Sale2810 4 Posted February 4, 2014 Verovatno samo oni koji su po prvi put ugradjenu u auto,ovako bilo koji naknadno ugradjeni,tesko da ce izdrzati toliko,narocito po nasim putevima.Mi samo imamo opciju da biramo od svih zla,manje zlo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 4, 2014 (edited) Inbaco sileni prelaze preko 80 000. Nisu imali još nijednu reklamaciju, a dosta ih je ugrađeno na Taxi karavanima.Ortak je na njegovom Stilu 5V zamenio fabričke a kupljen sa pravih 86 000 i 90 % solo gradske vožnje (nije opterećivan). Edited February 4, 2014 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted February 4, 2014 Ja cu definitivno kada malo prolepsa vreme da odem u inbaco da mi to sve odrade. Puno ih hvale. Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted February 4, 2014 koji su ti sileni koji prelaze 100 000km?? Oni za prvu ugradnju sa 500L Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted February 4, 2014 pasuju sa 500l na stila? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted February 4, 2014 znaci treba samo naci prodavnicu koja ce da garantuje da su ti sileni stvarno za prvu ugradju u 500l Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 4, 2014 (edited) Ako im je kataloški broj 51840600 onda govorimo o istom i za 500 L i za Stila/Bravo/Delta/ GP / Linea. Stim što Bravo ima i još neki modifikovani 51 812 443Bravo Stilo Edited February 4, 2014 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted February 4, 2014 Nista nama bez Ivana... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted February 5, 2014 Da li silen blokovi uticu na udobnost voznje, van zvucnog dozivljaja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3449 Posted February 5, 2014 I na udobnost i na bezbednost ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 5, 2014 Da ih nema bilo bi gvožđe na gvožđe, i jedino bi zubari profitirali. Ovako puno tiše / mekše.Kada propadne, trap počinje za vozi svoju vožnju. Konstruktori se dovijaju na raznorazne načine. Kao i ovi naši punjeni glikolom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted February 5, 2014 Ok, hvala na odgovorima Nemam osecaj da mi "bezi dupe" i ne zveci jos uvek ali imam osecaj da je zanja klupa malo tvdja nego sto je bila. Amortizeri su ok prema proveri po principu ljuljanja auta, smiruje se gotovo instant. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted February 5, 2014 (edited) Koliko vidim kod mene ce da ide unibol ili poliamid ako ne nadjem te pune. Edited February 5, 2014 by Dragan G Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted February 10, 2014 Ljudi,definitivno imam neki problem...Od cega zavisi udobnost na stilu pozadi,stavljeni su novi amorti,opruge su neke no name...pozadi kao da vozim drvena kola,nikakvu udobnost nema. Menjani su i sileni,ne mogu da kazem da lupa,ne lupa ali udobnost 0.Ako je do silena,ici cu ponovo da ih menjam,ovaj put do Inbaco-a.Molim za pomoc.Da li sileni uticu na udobnost,ili samo na stabilnost? Quote Share this post Link to post Share on other sites
filipovic 0 Posted February 11, 2014 to ti je do amortizera ako su monro gasni odose bubrezi.nije do silena ako ne lupaju , Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted February 11, 2014 Koje si amorte stavio? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted February 11, 2014 Monro reflex...Ne lupaju sileni,niti tockovi imaju lufta.Sve je utegnuto kao pracka. Ja sumnjam na opruge,jer je od skoro pocelo to da se desava. A opruge sa isto kupio nove ali izgleda da su lose.Sutra dobijam polovne opruge skinute sa stranca na probu pa cu da vidim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted February 13, 2014 Aj' pa javi.Bas me zanima da li je do amortizera. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted February 13, 2014 Javljam,danas bi trebalo da ih montiram... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted March 29, 2014 Zamenio zadnje silene i auto je progledao Nema lupanja, mnogo je stabilniji u krivinama i naravno vratila se udobnost zadnje klupe Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 0 Posted March 29, 2014 (edited) Kako zadnji silen blok uticu na udobnost zadnje klupe? Edited March 31, 2014 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted March 29, 2014 Meni je bas bila metalna katastrofa pozadi, svaki udarac silena se osecao a sada vise ne. Dalje od ovoga ne umem da objasnim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 0 Posted March 29, 2014 Ja razumem da na udobnost i komfor utice neispravan silen blok ali se to manifestuje udarcima koji se osecaju u automobilu. Ali me interesuje to za zadnju klupu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted March 29, 2014 Na to sam mislio, nista dalje od toga. Nema vise udaraca koji se osecaju. Znam sta je bilo pre i sta je sada pa na osnovu toga pricam. Ne bih znao dublje da udjem u materiju. Quote Share this post Link to post Share on other sites