neshaoct 9592 Posted August 6, 2011 Kažem gore...moguće da nisam razumeo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted August 6, 2011 @ Zoxya zasto prvo ne zamenis samo cilindar kvacila pa vidi sta se desava, da li imas iste simptome...Meni se sve" raspadalo" od buke, muke oko menjaca dok nisam zamenio cilindar kvacila jer nije dovoljno odvajao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoxy 0 Posted August 7, 2011 @ bglionVidiš, nisam znao da je i to moguće. Probaćemo sutra, samo što mi se ne skida menjač dya puta, a i videće se u kakvom je stanju zamajac kada ga skinemo.@ neshaoct Ma opušteno, možda sam se ja nerazumljivo izrazio Plivajući zamajci za Stila po otpadima se kreću od 80e do 150e (bar na onima koje sam ja zvao), ako neko zna realnu cenu polovnog zamajca ili br. telefona otpada koji sigurno neće poslati loš deo, ne bi bilo loše da pozovem i njih pre nego što sutra naručim deo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted August 7, 2011 Zasto bi skidao 2 x menjac. Cilindar kvacila se nalazi na menjacu- nema potrebe za skidanjem menjaca.Skida se za 10-ak minuta lagano (bar na Lybri,ne znam za stila sta mora da se skine da se dodje do njega ali mislim daje to to isti je motor) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dfast 2 Posted August 7, 2011 Na Stilu je donji cilindar zajedno u sklopu sa druk lezajem, da je do samog cilindra propala bi pedala kvacila ili bi bilo ulja ispod zvona menjaca, da je do druk lezaja/korpe osetio bi na pedali vubracije culo bi se lupanje i krljanje. Za zamajac su karakteristicni udari, kao kad ode krst kardana, ili nosaci motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoxy 0 Posted August 7, 2011 Pa i jeste mi propala juče pedala kvačila i bilo je ulja ispod zvona menjača. A što se tiče karakteristicnih udara, kao kad ode krst kardana, ili nosaci motora, to mi se čulo zadnjih mesec dana.E sada, da li se skida menjač da bi se zamenio taj cilindar kvačila ili ne? Ako ne, onda bih odložio malo zamenu plivajućeg zamajca Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoxy 0 Posted August 8, 2011 Rešen problem oko zamajca i kvačila Cena prava sitnica 57.530 din Doduše svi novi i što je najvažnije originalni delovi valjda sam sada miran makar 100.000 km Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted August 8, 2011 ala... i kako sad ja sa punta da pređem na jtd kad čujem za ove cene.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoxy 0 Posted August 8, 2011 Originalni plivalući zamajci za JTD-a prelaze oko 200.000 km, a ovaj Valeo što se prodaje po prodavnicama oko 60.000 km. Ja nisam imao sreće pa sam se vozio samo 46.000 km, ali sada sam, nadam se, miran još 2-3 godine dok je auto kod mene, a Boga mi navozaće se i sledeći vlasnik Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted August 8, 2011 Ovaj aftermarket Valeo prelazi više od 60kkm. Ti zaista nisi imao sreće. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoxy 0 Posted August 8, 2011 Da ne zaboravimo, otkazao je na toj kilometraži i aftermarket cilindar kvačila Posle ovoga više neću staviti na auto ništa što nije "Ricambi originali" jer kad sve saberem i oduzmem izađe jeftinije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoxy 0 Posted August 9, 2011 Ako neko ima problema sa plivajućim zamajcem, novi originalni u Delti sa popustom košta 28.683,49 din dok je na akciji, pa tu priliku ne bi trebalo propustiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
imandic 0 Posted March 17, 2012 (edited) Jes da je alfa, ali mozda neko pomogne bratu Italijanu 156 1.9jtdm, 103kw, 2004.god, 150.000km.Skoro isti problem kao kod ostalih ali evo detaljno:Auto ide jako dobro, ubrzava super, nema nikakvih zvukova, vozio sam nemackom 210km/h bez problema ali:- pri dodavanju gasa auto počne da "ljulja", znači nije vibracija kao kad je loše balansirana guma, vec bukvalno ljuljanje, levo desno, recimo oko 5 puta sekundi), ali bukvalno kao da neko stoji kod prednjeg tocka i gura auto.- u gradskoj voznji se jedva oseti ljuljanje (ili se i ne oseti) ali na otvorenom je jako izrazeno, posetbno od 3. pa do 6. brzine.- kad dam gas (zaljuljam) i auto dostigne željenu brzinu, odmah se smiri. Ako pustim gas auto se smiri. Ako otpustim gas da zadržim brzinu auto se smiri. Ako pritisnem kvačilo auto se smiri. Ne ljulja pri kočenju, gašenju, paljenju, SAMO pri ubrzavanju. Frekvencija ljuljanja se možda menja ali ja to ne primećujem, znači slično ljulja kada na 50kmh dam gas kao i kad na 150kmh...Ljuljanje je drastično manje na velikim uzbrdicama.U medjuvremenu:- promenjen plivajuci zamajac (valeo)- komplet kvačila (valeo, korpa za integrisanim druk lagerom)- gume nekoliko puta, 2 kompleta proverenih felni (sa zimskim i letnjim gumama).- vadjena desna poluosovina i stavljena nova zvezda (za svaki slucaj, mada majstor nije video problem ni na staroj, al reko kad vec vadi).Po zameni zamajca vibracije su se malo smanjile, ali ne puno.Ako sam baš ja taj kome je uleteo loš zamajac, onda nek ide život, ali ja bi pre proverio i šta još može da uzrokuje ljuljanje.Pitanje:1. šta je sa levim homokinetičkim (zašto je majstor rekao da nema razloga gledati levi, mogao je da naplati i to)2. reče mi prijatelj da lako može da bude da neka od brizgalica pravi problem jer ne "raspršuje" gorivo kako treba ili je jednostavno zaprljana/pred smrt3. da li neki drugi sistem u automobilu može praviti slično "ljuljanje"...Napomenuo bih da je korekcija brizgaljki prilično ujednačena na svim i maksimalna vrednos je oko 0.5-0.6 nečega po nečemu (zaboravio sam, i/ml ili i/dl...). Mada se desi u vožnji da korekcija skoči i na 1.2, predpostavljam kad se uključi kompresor klime ili neki drugi potrošač. Mogu da postavim log file iz FiatEcuScan-a...Potrošnja ok, grad oko 9l, otvoreno od 4.6 pa na više zavisi od vožnje.Edit: zaboravih da napomenem da sam ovako ljuljajući prešao skoro 40.000km, znači ne bi reko da je neki suštinski problem, ali me toliko nervira da ću odlepiti...Tresem se svaki put pre nego dam gas jer znam šta me čeka...Ko da vozim brod...Hvala unpared,Ivan,Kragujevac Edited March 17, 2012 by imandic Quote Share this post Link to post Share on other sites
RedMan 2 Posted May 9, 2012 (edited) Pozdrav svima na forumuTreba mi hitan odgovor da li Fiat Stilo 1.9 jtd 80ks 2002 god ima PLIVAJUCI ZAMAJAC???Unapred hvala Edited May 9, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
steel 21 Posted May 9, 2012 Imam stilo 1.9 JTD interesuje me kad šaltam u veću brzinu ponekad kao da malo poskoči, trzne. Kad gasim auto kao da se strese. Interesuje me da li je neko imao iskustva sa takvim simptomima , sumnjam na plivajući zamajac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 9, 2012 Nesto lupa? Imas mozda vibracije? Quote Share this post Link to post Share on other sites
steel 21 Posted May 9, 2012 Kako misliš vibracije? šta moze biti tome uzrok? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 9, 2012 Velike vibracije u radu znace da je zamajac u debalansu, a jako lupanje prilikom paljenja i gasenja takodje sugerise na njega. U svakom slucaju poseti strucnjaka i skloni sumnju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted May 9, 2012 Može i neki od nosača motora da se slično manifestuje. Svakako neko mora da pogleda. Paranoja oko tog zamajca je preterana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
steel 21 Posted May 10, 2012 Kako se to ustanovljava, zvukom ili se otvara menjač? Jel zna neko kao to ide? Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted May 21, 2012 e, ono čega sam se najviše plašio prilikom kuovine dizelaša me sada plaši još više - zamajac..Imam izraženo lupanje negde oko motora prilikom paljenja auta, i sa pritisnutom pedalom kvačila..prilikom gašenja nešto manje..Lupanje sam primetio pre neki dan, a urađen je kompletan veliki servis sa zamnom remenice alternatora, zamenjenji stabilizatori i još nešto što nema veze.. U vožnji ne osetim vibracije i lupanje..Koja je šansa da je lupanje prilikom paljenja zbog zamajca? Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted May 21, 2012 Okej, svratio sam kod majstora, plivajući je.. ...a i nema šta drugo biti..Zvuk je otprilike kratko čangaranje iz predela menjača kad se upali motor.. Drugih simptoma nemam, probao sam i ono Bokijevo u 4. na 1500 obrtaja pa gas..nema nikakvih vibracija ni lupanja u vožnji..Kaže majstor d se svaki drugi-treći tako čuje, i da verovatno mogu još hiljada km da ga vozim dok ne ode..Ima li sve ovo smisla? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted May 21, 2012 Ja zamenio kod Gorana pre neki dan. Set kvacila je bio pri kraju a ljudi me pozvali i rekli da plivajuci moze jos (grubo 20000 km) ali sam ga ipak zamenio jer ce auto ipak toliko sigurno jos biti kod mene (iako se manje vozi od kako je sluzbeni stigao Nisam imao simptome kao ti osim malo stresanja pri paljenju i gasenju a i to je moglo da se smanji kad se kljuc lagano okrece pri gasenju Sad je dosta mirniji pri gasenju ( Nosac motora-kosku moram da zamenim) Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted May 21, 2012 Koja cifra je u pitanju? Mada znam otprilike, ali ajde da znam tačno..Ja ne znam kako vi ljudi, ali ja bih morao prvo kod psihologa pa tek onda da dam za jednu popravku 500E Quote Share this post Link to post Share on other sites