Jump to content
FAS Euroauto Goran
Joca

Plivajući zamajac na JTD

Recommended Posts

U vezi sa tim pitanje...kako odoliti ne stiskati ga iz niskih obrtaja kad osjetis nalet obrtnog momenta:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sad,to je vec druga polemika...jeste da svima ponekad dodje da potopimo gas,ali ponekad i nije strasno,ali ako se radi stalno,verovatno da na duge staze skodi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ga vozim kako mi je merak...ne marim previse za cuvanje. Jbg ja sam njega kupio a ne on mene. Zato mi je plivajuci pri kraju:-)

Doduse posle dosta vremena:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da,ne crkava on od 3 potapanja,godine prolaze i velike km pa tek se onda oseti njegova boljka,ako je mozemo nazvati boljkom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kod mene je auto 6 godina a uzeo sam ga polovnog..:-)

Ali stvarno u dobrom stanju...poenta je, ne treba robovati stvarima:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez potpisivanja, bez potapanja punog gasa u niskim obrtajima, paljenje i gašenje auta sa stisnutim kvačilom, što manje gašenja auta prilikom kretanja...

 

Jedini opterecenje na zamajac je uparavo samo to kretanje,ako je naglo onda su to udari koje sam zamajac trpi,a u samoj voznji nema velika opterecenja koliko god da stiskas gas,pa makar i u patos nista se menja. Jedino ako je lamela pri kraju ili druk lager ili je korpa pukla tad su opetrecenja jos veca jer sa vecom mukom krece auto i onda i slajfuje(proklizava) lamela, druk lezaj ide dublje nego sto treba pa zna da se usece u korpu itd itd... Ali znajte da je najvece opterecenje sam polazak auta...

Naravno duze ce i trajati ako se ne drzi cesto noga na kvacilu,recimo na semaforu koji drzi 3-4 mn drzite ga u prvoj umesto na leru da rasteretite motor itd... Ali najveci i najvazniji faktor trajanja nekog kvacila je pravilni polasci i kretanja,mislim navici se na pravi odnos vage kvacila...

 

P.S. Ovo ne kazem da bih samo pisao vec mi je otac nekada radio remont lamela pa sam "malo" naucio neke stvari o kvacilu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima ako ga non stop stiskaš pun na 1000-1200 obrtaja. Inače, plivajući se fiksira na nekih 1800 obrtaja, tako da posle i nema neku funkciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko je oštriji sa davanjem gasa kao i sa naglim puštanjem, tj oni udari ne prijaju zamajcu.

 

 https://www.youtube.com/watch?v=MMW8UrEnsmo

Jedino za alnasovanje mi malo čudno, jer bendix gazi po vencu koji je na fixnom delu, delu koji je ušrafljen za radilicu. Tako da je jedino opterećenje što vrti snop zupčanika u menjaču (koji je u leru).

Za gašenje OK jer zna motr da se dobro zaljulja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja tvrdim da samo alnasovanje motora sa pritisnutim kvačilom ne može toliko uticati na zamajac. Ne vidim na koji način samo njegova sopstvena masa može imati toliko štetnog uticaja, odnosno kako da sopstvena masa prilikom alnasovanja prouzrokuje veće opterećenje nego kada se recimo stisne pun gas u 5. stepenu prenosa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvinjavam se sto ste cekali na odgovor, ali ovako:

Reparacija kod Gajica me je ispala 22000din, dao mi je neki popust posto drugar saradjuje sa njim i dovozi automobile na reparacije.

Morao sam da menjam cilindar kvacila koji se nalazi u kabini i on je ispao 3000din.

Majstor za ruke mi je uzeo 8000din za zamenu kvacila i zamajca i 2000din za zamenu cilindra.

Sto je sve ukupno 35000din. 

Nisam hteo da vozim auto kod majstora kod koga inace idem da mi on skida kvacilo i zamajac, nego sam oterao auto kod gajica ostavio tamo i posle otisao po njega. Dobio sam garanciju godinu dana, a on mi je rekao da narednih 100 hiljada ne moram da brinem.

Auto se lepo ponasa, bitno mi je da vise ne moram da jurim papucicu kvacila po autu  :guitar:  :guitar:  :guitar:

Sada jos trap da sredim i alfa kao nova  :unworthy:  :unworthy:  :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš mi je drago ako si zadovoljan. Razgazi ga malo,pa napiši utiske!

Za trap, imaš Tejovićevu radnju kod "Plavog mosta". Naša AR 156 jtd, je odrađena njegovim delovima,značajno je jeftinije nego u radnjama, a kvalitet svi hvale!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mene ohrabruje ova informacija. Još obzirom da daju garanciju, ne zvuči ni malo loše.

Ipak nije mala razlika da li ću nešto platiti 300 ili 600 evra. Ne kažem da treba ciganisati na uštrb kvalitetnog dela, ali zašto mi ne bi u džepu ostalo 300e, a uz to je kvalitet ''novih'' delova koji su nam dostupni veoma diskutabilan. 

 

Ako sam dobro razumeo, sve si završio na jednom mestu? I zanima me da li oni rade konkretno remont tvog kvačila, ili ubacuju gotovo već remontovano? I koliko je to sve trajalo? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel sam ja dobro ukapirao da je novi zamajac oko 30 000din a repariran 22 000din?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rodjak i ja smo stavili na Bravo JTD 105 fiksni zamajac i pripadajuci set kvacila sa TD 100 prije mjesec dana.Za sad sve radi super,za dalje cemo vidjeti.Sve je placeno 70 eura,polovno,zamjena nista(mi mijenjali).S obzirom da je rodjak bez posla trenutno,ovo je ok varijanta.Naravno preporuka je plivajuci,ali u ovakvoj situaciji i ovo je u  redu :)

Edited by Mahoney

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kompletna reparacija je toliko (korpa,lamela,zamajac),+cilindar+ruke !

Share this post


Link to post
Share on other sites

banjo1990

Oni tamo sve zavrse, oteras auto kod njih i dodjes sutradan po njega. Samo sto oni ne rade demontazu i montazu, vec imaju nekog svog majstora kome nabacuju posao. U principu moze bilo koji majstor da ti skine set kvacila i zamajac i ti da im odneses oni remontuju i tvoj majstor ti vrati. Ali tu uvek postoji ono, ako ne legne dobro, nesto nije kako treba, pa onda treba utvrditi ko je kriv. Ovako ako se nesto pokvari, znam koga za gusu da hvatam  :smoke:

A sto se tice remonta kako rade to nisam siguran, ali znam da rade reparacije za offroad vozila, i da im je non stop guzva, pa po tome predpostavljam da su kvalitetni, a i da nisu dobijes garanciju  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru! Ako se to tako brzo završava, onda definitivno imaju spremne setove za ugradnju :)

 

Idem sledeće nedelje da isproveravam sve nosače, krstove i ostalo, da vidim da li će se nešto promeniti. Ako posle toga ne bude promene u ponašanju, definitivno kvačilo leti napolje. Najgore mi je što retko ko primećuje ono što ja osetim u vožnji, ali znam da nije to to, i da tu nešto ne valja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ranije ništa napisao, pa evo sada da dodam nešto. Pošto sam bio u servisu da isproveravam stvari koje mi mogu praviti problem mimo zamajca, sve više sumnjam na njega.

 

Poluosovine malo krckaju, ništa strašno, ali svakako će biti skinute sledeće nedelje da se ako ništa napune krstovi mašću. Ostalo je sve utegnuto.

 

Kad su probali auto, rečeno mi je da kvačilo jeste malo tvrđe, ali da ništa nije strašno. Takođe, kažu da bi zamajac trebao da se javi prilikom gašenja motora, ali ni to nije slučaj kod mene, ništa ne lupa.

 

E sad ono najvažnije. Oni mi nikako ne savetuju da na Alfu stavljam remontovano kvačilo i zamajac, jer imaju očajna iskustva sa tim. Čak su mi rekli da je za Alfu i nov Valeo sr*nje, i da se vrlo brzo razloka. Kažu da se Luk bolje pokazao. Naravno, ne uzimam ništa zdravo za gotovo, ne kažem da Gajić radi loš posao, pogotovo jer mi se čini da oni nisu sa njim imali iskustva.

 

Njihovi saveti su da ništa ne diram za sad, jer kvačilo normalno odvaja i normalno vuče, i dok nema problema sa tim da ne bacam novac, jer i sa svim novim delovima vrlo brzo može glava da me zaboli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo situacija kod mene... Sad je malko zahladelo (isto i prosle godine) kada pustam kvacilo, ponekad zadrhti auto kao da krecem iz druge. Danas mi ga bas gadno zatrese mislio sam da ce se i ugasiti. srecom nije ali se mucio da se pokrene.

Kada naglo stisnem kvacilo, obrtomer oko 3000 rpm cuje se na trenutak "druuu" nesto tandrce unatra pa se smiri.

Ubacujem u brzine bez "krrrk" ali nekad- retkokad nemogu ubaciti niukoju brznu kao da bacam negde izmedju. Kada zurim ubacim u veci prenos malo veci gas i naglo pustim kvacilo primer idem 60km/h cuje se "duk". Kvacilo tvrdo do boga, otpada mi noga u gradu u guzvi. Isli smo petoro u autu, krcati sa torbama ali kvacilo nije proklizavalo cak i u 4. do patosa.

Pri gasenju auto malo zatrese, osiclacije na volanu nisu nesto preterano velike, ali na leru je izuzetno bucan, fabricki radio (ne muzika sa CD) radio na leru mora da bude na 12 da bih normalno cuo.  :blushing:  

Jesu li ovo simpotmi zamajac + set kvacila +  nosac motora???? :question: Ili je moguce jos nesto drugo???

Plus me ceka repariranje turbine    :wallbash:  sisti i baca ulje u usisnu granu unutra sam gledao prosle godine ove godine se i plasim zaviriti kako stoji stanje. Al dimi do oca  :smoke:

Plasim se da ce me ove rabote izaci do 1000e jos i treba da kupujem zimske i leti letnje gume :wallbash:  Malo me frka vata  :no  Prosle godine sredjivao trap, veliki servis, elektronika tip top  bez greske, ove godine generalno zavrsio trap  sa  akumulatorom. 

Dal da ga prodam ili sta da radim??? Inace stilo JTD 115, ima navozanih realnih oko 230 000km nznm tacno, istorija pre toga nepoznata, uvezen jbg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klik-klak može da bude i do nosača motora, verovatno i jeste.  Pogotovu zbog ovog dela 

 

Sad je malko zahladelo (isto i prosle godine) 

 

Zamajac ne zna za temperaturu dok nosači znaju i skamene se kada je hladno. Mada bi trebalo oko nule, a ne na 10ak stepeni. Ja bih prvo od njih krenuo i da vidim zašto neće u brzine(verovatno jeftino rešavaš ovo) i onda dalje ako bude potrebe.

 

Levi nosač motora ti je ~6000din,  donja dva ~5000 ili malo jače i računaj zamenu 2000din.

 

E sad tvrdo kvačilo je znak da je loše. Mada moraš da vidiš koliko loše i šta dalje činiti.

 

Što se prodaje tiče takav auto možeš da prodaš za 2000e najviše. Šta posle sa tim da radiš? Ako imaš još 4000e kod sebe rešavaj ga se odmah i uzmi nešto bolje, a ako možeš još 1000e da dodaš najverovatnije ćeš biti nažalost na istom i sa drugim kolima..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima veze temperatura sa zamajcem. Kod mene je tako poceo na pocetku, samo ujutru kada je hladnije i kad krecem prvih par km se culo kao da malo prenosi vibracije,kao "bruuuu". Takodje na kvacilu su se osjetile blage vibracije. Vremenom vibracije su se povecale a tandrkanje se cuje i kad je toplo sada. Na leru ce pored onih lupkanja od eksplozija cuje i dodatni udar koji dolazi od zamajca. Tako je stanje kod mene. Uskoro ide na zamjenu samo ga cekam da prolupa

Edited by bojankov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...