SikterBre 31 Posted January 30, 2013 Baš tako se i desilo, napravio danas par kratkih relacija i uvek ga gasio na po 15 minuta i poslednji put kada sam ga upalio nije više svetlela lampica Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi fcb 0 Posted February 4, 2013 (edited) Poštovani, prije nekih 20-tak dana isao sam na kraci put i upalila mi se check engine lampica. Auto sam jedva dovezao, trzao je i slabo je vukao narocito na nekoj vecoj obali.. Drugi dan sam odvezao majstoru i auto je ostalo skoro 7 dana, za to vrijeme su promenuli pumpu za gorivo, svecice, kablove, cistili dizne, senzore radilice, i opet je zezalo i na kraju sondu su zamijenili medjutim na dijagnostici ucitava neku nepoznatu gresku.. Lampica jos uvijek gori i desava mi se da na nanjem broju obrtaja uglavnom kad u drugu ubacim pocne da trza i ne prima gas i onda ako ga u prvu prebacim normalno prima a u drugoj je lenj do neke granice i onda primi gas.. Negde na forumima sam procitao da je mozda u pitanju katalizator, medjutim majstori kazu da su i to gledali.. Sta da radim, da li je neko imao slican problem??? Edited February 5, 2013 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted February 5, 2013 (edited) proveri sve vakume (sve ! ima ih gomila) i creva ka i od interkulera , protokomer... Edited February 5, 2013 by neshaoct Goranov post je napisan u momentu kada je čovek mislio da gogi fcb ima Punta mk.1 GT jer je tamo bilo postavljeno pitanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi fcb 0 Posted February 5, 2013 znaci, moguce je da je do protokomera.. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted February 5, 2013 Samo mi reci da su ti jos sve to i naplatili? Meni lici na bombinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted February 5, 2013 Lici bas na bobinu ili Ecu, diznu... procitaj ovu temu, nemoj da te mrzi http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=37364 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi fcb 0 Posted February 5, 2013 Pa naravno da su naplatili ali nije me nesto preskupo izaslo.. Ovo za bobinu cu da vidim, mada me ovo za prestanak rada 2 cilindra malo presijeklo ali i to cu da provjerim na kraju krajeva ne mogu se 100% uzdati da se nece opet isto ponoviti.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted February 5, 2013 Zasto subti naplatili sve te delove ako su bili ispravni? To sto oni nisu u stanju da dijagnostikuju kvar dok ne zamene pola delova na autu nije tvoj problem ali jos i da naplate zamenu ispravnih delova . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi fcb 0 Posted February 6, 2013 Jbg.brate u pravu si al sada je vec gotova stvar uostalom svako bi posumnjao na pumpu u ovome mome slucaju, a trebali su odmah na dijagnostiku to stoji.. I sami su rekli da im fijati uglavnom dolaze kad im crkne pumpa.. Sad mi recite sto se tice bobine da li je to skup deo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted February 6, 2013 Pogledaj na sajtu Ap-sporta ili slicnih prodavnica, mislim da bese oko 2-3000din. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted February 6, 2013 Imao sam isti proble i jos ga imam povremeno.sipao sam na MOL pumpi gorivo loseg kvaliteta vodu vecinu oni su svesni toga bili pa su mi refundirali troskove kvara.i meni je na dijagnostici prvo pokazalo bobina,dva cilindra sonda.ubacio sam pumpu za gorivo ocistio svecice dizne ali se opet pojavila lampica chek engine.i ponekad trzne sto ti kazes.moram proveriti te svecice da stavim nove mozda to zeza Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi fcb 0 Posted February 10, 2013 Bio sam kod majstora u petak i sutra auta vozim na servis opet, otkacili su sondu da vide kako ce se ponasati posto su polovnu stavili! Medjutim danas u voznji opet ga je gusilo ja gas do daske u drugoj on nista.. Vidjecu sta ce biti u ova naredna 2, 3 dana pa vam javim.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi fcb 0 Posted February 13, 2013 Zamenjena bobina tj.obe nisam osjetio da cima na manjem broju obrataja medjutim lampica mi jos uvijek gori, mozda nekad odem do nekoga drugoga majstora ovaj mjesec necu sigurno posto sam se fino istrosio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivcha1979 0 Posted February 15, 2013 ja imam slican problem,naime pre par dena u toku voznje upalila mi se "famozna lampica",treptala 3-4 sekunde i ugasila se.auto je lepo isao,nije se gusio,nije seckao,znaci sve normalno. danas opet isto tako... da napomenem ovo se desava dok jos motor nije dostigao radnu temperaturu.... punto 1.2 8v. cini mi se da se to desava nedugo zatim psto mi prebaci na plin(tomaseto sekvent,nastelovan da prebaci na 30 stepeni) jel imao neko slican problem,uostalom moracu na dijagnostiku.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sane89 0 Posted February 15, 2013 (edited) Pozdrav svima,imam jedan problem sa puntom,naime motor 1.2 8v nema ugradjen plinski uredjaj god je 2002.Od kad je auto kod mene tj od kad sam ga uvezo pre 6 meseci,cudno se ponasa u voznji.Kada vozim po gradu,ranije se to desavalo jedan put mesecno a sad cesce,desi se da auto oduzme gas upali se zuta lampicasa slikom motora i u voznji, nebitno koja je brzina ili da li je motor hladan ili vruc,kada predjem nekih 2.500 obrtaja upali lampicu i pobode "nos". Kao da odjednom nestane struje ili goriva u motoru i to traje nekih dve sekunde i onda nastavi da radi normalno. Takodje i kad je auto u mestu i kad ga isturiram desi se da se lampica upali i da oduzme gas takodje na dve sekunde.Napominjem da je na autu odradjen veliki servis zamenjene svecice a i da se to sve desavalo i pre servisa.A da radjena je dijagnostika ali na kompu nije pokazivalo nijednu gresku,a problem je i dalje tu. Bio sam kod majstora skidali smo pumpu sito nije prljavo a pumpa kako kaze kao da je nova.Pa bih zamolio ako je neko imao ili zna kako da resim ovaj problem da mi pomogne.Puno pozdrava... Edited February 16, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted February 16, 2013 ...upali se zuta lampica sa slikom motora......radjena je dijagnostika ali na kompu nije pokazivalo nijednu gresku...Ove dve stvari teško da mogu zajedno.Čim je lampicu upalio greška je ostala memorisana, a u servisu je nisu videli jer su ga možda priključivali na neku jeftinu univerzalnu dijagnostiku koja ne može sve da vidi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sane89 0 Posted February 16, 2013 Samo da kazem da sam problem resio,tako sto sam na lukoil-ovu pumpu kupio sredstvo za pranje dizni koje kosta 155 din sipao na 15l goriva vise od pola i nakon dvadesetak minuta voznje po gradu,prestao je da bode nos,evo vec ceo dan ga vozam po gradu i nista,auto savrseno radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cupko16v 0 Posted February 17, 2013 Upalila mi se check engine lampica, dijagnostikom skinuta greska ali posle 5 min rada u leru se ponovo pojavila .PO135 01P1135 08PO130 04U162 08Nisam odlazio kod majstora. Sta da radim ?U1602 08 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted February 17, 2013 What does this mean?OBD Code P0135refers to This code refers to the front oxygen sensor on Bank 1. The heated circuit in the oxygen sensor decreases time needed to enter closed loop. As the O2 heater reaches operating temperature, the oxygen sensor responds by switching according to oxygen content of the exhaust surrounding it. The ECM tracks how long it takes for the oxygen sensor to begin switching. It the ECM determines (based on coolant temp) that too much time elapsed before the oxygen sensor began operating properly, it will set P0135. SymptomsPossible sumptoms of OBD code P0135You will likely notice poor fuel economy the illumination of the MIL. CausesPossible causes of OBD code P0135A code P0135 may mean that one or more of the following has happened: O2 Heater element resistance is high Internal short or open in the heater element O2 heater circuit wiring high resistance open or short to ground in the wiring harness Possible SolutionsRepair short or open or high resistance in wiring harness or harness connectors Replace oxygen sensor (cannot repair open or short that occurs internally to sensor) Izvor : http://www.permoveo.ltd.uk/tabid/122/OBD-Error-Code/P0135/Diagnostics/Fiat/Default.aspxResenje : Losi kontakti ; gorivo ; ubrizgavanje; sonda ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cupko16v 0 Posted February 17, 2013 Prijatelju moze li to malo jednostavnije ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted February 17, 2013 Suštisnki, najviše kuka na ovo:http://www.presretac.com/zanimljivo/tehnologija-i-mehanika/vanost-lambda-sonde-24.htmlLambda sonda Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted February 17, 2013 A moze biti i do kvaliteta goriva, meni se dva puta desavalo da prijavljuje nesto oko l.sondi a bilo je do loseg goriva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cupko16v 0 Posted February 17, 2013 Zaboravih da napomenem da sam pre 3-4 dana sipao gorivo i nije mi se palila sve do danas kada je auto ostao da radi u leru 10-tak min . Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi fcb 0 Posted February 21, 2013 Ispostavilo se da nisu ponistili gresku kad su mijenjali lambdu sondu sada je i to rijeseno napokon da malo odahnem.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mare batica 0 Posted February 21, 2013 meni se pre par dana upalila check engine lampica (iz čista mira u toku vožnje) i odem kod majstora, on prikači na dijagnostoku, a ono ništa ne prijavljuje tj.nema greške,kako je to moguće? posle sam prešao 10 ak km i sve je ok ništa se ne sija.p.s. auto se normalno ponaša u vožnji, nema nikakvih problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites