Jump to content
FAS Goran
etibor

Fiat Stilo - silen blok zadnji

Recommended Posts

Ebem li ga vise sa tim silenima...

Vise se ne zna ni sta je dobro,ni sta nije. Treba se dobro raspitati,pa tek onda odluciti za neke?

Zna li neko koja je razlika izmedju silena sa uljem u sebi i silena bez ulja? Koji su bolji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde si uzeo, u kojoj prodavnici ili u ovlascenom servisu, prodaji? Trebalo bi kupiti da imaju za nedaj boze ali da budu kvalitetni.

Edited by Dragan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde si uzeo, u kojoj prodavnici ili u ovlascenom servisu, prodaji? Trebalo bi kupiti da imaju za nedaj boze ali da budu kvalitetni.

Nema u prodaji nabavljaju oni koji to mogu po porudzbini :zorro:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam nekada nesto uzimao od Birth-a i samo losa iskustva imam

Sent from my GT-S7560 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam pre manje od mesec dana menjao. Kupio sam u AP sportu. 2400 din kom. Odlicni za sada. Nisu se culi po ovom minusu. Pise kao da su fiat original, autoricambi je proizvodjac.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

negde je i po 50e,a to svaki privatni mehanicar zna skinuti a blokove odneti negde na presu i ugurati ih,bar ja tako planiram kad budem resio da ih menjam imam komsiju koji kaze da nije to problem skinuti samo da nadjem negde presu i gotova stvar.a kad odes kod ovlascenih servisera samo te glava zaboli :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo ima generalno slabu tačku u tim silenima. Zarad prostog trapa ubacili su silen sa uljem kako bi pružio malo udobniju vožnju, međutim negde su se u računici prevarili. 

 

zadnji_silen_4.jpg zadnji_silen_fluid_resilient_bush_1.jpg 

 

Gomila problema , čak i posle zamene vrlo brzo opet propadne / naročito na karavanima (najteži pozadi + zgodan za tovarenje).

 

image.jpg image.jpg 2012_06_12_422.jpg 2012_07_28_355.jpg
 
Inbaco ugrađuje silene od pune gume. Nešto slično ovim (samo daleko manja rupa kroz sredinu)  11496_01.jpg 11496_02.jpg 
 
Ove polutke (inače idu po dve sa svake strane) nosi čuvena Mečku O303 (i gomila Sanosa). Ako može prazan bus od 12 i kusur tona da gazi gomilu kilometara bez problema onda o Stilu i ne treba trošiti reči.
Što se tiče izgradnje starih silena , nimalo lagan posao bez odgovarajućeg alata. Ovi iz Inbaca za desetak minuta skoro sve izbiju. Otkačinju se amortizeri, napinje trap i skidaju se opruge. Zatim stavljaju oslonce na kojima stoji trap, dalje se skidaju šape koje sa četiri šrafa drže trap za karoseriju. Bush_Housing.jpg
 
Posle se sa hidrauličnom presom izbijaju stari sileni. 
Ugradnja obrnutim redom, stim što ove od pune gume samo ubacuju / ne treba presa (ako i probadnu puno je lakša zamena).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne puno, ali se primeti. I nema da mrdne zadnja osovina. Ipak bolje nego da se non-stop menjaju zadnji sileni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitao sam u servisu "Karlo", jednom od najjacih i najcenjenijih u Smederevu pa o okolini i rekli su mi sledece:

-Rezervni delovi za Fiata su cisto sra*je

-Ramena, stabilizatori......Tejovic

-Sileni ovi ppmenuti

-Cak i manzetnu kad sam menjao na homo zglobu su mi rekli da uzmem od Opel Ascone 1.6

Kad sam cuo opel doslo mi je da se okrenem i odem. Onda sam ipak otisao u prodavnicu i trazio obe-za stila i asconu. Sreca pa su imali. Dimenzija ista u mm a nisam mogao da verujem koliko je ova za opela elasticnija a ova za stila plasticna. Bas to su mi u servisu i objasnjavali, da ce ova za stila bas zbog toga brzo puci.

Ali oni zadnje silene menjaju tako sto skidaju trap. Kaze imaju presu i to im je najsigurnije da ce ispravno uraditi.

Sent from my LG-P880 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

To za Audi sam i ja cuo, mada ne volim da prenosim informacije iz druge ruke...

Pitao sam u servisu "Karlo", jednom od najjacih i najcenjenijih u Smederevu pa o okolini i rekli su mi sledece:
-Rezervni delovi za Fiata su cisto sra*je

 

Dimenzija ista u mm a nisam mogao da verujem koliko je ova za opela elasticnija a ova za stila plasticna.

I pretpostavljam da je ta za Stilo bila ona ekstrakvalitetna plasticna od 300 kinti, cim je u istoj radnji sa tom za Asconu...

Ne znam zasto se ljudi generalno uhvate za fus i najjeftinije, pa onda generalizuju, kao u slucaju tog majstora, bas me to zraci, zato i pisem ovo... Nazalost, najvise nam se pod nos upravo gura krs i lom, tako da donekle razumem, ali treba razgraniciti. A vecina se zaleti na povoljnu cenu. I sam sam tako "nasedao" u prvih godinu-dve posedovanja Fiata. Pa to jeftino izadje mnogo skuplje ili ti pokvari uzivanje u voznji. Evo i sada na mom autu moze da se uporedi (pisao sam vec): pozadi svojevremeno solidno placeni "originalni" diskovi i plocice iz nase radnje, a napred takodje Fiat OEM komplet ali donet iz inostranstva (planirao ATE, odustao kad sam video ove). Dupe i glava, nebo i zemlja, kako god hocete... Po performansama, kvalitetu, stanju posle odredjene kilometraze...

 

Kako najgluplji stabilizator moze da izdrzi po nekoliko desetina hiljada km, a mozes i da ga menjas na malom servisu posto prolupa i na manje od toga? Zato sto imas zamenski za 1000 din u radnji sa delovima i za Asconu, pa imas "original", pa imas dobro repariran, a i imas i OEM koji kosta skoro 30 EUR. Iz mog iskustva bi ih poredjao bas tim redom po kvalitetu, a licno zadnjih par godina radim reparaciju koja opusteno gura preko 40 000 km (za mene najbolji odnos cena-kvalitet). Itd. itd, posto je tema o silenima...

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve si ti u pravu, medjutim i u radnjama "specijalizovanim" za italijanska vozila sam dobio istu manzetnu po slicnoj ceni - max 700din.

Nije mi bilo do 200-300din nego da sacuvam homo zglob, a stvarno nisam imao nameru da se cimam pet dana i narucujem ko zna odakle i pravim frku kao da kupujem set kvacila.

Ista prica i sa stabilizatorima, viljuskama, silenima....

Oem nemas gde da nadjes ili ima na jednom/dva mesta u zemlji. A da nisam na forumu tesko da bih znao za tejovica ili ostale reparatore.

Problem je sto koju god prodavnicu da okrenes to je sve acron, birth i sl.

Pa evo samo za akumulator muka! Bosch vicu iskvario se totalno, b.h. djubre, varta nikad vise reklamacija, energiser i yuasa nema iskustava......poceli i exide da pljuju..... pa dobro jel ima da se kupi kvalitet ili nema?!

Ako je sve isto djubre onda daj najjeftinije!

Ili kao vozac MORAM da budem upoznat ko je uvoznik kako ne bih dobio neki fals + da znam oznake datuma proizvodnje da ne bih ubo bajato......

Zar ne moze ono staro-dobar dan, treba mi to i to, koliko para, toliko, hvala?

Jel mora sve da se komplikuke?

Sent from my LG-P880 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazu da pasuju na stila od audija stotke,ali to treba proveriti...

Pasuju kada se predhodno obradi spoljni precnik na strugu,Mislim da nepostoje sileni koji 100% odgovaraju.A zasto se opterecujete sa tim silenima kada postoje originalni koji prelaze opusteno 100 000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto nas opet vraca na prethodnu pricu :) . Janakis, apsolutno se slazem sa tobom, ali sta ces, tako nam je kako jeste pa kako se ko snadje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...