Bogi824 1 Posted February 15, 2017 Dobro to mi je jasno što se tiče vibracije, recimo mislim da mi je otišao jedan držač motora i to onaj ispod akumulatora, mada to ću videti kod majstora. Ono što mene zanima, jer vozilo pređe dnevno nekoliko stotina kilometara urbane vožnje, je potrošnja. Da li promena plivajućeg u fiksni zamajac može da prouzrokuje povećanje potrošnje goriva. Nekako se poklopilo od kada sam izbacio plivajući da mi se povećala i potrošnja, ali sve to može biti i zbog drugih stvari, na prvom mestu loše gorivo (u zadnje vreme zna često da mi pokaže da ima vode u filteru), pa sam imao grešku P 404 (EGR ventil) i ako sada crvena lampica brizgaljke više ne sija tokom vožnje, možda dizne, možda pumpa, protokomer... ali reko da krenem sistemom eliminacija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted February 15, 2017 Zamajac ne može biti razlog porasta potrošnje ako se ne promeni stil vožnje.Послато са HUAWEI P7-L10 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogi824 1 Posted February 15, 2017 2 hours ago, vicent said: Zamajac ne može biti razlog porasta potrošnje ako se ne promeni stil vožnje. Послато са HUAWEI P7-L10 Hvala Vicent! Upravo mi je taj podatak trebao. Sada ću da tražim uzrok povećane potrošnje goriva na drugim mestima, a ima ih... Van ovog pitanja u vezi potrošnje, a u vezi je zamene plivajućeg sa statičkim zamajcem. Kao što sam naveo, na statički zamajac stavio sam novi set Lukov kvačila, i čuje se, bilo kvačilo pritisnuto ili ne, aj' da kažem neko brundanje iz predela gde se nalazi menjač. To brundanje se čuje samo na leru i nije stalno već se ponekad javi, nekad je glasnije, nekad tiše. Šta bi to moglo da bude? Jel' beše u tom predelu ispod akumulatora on ima držač motora ili se varam? Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjavw 7 Posted February 15, 2017 Ima, i koliko znam taj pravi zajebancije (bar koliko sam procitao na forumu) ☺ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogi824 1 Posted February 17, 2017 On 15.2.2017. at 11:21 PM, pedjavw said: Ima, i koliko znam taj pravi zajebancije (bar koliko sam procitao na forumu) ☺ Hvala za info Pedjavw! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogi824 1 Posted February 18, 2017 Samo da javnem, može nekom biti od koristi. Zamenom plivajućeg zamajca za fiksni, na Fiat Bravi 1.9 JTD, gubi e oko 15 posto snage, samim tim se povećava i potrošnja. Što se tiče brundanja, vibracija i ostalih neprijatnih zvukova, sve to dolazi od fiksnog zamajca (sa Fiata Brava 1.9 TD). Eto, da neko ubuduće ne bi bezveze bacao pare, vreme i živce, bolje je kupiti i novi plivajući nego praviti ove budževine koje se na kraju nikako ne isplate. Snaga još i može da se nadomesti čipovanjem, ali vibracije koje će na kraju imati uticaja i na radilicu se nikako ne mogu izbeći. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted February 18, 2017 Ne znam šta se kod tebe dešava. Znam nekoliko ljudi koji su ugradili fiksne zamajce (nisu svi Fiat), osim gubitka elastičnosti pri kretanju, "mekanije"- tečnije vožnje, niko se nije požalio na gubitak snage i podizanje potrošnje. Послато са HUAWEI P7-L10 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted February 18, 2017 Nikad ne bih išao na varijantu sa fiksnim zamajcem - ako se vozilo nakon ugradnje fiksnog, ponaša kako opisujete. Ili remot ili kupovina drugog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted February 18, 2017 Ponasa se losije, nekom je to u pragu tolerancije, nekome ne, neko poredi sa dotrajalim plivajucim pre zamene kada je I on zablokirao pa kao nema razlike.Mada razumem u mnogim slucajevima, oni golf6 1.6tdi taxi u ns, na oko 300-400k svima fabricke turbine itd, ali su jos na 100k izmenjali plivajuci za fiksni jer im je slaba tacka I gledaju svaki din.Sent from my KIW-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted February 18, 2017 Samo da javnem, može nekom biti od koristi. Zamenom plivajućeg zamajca za fiksni, na Fiat Bravi 1.9 JTD, gubi e oko 15 posto snage, samim tim se povećava i potrošnja. Što se tiče brundanja, vibracija i ostalih neprijatnih zvukova, sve to dolazi od fiksnog zamajca (sa Fiata Brava 1.9 TD). Eto, da neko ubuduće ne bi bezveze bacao pare, vreme i živce, bolje je kupiti i novi plivajući nego praviti ove budževine koje se na kraju nikako ne isplate. Snaga još i može da se nadomesti čipovanjem, ali vibracije koje će na kraju imati uticaja i na radilicu se nikako ne mogu izbeći.Ti si onda pegla vozac pa ga vozis na vrh gasa. Rekoh ti da se gubi na obrtnom jer je, ne sjecam se sad koliko ali mnogo je laksi fixni od plivajuceg reda 3-4-5kg...ali kad ga zavrtis mnogo lakse dize obrtaje. Da, ima vise vibracija ali nisu nesto prevelike osim pri kretanju i eventualno na nekoj rezonantnoj frekvenciji :-)Sent from my SM-G930F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogi824 1 Posted February 18, 2017 Moram da vozim tako, jer živim od auta. Nekom je svejedno dal mu auto troši 6 ili 9 l nafte, dok meni nije, jer mesečno pređem 5 do 6 hiljada km. Dok sam vozio kružne trke '90-ih, tada auto sigurno nisam štedeo i pipkao ga na gasu, ali sada je drugačije. I da dodam još nešto, više trese i kad krećem sada sa fiksnim zamajcem, a i u toku vožnje nego sa plivajućim zamajcem koji je odradio svoje. Zapravo sa plivajućim mi je tresao pri polasku i kad ga ugasim, a u vožnji nikada. Dakle, za mene čist gubitak, i vratiću plivajući, naravno ne ovaj što mi je bio na vozilu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted February 19, 2017 3 hours ago, bojankov said: Da, ima vise vibracija ali nisu nesto prevelike osim pri kretanju i eventualno na nekoj rezonantnoj frekvenciji Dovoljno da većinu odbije od same ideje da menja plivajući fiksnim zamajce. Kakvi smo mi inženjeri nema nas na svetu a čitav život sečemo rukav i krpimo dupe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragomir m 6 Posted February 25, 2017 Svako ima drugacija iskustva.Nekom valja nekome je katastrofa.Nije sve do zamajca ima i do nosaca motora,menjacai poluosovina.Ja sam stavio fiksni od td 100 na stilo 80ks i meni je ok.Stari zamajac mi je pravio vibracije u treceoj i cetvrtoj brzini oko 1700 0/m.Imo sam velike vibracije pri kretanju u prvoj brzini i rikverc zbog loseg set kvacila.Razlika u kilazi seta sa zamajcem je 1.4kg toliko sam izmerio.Za sad nemam nekih problema tipa potrosnja i vibracija . Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 346 Posted February 25, 2017 Inženjeri u Pežou su sigurno imali dobar razlog zašto su izostavili plivajući zamajac s motorom 90 ks 2,0 HDi, a stavili ga u onaj od 110. I oni u Renou ne stavljaju plivajući u slabiji 1,5 DCi, a u jači ide. To je to. Zato je varijanta sa 80KS kod Dragomira prošla, a kod onih od 100 i više konja nije. Mada je meni mehaničar u Stojanovu davno rekao da plivajući dosta čuva svaki motor, te da njemu pripada dosta zasluge za čuvenu trajnost JTD motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted February 25, 2017 Ma sigurno da plivajući zamajac nije stavljen bez veze. Mekoća kretanja, linearnost, tečna vožnja, upijanje udara obrtnog momenta, fabrika mora da misli na sve vrste vozača, i na taj način štiti sebe. Dual mass na efikasniji način upija udare NM, od oprugica na lameli. Zamena fiksnim je kompromisno, jeftinije rešenje, radiće i on posao ali se nikako ne može reći da bolja opcija !Послато са HUAWEI P7-L10 Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted February 25, 2017 Može pitanje? Zašto ga zovete plivajući, a ne dvomaseni? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted February 25, 2017 Jbg, neko, nekada ga je tako nazvao, pa se odomaćio naziv. Na neki način ima logike, jedan deo "pliva" u drugom.Послато са HUAWEI P7-L10 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted February 25, 2017 A naravno da je kompromisno rjesenje i naravno da je bolji plivajuci ali npr na auto koje vrijedi 1200-1700e treba da das 1/3 vrijednosti na set plivajuci-kvacilo koje ne mozes nikako vratiti kroz koriscenje. Da imamo para generalno najlakse bi bilo povedes kod majstora i kazes zamjeni sve sto ne valja i samo platis. A ne cimati se sa ovakvim budzenjima...ali jbg.Sent from my SM-G930F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted February 25, 2017 Nema to veze sa ks,moj punto ima vise od 140ks,pa nema problema sa fiksnim,isto trosi,isto ide kao i s onim,samo nema vibracija i klizanja(DMF je vibrirao zbog previse nm) .Nov plivajuci bi se raspao,jer jednostavno nije predvidjen za ovo...Naravno da je vozna tecnija sa plivajucim zamajcem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikolica 0 Posted April 30, 2017 Nov sam na forumu pa me zanima Fiat Bravo 1.6 Mjet dizel 2013g. Da li ima plivajuci zamajac ili ne? Da li ima dvostruko kvacilo tj.? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted April 30, 2017 Ima plivajuci...Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted April 30, 2017 Plivajući zamajac ima, a ako misliš na duplo kvačilo kao što je DSG, DCT itd, nisam siguran da je i jedan Bravo bio opremljen sa takvim tipom transmisije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tonyy 0 Posted August 25, 2017 (edited) Prošle godine kupljen nov plivajući zamajac za punta 1.9, prešao 20h i pojavio se zvuk koji nas je odveo do zamajca. Ispostavilo se da ima lufta. Napomenuću da je auto poslednjih 3 meseca na nekoj custom mapi pa samim tim verujem da sam maksimalno opteretio zamajac.... E sad, pošto bi želeo da ne dajem na svakih godinu dana 300e za novi zamajac, počeo sam da zovem razne majstore u potrazi za rešenjem. Dobio sam sledeću ponudu; da od fiat stila 140 ks prebacim ceo plivajući zamajac, ojačanu korpu i lamelu. Da li je neko radio tako nešto? Šta mislite o tome? Edited August 25, 2017 by Tonyy Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted August 25, 2017 Mislim da je resenje da se promeni mapa u drugu custom, ili nacin voznje, ukoliko se potapa pun sa niskih obrtaja. Ja 7 godina gazim max hard smoke edition mapu, pa nisam razvalio ni taj zamajac sto je stigao s kolima kad sam ih kupio 2010. godine. Postoje jednostavno lose mape, bile soft ili hard, isto tako, postoje i one dobre, koje iako su drasticne u smislu snage, nece sahraniti auto brze nego sto treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted August 26, 2017 Proveri dobro da li moze zamajac i kopra sa mjet na zvono menjaca sa jtd. Isto bih proverio i za kompatibilnost menjaca. Ja sam hteo svojevremeno da ugradim na jtd menjac sa mjet 16v i receno mi je da mora i zvono, zamajac i kvacilo sto je bio prevelik trosak. Takodje, to sto je bio los zamajac ne znaci da ce otici opet za godinu dana. Kod mene je zamenjen zamajac na 220 000km i glavni uzrok je dotrajalost (iako je mogao jos da izgura do 50 000km po recima majstora) i rekao je majstor da ce novo kvacilo razvaliti stari zamajac, ali to je vec druga prica. Quote Share this post Link to post Share on other sites