Jump to content
FAS Goran
sijerca

Stilo 1.6 16v - troši vodu

Recommended Posts

Normalno da nije normalno! Kako se auto ponasa? Proveri da li isparava ili curi negde...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije normalno.

Proveri nivo ulja u motoru.

Treba proveriti i vodenu pumpu.

Jesi li menjao skoro Paraflu...proveri da njega možda nema samo u tragovima, jer ako je prvenstveno voda u autu, to nikako neće valjati.

Unutra se sipa mešavina Paraflu i vode, ne čista voda. Može se dosuti samo voda kada su ionako male količine u pitanju (razlika između min i max), ali za tako velike količine prvo se mora proveriti gde tečnost nestaje....tj. da li se meša sa uljem ili curi negde usput (creva, vodena pumpa, hladnjak).

Share this post


Link to post
Share on other sites

auto se ponasa isto kao i kada sam ga kupio,nisam primjetio da negdje curi voda

samo sto sam primjetio da je ponekad izbacuje na auspuh???

sa uljem je sve u redu ne mijesa ulje i vodu,nisam mijenjao paraflu,kupio sam ga krajem januara i nista nisam dirao!!!ne curi ni na vodenoj pumpi pumpa je ok???a ako je cista voda u pitanju da li je moguce da je zbog toga trosi???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi smeo da drzis cistu vodu, ne znam zasto to ljudi rade. Ni jedan auto ne treba da ima cistu vodu, jer posle kad sipas tecnost, sve pocne da puca, curi popusta, a i nije ista temperatura kljucanja vode i tecnosti predvidjene za to... To na auspuhu verovatno nije voda vec kondenzacija... Moguce je da kvasi negde po malo na vruc motor, pa odma ispari pa i ne stignes da primetis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije cista voda jer je se vidi da je zelena tecnoct u boci????

vec me interesuje da li bi trosio ako bi bila samo cista voda???

moguce da je i to ali nisam primjetio????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi trebalo da trosi cak i ako je cista voda. Stvar je samo u tome sto su to hladnjaci novijeg tipa, i legurama od kojih su napravljeni nikako ne odgovara voda. U svakom slucaju, sta god da je unutra, ako je sve ok, ne bi trebalo da da nestaje... Mada, mozda se desi da samo isparava negde... Vidi da li ima oko cepa neke skrame i sl. Ako nema nista, onda je problem na nekom drugom mestu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

voda ima vece isparenje od antifriza.kod fiata je skoro nemoguce da pomesa ulje i vodu tako da ti to nije merilo.za tri hiljade 1 litar i da curi tesko je naci jer ispari pre nego sto ostavi trag.krar moze biti i cep posude da ne zadrzava pritisak tako da ici odma na najgoru varijantu je nerealno bar kod tvog motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

smrdelo bi u kabini i maglila bi soferka kad je hladnije a grejanje upaljeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas kao sto ti ja rekoh, sad je i majstor potvrdio tako da mozes da budes miran :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I moj stilo trosi vodu,tj antifriz :wallbash: .Oko litar na 1500 km,od kada sam ga kupio.Pustao je na gornjem crevu hladnjaka.Onom ispod usisa za vazduh.Lepo se videlo kada je dignut auto kako se sliva.Zamenio selnu,i sada kada pipnem to mesto(malo je tesko prici rukom jer mora da se odvrne sirena alarma) sve je suvo.Ali problem nikada ne ide sam.Sada vidim uvece pod svetlima ,kada je svez vazduh,neku paru koja izlazi negde ispod levog fara.Verovatno i hladnjak negde pusta.Morace ponovo na dizalicu,ali je to curenje stvarno tesko utvrditi.Kad je toplo vreme nema sanse da se vidi isparavanje.Verovatno mora da se skida hladnjak ili sta vec,a to je bolno.I vremenski i finansijski.I nervira me kada moram 2 puta kod majstora za istu stvar :wallbash:

Prvo mi je palo na pamet da mu sipam neku renomiranu tecnost za zapusavanje.Ali...zao mi.Mozda zeznem nesto u sistemu za hladjenje.Nisam pametan.

Edited by sasha015

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pazi, litar na 1500 km ili na 3000 km uopste nije mnogo... Tako da bi tim sredstvima sigurno mogao da resis problem, ako je negde busan hladnjak i sl. ali ako selna neka nije lepo stegnuta ili je crevo ispucalo, tu onda ta sredstva sigurno nece pomoci...

Share this post


Link to post
Share on other sites

eeeeeeeeee dobro si me podsjetio,primjetio sam i ja navece da kod lijevog fara nesto isparava,al nisam puno obraco paznju na to,sigurno je to u pitanju.... :thumbsup:

Edited by milovan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ne znam sta se samnom desava :question:

a otkud znam ne smijem ni da pogledam,prvi put imam stila,pa sve sto

je i nenormalno meni izgleda normalno :)aj dobro je mozda vremenom i zabrekne :)

hvala svima na pomoci :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jes, to ti j enormalno sve kod stila :) Pa pazi ima da zabrekne sto posto, samo nali vodu u sistem i ima da uveti kamenac :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari i moj stilo trosi vodu..... Cini mi se da se sliva ispod hladnjaka,recimo da i meni trosi 1l na 2000km,gledao sam selne i creva i nigde ni kapi vode.... Sipacu ono sredstvo pa sta bude bice! :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ti ne bih preporucio "ono sredstvo".Iz jednog jedinog razloga,a to je da moze da zezne mali hladnjak u kabini.Mnogi su pisali vec da im je grejanje osetno slabije bilo posle sipanja tog sredstva.Pa zna da zacepi i tamo gde ne treba,smanji protok "vode" kroz sistem...Zamisli koliki je posao zamena malog hladnjaka(grejaca kabine)na stilu? Mora cela tabla da se rastura...Sredstvo mozda i pomogne jedno vreme,ali zamena hladnjaka ti ne gine.I to ako ne pusta negde na selnama,a to opet moras da ispitas.Meni je gubio litar na 1000-1500 km,ali se videlo gde vlazi selnu na gornjem crevu.Ali problem je bio sto je i hladnjak curkao,pa cim je doslo toplo vreme,otisao je u aut.I ja sam hteo da "sunem" sredstvo.Kupio ga,seo i razmislio,proguglao malo i odlucio da nije vredno zezanja na OVOM AUTU.Novi hladnjak 8500+4000 ruke+2500 antifriz.I onda je posle 1000 km puklo gornje crevo,pa opet zamena antifriza,creva i ruke(5000 rsd)....Katastrofa :wallbash:

Sredstvo sam koristio na predhodnom fiat tipu.Curkao je relativno novi mali hladnjak i sredstvo ga je zacepilo.Ali se posle radna temperatura motora malko pomerila udesno,iako je i veliki hladnjak bio nov.Tako da....Sipaj samo ako moras...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uuuhhhh hvala na savetu.....ipak cu dobro razmisliti a pre toga i dobro pogledati da probam da nadjem rupu na hladnjaku!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E kako su ga napravili,pa mora i kod benzinaca nesto da se kvari :harhar:

I kod mene malo gubi vodu,a primeti se jedino kada je hladno pa isparava kod fara.Za sada nije kriticno,samo dolijem antifriz.Mislim da je problem u dihtovanju

izmedju spoja aluminijuma i plastike.Ali posto je nepristupacno tesko je sa sigurnoscu odrediti mesto gde curka.Eto razloga da ponekad otvorimo haubu i vidimo sta tamo ima :construction:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...