ako malo "odmorim" motor a nekada i ne. 

 

Neka ideja ? Hvala :)

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@haos_011

 

Meni se to desilo zimus na Puntu 1.2 i to baš na daleki put. Živ sam se odseko
Stanem malo ohladim ga, i sve bude u redu. Posle neko vreme, opet žuta i temperatura pada. Kada sam se već osilio, i video da neće da me izda, podigo sam haubu i malo cimao džek od sonde temperature motora. Mislim da sam ga izvadio/vratio i više mi se to nije ponovilo. Nalazi se negde sa gornje strane motora, negde u pravcu volana. Prodrmaj ga malo i rešićeš problem.

 

 

Edited by neshaoct
dodao tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Termostat/senzor temperature i kablove/konektore/osigurace istog proveri za pocetak. Drugo, baci na dijagnostiku.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto 2 1.2 8v 2001.god.

Vozim autoputem 120-130km/h I pocne da blinka check engine lampica.

Motor radi sasvim normalno, da sam vozio danju ne bih ni primetio da se upalila lampica,

posto je bila noc video sam je ali po radu motora nista ne bih primetio.

Smanjim brzinu na oko 100 I lampica se ugasi.

Ponovo povecam brzinu i eto je, smanjim nje nema, I tako jedno desetak puta, posle je prestala i nije se vise palila.

Od tada je proslo jedno 2 nedelje i nije se vise palila mada sam vozio samo po gradu, znaci manja brzina.

MES kaze error P0300 (generic).

Svecice su nove NGK, kablovi su mi stariji, jedno 40k sam presao sa njima, akumulator nov Exide.

Za desetak dana idem na put, sta da preduzmem da me ne bi nesto slucajno zezao, kablove cu promeniti svakako.

Ne znam sta drugo, auto pali, radi, vuce sasvim normalno, al opet nisam miran zbog puta koji me ceka…

 

IMAG3730.thumb.jpg.dd3a94253603c38295521d9d896422cf.jpg

IMAG3731.thumb.jpg.e8019f77e7d982b619b9c50d44d14751.jpg

IMAG3732.thumb.jpg.6efddf51e9a394d5330868e6de47bcb9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani imam problem sa lampicom ubrizgavanja na Fiat Puntu 1.2, sx. 

2002 god. 

Sto sam primjetila temperaturu osipanja tekucine nakon sto sam sat i po vozio, bit ce na prvom zadatku crtici od nule i odjednom padne na nulu. Motor (lampica za ubrizgavanje svijetli). Ne gubi na snazi. Normalno radijski motor, ne trese se, ne gusi se. 

ugasim i opet upalim kazaljka na nepristojno opet u normali bude (prva zadebljana crtica od nule) i tako stoji. Ali lampica ubrizgavanja i dalje svijetli. Normalno grije u autu. Vode (antifriza -25) u hladnjaku ima na maksimumu ali je mirisa voda i smede mrvice (ko ostro brasno) da li tko može dati svijet. hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala.  Primijetih samo na duzoj voznji se pali lampica ubrizgavanja, na kracim sve ok. 

Samo ga kupila i odmah krstenje. sr...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uglavnom  ,,s,". Imala fiata al bio karambol , kocnice uzas ,motor ok, sad uzmem ne karambol Fiata drugo zeza ,sreco ima li te igdje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovdje vise nikog nema?? 

Grrrr. Senzor temperature na dijagnostiki pokazalo.Danas napravljeno 200km nije se upalila  a vec kupljen senzor . I ko je sad lud ja il auto? Molim ako tko zna da mi objasni sto se dogodilo. 200kn + ( majstor)ode a on ne svijetli vise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BubiFiat 1.2sx

 

Pa, šta da se piše kada se ništa novo nije dogodilo? :D 

Check Engine lampica (''lampica ubrizgavanja'') se pali iz 1001 mogućeg razloga (bukvalno), i mora se povezati na dijagnostiku da se vidi koji je od tih 1001. Simptomi problema mogu da ukažu, dijagnostika pokaže. Kod tvog auta je pokazala šta je u pitanju. Menjaj jer će opet zezati...nije se samo popravilo. :) Može da se dogodi da malo radi, malo ne - sve dok ne rikne skroz. 

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, neshaoct said:

@BubiFiat 1.2sx

 

Pa, šta da se piše kada se ništa novo nije dogodilo? :D 

Check Engine lampica (''lampica ubrizgavanja'') se pali iz 1001 mogućeg razloga (bukvalno), i mora se povezati na dijagnostiku da se vidi koji je od tih 1001. Simptomi problema mogu da ukažu, dijagnostika pokaže. Kod tvog auta je pokazala šta je u pitanju. Menjaj jer će opet zezati...nije se samo popravilo. :) Može da se dogodi da malo radi, malo ne - sve dok ne rikne skroz. 

 

 

Da istina . Hvala :stuart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je počeo malo da se guši pri naglom dodavanju gasa i većim usponima. Kad sam izašao na autoput baš sam ga dobro razvukao i taj problem je nestao ali se upalila check engine lampica. I ranije se palila, tj blinkala ali sad se ne gasi.

MES kaže greška P0420-Catalyser 1. Grešku sam obrisao ali se ponovo upalila kada sam izašao na autoput i vozio 120-130 neko vreme, po gradu se ne pali (pri manjoj brzini).

Inače auto sasvim normalno radi, pali, vuče, nikakvih problema nema, potrošnja normalna.

Šta može biti, katalizator, lambda sonde?

Majstor mi kaže, ne diraj ništa, loše gorivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/14/2020 at 3:11 PM, snebojsa said:

Auto je počeo malo da se guši pri naglom dodavanju gasa i većim usponima. Kad sam izašao na autoput baš sam ga dobro razvukao i taj problem je nestao ali se upalila check engine lampica. I ranije se palila, tj blinkala ali sad se ne gasi.

MES kaže greška P0420-Catalyser 1. Grešku sam obrisao ali se ponovo upalila kada sam izašao na autoput i vozio 120-130 neko vreme, po gradu se ne pali (pri manjoj brzini).

Inače auto sasvim normalno radi, pali, vuče, nikakvih problema nema, potrošnja normalna.

Šta može biti, katalizator, lambda sonde?

Majstor mi kaže, ne diraj ništa, loše gorivo.

Meni se slično desilo prije par dana, sa 100 brzina pala na 60 na autoputu , lampica check engine se upalila. 

S tim da sam juce promjenila filter ulja i filter zraka . Nije svijetlila.

Veceras napravila 140km opet svijetli temperatura na nulu pala. Zovem majstora nije u radioni. Tek sutra a sutra ujutro na posao moram .  @snebojsa šta je bilo na kraju kod tebe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je bila gornja sonda, njenom zamenom je problem nestao.

Ali ja nisam imao simptome kao ti, kažeš opada brzina i temperatura.

Kod mene je bilo neravnomerno ubrzavanje, seckanje se tada dešavalo, ali bez drugih tvojih simptoma.

Najbolje majstor da pogleda i vidi koja je greška u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...