despot83 0 Posted April 13, 2013 (edited) imam problem sa puntom. pre dva dana se ugasio i nije imalo sanse upaliti ga. okacili dijagnostiku i kaze sledece. imobilajzer, can linija iskljucena kod 1601 i lambda sonda. akali se sa njim ceo dan i nista. juce ujutro seo u auto. probam da upalim. on malo teze,ali upali. svetli lampa engine chek.izbacuje garez i benzin na auspuh. sastavio rad. ali greske brisemo a one se vracaju. auto slabije ide. sta da mu radim?zna li neko? ljudi pomagajte. Edited April 14, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladacile 0 Posted April 13, 2013 proveri pumpu za gorivo, bobina Quote Share this post Link to post Share on other sites
despot83 0 Posted April 13, 2013 (edited) pumpa radibobina nije bacala struju ni na jednu svecicukako sad radi?sta je greska 1601 kaze neispravno ozicenjeozicenje cega? da li to moze biti uzrok gasnja Edited April 13, 2013 by despot83 Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjanc 0 Posted June 26, 2013 (edited) Upalila mi se zuta sijalica u obliku motora na instrument tabli! Mislim da ona oznacava da nesto sa smesom nije u redu, t.j. da motor ne radi kako treba... Sija mi ceo dan dok sam vozio pa me zanima da li nesto mogu dodatno da shebem ako tako budem vozio? Da li neko zna sta znaci ova lampica, kako da resim problem i gde ima neki jeftin a dobar dijagnosticar u Beogradu da mi kaze sta je sa autom? U pitanju je PUNTO mk2a 1.2 8 ventila. Unapred hvala prijatelji. Edited June 29, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 225 Posted June 26, 2013 dosta se pisalo na tu temu, uglavnom ta sijalica se pali za milion stvari. Moguce da je sitnica neka. Bez dijagnostike je to samo igra pogadjanja. Dijagnostiku radi samo na examineru, recimo od majstora tu su miki ili goran, zavisi dal ti je blize rakovica ili altina.... aj pa javi sta je bilo i srecno Quote Share this post Link to post Share on other sites
n3nE 1 Posted September 3, 2013 Imam Punto mk2 1.2 8v, skinut mi je katalizator. Imam problem sa Check Engine lampicom, ugasim je dijagnostikom ali posle 100tinak predjenih kilometara mi se ponovo pali. Citao sam po netu i forumu svasta o toj greski, spominju razne emulatore za sondu, distancere, ali ne vidim konkretno da je neko uradio to i da nema vise problem sa tim. Da li bi neko mogao da napise konkretno resenje za taj problem? Mislim da bi mnogi ljudi bili veoma zahvalni. Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mehi_hgt 9 Posted September 5, 2013 ja sam imao taj problem cesto se palila ista ta lampica i gasila u servisu pregledali sve uredu problem je bio u kvalitetu goriva kod mene je punto MK2 HGT kod mene je skinut katalizator i upalila se lampica ta naravno kod svog majstora problem rijesen softwerskim putem!! nemam vise problema !! Quote Share this post Link to post Share on other sites
n3nE 1 Posted September 5, 2013 Kako tacno softwerskim putem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted November 22, 2013 Meni se palila cek lampica kada vozim preko 3000 obtaja (1.2 8v), danas obrisana greska P0300 i sad je sve ok. Nadam se da se nece vratiti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Iggy NS 0 Posted February 1, 2014 Pozdrav narode Evo da se i ja uclanim u klub "zute lampice"...Pre neki dan upalio sam autic 1,2 16v Sporting, 2001 g....da ga ocistim od snega i leda...Garazu nemam, auto je u dvoristu...Pre toga auto nisam palio 15 dana...Upalio iz prve kao mina ...Goriva je bilo od proslog sipanja dve crte do praznog...Jutros upalim auto da ga malo provozam po gradu, sve super normalno radilo, prima gas kao lud, ne secka, ne gusi se, ne trese...Odem do Tempa, da kupim tecnost za stakla jer je posuda prazna (ne znam kako, bila je puna do vrha, a nisam je koristio) sednem u auto i upali mi se jel, zuta lampica za nacrtanim motorom...Ugasim auto na par minuta, upalim, opet se upalila...Od tri pumpe u blizini kuce (Enol, Nis kod mlekare i Avia u Primorskoj) ja svratim prvi put na Aviu i sipam 20 litara benzina...opet isto...Veliki servis radjen letos u AMS, odmah po kupovini, akumulator "Exid" ovisto kupljen nov tih dana...Ne gine mi dijagnostika...Moracu da zakazem pregled za sledeci vikend. Necu da voziti dok ne odem kod majstora, ali da li moze nesto da bude motoru ako ga slucajno budem vozim tako? Hvala Vam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted February 1, 2014 ...da li moze nesto da bude motoru ako ga slucajno budem vozim tako? Hvala Vam. Ne znamo sigurno jer, kao i ti, nemamo pojma konkretan razlog zašto je upalio lampicu.Ali, pošto kažeš da nemaš nikakve probleme u radu motora, normalno pali, ide, ne gasi se, ne štuca...vozi onda slobodno i kad stigneš svrati do nekog servisa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
peki_92 1 Posted February 3, 2014 meni se lampica motora pali posle 3-4. sekunde verglanja i nece da upali... nemam varnicu na bobinama... punto mk2 1.8 hgt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Iggy NS 0 Posted February 7, 2014 Pozdrav!Upalio sam danas auto iz drugog puta...Lampica se ugasila...Za svaki slucaj, zakazao sam za sutra komplet dijagnostiku, pregled je besplatan, pa cemo da vidmo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Iggy NS 0 Posted February 9, 2014 Unpred se izvinjavam administraciji zbog malo poduzeg posta...Dakle bio sam danas da dijagnostici, lambda sonda je u pitanju,jedna drzi konstantnu vrednost,druga menja napon....Moram namestihi neku zastitu od dole (valjda taj suspleh)...Dijagnostika je pokazala i na termostat.Njega su skinuli i ocistili senzor jer je bio od ulja i rekli su da ulja ne sme da bude, nego samo vazduha...E sad, motor je poceo "tek-tek da duvka pomalo"...Znaci,mora da se otvara, da se vidi stanje,da se ravna glava i sve sto ide uz to (a ne znam sta ide)...Popravka bi me izasla sa rukama 250 evra, ili da nadjem drugi motor 200 evra,ili da nadju glavu pa samo da prepakuju...Za to bi im trebalo tri dana vremena...Kasnije sam vozio auto po gradu,potrosnja po bordu 10, 11 km/l.Odem na Nis, dopunim do vrha (negde oko17 litara), potrosnja po bordu pokazuje 17 km/l....Posto sam veliki laik za kola, trazim savet sta da radim? Kakva su vasa iskustva? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TroxX 0 Posted July 6, 2014 (edited) Dobri ljudi ako moze vase misljenje oko problema sa puntisom mk2a 1,2 8v.Auto u toku voznje ne moze preko 3000 rpm u bilo kojoj brzini,znaci dodje do 3k obrataja upali se zuta lampica chek engine,obrtaji sami padaju do 1000 rpm zuta lampica se ugasi pocnu da se dizu obrtaji do 3000(svo vreme je stisnuta papucica gasa)opet upali lampicu obori obrtaje i tako u krug .Kad je auto izbacen iz brzine ili se tokom voznje stisne kvacilo i stisne papucica gasa sve ovo isto se desava samo na 2300 obrata tu je blokada.Auto ima ugradjen plinski uredjaj,ali su simptomi isti i tokom voznje na tng i na beznin.Kada se auto tek upali ovi simptomi ne postoje normalno se ponasa i na leru i tokom voznje.ali posle nekih 5 minuta voznje u bilo kom stepenu prenosa ako se dotigne 3k obrtaja odma igranka.Kad se prikljuci na dijagnostiku ne prijavljuje gresku. Edited July 9, 2014 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 581 Posted July 6, 2014 Ako auto trokira, štuca i guta knedle verovatno je struja, tj losi kablovi, svecice, bobine, i mozda komp. Moraces redom da skidaš uzročnike. Prvo kablove. Pozajmi od nekog ko ima istu makinu,pa probaj. Ako ih sigurno nisi menjao u zadnjih 50ak hiljada km, onda su za menjanje. svećice takodje imaju vek. Tvoj je auto,pa znaš i sam kad si šta menjao. U svakom slučaju, ako nisi síguran da znaš kako i šta, pravac dobar električar. Srećno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
TroxX 0 Posted July 9, 2014 Posle 3 dana provedenih u servisu majstor nije nasao uzrocnik trokiranja,nakon zagrevanja auta i velikih obrtaja sija lampica,ali ne prijavljuje stalnu gresku.Kablovi kao i svecice su zamenjeni pre nepunih 10 k kilometara.Sledece nedelje idem kod auto elektricara pa da vidim da li ce oni moci nesto da nadju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted April 14, 2015 Bratov punto mk2 1.2 2002. godiste sa plinom ima sledeci problem. Desilo mu se 2-3 puta da mu se u toku voznju upali lampica engine, auto se ugasi, lampica prestane da svetli i odmah se auto upali , sve u voznji . Ostavio ga je jedanput na parkingu i nikako nije mogao da ga upali, samo vergla , kaze da je cuo par puta da je iz aspuha nesto puklo . Ostavio ga je na parkingu i vratio se za sat vremena i upalio da bi se posle kilometar na raskrsnici opet upalila lampica engine, na tren se ugasio , trznuo i opet upalio... Dijagnostika ne pokazuje nista, jel neko moze da da neki savet, predlog sta bi moglo biti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 21907 Posted April 14, 2015 To sa dugim verglanjem može da bude senzor radilice. Nek prvo to proveri, mene je mučilo verglanje u nedogled dok nisam promenio taj senzor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted April 14, 2015 Ali inace je palio ok, samo tad jednom kad mu se pocelo desavati to gasenje u voznji sa paljenjem lampice engine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fordan71 0 Posted April 15, 2015 Hvala puno. Problem je upravo bio senzor radilice (1350din). Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kardan 0 Posted December 1, 2015 Imam problem sa lampicom check engine. Do sad mi se samo palila kad dam kontakt i kasnije se ugasi. Jučer sam gledao dijagnostiku i na motoru nije pronađena ni jedna greška, otišao sam na stranicu actuator na programu muliecuscan i kliknuo sam mišem na tekst za prvu diznu i poslje toga sam pritisao na tekst upoz.žarulja temperature vode i na tekst žaruljica kvara i onda mi se upalila lampica check engine i lampice zračnih, zračne sam poništio, a lampica check samo gori na kontaktu i kad upalim motor onda samo blica. Ponovo sam pogledao jel ima grešaka i ne prikazuje ni jednu grešku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3673 Posted December 1, 2015 Svašta si ti nešto radio... Probaj da zagreješ motor i odradi u mestu adaptaciju tako što ćeš tri puta naterati obrtaje preko 4000 °/min. Ako ne pomogne, pravac nekom ko zna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kardan 0 Posted December 2, 2015 Svašta si ti nešto radio...Probaj da zagreješ motor i odradi u mestu adaptaciju tako što ćeš tri puta naterati obrtaje preko 4000 °/min.Ako ne pomogne, pravac nekom ko zna.Kolega hvala puno, napravio sam kako si rekao i sad se ugasila i ne blica više tokom vožnje. Quote Share this post Link to post Share on other sites