djwibe 0 Posted April 22, 2010 Chini mi se da mi Stilo 2005 1.9JTD malo vishe trese i primetio sam da mi je broj obrtaja u leru negde na 800rpm i u zagrejanom i u hladnom stanju...u voznji nisam primetio neke probleme...auto dobro vuche samo me ta vibracija pomalo iritira...Chim mu dodam jako mali gas...motor se stisha i vibracija nestane...pa me zanima:- Koliki je normalan broj obrtaja za dati motor i kako se problem sa nizim brojem obrtaja resava, dizne? neko stelovanje?pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted April 22, 2010 Nemaš ti problem sa lerom već sa vibracijama. Sve ti je ovde potanko napisanohttp://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=28020Ja da sam na tvom mestu krenuo bih od nosača motora i to (oba prednja). S obzirom na godište ti već imaš modifikovani levi nosač. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djwibe 0 Posted April 23, 2010 ^^^ ok chitao sam tu tematiku...al reci ti meni koji je broj obrtaja u leru normalan...cini mi se da mi je bio negde na 950 prosle jeseni, ili se varam? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 23, 2010 Fabricki podesen broj obrtaja je 850 i ne moze biti korigovan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1539 Posted April 24, 2010 meni je isto tresao dok nisam napravio veliki servissvi remeni i svi spaneri, uzrok remenica radilicea i remenica alternatora neka zna zezatidoduse, moj je 2003 godiste.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted April 25, 2010 Ako trese naleru onda remenica i PK kaiš mogu vrlo lako da se provere odokativno čim otvoriš haubu. Ali vibracije remenice su minimalne u odnosu na to što motor proizvodi, a da bi se ublažile oslanjanje mora biti apsolutno elastično. Quote Share this post Link to post Share on other sites
space 1 Posted November 27, 2010 ^^^ ok chitao sam tu tematiku...al reci ti meni koji je broj obrtaja u leru normalan...cini mi se da mi je bio negde na 950 prosle jeseni, ili se varam?ako si imao 950 onda auto nije bio uredu. gore je vec neko rekao 850 a ja jos dodajem fabricku toleranciju na stila plus minus 20 Quote Share this post Link to post Share on other sites
opetneznam 0 Posted August 28, 2013 (edited) Postovani..ponovo se javljam na forum..vec godinu dana nesto mjenjam na stilu motor i dalje nemirno radi cijeli auto se trese u leru..nosaci svi novi,set kvacila nov. danas na comp dijagnostiku sve perfektno rad dizni,potenciometar gasa,egr ventil,neki razni tlakovi sve ok.. servis nisam radio remenja..uglavnom cuje mi se krs poluosovine da li on ima ikakve veze sa nemirnim radom motora u leru? imam osjecaj da samo gornji dio motora skace? da li je bregasta osovina ili hidropodizaci? hladan motor dosta vise trese nego na radnoj temperaturi.kad se ugrije znatno su vibracije manje ali tu su ipak.. molim pomoc ovi majstori ne znaju pa samo sute i kazu to je ok.. hvala pozzz Edited August 29, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2358 Posted August 29, 2013 Ajde da ti kažem jednu totalno banalnu stvar koja je bila kod mene. Sipam gorivo u Hrvastkoj, nekih 30ak litara na 10-15 koji su bili u rezervoaru. Dodđem kući i sve ekstra. Sledeći put upalim auto i hoće motor da ispadne. Neće da vuče, par puta pri dodavanju gasa sam video i dim iza sebe i sve živo mi se trese po kolima.Kada se auto zagreje bute dosta bolje, ali opet ne kako bih želeo-Dospem kvalitetnog goriva jedno 20 litara i ista priča. Tek nakon što se malo izmućkalo je bilo bolje. Ali opet ništa posebno dok nisam skoro sve potrošio i sipao opet pun rezervoar. Sad nema dima i ne trese se. Probaj i ti da kreneš od goriva, može biti i da je glupost u pitanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9506 Posted August 29, 2013 ...ponovo se javljam na forum. Šta je sa starim korisničkim nalog, zašto si pravio ovaj novi?...motor i dalje nemirno radi cijeli auto se trese u leru... Kad kažeš ''trese'', misliš da unutra, kad sediš na mestu vozača vidiš da se trese volan, ručica menjača, tabla?Ili misliš kada otvoriš haubu i gledaš motor dok radi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
opetneznam 0 Posted August 29, 2013 to kad kazem trese cijeli auto i volan i sjediste i rucica mjenjaca..bas vadi zivce.prije 7 dana nov nosac ispod akumulatora promjeno.modifikovani..ima promjene,mnogo manje trese,ali opet su vibracije tu.. i kad otvorim haubu cijeli motor igra al posebno gornji dio motora.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoran Čolaković 0 Posted March 15, 2018 (edited) Fiat stio 1,9 jrd. Ima mali broj obrtaja malo iznad 750 i prenosi vibracije na volan. Samo malo spustim nogu na gas on podigne kazaljku na oko 900 otaja sve mirno nije ni bučan. Nosači motora nisu. Zamajac nije. Vuce extra, radi perfektno znači nisu ni dizne. Čuo sam za neki repair gde se preko EKUa promene parametri za ler gas. Da mu nije neka elektronika ler gasa? Edited March 15, 2018 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 63 Posted March 15, 2018 Mislim da su obrtaji malo iznad 750 ok,uzrok treba traziti dalje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 16032 Posted March 15, 2018 Normalana vrednost je 850 rpm. @Zoran Čolaković Pitanje je spojeno sa postojecom temom. Broj obrtaja je izmeren dijagnostikom ili na satu? Koje godiste je auto, da li su vec menjani nosaci motora, ako jesu koji su stavljeni i kojom metodom je utvrdjeno da su oni dobri? Prelistaj ovu temu, a pomocu Search ces naci i neke slicne, ubedljivo najcesce se desava da upravo nosaci prave problem sa vibracijama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoran Čolaković 0 Posted March 16, 2018 Nosače je pregledao majstor, a obrtaji su na kazaljci nisu na dijagnostici. Auto je 2005o god. Ja vibracije imam samo na leru čim dignem na 850 prestaju,i nekako je kao prigušen na leru kao da mu je neko namerno spustio ler. Zimus dok je hladan OK čim malo figne temperaturu vibrira ne mnogo al dovoljno da iritira. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 694 Posted March 16, 2018 Mozda je neko spustio ler da ne bi vibriralo, umesto da zameni nosac ispod akumulatora. Uglavnom svima pada na pamet da malo dignu ler sa 850 obrtaja, na do 900, jer tu vibracije prestanu. Deluje lakse i jeftinije nego nosac. Treba proveriti sta kaze dijagnostika, koliko je to zapravo obrtaja, jel nesto neispravno, neki senzor,... Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 63 Posted March 16, 2018 Kako se spusta ler? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoran Čolaković 0 Posted March 16, 2018 On 3/16/2018 at 2:10 PM, Bingodalton said: Treba proveriti sta kaze dijagnostika, koliko je to zapravo obrtaja, jel nesto neispravno, neki senzor,... To i hoću da uradim. Al znači da mu se može preko kompa dići broj obrtaja! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7480 Posted March 16, 2018 Preko kompa da ali ne verujem da je do toga problem, drugo , mislim da je taj br obrtaja u normali ali na donjoj granici Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoran Čolaković 0 Posted November 21, 2018 Na stilu 1,9 jtd zamenjena oba prednja nosača motora, pregledane remenice, na dijagnostici obrtaji 850 na leru i nema grešaka. Motor gledano s'polja ne trese mnogo kao i svaki dizel, al u kabini i dalje iste vibracije svuda. Sve se treska, volan, ručica menjača, retrivizor, bukvalno sve. Od vibracije imaš čak i neprijatan osećaj u ušima, čim malo daš gas 900 obrtaja i više nestaje. U vožnji se nitšta ne oseća. Ponekad kad se gasi motor čudno se zatrese motor i kao da lupi. Šta li može još da bude?Nisam menjao donje nosače. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7480 Posted November 21, 2018 Promeni i ta dva i pogledaj one caure na motoru gde se srafe ti nosaci. Koje marke su ti nosaci sto si zamenio?Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoran Čolaković 0 Posted November 21, 2018 Akron, ali ni stari nisu bili loši. Ajde onaj ispod akumulatora je bio načet. Ali onaj veliki desni ispravan potpuno. Al sam ga ipak zameno. Ispod akumulatora je stavljen modifikovani, veći od onog fabričkog. Al bukvalno sve isto, trese na leru pa trese! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Macvanin 81 Posted November 21, 2018 (edited) Greska... Edited November 21, 2018 by Macvanin Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoran Čolaković 0 Posted November 26, 2018 Zašto greška? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 936 Posted November 26, 2018 Nisam mehaničar, ali sam dosta pročitao ovde na forumu.To što ti lupi, može biti do kvačila, tj, zamajca, što se još uvek trese, može biti od loših tj, najjeftinijih nosača ako si njih ugradio, ili od nosača menjača kojeg verovatno nisi menjao.To što se gasi, ne znam. Svuda po forumu piše dalje od akron nosača, samo izgledaju a ne rade. Quote Share this post Link to post Share on other sites