Jump to content
FAS Goran
Joca

Plivajući zamajac na JTD

Recommended Posts

nema pravila... kad budes menjao set kvacila neka ti majstor pogleda i zamajac, pre toga nema potrebe da otvaras menjac sem u slucaju da hoces sve komplet da zamenis..

konkretne cene za delove za stila 1.9jtd su:

zamajac 25 000 dinara

set kvacila valeo 10 500

druk lezaj 6500

ulje 1500

ruke variraju, ali niko nece da pocne posao bez 50-60 e, a do 100 ide, zavisi gde se obratis...

ako je procureo i neki semering, valja zameniti sve, a to je jos 5000 preko..

Edited by Manfred

Share this post


Link to post
Share on other sites

a semering imas jedino kod stojanova NS tako i za gorivo racunaj,a usput i za neku kaznu barem 2000din :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahahahah :D tako nekako! ;)

ima verovatno kod Bogunovica ili u AK Vozdovac, ako nema na lageru, mora da se porucuje, a to je smor, jer se ceka nedelju dana... tako da, ako ti je potreban semering, telefon u ruke i okreci redom: 1. Bogunovic, 2. Ak Vozdovac, 3. Meritum Certus 4. Delta, 5. Stojanov...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam pre 40-50 hiljada zamenio kvačilo za Valeo iz AP-Sport, sve je isto kao i dan posle zamene. Siguran sam za tih 10tak hiljada dinara u kompletu dobio i druk ležaj (ovo odgovaram Manfredu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ove cene i seta i zamajca pre samo 3-4 godine mogle su samo da se sanjaju.

Zamajac je bio 600EUR.

Vredi razmisliti, kad se već skida menjač (skidanje košta 60-100EUR), da se zameni i zamajac koji je sada 250EUR.

Da ne bude za godinu dana isti posao samo zbog zamajca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ovaj 1.3Mjet u grande puntu stvarno ima plivajuci zamajac? Koliko sam citao Nema....valjda je obican fiksni. Ajde ispravite me....da li je neko to menjao na doticnom motoru? :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozz svima.... imam stila 1.9 jtd 115hp i pri naglom ubrzanju pri brzini npr od 90km osete se vibracije i malo buke uz to,najcesce na uzbrdicama,neki put na ravnom.. kada palim i gasim auto ne primecujem nikakvo tresenje. kada skrecem u levu jacu krivinu oseti se tresenje na volanu,a u desno ne.. kada podignem auto,onako u brzinu bez da ga palim pokrecem tocak napred-nazad ima lufta, i kada pokrecem auto lagano cuje se kao hucanje lezaja tocka,a kad izbacim na ler i lagano se krece ne primecujem da se cuje...ako neko moze da pomogne bio bih zahvalan!!! :question:

Edited by Nemanja86

Share this post


Link to post
Share on other sites

proveri kod majstora krst poluosovine...

@nidza

kod punta jtd i stila od 80hp ide druk u kompletu, kod stila 115hp ide druk odvojeno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakva glupost. Ko neće zameniti i druk ležaj kad menja kvačilo? Da li je moguće da je za 115KS druk toliko jači da izdržava više od seta kvačila (ili je set kvačila slab?).

I druga stvar, je'l može kvačilo od 115 na 80?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jebg, glupo ili ne... to je fiat :D

potpuno je drugaciji druk na 80 i na 115, tako da sumnjam da moze da se stavi od 115 na 80.

tvoj set je isti kao za alfu 147 jtd 100hp

edit:

mislim da svako normalan menja korpu, druk i lamelu kad vec otvara menjac, a zamajac po potrebi...

Edited by Manfred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam sve ove simptome,cima prilikom davanja i oduzimanja gasa,zatrese se prilikom gasenja i kada pritisnem kvacilo cuje se ponekad neko lupkanje.

Nije to nista sto mi smeta,pre Stila sam vozio Zastavu tako da su mi ovo sitnice.Kvacilo radi lepo,menjac ide fino,...tako da

ne bih menjao taj zamajac ako bas i ne mora,skupo je to dosta a ja ne prelazim vise od 7-8000km godisnje.A ovog Stila mislim da vozim jos godinu,dve najvise pa mi

se ne ulaze.

Pa eto da pitam koliko moze biti opasno voziti sa losim zamajcem?

Da li moze napraviti dodatni,skuplji kvar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam Mareu 1.9 jtd iz 2002. Kad menjam brzine na vise, pri pritiskanju kvacila dolazi do blagog podrhtavanja na papucici kvacila. Sta moze biti?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi plivajući zamajac plaćen 26.000 din jedva da mi je izdržao 45.000 km. Sada sve iz početka :wallbash: U dilemi sam da li da uzmem polovan zamajac sa otpada za 15.000 din ili remontovan u Fijatu za oko 40.000 din :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako znaš da je opet on?

Edited by kole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čuje se. Recimo kada palim ili gasim auto bez pritisnute pedale kvačila čuje se kako lupa, a sa pritisnutom pedalom kvačila znatno manje. Čuje se i u vožnji ponekad. Vozio sam ga nakon toga kod mehaničara i on je potvrdio moje crne slutnje, a prešao sam samo 45.000 km sa tim novim zamajcem :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kako voziš? Kažu da na trajnost zamajca najviše utiče stil vožnje. Ne mora da znači da je to, možda je stvarno loš zamenski deo, nego samo pitam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idi kod nekog drugog masjtora i reci mu da ti pogleda nosače motora. Sumnjam na onaj ispod akumulatora. Pogotovu ako imaš velike vibracije na volanu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim najnormalnije, doduše, isključivo gradsku vožnju, ali nije mi ovo prvi auto sa plivajućim zamajcem tako da je verovatno problem u lošem kvalitetu zamenskog dela.

Što se tiče vibracija , gledao je majstor nosače i kaže da su u redu, a volan je baš, baš miran.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je 10K duže od toga set kvačila bio kao da je juče zamenjen. Kad sam menjao set rekli su mi da je plivajući tanak i da može da izdrži još 50-ak K. Vozi ga čovek i sad sa skoro 70 K od tad i nema šanse da neće da dogura do 100K pa tek da ima tvoje simptome(verovatno ne). Prosto ne mogu da verujem da se nov tako ponaša posle 45K, il si kupio neki krš ili je nešto drugo u pitanju. Sve je moguće i svašta se prodaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas mi je otkazao i cilindar kvačila u menjaču koji je zamenjen kad i plivajući zamajac, tako da u ponedeljak skidam menjač i rešio sam da stavim polovne delove, jer evo koliko su sastavili novi - 46.000km. Jednom rečju katastrofa! :crybaby: Zvao sam servis i rekli su mi da je garancija na ugrađene delove godinu dana, a prošlo je godinu i tri meseca tako da ništa od garancije, a crko je zamajac, cilindar kvačila i verovatno korpa, jer mi je baš bila tvrda pedala kvačila. Jednom rečju raspad sistema :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

...kada palim ili gasim auto bez pritisnute pedale kvačila čuje se kako lupa...

Zar se auto uvek ne pali i ne gasi sa pritisnutim kvačilom? :whistle:

Tako su nas učili u auto školi, tako radim čak i na mom benzincu koji ima ko zna koliko puta manje vibracije. Pišem ovo da ne bi nastavio sa istom (lošom) praksom (ukoliko sam dobro shvatio gore napisano) i kada sve to zameniš... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi me razumeo! Tako mi je majstor pokazao da proverim da li je otišao zamajac ili je nešto drugo, a auto palim sa pritisnutim kvačilom svih ovih 25 godina i milion pređenih kilometara :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...