Jump to content
FAS Goran
Joca

Plivajući zamajac na JTD

Recommended Posts

st jtd 115 zamenio sam donje nosace i ispod aku, mrtva macka. nista se ne poznaje. i to 2001 god a jos bio fabricki nosac ispod aku. manji gabaritno dva puda od zamenskog,, ima vibracije u leru trese volan ko mutav ko da stemam hiltijem.(jos sam slepio od gusara nalepnicu abarta ne bi li se smirio),kad malo das gas smiri se... nema mnogo stresanj prilikom starta i gasenja. u voznji kad se popusta gas i dodaje cuje se klik klak ali to su verovatno krstovi poluosovina. pedala kvacila je tvrda ko ona stvar. takovog ga 7 meseci vozim. sledece sedmice skida se menjac pa cu vidim stanje.nerznma samo dali menjati druk lezaj posto se ne cuje da zvoni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislim da je akronac masivniji je od originala. a original je isto krut ko ovaj nov znaci  menjo sam deo star 16 god koji se ispostavilo da je ispravan...super  sad imam jedan rezervni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije ispravan, nego je acron teško smeće, zato i trese i dalje. Skoro je@zarkusi ako se ne varam isto tako, stavio Acron i nista nije promenjeno. Nadji temu sa nosačima motora.

Sent from my 3310

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/28020-JTD-rešite-se-vibracije-motora

Kreni od kraja da citas.

Sent from my 3310

Share this post


Link to post
Share on other sites

jbg pazi cekaj stani.bas sam i menjo zato sto sam zevo  po temi.sta menjati  zbog vibracija. nosac se menja kad se pocepa ili istruli guma tj kad se mast nadje u njemu ili kiselina itd... nosac mora da dise a ne sme biti previse krut.licno sam skido uporedjivao i gledao..jednostavno meni  nije to uzrok . znacu u utorak kad bude operacija skidanja menjaca....jednostavno kupljeno na placu izakano u italiji doslo na zamene, sreca preko firme cu zamajac i set pa ce biti 20 % odbitka pdv, da se malo prodise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

videcemo u utorak, mozemo se kladit. elem u ue zamajac 34000 a u kg 29000 , ista marka. vrag ti babu osedlao :D ko da se sniram na ledjima

Share this post


Link to post
Share on other sites

nema to u ove krajeve,niko ne radi.a i da radi sve je to stap i kanap.ja sam samo za preventivna menjanja. bolje da zamenim kad sam pri parama nego kad crkne i kad se nabere kojesta..javljam sta poradim slikacu i slike..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pošalješ u Ostružnicu preko kurira (pretpostavljam da je oko 700-800 rsd "poštarina"). Jedino što bi auto morao da ostane kod majstora, na dizalici 2-3 dana. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Markobgd

Ljudi su emotivno vezani za pojedine marke, pa to ti je :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/10/2017 at 8:57 PM, Martin said:

Pošalješ u Ostružnicu preko kurira (pretpostavljam da je oko 700-800 rsd "poštarina"). Jedino što bi auto morao da ostane kod majstora, na dizalici 2-3 dana. 

I ja sam čuo za tog majstora u Ostružnici, Fića se zove.

Malo sam se raspitao kod drugara mehaničara koji mu redovno šalje setove kvačila i zamajce na remont. Kaže da je odličan.

Što se tiče nosača motora ispod akumulatora, imamo majstora koji to redovno mijenja, ali zamijeni ga sa nosačem motora koji se ugrađuje u 1,8 benzinca(ako je motor 1,9 jtd).

Potreban je samo duži šraf, i vibracije nestanu.

Probajte... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dal si ti sasav? pa ljudi kupuju razne uredjaje i masine za masaze i vibracije. a ti bi protiv toga? ima li sta sladje nego kad si u guzvi na semaforu , a vibrira ceo auto... da se najezis od miline.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovako skidao sa drugom menjac  i montirao valeov set druk +korpa +lamela +zamajac. generalno trvrdo kvacilo nije nista smrdelo ni proklizavalo. druk nije procureo ali je prso lezaj otisla cementacija. lamela potrosena maksimalno korpa plavkasasta na nekim mestima i puna tragova delimicnog cesanja  lamele. druk  se prilicno usekao u peraja i vidi se da nisu sva u istoj ravni.zamajac nema mnogo lufta skoro ko nov ali oslabile opruge pa se lako rukama nategne i plus je dobio aksijalan luft koji je i napravio problem. primecen i luft i trkacima menjaca koji  mu daju mali klik klak zvuk.  sad je pedala ne prepoznatljiva. lagana ko pero. nema vise klikanja kad se salta i kad se popusta i daje gas pri malim obtajima. smanjene i vibracije volana na leru.ostao da se zameni jos i donji desni drzac motora jer se raspao.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probajte sa nosačem od 1,8 benzinca. Samo je potreban duži šraf.

Majstori tako rješavaju problem sa nosačem u 1,9 jtd. 

Baš sam razgovarao sa jednim od njih povodom ove teme...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masa njih preporučuje nosač od 1.8. Ali čemu to kad postoji nosač za 1.9? Problem koji ostaje nakon zamene je sto se stavi loš nosač. Acron u većini slučaja. Par postova iznad lepo je navedeno da je stavljen nov Acron i da nije bilo bolje, zatim je stavljen polovan original, u dobrom stanju, i sve je bilo kako treba.

Sent from my 3310

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...