Jump to content
FAS Goran
Joca

Plivajući zamajac na JTD

Recommended Posts

Hladan motor nemirnije radi / pravi više vibracija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam auto tacno 2 godine, samo par puta mi se to desavalo da nisam mogao ubaciti u brzinu, pustio kvacilo na ler, stisnuo ponovo kvacilo i skocio je odmah u brzinu. Tako da me to toliko nebrine kolko komplet kvacilo. Ako ga prodam za 2000e za te pare mogu da kupim ista takva kola ili jos losija, pa ispocetka da ulazem  u kola, nisam bas za takav izbor. Na autu sam navozao 30 000km od toga sam 20k km vozao SRB-Slovacka, ovih 10k sam ovde navozao. Sledece godine se zenim  trebace para. Mada onako sam za 75% popravak a 25% za prodaju al bice teska godina.  :no  

Meni se cini da je i zamajac i set kvacila i nosac motora jos na to dodam pljave dizne + masna usisna grana odnosno turbina. Ja bih to sve najradje odjednom da neplacam majstora ali trebace izgleda i para.  :rtfm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

...kada pustam kvacilo, ponekad zadrhti auto kao da krecem iz druge.

 

Drhtanje, odnosno kada se auto trese prilikom kretanja je klasičan simptom dotrajalog seta kvačila. Još kad se doda i ovo:

Kvacilo tvrdo do boga, otpada mi noga u gradu u guzvi.

 

...spremaj novce za set kvačila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas mi se desio ovakav problem: Do sada mi je kvacilo hvatalo dosta visoko a danas odjednom skroz nisko. Na raskrsnici pustim kvacilo, a ono nista, kvacilo ostalo na 1/3 auto krenuo idem u drugu - nista, da stavim na ler nista samo u 1 brzini. Onda sam sa nogom vratio kvacilo, pustilo je. I onda sve redovno, prima, sve brzine hvata al kazem odjednom nisko. Pustam kvacilo, pustim mozda 4cm i odmah hvata, do sada je bilo obrnuto i skroz omeksalo kvacilo.  :huh:  Sta je sad to? I kolko ce mi to izdrzati priblizno? 

Prvi put mi se ovo desi, usro sam se ... :alien:  A na raskrsnici  :wallbash:  :wallbash:  :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da bacim pasulj i pileće kosti, pa ću ti reći koliko će da izdrži :D

Rekao bih da je gotov cilindar kvačila, ne vidim na mobilnom koji auto voziš. Idi odmah kod majstora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1

 

Otisao cilindar kvacila. Investicija 20-30 era, bar je za Alfu tako...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eee, ali imaš 2 cilindra, na menjaču i pedali. Ja bih oba zamenio, meni je prvo crkao na pedali, a par meseci posle na menjaču. Sreća pa mi auto nije stao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre neki dan spustam se blagom nizbrdicom, (tek sam krenuo, prvom brzinom) uz kocenje motorom... nizbrdica pocinje da raste, sve vise i vise... a treba da stanem pod nagibom ispred glavnog puta na koji se ukljucujem na obavezan STOP. Pritiskam kocnicu i u trenutku kada kvacilo (na nizbrdici), cujem glasno KLAK... jer je do tada pored kocnice kocio i motor, i verovatno plivajuci ostao rastegnut, a kad sam rastavio lamelu, zamajac koji je bio opterecen kocenjem se odjednom rasteretio... makar tako pretpostavljam. Pretpostavljam da mu se to ne svidja?

Iako nemam cesto ovakve situacije, bas me zanima sta u tom slucaju raditi?

 

Takodje, ponekad moram odmah da stanem posle naglog penjanja. U pitanju je izlaz iz dvorista zgrade koje je denivelisano za ceo sprat, parking se nalazi ceo sprat nize, a izlasi se kroz uzan prolaz pod vrlo velikim nagibom odmah na trotoar i ulicu, gde se cesto odmah posle nagiba setaju pesaci, tako da nema vremena za postepeno kocenje, nego cim se popne, odmah mora da se stane...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja u tim situacijama nizbrdo kocim drugom, ne idem nikad u prvu, vec koristim kocnice ako krene da ubrzava. Prvu bas gledam da koristim samo za (po)kretanje :)

 

da nije taj izlaz sa parkinga u futoskoj 1? stalno mi sviraju odatle kad izlaze iz podzemnog parkinga, a ja (nekad nerasanjen) prolazim i ulazim pored svaki dan na posao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blizu - u Maksima Gorkog preko puta sadasnjeg CBT-a, izlaz iz dvorista iza Nacionalne sluzbe za zaposljavanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plivajući ima i kontra opruge tako da ne bi trebao da se čuje pri rasterećivanju. Možda si napeo neki od nosača motora ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Sve i da to radiš svaki dan sumnjam da će se nešto primetiti na novim kolima.

 

2) Otkud tebi plivajući?  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Burazer je pre neki dan menjao plivajuci na Stilu 80ks ... 9000 polovan plivajuci, 5000 majstoru za ruke, nov u prodavnici 41000 ... ujutru kad se vracao sa posla samo je poceo auto gadno da trese pri kretanju i mislili su da je kvacilo problem, medjutim problem je bio plivajuci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš je skup novi. Da li je proveravao koliko je reparacija? 
Nikako neko definitivno da napiše da li se isplati reparirati..

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno ne znam ni da li moze u Sd da se reparira, ovaj je skinut sa Maree.

Nov je skup i mora da se ceka dan dva jer nisu imali na stanju, verovatno zato sto ga niko ne kupuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazalost 1.3 od 90 KS ipak ima plivajuci...

 

Plivajući ima verzija sa 6 brzina koliko ja znam.

Za 500L nisam baš siguran.

I zbog čega nažalost? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ni rekao da je malo samo sam se setio da sam video za te pare, pa mozda nekom bude od pomoci. A ta cifra od 40 soma je bas lupanje po usima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre neki dan spustam se blagom nizbrdicom, (tek sam krenuo, prvom brzinom) uz kocenje motorom...

 

Nikad nemoj da voziš prvom, ona služi samo za kretanje iz mesta i to je. Vozi se drugom ili ostalim stepenima prenosa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto, doslo na saznanje, dilo na vidilo... Danas kad sam parkirao auto, video sam da nesto kaplje, pogledam dole a ono vec barica, ispitivao sta je to, prvo sam mislio da je voda al bogami to je DOT4. Curi tacno iz spoja motora i menjaca, tamo gde je kvacilo. Sada kad stisnem kvacilo ono dole bukvalno kao spric a i u posudici za kociono ulje se smanjuje i kolicina ulja.  Jel bi to mogao biti durk lezaj ili jos nesto drugo? Svugde okolo ulje ok, suvo, samo tamo iznutra curka.  Ako je unutra kociono ulje tamo gde je lamela, zamajac.... kakve to moze imati posledice??? Inace auto je momentalno 1,3t suvog gvozdja, jedino akumulator radi.  :robo:

I da gde se nalazi ovaj deo ( ako ga ima) JTD 85kW        http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=39961

Ja trazio ovo na autu a nema, samo sam nasao  cilindar kvacila  a onaj drugi cilindar nisam, jeste mislili na drugi cilindar na durk lezaj ili?  :question:  :question:

Place mi se  :wallbash:  :wallbash:  :crybaby:  :crybaby:

Edited by cobra11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...