sasadoncic02 24 Posted November 23, 2011 Nema tu sta moze sta ne moze, samo idi na autodijagnostiku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kanjavi 3 Posted November 23, 2011 Koliko naplacuju dujagnostiku? Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted November 23, 2011 Može da bude 101 stvar! Dijagnostika obavezno...Naplaćuju od 1000 do 3000 dinara, neki i ne naplate ako će da ti popravljaju ako je nešto zviznulo, može lako da se desi da samo brisanje greške reši problem tj da se istripovao samo...A možeš i sam da kupiš kabl, instaliraš softver i imaš sopstvenu dijagnostiku za vek i vekova i tako uštediš novac i malo se intimiziraš sa autom..imaš temu o tome: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=42823 Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted November 28, 2011 Za sve kojima je skinut katalizator a sija im check engine lampica zbog druge lambda sonde postoji jednostavno resenje.Ukucaj u google pretrazivac "mil eliminator" i sve ce biti jasno ko i malo nesto zna oko struje.Ja sam vec presao nekih 2000 km i check engine lampa se nije uopste palila.Nemorate da brisete gresku dijagnostikom,meni je trebalo dva puta da parkiram auto u garazu da bi mi izbrisalo gresku i ugasilo lampicu.Shema Quote Share this post Link to post Share on other sites
kanjavi 3 Posted December 9, 2011 23. novembra mi se upalila check engine lampica i sutradan sam planirao da idem na dijagnostiku, kad sam krenuo ugasila se. Naravno nisam ni isao na dijagnostiku i sve je bilo ok do danas. Vozio sam gradom i stao na 5 min. kad sam zaverglao secnuo sam ga bas kratko, poseo je da trese kao na 2-3 cilindra i posle sve ok ali dok je zatresao upalio je check engine lampicu.Zna li neko sta moze da bude ? Ne bih zurio kod majstora dok se ne konsultujem sa vama,primetio sam da ima ovde dosta ljudi koji se dobro razumeju u puntice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 10, 2011 Pogledaj ovu temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=37364Ne mora da znači da je to, ali kada tako motor krene da se trese, radi k'o na tri što kažu...Možda su početni simptomi. Ne treba da se plašiš dijagnostike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted January 5, 2012 (edited) Meni npr check engine lampica treperi kada god žišnem auto da počne da bude bučniji, već od negde 4000 obrtaja... Kada npr vozim auto putem, idem 120, on nekad treperi ali samo na kratko, pa kada ubrzam na 130, treperi malo više, e već na 140 treperi non stop, tako da izbegavam da vozim toliko... Prvi put mi se to desilo još onog dana kada sam kupio auto... lik od kog sam kupio je prodao ko zna koliko Punta, a imao je i sam jednog i ja sam ga odma pozvao da vidim šta je uzrok tome, on mi je rekao ne brini ništa, samo vozi, u pitanju su izduvni gasovi... E sad čitajući ovu temu, pre mislim da je do kablova, jer po priči Dakyle-a, isto se i meni tako manifestuje, auto ide normalno, ne gubi snagu... Nekad mi se i desi da kada vozim 120 i samo odjednom pustim gas ono počne da treperi, što me asocira da je do struje... Sutra u svakom slučaju ide na dijagnostiku, pa ćemo da proverimo šta je u pitanju... Edited January 5, 2012 by SikterBre Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted January 6, 2012 Evo mene sa dijagnostike, isti rezultat kao kod dakyle-a struja na drugom cilindru, tako da ću da promenim kablove, pa da vidim rezultat... Quote Share this post Link to post Share on other sites
JLZ 0 Posted January 6, 2012 Koliko sam pročitao o OBD na puntu, nema pali se/gasi se/tinja lampica.Ili gori ili ne. Eventualno se posle određenog broja vožnji može lampica ugasiti.Ne znam da li si ispratio šta je bilo kod dakylea - olabavila se žica mase na menjaču... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gazija 0 Posted January 6, 2012 Ako je taj ECU tolko problematičan kod punta mk2 1.2 (mislim dosad nemam problema nikakvih) onda ću pod hitno mijenjat auto....hem mu to slaba tačka hem servo, pa šta mu onda valja, pitam se....? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted January 6, 2012 kod mene lampica treperi i to najčešće kada izbijam negde na 120, a odma čim usporim se ugasi i ne treperi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Technowave 0 Posted January 19, 2012 (edited) Prije svega, želio bih uputiti svim članovima foruma jedan veliki pozdrav, no da ne duljim previše, preči ću odmah na ono glavno.Naime, prije skoro godinu dana, kupio sam Fiata Punta 2 (2001.g. 1.2). Već pri samom povratku kući na instrument tabli upalila se lampica kao na slici: http://img830.imageshack.us/img830/2476/slikaoy.jpg S obzirom da sam totalni laik kada su auta u pitanju, zaustavio sam auto na jedno 10minuta, te se lampica više nije palila jedno sat vremena, nakon čega se ponovilo isto. Auto nije trzalo, niti gubilo snagu, jednostavno, samo bi se lampica upalila.Pri povratku kući, auto sam odvukao na servis, nakon čega su mu uradili dijagnostiku, restartovali računar, zamjenili svječice, kablove, karike, hladnjak, pročistili dizne i ko zna šta sve još. Uglavnom servis je iznosio 400Eura. Nakon toga, lampica se nije palila jedno 2mj. Nakon 2mj. auto se počelo čudno ponašati, u toku vožnje bi jednostavno počelo da gubi snagu, te bi se u pokretu ugasilo, nakon čega bi se upalile sve lampice na instrument ploči. Kada bi se to desilo, auto bi djelovalo kao "mrtvo" jedno pola sata, nakon čega bi se ponovo upalilo i išlo normalno.Auto sam vukao nakon toga još tri puta na servis, kod različitih majstora u nadi da će barem neko dijagnosticirati kvar, ali bezuspješno. Uradili bi dijagnostiku, na kojoj ne bi izbacilo ni jedan problem, a meni auto i dalje ne radi. Jednostavno ili se ugasi tijekom vožnje prilikom prebacivanja iz manje u veću, ili za vrijeme čekanja na semaforu i ponovnog kretanja, te prilikom skretanja. Što je još zanimljivije, kada bi se upalila lampica (sa slike) auto kao da bi počelo gubiti snagu. Što više kada se upali ta lampica, temperatura motora jednostavno padne u roku sekunde (a auto je još u pokretu) i ne reaguje dok se auto ne zaustavi, te ponovo ne pokrene.Zadnja dijagnostika "automehaničara" bila je da je otišla pumpa za ubrizgavanje goriva (ajnšpric pumpa). Tačnije da je oslabila za 2bara. Zamolio bih Vas da ako je neko imao sličan kvar, ili zna u čemu je problem, da mi pomogne. Zaista me sve ovo počinje nervirati, jer smo uložili preko 700Eura na bezuspješno servisiranje. Unaprijed hvala svima. Edited January 20, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted January 19, 2012 Mogao si da stavis i malo vecu sliku, ne znam sta ti se desava sa autom, ali mislim da te je majstor odrao malo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Technowave 0 Posted January 19, 2012 Dešava se upravo ono što sam i opisao u postu prije. Što se tiče same slike, rado bi postavio da sam mogao naći veću. Uglavnom riječ je o toj lampici sa instrument table. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted January 19, 2012 jel to ova slika ili mi se samo cini Quote Share this post Link to post Share on other sites
Technowave 0 Posted January 19, 2012 Mislim da je ta. Ovom prilikom, šaljem Vam i veću sliku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gazija 0 Posted January 20, 2012 Po svemu što si napisao meni lično vuče na problem s ecu...no ovdje ima jako dobrih poznavatelja ove problematike i mislim da će ti pomoći. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted January 22, 2012 I meni to smrdi na kompjuter Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorvr 0 Posted January 26, 2012 (edited) Pozdrav svima...Imam problem kad uvek ukljucim grejanje da duva na 3 ili 4 odjedanput se upali check engine lampica, do cega moze biti ja stvarno ne znam bio sam na dijagnostici nista nije izbacilo posle nekog vremena se ugasi lampica pa bih molio ako mozete da mi odg sta je u pitanju.Dolazi do radne temperature normalno za 10 do 15 min ,gornje crevo od termostata je vruce cim dodje na pola skalu otvori termostat i tad donje crevo postaje vrucepozzzz Edited January 26, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3449 Posted January 26, 2012 Druze, zasto niste probali dijagnostiku u radu motora i ukljucivanju ventilacije kako je vec opisano?! Mozda bi ste bili blize resenju problema. Ovako je , meni licno, samo nagadjanje . U tom "duhu" da pitam: Mozda je senzor temperature rashladne tecnosti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorvr 0 Posted January 26, 2012 Druze probali smo i u radu i nista nije izbacilo ali moguce da je to sto kazes senzor temperature rashladne tecnosti pre nekoliko dana otkacio sam konektor i naprskao wd 40 odma se ugasila lampica i danas mi se upalila pa se ugasila,jel moguce da tako zeza senzor....pozzzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3449 Posted January 26, 2012 Sta da ti kazem?!- Ne znam! Uglavnom, izbegavaj WD za elektrospojeve! Pozzzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorvr 0 Posted January 26, 2012 Ok videcu ovih dana ako ne zeza necu nista da diram,ako pocne da zeza uzecu nov senzor pa cu da vidim sta ce biti hvala puno na odg.pozzzzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorvr 0 Posted January 29, 2012 Pozdrav svima hteo bih da pitam jer ne znam vise sta da radim jer moze na fiat puntu 1.2 8 ventila ako je otiso senzor temperature rashladne tecnosti da upali check engine lampicu jer odjedanput je upali u voznji lepo radi i ide nema nikavih promena ja ne znam do cega moze biti pa bih molio ako mi mozete odg.pozzzzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 29, 2012 Ne može ti to niko sa sigurnošću odgovoriti šta je konkretno kod tebe problem jer ta lampica ne sija samo zbog jednog razloga, dva, pet...Ima mnoooogo opcija koje mogu da dovedu do paljenja te lampice. Nekada će se to osetiti u radu motora, nekada (kao tebi sada) neće. Nema potrebe tu da se nagađa, idi na dijagnostiku i mora da očita određenu grešku. A, onda na osnovu toga ići dalje... Quote Share this post Link to post Share on other sites