Jump to content
FAS Goran
martalala

Veliki servis za Lancia Ypsilon 1.2

Recommended Posts

Da li neko zna koliko kosta veliki servis za Lancia Y 1.2. Presao je 125.000 km. Ima klimu ali nema ABS.

Otprilike jer sam negde nasla 200, 300 pa cak i 500 eura.

Prilicno mi je hitno jer cu morati za par dana da vozim auto na servis a ne znam ni otprilike koliko to kosta :crybaby:

hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sačekaćeš nekoga ko je to radio, pa će ti reći tačnu cifru...ja ti mogu samo reći da je za Stila 1.6 bio negde oko 300 eura, što znači da tebi može biti samo jeftinije...značajno jeftinije... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ce ti najbolje odgovoriti neko od servisera (Miki, Goran i sl) ali obzirom da je za moj Stilo isto oko 300 EUR, sto je daleko veci i komplikovaniji auto, ne verujem da za tvoju malu Lanciju moze biti vise od recimo 200 (delovi i rad) Mozda i znatno manje.

Edited by Lyon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je za Stila 1.6 kostao sa rukama 16.000 dinara. Delovi iz Kit komerca. Majstor je rekao da vratim vodenu pumpu sto sam i uradio. To je prvi veliki servis koji je radjen na autu. Inace, kad sam kupovao Stila raspitao sam se i tad je servis bio oko 24.000 dinara. Tu je sigurno bila ukljucena vodena pumpa (3500 dinara) - Da li to padaju cene kako autmobili stare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada kažem veliki servis, ja podrazumevam mali servis, plus svi kaiševi, španeri, roleri, svećice... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obavezno se menja:

1. Filter vazduha - oko 600 din

2. Filter motornog ulja - oko 500 din

3. Motorno ulje 2,7 l za 1.2 8V Selenia 20K - oko 2000 din

4. Filter klime/kabine/polena ili kako ga ko već zove - oko 800 din

5. Zupčasti kaiš za 8V - oko 1500 din

6. Zatezač (ako je 8V) ili zatezači (ako je 16V) - mada mi se "javlja" da je 8V - oko 1200 din

7. Kaiš klime, alternatora i servo pumpe - oko 1000 din

8. Paraflu oko 2,7 l i ostalo destilovana voda - oko 1500 din

DISCLAIMER - ove cene shvatiti samo informativno (moguća su odstupanja u trenutku kupovine) i proveriti telefonom na mestu kupovine a pre kupovine!!!!!

Svećice treba pogledati pa zameniti i njih po potrebi, komplet je - oko 1000 din.

A sad ruke:

Za zamenu kaiševa, majstori u proseku traže oko 3000 din. Zamena ulja i filtera je oko 500 din. Zamena antifriza je oko 1000 din.

Znači veliki servis ne bi trebalo da pređe 250 eura sa rukama majstora i novim svećicama. A tog što ti je rekao 500 eura pošalji ovde kod nas da nam kaže šta sve od radova i delova ulazi u njegov veliki servis.

Mislim, ako menja i čukane branike, izgrebane ratkapne, očešane felne, bateriju u daljinskoj komandi ključa, jelkicu na retrovizoru, metlice brisača, pregorele sijalice, temu na mobilnom telefonu i slične krucijalne stvari, onda vredi dati i svih 500 eura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Fiatinu u Novom Sadu veliki servis za 1,2 8V motor kosta 8000 din. sa svim kaisevima ,spanerima,rolerima,uljem Selenia i filterima. Znam da zvuci neverovatno ali bio sam licno i informacija je dobijena licno od vlasnika.

E zato volim Fiat!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planiram da radim servis za 2000 Lancia Y 1.2 8V - pa sam kontaktirao lokalnog dilera (u Čačku to je Auto Garant) i veliki servis je ~180 EUR.

 

Zamena uključuje:

- Pumpu za vodu

- PK kaiš alternator

- Zupčasti kaiš

- Ulje 3 litra

- Španer zupčastog

- PK kaiš klime

- Svećice

- Filter vazduha

- Fulter ulja

- Rashladna tečnost

+ rad (zamena delova, detaljna mehanička kontrola i kontrola tečnosti sistema, kočnice, trapovi, vizuelno...).

 

Eto, ukoliko nekome znači taj podatak. Jedino što ja nisam sasvim upoznat, na koliko KM je potrebno raditi veliki servis za ovakav auto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znate kako je meni rekao majstor ?

Gde ides ti sa tim autom?

Nigde, samo po gradu.

Neces na dalji put?

Ne, imam auto za to.

Onda nema potrebe da radis v.servis.

Kako bre, a ako pukne zupcasti?

Nista, stavimo drugi i teraj dalje.

A motor? Prezubice, polomice.....

Nece! Ne moze nista da mu bude, ne sustizu se ventili i klipovi, nemas sta da brines!

:):):) i tako

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka, lakše mi je da platim 200 EUR za servis i da ne brinem da li će me auto negde ostaviti, nego da gatam kada mi je dobar/loš dan.

 

Kakva je situacija sa malim servisom? Na koliko se on radi i šta se tu menja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta se menja, ulje, filter ulja, vazduha na nekih 10-ak hiljada kilometara ili godinu dana.

Za v.servis je ipak pametnije da se odradi jer ce se verovatno desiti.havarija kada se krene negde van grada pa ce samo slep sluzba kostati ko servis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cek cek cek, nisam rekao da sam poslusao majstora, samo sam preneo njegove reci :)

Ma to je ok za nekoga ko ume da prepozna los spaner ili pumpu ili da proveri kais i kome je auto cisto za po gradu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na koliko da se radi veliki servis,presao je 45000km od zadnjeg velikog servisa.?I da li je neko skoro to radio (zbog cene),posto su ovde stari postovi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...