Jump to content
FAS Goran
etibor

Fiat Stilo - silen blok zadnji

Recommended Posts

To sam prvo uradio :D

Odma na šine.

Tramvajske šine - uzduž i popreko.

Železničke - samo popreko.

Sada je skroz utegnut na trapovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drage kolege, izbegavajte sine i takve testove, drugarski savet. Znam za 2 slucaja cepanja guma na iste, iz svog okruzenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jbg kad podjem u grad moram preko pruge :)

Ja sam mislio na običan prelazak preko šina, koje doduše nisu baš u nekom stanju :)

Ali do sad su mi tu bubrezi ispadali, videćemo sa novim silenima :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drug @Ivan

meni su te šine realnost. Svaki dan pređem tramvajski savski most koji je u katastrofa stanju.

Onda jašem šine u J.Gagarina kada skrećem a preko železnice jednom nedeljno, kada idem za selo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako ste napisali to mi izgledalo kao glavni sport.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heheh. Ispade tako :D

Svako ima svoju zabavu.

Mi vozimo ove od 59kw, nisu za potezanje pa testiramo granice trapova :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svima :), hteo.bih da pitam za ove silene od pune gume sto se ugradjuju u Inbaco u zemunu, da lineki drugi elementi zadnjeg trapa trpe ili je jedina posledica malo tvrdji trap ? treba da menjam silene a nekako mi se dopada ideja da se trajno rese ti sileni s obzirom na nase puteve

a vidim da ih hvale mnogi i da se trajno resava problem silena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa piše unazad sve, samo pročitaj razmisli i zaključi sam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pre neki dan bio u Inbako servisu u Zemunu i ugradio silene od pune gume, cena odlicna, a bogami i osecaj u voznji, ko nov auto , zadovoljan sam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa ne cuje se lupanje, bas je utegnut sada, ono sto su pricali o tvrdoci je tacno, ali to se bas slabo primeti, u voznji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako se ti sileni ponasaju na temperaturama ispod nule? Od kakve su gume napravljeni? Obicno se guma na minusu stegne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidiš, još ih na minusu nisam testirao.

Teram te silene 4-5 hiljada.

Definitivno ukrućuju trap. U vožnji se primeti samo kada idem preko šina - skakutavo bude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve se na minusu stegne (samo jedna stvar se omlitavi :laughing: ) , čak se i ulje u amortizerima stegne pa se auto drugačije ponaša. 

Nemoj da zaboraviš da imaš gume u prednjem trapu, nosačima motora...

Guma je slična ili ista kao i  što se koristi na trapovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobri su skroz, a najbitnije je da se trajnije resava problem silena :) nema sta da iscuri iz gume , ne moze da se pokvari, a udobnost je 90 posto aj da kazemo, onih 10 posto je bukvalno neprimetno sem kad :aletis preko vecih neravnina i to vecom brzinom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procitao sam temu od pocetka do kraja i nikako nisam skapirao da li sileni uticu na udobnost zadnje klupe.

Neko kaze utice neko kaze nema nikakve veze sve je do orpuga i amortizera. Onda se javi neko ko ima silene od pune gume kazu sve je sad extra samo je malo tvrdji. Sto znaci ipak uticu na udobnost.

Kod mene sam primetio ove gdine da je stilo nazad tvrd bukvalno kao kocije. Kad nekog vozim pozadi plombe im izbijam iz ziba. Ako vozim nekoga pozadi  kada se predje preko rupe oseca se snazad udar o karoseriju nema mekoce. Auto ne zanosi niti ima zvuk lupanja metala jednostavno se udar prenosi na karoseriju.

Kolega Sale2810 je cak pisao kako mu je auto nenormalno tvrd kako ce menjati opruge zadnjeg dela i nije napisao da li je do silena ili opruga na kraju.

Edited by drvac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drvac, proveri samo da zadnji nisu ispustili dušu tj glikol. Ako je zamašceno to ti pravi račun kod zubara.

Inače te komore u silenu koje su napunjene glikolom utiču na udobnost (tu radi trap) ali i na blagu nestabilnost jer u oštrijim manevrima šeta zadnji deo. Dalje Stilo, Bravo, Delta,GP,500l imaju tu krutu zadnju osovimu koja je sama po sebi neudobna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kad budem radio mali servis uskoro kad se bude podigao auto na dizalicu pogledacu sa majstorom u koliko se moze videti stanje silena. Inace ,da Stilo je nenormalno tvrd i neudoban auto ali zavoleo sam ga na prvi pogled i sluzi me fantasticno ide neneormalno tako da cu neudobnost zanemariti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...